Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1528083 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #1005 : 29.11.2006 10:30:52 »

Nikki  Smiley

muistelen kuulleeni jostain, että Saturnuksen ja Marsin kovat aspektit olisivat verta ohentavia. Vai olikohan ne sitten kuitenkin Neptunuksen ja Marsin  idiot2

Olen nauttinut laihasta verestä aina, ennätys on jotain vähän alle 90  Wink Ja minullahan nuo kolme kiveä kumuaa keskenään T-ristiriidassa kartalla, joten joku yhteys niissä oli.

Jos ei rautatabletit innosta, niin sitten punajuurta ja runsaasti C-vitamiinia. Otat rautapadan käyttöön ja keität siinä borchkeittosi, rautaa liukenee ruokaan valmistuksen myötä. Syöt väkevän punaista ruokaa...

Täytyy myöntää, että joku ylimaallinen uupumus vaivaa - energiaa piisaa vaan just niihin kivoihin juttuihin, mutta kaikki muu on kuin vetäisi kivirekeä perässään. Tekisi mieleni todellakin tempaista välly niskaan ja vetäytyä talviunille. Antaa kiireen ja epäselvien asioiden mennä ohitse ja herätä kirkkain otsin uuden AP-kartan himmeään hohtoon kevätauringon säteiden kullatessa kaiken väkevällä elämäninnollaan.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1006 : 29.11.2006 10:43:22 »

Neptunus on symboliikaltaan liuottava, joten sillä voisi olla hyvinkin tekemistä tässä. Itselläni tosin Mars ja Neptunus eivät ole aspektissa, mutta aurinko (elämänvoima) ja Neptunus kylläkin neliössä. Ja aurinko siis vielä Neptunuksen merkissä, eli Kaloissa.

Minä olen (ehkä luontaisesti) aina pitänyt punaisesta väristä ja punaisista ruuistakin. Smiley Samoin maksaruokia olen aina syönyt mielelläni, koulussa rohmusin muidenkin maksapyörykät, kun olivat heidän mielestään pahoja. Ylimääräistä C-vitamiinia napsin poretabletin muodossa nykyään aina, kun vähänkään tahtoo pukata väsymystä ja flunssaoireita. Punajuuresta en välittänyt nuorempana, mutta nykyisin borsch-keitto on herkkua. Smiley Johan tässä nälkää pukkaa...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #1007 : 29.11.2006 10:52:54 »

Ei tietysti ihan tälle palstalle kuulu...
mutta en ole ollut kovin punajuurifani koskaan, mutta nyt...

Pilkotaan punajuuria, lanttua, porkkanaa, sipulia yms. uunipannulle
-tilkkaan kylmäpuristettua öljyä on sillä välin turrutettu valkosipulia, yrttejä, ripaus merisuolaa-
sekoitetaan öljy jurttien sekaan, uuniin muhimaan kunnes pehmeitä  Tongue
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1008 : 29.11.2006 11:11:08 »

Juu, Kuu Kaloissa uinuu ja näkee taas kovin vilkkaita unia. May ja Elektra, vuoropuhelunne saa minut nälkäiseksi... Tein sattumalta eilen "Lindströmit" eli broilerinlihapullia höystettyinä punajuurella ja hapankaalilla, ilmankos hemoglobiini on raskaudesta huolimatta palaillut jo 134 (normaalisti lähemmäs 150, tilapäisesti putosi 111) ja rautalisät on unohdettu lääkekaapin päälle...

Härkä-tyttärellä on  mars aspect_con neptunus syntymäkartallaan, on suolioireinen allergikko (myös  aurinko aspect_con ceres) ja parhaillaan tutkitaan, mikä neitokaista vaivaa  Sad Ei onneksi mitään kovin vakavaa, mutta säännöllisesti nyt seurataan laboratoriokokein... Äidin sydän tietysti paisuu huolesta pienestäkin vaivasta.

Odotan ensi viikon täyttä kuuta Kaksosissa, josko tähän perheeseen tulisi toinenkin Jousimies-Kaksoskuu, ikuisesti nuori idealisti Smiley

Edit: Tuota edellistä mietin siksi, kun jokainen tämän perheen jäsen on syntynyt täydenkuun aikaan (+- päivän toleranssilla), vaikka tulokkaan laskettu aika onkin vasta 16. päivä...
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 11:13:00 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1009 : 29.11.2006 11:12:40 »

Eika saa unohtaa B12 vitamiinia joka auttaa hemoglobiinin imeytymista vereen,itsellani se oli PALJON alhaisempi kuin teilla ja syy loytyi B12 vitamiinin puutteesta.
Toki noi ruuat ovat elintarkeita-en tieda mika pahuksen planeetta on sen aiheuttanut. Grin
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #1010 : 29.11.2006 12:02:39 »

Hemoglobinista ja suolistovaivoista kun oli puhe, niin pakko on kertoa omakin kokemukseni.
Aina on hb keikkunut siinä nippanappa 110:ssä.
Kun sitten jatkuvien vatsaoireiden vuoksi päätin siirtyä gluteenittomalle ruokavaliolle (Ilman lääkärin todistusta. Verikokeissa ei löytynyt muuta keliakiaan viittaavaa, kuin aneemiset punasolut, vaikka hb olikin silloin verikoetta otettaessa kolmen kk rautakuurin jälkeen ihan kohtuu-korkea), vuoden kuluttua hb olikin yhtäkkiä 135, ja ihan ilman rautatabletteja... Shocked

Kaikki liittyy kaikkeen. Hain juuri kaupasta niitä omega-3:sia ja helokkikapseleita. Masennukseen. Olen myös syönyt helokkia atooppiseen ihooni. Atooppinen iho, kuten myös masennus liittyy keliakiaan. Ja keliakia taas aiheuttaa noita imeytymisongelmia, ettei ravinnosta kertakaikkiaan saa tarpeellisia vitamiineja ja hivenaineita tarpeeksi.

Ja miten tämä kaikki liittyi kuun kiertoon tai astrologiaan ylipäänsä? Huh ööööö...
Mulla muuten on  mars aspect_sex neptunus...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1011 : 29.11.2006 12:36:27 »

Voi että mä oon kyllästyny verikokeisiin etc. siis ylipäätään lääkäreihin ja terveyteen.  buck2 blaah. Onhan sitä tärkee hoitaa jne. mutta.. *huoh*

Olin tänään hammaslääkärissä ja voi trauma. Mutta opin paljon uusia asioita. Kuten hammaslangan käyttöä ja että se fluorilakka ei oo enää sellasta karmeeta keltasta banaanilakkaa, vaan näkymätöntä eikä juuri maistukaan miltään. YES mikä parannus! Huikeeta.
mainitsinkin asiasta niin se sano että joo että kun aikuisilla on kokouksia etc. tai menee kahville tai jotain niin olis se vähän noloo jos olis hampaat keltases lakassa.  2funny

Mä liitän nyt Kuu kaloihin tän lääkärikäynnin. Mutta sitä miten luusto ja hampaat liittyy kalakuuhun... en tiedä. Tai no se että ne hampaat on vähän huonossa kunnossa niin voi kai liittyä...  Embarrassed
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1012 : 29.11.2006 13:12:41 »

Hampaat ja luusto kuuluu  saturnus een.


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1013 : 29.11.2006 13:25:00 »

kiitos teille terveysvalistajat,
ja nyt Aimo annos sitten rautaa hankkimaan,paitsi noita ravintolisiä oon aina vierastanut jostain syystä,
kuu 22 astetta kaloja,
 aspect_kvi saturnus (liljan hampaat kuntoon )
 aspect_con kuunsolmu (siitäkö tuli tuo karmallisen viikon tunne?)
ja pluto on  aspect_tri saturnus (tuoko on myös pakottavaa pakoa?)
ja  pluto aspect_squ kuu,
eli  pluto, saturnus ja kuu yhenlaisessa kolmiossa,
tunne etsii muotoansa,mieli karkaa maailmalle,
ja kaikki pitäisi olla täydellistä,
ehdottomia vaatimuksia?

tuosta verestä,
 mars aspect_squ neptunus löytyy kartalta,
itseasiassa tuo mars neliöi koko stelliumia,
tarkimmin veneeristä venusta,
tulinen  leijona mars sammuu kiinteään veteen  skorpioni
ja höyry vaan nousee korvista...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1014 : 29.11.2006 13:51:50 »

 kuunsolmu neptunus kuu Nousumerkissäni (huoneet 10-12) ja sellanen allergiahaavi olen... ruokavaliotani rytmittää erillaiset vitamiinit ja verikokeet. Lisäaineallergia ryydittää kotiruuan teko intoa  :Smiley
Hb on keikkunut seitsemän vuotta alle 100 (nyt 97.), mutta lohdutukseksi voin muille sanoa, että elimmistö tottuu mutta hitaasti... Nykyisin ei tunnu enään missää tuo alhainen hb, painan elämää ihan normaalisti eteen päin  Wink Kyl se tästä... nuo lääkärit vaan raivostustaa, kun nostavat kauhian haloon joka kerta kun kokeet oteaan ja kun eivät usko, etten PYSTY syömään apteekin rautavalmisteita (pari pv. voi syödä niitä ja sitten pari vk.ta pelkkää kaurapuuroa, kun maha korpee niin paljon ja on turvoksissa). Että näin...  Cool
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1015 : 29.11.2006 13:59:21 »

Gräuterbluesaftia meinasin minä ruveta litkimään ja kävellä apteekin ohi..
äitini sanoi aina että kaikki punaiset ruuat vahvistavat verta,
joten tuo borsch-keitto kuulostaa hyvältä ja kellarista löytyypi punajuuriakin siihen,
neulonpa tummanpunaisia sukkiakin kylmille varpaille..
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1016 : 29.11.2006 14:41:12 »

Plutolla oli hyvä pointti, itsekin uskon, että ruokavaliolla on suurempi merkitys terveydentilaan kuin yleisesti tajutaan - kaikki todellakin vaikuttaa kaikkeen, miksei siis erityisesti se, mitä käytämme "polttoaineena" eli energiamme lähteenä. Oma hemoglobiinini oli erityisen alhainen juuri yläasteaikaan, jolloin kasvavassa iässä asuin vielä kotona, äidin leipomia pullia syöden. Tongue Keliakiaa ei ole minulla todettu eikä koskaan edes epäilty, mutten myöskään usko että raffinoiduilla viljatuotteilla on kovinkaan hyvä vaikutus suoliston terveyteen. Ja lähisuvusta löytyy kylläkin yksi keliaakikko.

Tässä yksi artikkeli aiheesta: http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;68211;30256

Astrologiaan...Saturnus tosiaan liittyy luustoon ja hampaisiin, itselläni se kököttää terveyshuoneessa eli kuutosessa ja elämäni lääkärikäynnit ovatkin olleet lähes pelkästään hammaslääkärissä käyntejä. On muuten tosi kätevä juttu tuo väritön fluorilakka! Grin Se keltainen oli melkoisen ällöä. Jos piti hammaslääkärin jälkeen vielä kouluun mennä, niin matkalla sitä sitten kaiveltiin hampaista. Tongue
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1017 : 29.11.2006 15:18:29 »

pallaskissa
ettäkö joulupukki tuo paketin kun kuu kalisuttaa hampaitaan yhteen..
head first or feet first?
Prorsa or Postversa,said Carmenta,the goddess of childbirth,
Porrima 10  vaaka
my prophesy is 7.12.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1018 : 29.11.2006 17:08:06 »

Gräuterbluesaftia meinasin minä ruveta litkimään ja kävellä apteekin ohi..
äitini sanoi aina että kaikki punaiset ruuat vahvistavat verta,
joten tuo borsch-keitto kuulostaa hyvältä ja kellarista löytyypi punajuuriakin siihen,
neulonpa tummanpunaisia sukkiakin kylmille varpaille..
Tuo Gräuterbluesaft on älyn hyvä tuote, on kokemusta...
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #1019 : 29.11.2006 20:55:59 »

Lainaus käyttäjältä: nikki
pallaskissa
ettäkö joulupukki tuo paketin kun kuu kalisuttaa hampaitaan yhteen..
head first or feet first?
Prorsa or Postversa,said Carmenta,the goddess of childbirth,
Porrima 10  vaaka
my prophesy is 7.12.

...Ainakin TÄLLÄ HETKELLÄ on pää alaspäin, mutta eihän noista Jousimiehistä koskaan tiedä...  Grin

Hmm, mihin perustat veikkauksesi, nikki?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: