Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545887 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1785 : 23.04.2007 21:22:39 »

Myös minä toivottelen Paljon Onnea kaikille foorumin  harka :ille  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1786 : 23.04.2007 23:23:40 »

Myös minä toivottelen Paljon Onnea kaikille foorumin  harka :ille  Kiss smitten

Kiitos.  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1787 : 24.04.2007 11:19:37 »

 kuu leijona 4 astetta,puolikuu,
tarkalleen omani lukemissa,mitä nyt muutama kaariminuutti tinne tänne heittää,pitäisikö olla kuinen olo?vaan kun on vähän hyinen olo,
sellanen tyyntä myrskyn
edellä, mars aspect_con kuunsolmu :kalat:taivahalla
johtuen, vaaka :juno:rx tarkalleen mc:lläni,eros ja poseidon viereesä,
 aurinko harka aspect_squ :kuu:taivahalla myös,
joku sieppaa uneni heti herättyäni,en muista niitä,harmittaa,
ihmisiä niissä enemmänkin,myrskyvaroitus?
muuten eilen rapukuulla siivottiin makuuhuonetta useammassakin huushollissa,kyllä se vaan kotiin liittyy kummasti,peiton alle..
ja
tuo jyrki,yrjö,yrjänä 23.4.
kuten täysikuu sanoi,
hallayö ja kylmää pitkää kevättä,
jyrki jyrähti ja kello kolahti,
lehmille kello kaulaan,ulos ois pitänyt laskee vaikka lumihankeen jos sellanen ois ollut,
tyydyttiin siirtämään taas ympäri ämpäri toiseen paikkaan hiehontollikoita,
jyrki jyrähytti  eilen uuden skootterin pihaan,
sellane "cityhuitukka" entiseen verrattuna..
ja kaverista tuli mieleen että miksihän minä olen viehtynyt  saturnus skorpioni:iin kuten muuten kaurisenergiakin selvästi (Vanhanen,Koivunen..)
ja kun se on eri ikäluokissa saa siitä ikäänkuin eri ikäpainoksen,
oisko se kirkas jäätynyt vuoripuro,kosteampi versio kuivasta saturnuksesta?
jotakin ikiaikaista siinä on,katoamatonta,luotettavaa,on ja pysyy!
ja tuosta desc. eilen aattelin ettei se kuvaa niinkään puolisoa,
se on itsensä ymmärtämiseksi tulemisen väline,
itsetuntemuksen väline,omat vaakakupit saa tasapainoon,
täydentäjä,
niin no miksei puoliso olisi just tätä,
itellä kyllä kaksosissa on just noita henkisiä ystäviä tai hyviä keskustelijoita,kaksonen tykkää olla äänessä,
liitolta kaipaan 8 huoneen syvempää sukellusta,
pitää tuntua luissa ja ytimissä,
tuo junoko se pisti näitä miettimään..?

mutta jottei menis omiks höpinöiksi,
mitä teille tulee tästä  mars aspect_con kuunsolmu kalat
mieleen?
yhteensulautuminen?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1788 : 24.04.2007 11:53:13 »

Kuu pyyhkii juuri yli oman kartan Cereksen, leijonaemo puolusti pienempää ja ärisi isommalle pennulleen, vieläkin suututtaa uhmaikäisen esikoisen mekkalointi pientä nukuttaessa. Vaikka tuo isompi on pieni vielä, eikä osaa suuria tunteitaan hallita... Ja  harka kun on, tahtoo omistaa äidin, ei jakaa!

 mars aspect_con kuunsolmu kalat ... Ainakin itselläni tuntuu olevan kovin karmallista tämä aggressionhallinnan opettelu. Tai sen hyväksyminen, että äitiyteen kuuluu hoivaavien tunteiden lisäksi myös vihamielisiä tunteita!? Omalla kartalla  kuunsolmu aspect_opp  ceres  Cry
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1789 : 24.04.2007 12:36:14 »

Voi Pallaskissa  smitten

Härkälasten kanssa on kyllä oltava kieli keskellä suuta, hehän ovat niin hurmaavia omistushaluisuudestaan huomaamatta, että ennemmin tai myöhemmin he onnistuvat silmät kirkkaina nyhtämään äidistää aikamoista tunneskaalaakin esiin...

Oman Härkänousuisen kanssa olemme ottaneet hillittömästi yhteen joskus jopa kahteenkin, ja kuten tiedät nimen symboliikan  Wink niin se on aina vaan vahvistanut rajojaan etsivää lasta, kun vanhempi on sittenkin aina oikeassa ja joustaessaan millimetrin verran antaa ymmärtää, että olikin metreistä kymysys  Cheesy

Kiitokset Diamond ja Ippuska... pari päivää vielä ja sitten voi avata uuden luvun, mestariluvun kaiken lisäksi Wink Smiley

Ja onnettaren läsnäoloa teillekin Diamond ja Rakkauden valo -  sekä muutkin harka juhlakalut  Kiss
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 12:49:54 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1790 : 24.04.2007 12:49:36 »

Kiitos Elektra  smitten *halaa lujasti* Kyllä, joustovaraa ei ole (onhan esikoinen Vaakanousuinen Härkä, vaarallisen hurmaava JA päämäärätietoinen jäärä), anna sille pikkusormi niin saat sanoa bye-bye kaikille säännöille  Grin Mutta on se IHANA (lauleskelee tuossa vieressä)!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1791 : 24.04.2007 12:53:20 »

Oui Pallaskissa  smitten *halaus*

Kuulostaa tutulta moiset puuhastelut, esikoisenihan on suoraan käänteisesti Härkänousuinen Vaaka, joten voinkin puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä  Grin

Toisaalta - nämä joustattelut auttavat siihen, ettemme sammaloidu ennenaikojaan - pikkuhärkämäiset sarvennysät putsaavat kivenkyljet puhtaiksi  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1792 : 24.04.2007 13:44:01 »

Ja onnettaren läsnäoloa teillekin Diamond ja Rakkauden valo -  sekä muutkin harka juhlakalut  Kiss

Kiitos samoin!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1793 : 24.04.2007 22:50:31 »


nikki
mulle tulee sellanen härän polttomerkki siitä meleen  Wink

voi kun kuulostaa suloiselle teidän pikkunaskali-osasto, tää teiniosasto sitten onkin heviä.
Mutta hevillä ei hävitä Cheesy

 kuu leijona 10 astetta ja täti kylässä..... ja mulla  mars aspect_opp pluto mutta myös  mars aspect_tri neptunus ja sitten taas  mars aspect_squ mars
....et kiva että määräilevä täti tuli kylään knuppel2
Sen huomasin että neliö tuo mulle marssin yhteydessä helposti kivut, onko muilla? Vai onko mulla vaan sattumaa.....

Teini kipeä, oman sanan mukaan räkää pää täynnä ja tällänen  tickedoff tickedoff
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1794 : 24.04.2007 23:10:05 »

Tsorgen Täysikuu  Undecided

Meidän Härkänousumme on myöskin hevariteini. Eikä enää mikään niinkään pikkunaskali, vaan on jo pidempi äitiään ... On vaan niin hauska verrata muistumia - esimerkiksi skorpparistellium oli niin paljon joustavampi pikkuskidinä. Ja niinpä tämäkin joustavuuden huippu kuuntelee mm. Verjnuarmua  Grin  Grin

Verjnuarmu on kuopijolaenen ja ennenkaekkee savolaenen yhtyve, joka soettaa Savometalliks ristittyvä mussiikkia. Mussiikkissaan Verjnuarmu yhistää savon ylen kaaniin murteen raskaaseen tuomijopäevän soetantaan. Savon kielen kookerot ja ilimaakset koristelloo synkkee sanomoo, jota Verjnuarmu julistaa ylypeenä omasta synnyinseuvustaan. Viisujen sanotukset käsittellöö erjlaesia aeheita immeiselon kurjuuvvesta aena sovan ruakuuteen ja kuolon aatuuteen. Mussiikki tuasen on helevetillisen raskasta runttaasta, haekeita ja kaaniita sävelkulukuja kuitenkaan unohtamatta. Olennaesena osana Verjnuarmun ilimasua on Puijon Perkeleen jylyhä ja kantava iänj yhistettynä Savon Surman ja Mustan Savon julumaan kuolonkorinaan.

tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1795 : 24.04.2007 23:19:30 »


Voi Elektra  Grin

Savometalliiii ja täällä kuunnellaan ihan kaikkee metallia niin kovalla kun sielu sietää, siis ei minun sielu vaan hänen.
Ihanoo, sanosinko Angry
Mutta minun täytyy tunnustaa, että olen itsekkin tässä hevivaiheessani oppinut pitämään Kotiteollisuudesta ja monesta muustakin teollisuudesta, elikkä muutosta pukkaa äiteellä ja lapsella samaan aikaan  Grin 2funny ja sitten  Embarrassed Cry
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1796 : 25.04.2007 10:13:44 »

Hih Täysikuu  Wink

Eikös se olekin niin, että nämä lapset kasvattavat meitä railakkaammin kuin mitä me heitä  Grin

 kuu ja  saturnus yhtyvät syntymäkarttani  mars - sellainen olo, että kaikki on mahdollista, muttei jaksa tehdä minkään hyväksi mitään  Grin

Hersyvän onnellinen olo kuitenkin, antaa asioiden mennä omalla painollaan ja painoahan riittää senverran, että sillä on painoarvoa vaikka tuleekin välillä painokelvotonta tekstiä painottoman tilan vallitessa päässäni  Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1797 : 25.04.2007 10:33:58 »

Savossa on aina ollut "lupsakoita immeisii"-onko se sitten vesistojen vaikutusta syvempaan pulppuiluun.
Haran polttomerkista viela, minulla se esiintyy selkakipuna ja myos ystava haralla.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1798 : 25.04.2007 13:09:37 »

Lupsakkuus on elämäntapa, Diamond  Wink

Ja kun savolainen puhhuu, ni vastuu on aena kuulijalla  Smiley

Härjän polttomerkki tosiaankin tuntuu rassaavan useammankin ihmisen selkää, mutta kas - viimepäivinä hämmästyksekseni olen saanut apua krooniseen selkäkipuuni vaihtamalla hieman kävelytyyliäni  coolsmiley Härkänä en tietenkään ole stilettikorkoihmisiä, ainakaan näin arkisin  Grin hyvä jos muutenkaan, kun sorkkani lipsuvat niillä liikaa.

Mutta ihan oikeasti: vink vink: olen tietoisesti kävellessä antanut nyt kankkuni pudota alemmaksi, rentouttanut siten alaselkääni, ja antanut hyvänmuotoisten pakaroitteni lyllyä rennommin puolelta toiselle kuin aiemmin. Meillä nousuneitseillä kun on helposti sellainen €urop€rs€ kävelytyyli - nyt päätin, että saa lantti pudota jos sikseen on  Cheesy Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1799 : 25.04.2007 14:29:36 »

tuo teitin härän polttomerkki menee kyllä eilisen  kuu leijona aspect_squ aurinko harka piikkiin eikä kuunsolmuun joka uiskentelee meren pohjassa kuin ameeba,
marsin voimalla tuo on haukotuttanut ja nukuttanut keskellä päivää,
tuo tulen ja maan neliö on kyllä sellanen valtataisteluneliö noitten kahen välillä,useampi avioliitto tuota sorttia, leijona ja  harka,
tuttavapiirissä,yks pari vastikään eronnutkin,
ei taho asettua rauhallisiin uomiinsa ei sitten millään,
muttei hevin irtikään päästä,näin sivusta seuranneena,
ja onhan tästä juttua ollut,
mitenhän hirviästi sitä jo toistaa ittiänsä,sanokaa sitku riittää saman levyn pyörittäminen,
mutta
nyt tuo kuu on tarkassa  aspect_con saturnus leijona 18 astetta,
 aspect_sex :juno:rx vaaka ja kvinkunssit  uranus kalat:in,
ettäpä yod,
ettäpä vaimo tuumaa mitkä onkaan voimavarat ja resurssit tässä liitossa,
kuka määrää kaapin paikan ja onko sillä hitsin väliä,
saa intuitiivisen oivalluksen,kapinoi ja seuraa sisäistä muutoksen tarvettaan ja pitää omasta riippumattomuudestaan kiinni,
pinnanalainen vallankumous eikä mies taida edes tajuta mitä oikein tapahtui;hän kun on aivan "solmussa"..
nainen on vahvoilla, kuu aspect_sex venus kaksoset myös,
vai onko tuo nalkuttava,jäkätijäkäti-pystykorva siellä paistinpannun varressa?
ovelaa kaupankäyntiä naisen avuilla?

hain rekisterikilven,jonka numerologinen arvo on 13,
enpä supista tuota,
luku 13 tuo sopusointua avioliittoon,
ja minä kun olen kovasti menossa naimisiin,
vaikkei sulhasesta ole tietoakaan..
ap-pholus "polvistuu" askendentillani,
pholus kun on tiukasti mukana tärkeissä elämänkäänteissä,
mutta siitä vois kirjoittaa sen omaan ketjuun,
viinistä ja vedestä ja jälkipolvesta jne..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: