Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545841 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1500 : 26.02.2007 15:51:28 »

Hei "nikki" ja muut Ystäväin

Täällä ihmettelen, kuinka nopeasti tuo  kuu kiertääkään
- en ole tullut asiaa aiemmin miettineeksi

 kuu  4  rapu  53'27"

Flunssa alkaa helpottamaan (6. päivä menossa)
- sitkeä tukehduttava yskä vaivaa



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1501 : 26.02.2007 16:28:03 »

 kuu kulkee Eläinradan läpi hieman alle 28 vuorokaudessa, viihtyen yhdessä merkissä noin 2 1/3 päivää kerrallaan. Nopeasti, toden totta. Nopein kappalehan se on, ei mikään "slovari" Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1502 : 26.02.2007 18:53:55 »


 rapu naisena näin loman alkuun kaikki kotona kuntoon tyyli.
ei huvittaisi ottaa ketään lomalaisia päiväkahveille, erakko-olo.
Oltiin laivalla ja tunteilin siellä oikein kunnolla, kyynelten myötä.
Puhdistavaa ja laiva keinu, ai että, tasapainoelimet ei ole tasottuneet vieläkään.
Hirvittää katsella sitä nuorten viinanjuontia, se on aika massiivista.
Oksennellaan mihin sattuu ja talsitaan sitten niissä sotkuissa. Oksennukselle hais koko paatti, hyh.
Meidän nuorilla oli kyllä ihan mukava reissu kuulemma, onneksi ne on niin aitoja vielä (ai onko?)

Vanhojen muistelussa; olen jollain topikilla kirjoittanutkin, äiti kantoi minua saunaan kovalla pakkasella mummolassa. Katselin tähtitaivasta joka oli niin kaunis ja kutsuva. Minut oli kääritty saunapyyhkeeseen ja johonkin vilttiin ja olin turvassa kaikilta mustilta möröiltä.
Sitten "isompana" tuo saunalta sisään yksin juoksu oli tosispurtti, ettei ne möröt saaneet minua kiinni.
Äiti oli muutoin ihan mahdoton saunoja ja on vieläkin. Olin aina ihan loppu kun minun pesemiseni loppui. Kymmenen huuhteluvettä ja silleen....menin mieluummin tätini kanssa saunaan aina kun mahdollista.

Ensisuudelmaa en muista, mutta jos se luetaan ensisuudelmaksi kun olin kai viiden ja naapurin poika tuli mun synttäreille ja toi heinään pujotettuja mansikoita ja pussas.......hih.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1503 : 27.02.2007 09:22:03 »

 kuu aspect_tri uranus Mitens se vaikuttelee..
Tulehduksia ja pöpöjä tosiaan liikkeellä... tyttäreni  aurinko kalat, jonka synttärit olisi huomenna (huomenna siis Kalevalanpäivä)alkoi tuo jalka tulehtua uudelleen ja nyt mennään takaisin sairaalaan. Saas nähdä onko synttärit sitten sairaalassa, vai pääseekö kotiin niitä viettämään..

Suoruutta ihmissuhteissa ilmassa jo pari päivää... ainakin itsen on tullut sanottua ihan aidot tunteet ilman mitään naamioita ja venkoilua...
Sinänsä jännää, että se tuntuu tässä asiassa nyt vaikuttavan "positiivisesti" miehiin...
"Salaperäisyys" on aitoa, jos sitä on, ei sitä tarvitse tekemällä tehdä.... Wink Kaikenlainen 'vehkeily' jääköön taakse... tai tunteiden pidättely ja niiden muokkaaminen joksikin, millaisina ne tuntuisi kuulostavan ja näyttävän hyvältä  buck2
Vain aitoa Paso Doblea...  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1504 : 27.02.2007 11:29:19 »

kuulemma 8 huoneessa näkyy myös kuolinTAPA,

Tuota en ole muuten ennen ole tajunnutkaan.
Mulla kun 8. huoneen kärki oinaassa ja huoneessa Kheiron, niin ilmeisesti haavoitun tuskallisesti räjähdysonnettomuudessa ja joudun lopuksi anomaan jumalilta kuolevaisuuden lahjaa...

Hmmm.... minulla puolestaan on Venus ja Jupiter siellä yhtymässä - joten tuli oitis mieleeni, että kuolinhetkeni tulee olemaan rakastellessa... mahtavan ihanan orgasmin huipentuma, joka laajenee sydärin aiheuttaman räjähdyttävän ( oinas) äkkilähdön myötä... putkahdan toiselle tasolle yhtä livakkaasti kuin skorpparityttöni tälle tasolle, jolloin säikähdin kätilölle, että ennättikö tämä saamaan sen kiinni  Wink Grin 2funny 2funny 2funny

Tirskutauti päällä, nenä punoittaa kuin tenuttelijalla ja silmät ovat kuin kaksi viikonvanhaa puukonarpea...joten kyllähän tätä taudintynkää on liikkeellä. Onneksi ei ole A eikä Noro, jotka kuulemma ovat kyläilleet jo monessa paikkaa. Olisipa siinä naurussaan pitelemistä, kun aivastaessa tulisi molemmin päin - mutta niinhän sitä sanotaan risiiniöljyn auttavan rivakasti yskäänkin. Paha yskä ja yhä...  uglystupid2

Kuopus yskiskentelee myöskin riuskasti - valmistamani timjamiyskänsiirappi on ollut kova sana. Iltatähti kun on niin tirsmu, ettei mikä tahansa kirpakka tekele maistu.  Tongue

Kuustako johtunee lötjäke olo, vaiko laitanko tämän lentsun piikkiin... ihmiset ovat tänään yllättävän aktiivisesti liikenteessä... voihan se olla sitäkin, kun pakkanen lauhtui parillakymmenellä asteella...  crazy2
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1505 : 27.02.2007 11:57:41 »

Inanna !

Niinpä  aurinko  kalat heikoin kohta on jalat...
Ja nyt on  uranus  kalat äkkinäiset asiat, ehkä.
Oletko kokeillut haavoihin Aloe Veraa, minä käytän kaikkeen sitä ja auttaa, jopa  aurinko :ko rasvana, estää palamisen.

Täällä ulkona on harmaata vaihteeksi taivaalla, silti linnut tirskuttaa omissa puissaan kun kulkee ohi, hei tämä on minun puuni...
Ilma oli eilen niin keväisen kuulakas, kevättä ilmassa ja rinnassa  smitten

Ai niin 8h. kärki on  skorpioni ja siinä on onnenpiste, siis kuolen onnellisena  2funny

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1506 : 27.02.2007 12:01:11 »

 kuu 15 astetta  rapu,
 aspect_kvi chiron vesimies 12 astetta,
 aspect_kvi jupiter jousimies 17 astetta
 chiron aspect_sex jupiter
että taasen luojalla onpi meille asiaa,
väliaikaisesti sormella osoittaa,
osoittaa kohti kuuta,tunne-elämää;unet voisivat olla merkittävässä asemassa "parantamassa" sielumme tilaa,jotta se lähemmäs luojaansa pääsisi,
viimeöinen uneni oli kummallinen,
siinä uhrattiin elämännesteitä,verta,maitoa ja vettä,
veri oli pyöreässä astiassa,
pitäisiköhän perehtyä aikakirjoihin ennen kuin kuu yhtyy saturnukseen ja sitten pimenee.."virvatulta" kohti..
onkohan tuo  jupiter jousimies oikeesti enempi tai vähempi
"jumalan sanaa"

"Aktivoitumiseen valmis yod muistuttaa hyvin paljon tapahtumaa,jolloin ihminen saapuu TIENHAARAAN,jossa hänen ei ole vielä pakko jatkaa
eteenpäin suuntaan tai toiseen tietämättä varmasti,mihin jompi kumpi tie selvästi johtaa.Tiedämme yksinkertaisesti,että meidän on tehtävä täyskäännös toiselle tielle.Eikä tämä tämä tapahdu tietoisesti vaan
tunnistamattomasta tarpeesta."

tämä meille kaikille siis yhteisesti luojan sanomana...
että tällä tiellä missä haavat etsivät parantajaansa,
meidän olisi löydettävä oikea tienviitta..
tutkailkaa merkkejä..

samoja tuntemuksia Inannan kanssa,
minä vaan teen sitä tajunnan tasolla telepaattisesti,
ja toivon että viesti menee perille,
miksei menisi,
onhan tuolla kosmiset kolmiot taivaalla,
ja kiitos elektra,tarinankerrontasi on oivaa..
oma  mars leijona kasissa kuun kera,
hyvinkin "skorpioni tulee ammutuksi sänkyynsä.."
vaiko pallaksen myötä kirveellä päähän....

ja oisko hedelmällinen aika kylvää,
 kuu aspect_tri kuunsolmu,
molemmat vettä..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1507 : 27.02.2007 16:11:15 »

Mateve;
Jep, siis kysessä ei varsinaisesti ollut haava, vaan pieni "nyppy" (ehkä vain tukkeutunut ihohuokonen), josta tyttö nyppäsi pään irti ja joku pöpö siihen sitten heivasi itsensä. Tea treellä ja laventelilla sitä alussa hoidettiin, mutta nyt on turvauduttava lääketieteen asiantuntemukseen. Sinne pieni tyttö jäi nyt osastolle ja saa suoraan suoneen antibioottia. Että sitten 12vee synttärit sairaalassa.  Cry
Hyvähän siellä on olla. Hyvillä mielin jäi hyvään hoitoon. Minä tulin välillä huoltamaan muuta kotijoukkoa ja sitten illaksi takaisin sairaalaan porukalla.

Lainaus
"Aktivoitumiseen valmis yod muistuttaa hyvin paljon tapahtumaa,jolloin ihminen saapuu TIENHAARAAN,jossa hänen ei ole vielä pakko jatkaa
eteenpäin suuntaan tai toiseen tietämättä varmasti,mihin jompi kumpi tie selvästi johtaa.Tiedämme yksinkertaisesti,että meidän on tehtävä täyskäännös toiselle tielle.Eikä tämä tämä tapahdu tietoisesti vaan
tunnistamattomasta tarpeesta."

"Suorilla ilmaisuillani" oli vaikutusta ja sain vastauksia. (ja ehkä jopa tällä sairaala reissulla)Yksi tien haara jäi nyt taakse. Oikeastaan jatkan nyt aika hyvillä mielin. Vaikka tuntui hyvälle ensin  aurinko leijona hoivat, se on nyt oikeasti taakse jäänyttä. *houhahtaa* Ei tarvii venkoa enää tunteissa ees taas.

Tuo 8.huone ja kuolema. Muistan joskus jostain tulkinnasta lukeneeni, että minulla olisi luonnollinen kuolema vanhuuteen. Mistä lie sekin sitten tullut...
Minulla on 8.huoneessa  pluto  neitsyt :essä ja  uranus ja  jupiter  vaaka :assa. Ja huoneen kärki  neitsyt 3 astetta.
En muista mistä "kulmiosta" tuo luonnollinen kuolema tulkinta tuli, mutta pitänee tarkistella paremmalla ajalla.



tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1508 : 27.02.2007 19:47:49 »


Tämä on kuunkierto-topic, ja minulla kun tuo  kuu  majailee juurikin tuolla 8-huoneessa  harka .
Samassa huoneessa majailee vielä  vestauranus ja  saturnus .Huoneen kärki on 27 astetta  oinas . Niin että millainenhan viikatemies se minua odottaa?

Mikähän tuo tehnee semmoisen etenkehtaisen olon tällä hetkellä, ja unikin on ollut levotonta parina yönä? Kuu kiertää harvinaisen korkeaa kaarta tehden, ei paljon iltapuoleen ikkunasta näy.

Mitä sanoo 'nikki' tähän?


 smitten    maarita         smitten

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1509 : 27.02.2007 22:10:55 »

jäin miettimään tuota maaritan etekehtasta,
kun itelläkin taas sellanen saamattomuus ollut,
tosin räkänenkin olo että yöpaidassa mennyt nää kaks vapaata,
oisko noilla perääntyvillä mitään osuutta asiaan,
 saturnus merkurius ja huomasin että tuo sitoutumisen junokin perääntyy,ehkäpä siinä yks energiavuoto,enpä tiedä,
mutta
maarita,
 saturnus kasissa tietää pitkää ikää,
 kuu on härässä ylennyksessään,eli hyvissä asemissa,
uranuskaan ei pääse yllättämään kun saturnus vartioi,
vihkimys tulla hekatemaiseksi papittareksi,
ja kuolla vihkiessään nuoria noviiseja rakkauden saloihin,
mikä nautinnollinen kuolema venusta myötäillen

nousukuu aukaisikin jo solmun
ja piirsi kaaren..tack ska ni ha..
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1510 : 27.02.2007 22:23:17 »

jäin miettimään tuota maaritan etekehtasta,

maarita,
 saturnus kasissa tietää pitkää ikää,
 kuu on härässä ylennyksessään,eli hyvissä asemissa,
uranuskaan ei pääse yllättämään kun saturnus vartioi,
vihkimys tulla hekatemaiseksi papittareksi,
ja kuolla vihkiessään nuoria noviiseja rakkauden saloihin,
mikä nautinnollinen kuolema venusta myötäillen



Kyllä tosissaan on 'etenkehtasta' aivotoiminnassakin, kun ei yhtään ymmärrä mitä nautinnollista voi vielä kuollessaankin tehdä  2funny

Eipä silti, äitini eli kolme päivää vaille 86 vuotiaaksi. Oli melkein loppuunsa asti nainen sormenpäitään myöten. Joten vielä tässä on aikaa oppia ja opettaakin, jos sellainen tarkoitus annetaan.

'nikki', hyvä se on joskus 'pyjamapäiväkin' viettää, luonto pistää hiljentämään tahtia.
Sinäkin reuhasit muuttosi kanssa, se ottaa nyt takaisin.
Mutta kyllä se tästä kevääksi muuttuu.


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1511 : 27.02.2007 23:25:07 »

saqirlat
onnea! ja sitä pitkää ikää saturnuksen myötä..

"jotkut ihmiset jaksavat marista siitä että ruusuissa on piikkejä;
minä olen kiitollinen siitä että piikeissä on ruusuja"
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1512 : 28.02.2007 09:22:42 »

Totta, piikeissa on ruusuja-se on oikea elamanasenne!
Lakiasiat vain jatkuvat-luulin jo saavani rahaa, mutta asia jatkuu lokakuun alkuun-huh! Toissapaivana(yona) nain unta etta menin uuteen asuntoon ja eteisessa oli lipasto(vanha ja huonokuntoinen) ja joku oli jattanyt minulle ihania maljakoita, koko lipasto oli niita taynna???, halusin menna muihinkin huoneisiin, nain vain olohuoneesta vilauksen ja HERATYSKELLO SOI.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1513 : 28.02.2007 13:30:32 »

diamond
eikös maljakko ole maljan muotoinen,naisellisuuden symboli,
vielä "vanhanakin" lipasto on täynnä ihanaa naisellisuutta,
jonka voi löytää uudelleen itsestään..

kuu 29 ast.rapua,
Kalelevalan päivä,suomalaisen kulttuurin päivä,
joku viitseliäs voisi kirjoittaa seppä Ilmarisesta,
miksikö?
koska luojalla on yhä asiaa:
osoittaa kuuta sormellaan,
jumalaisella "muutosvoiman"  pluto jousimies
ja ajattelun vapaudella,mieti vielä kerran rx, merkurius vesimies,
sormellaan,
eittämättä tulee mieleen että olemme menossa kohti merkittävää kuunpimennystä...

aamun saldo;
yllättävä tunteenpurkaus,silmät kyynelissä emännällä,
vain siksi että minä lupasin hoitaa hommani,
eli hällä huolettomampi olo, lasten kanssa lasketellen hiihtolomalle
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1514 : 28.02.2007 18:45:10 »


Diamond
katselit eteisestä olohuoneeseen ja muihin huoneisiin, niihin sinun tuleviin uusiin asioihin joita elämään tulee. Talo sinä itse ja uudet huoneet on tietenkin aina sinussa itsessäsi sitä uutta.
Niinkuin nikki kirjoittikin, lipasto vanhana siinä eteisessä, jokin asia elämässäsi on jo vanhentunut ja eteisen kautta "poistettavissa".

Rapuseni vierittää kyyneleitä poskilleni. Kuinkahan suuren valtameren olen elämäni aikana vuodattanut..
Kalevalaa ja äidin syntymäpäivä.
Likan kanssa kaupungissa kirppiskierrolla, tuli vaan mummola-muistoja eipä muuta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: