Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparit aina tummia-mielikuva juttuja  (Luettu 42880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #45 : 19.05.2006 19:50:45 »

Heipä hei.
Mä tunnen kaksi aurinkomerkki skorpionia, joilla molemmilla on vaaleat hiukset. Toisella punertavat ja toisella hiekan vaaleat. Ja toisella vaaleat silmät vielä. Mutta poikkeus tekee säännön, niinhän? Luulenpa että kyseisten henkilöiden muut planeetat vaikuttavat ulkoiseen olemukseen ja ehkä hiukan sisäiseenkin... En koe heitä "voimakkaiksi" skorpioneiksi... Toinen tosin kehittymisateella (lapsi vielä).

Ja noususkorpparin vaikutus... Itse olen semmonen, ja voisin ajatella itseäni tummana... Hiusten väri tumma maantienharmaa (kun ei värjätty), silmät siniset.... Joita harmittavan usein luullaan ruskeiksi tietyssä valossa!!! Huonompi juttu omasta milestäni, sillä en henkilökoht. pidä ruskeista silmistä... Niistä kun ei näe mitään!.. Ei millään pahalla nappisilmille mutta näin on mun mielestä.

Myös sisarukset on noususkorppareita, ja molemmilla ennemminkin vaalea pohja... Mun kokemuksen mukaan ei tumma yleistys kyllä sovi skorpioniin.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #46 : 19.05.2006 20:02:06 »

Olen skorpioni. Tumma ja sanovat, että espanjalaisen näköinen. Olen huomannut myös, että katsettani pidetään vahvana, jopa pelottavana. Tuota itse aina hämmästyn!

Tuohon intensiiviseen skorppari katseeseen yhdyn. Se löytyy jokaiselta tuntemaltani niin aurinko kuin noususkorpioniltakin.

Ja mua on silmieni perusteella, (jos mitään muuta ei näy) luultu intialaiseksi. (Näin kävi leikkaussaliharjoittelussa aikoinaan...  2funny Outoa. Täytyy sanoa. Iho on kyllä keltapohjainen mutta kalpea kuin lakana aina talvella (kuten silloin) Ja kasvonpiirteet muuten ihan supisuomalaiset.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #47 : 19.05.2006 20:20:10 »

Meruska, katsopa skorpionivauvan katsetta. Kyllä on tuikean terävä ympäristön tutkailija! Se alkaa jo silloin.

niiiin? lue edellinen viesti.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #48 : 19.05.2006 20:57:08 »

En, ja hyvä niin. Jos kohtaisin, haluaisin ravistella sellaista niskasta ja savukorvista tupruten turhautumisesta huutaisin: HERÄÄ TODELLISUUTTEEN PAHVI JA TEE ITSELLESI JOTAIN! KUKAAN MUU EI TEE SITÄ PUOLESTASI!  knuppel2

Pikkasen ehkä vielä piikittäisin ja asian hoidettuani olisin tyytyväinen...  2funny

Hehe.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #49 : 25.05.2006 00:29:37 »



Veskari voi olla tumma jos tulee vaikka Australiasta tai Espanjasta.



   Tai Kongosta.  2funny
tallennettu

.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 26.05.2006 17:57:35 »

Tunnistin kyllä monta asiaa ainakin omasta ulkonäöstäni tämän ketjun myötä!

Minulla on vahva, kihara, tumma tukka, tummat piirteet ja hyvin intensiivinen ja vahva katse (Pluto ja Mars skorpioonissa?). Kuu ( rapu), Nousu ( harka) ja aurinkomerkkini ( kauris) tuovat selkeästi minun vartalossani esiin erilaisia piirteitä. Ehkä tuo rapumaisuus tuo minulle lyhyyttä (155cm pitkä) ja myös kaikki tuntemani ravut ovat olleet keskipituuden alapuolella. Rapumaisuus tuo ehkä myös pehmeyttä vartalooni, samoin härkämäisyys tuo jykevyyttä ja tiettyä tahdikkuutta, samoin kasvoni ovat jykevät ja toisaalta myös pyöreät ( rapu). Kaurismaisuus tulee esiin ehkä yleisesti siroudessani, pienet jalat ja kädet, nilkat ohuet ja pieni nenä ja ehkä myös tietyllä tapaa keveydessä (hoikkuus).

Vaa'at ovat minun silmissäni sellaisia vaaleita hurmuriblondeja, oikeita pohjolan venuksia koreudessaan, varsinkin naiset. Toisaalta tuntemani miesvaa'at ovat olleet aina ristiverisiä ja heillä on omituinen, hieman vetinen ja harhaileva katse.

Oinaat tunnistaa ulkonäöstä heti! Ihan kuin heillä kasvaisi sarvet päässä ja jotenkin koko olomuoto on vähän sellainen jykevän eteenpäin "puskeva".  Wink Punainen tukka naisilla tai ainakin punertava, miehillä ehkä harmaaseen vivahtava vaalea.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
skorpparinainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #51 : 29.05.2006 05:08:01 »

hei 
olen nuorena ollut vaalea iän myötä tummuneet :)jutut saattaa olla synkänpuoleisia välillä :Dkaikki mikä liittyy mystikkaan kiinnostaa... smitten
terv.skorpparinainen Smiley
tallennettu

skorppari nousumerkkinä myös..
aurinko skorpionisssa
kuu oinaassa
merkurius jousimiehessä
venus vaa,assa
mars skorparissa
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #52 : 03.06.2006 17:28:08 »


(http://koti.mbnet.fi/anjus/kuvat/people/aj_KERHOKUVA.JPG)

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #53 : 06.06.2006 21:01:24 »

Annikki, oletko sinä tuo kuvan tyttö? Ihana kuva ja eipä tulisi heti mieleen että on skopioni  Grin Jotenkin niin epäskorpionimainen  Smiley
tallennettu
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #54 : 09.06.2006 21:41:25 »

Jep! Mistähän merkistä sekin tulee, että aina kun vähänkin mahdollista: pitää olla vastarannan kiiski!
Yleisten luonnetekstien perusteella ne jotka mut hyvin tuntee ovat sitä mieltä että olen erittäin skorppari.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 09.06.2006 22:01:28 »

Hmmmmm...... :Smiley

Kai tuo Scorpari merkeissä tuo tuollaista tiettyä "italialaisuutta" olemukseen ja luonteeseen.  Wink

Vastarannan kiisit... hmmm.. ne ovat mielestäni enemmän Jousimiehiä kuin Scorpareita. Wink
Niille se on ilmeisesti jokin periaate kysymys vastustaa vain ihan periaatteesta jotakin asiaa, jos asian esittävä henkilö ei miellytä tai sitten se on sanottu tilanteessa, jossa oli väärän väriset pöytäliinat tms.  Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #56 : 09.06.2006 22:40:47 »

Isäni oli "toiselta nimeltään" Vastarannankiiski  laugh 1.7. syntynyt rapulainen. Taisipa olla Kuu oppositiossa aukkiin  :Smiley Voisiko sittenkin aspektit vaikuttaa enemmän kuin merkit  Huh :Smiley :Smiley Cool
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kooky
Vieras
« Vastaus #57 : 09.06.2006 22:50:52 »

Lainaus
Taisipa olla Kuu oppositiossa aukkiin  :Smiley Voisiko sittenkin aspektit vaikuttaa enemmän kuin merkit  Huh :Smiley :Smiley Cool

voi olla...löydän useimmiten itseni "oppositiosta", vaikken yrittäisikään tietoisesti vastustaa kaikkea...kuu oppositio aurinko :Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #58 : 14.09.2010 01:12:46 »

Mulla  aurinko rapu , askendentti leijona , kuu  kalat . Skorppari hallitsevana merkkinä kartalla (:
  Mulla oli aika tummat hiukset jo silloin kun maailmaan putkahdin mutta sitten ne vaaleni tuhkan vaaleiksi. Mut sitten ne ittestään taas tummui hiukan ja ne olivat semmoset kullanvaalean ruskeat, kunnes blondasin, mutta nyt sitten viikko sitten värjäsin tummanruskeiksi, lähes mustiksi + vaaleampia raitoja Cheesy
  Ripset ja kulmat mulla on melko tummat ollu aina vaikka siniset silmät omaan kuitenkin että en mikään albiino ole :d
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #59 : 14.09.2010 15:07:59 »

Mun poikakaveri/avomies, on 188cm ja vaalea pitkätukkainen. Siniset silmätkin, joten ei kovin tummasta nyt mene.   skorpioni aurinko  aspect_con  skorpioni  pluto  ja  skorpioni askendentti joten ihan sopiva skorpioniotantaan. Hän on vähän kolhon näköinen, mutta voisi kevyesti tehdä mallinhommia. Häneltä löytyvät myös ne tuijottavat mulkosilmät  Tongue


Muoks:
Sössösilmät laittoivat vahingossa pluton aluksi aurinkona.  buck2
« Viimeksi muokattu: 14.09.2010 20:41:22 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: