Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparit aina tummia-mielikuva juttuja  (Luettu 42878 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 09.02.2006 20:12:10 »

On hassua miten tietyistä merkeistä syntyy tietynlainen mielikuva tuttujen ihmisten perusteella. Esim. tunnen paljon skorpioneja jotka ovat hyvin tummia. Näin ollen olen muodostanut mielikuvan päähäni että kaikki skorpparit ovat tummia  Smiley
Sitten sitä tukee myös se että varsinkin monet mieleen jääneet skorpioni julkut ovat tummia, esim. Winona Ryder, Demi Moore, Erja Häkkinen, Kata Kärkkäinen, Björk...
Ainoastaan hyvä ystäväni, hänkin skorpioni, on vaalea verikkö, mutta hän taas on nousu vaaka ja vaa´at taas ovat tuntemieni ihmisten perusteella blondeja  Smiley

Oinaita tunnen ainoastaan punapäitä ja blondeja. Siis naisia. Miehet taas tummempia.

Onko kellään muulla mielikuvia ihmisten ulkonäöstä pelkän merkin perusteella?
Ja sanokaahan piikkihännät, oletteko tummia vai onko mielikuvani ihan penkin alta  Grin
Nousumerkinhän kerrotaan kertovan ulkonäöstä ja tästähän on usein keskusteltukin.
tallennettu
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2006 22:34:24 »

Olen pitänyt itseäni skorpionina, mutta sideerisen mukaan olisin Vaaka ja nousukalat. Skorpioni on kuitenkin prosentuaalisesti toisiksi vahvin tekijä kartallani. Äitini ja siskoni ovat vaaleita ja olen tullut enemmän isääni. Hiukset ovat ruskeat ja luonnonkiharat. Äitini on Vaaka ja totta, pidin Vaakoja blondeina x) Mielestäni naisilla, joilla on Kalat tärkeässä roolissa kartalla, olisi pyöreät kasvot. Minun kasvoni ovat ovaalit. Löysin jostain kirjoituksen, että nousukalat henkilöllä olisikin jotenkin eksoottiset kasvot? En tiedä miksi, mutta kun katson naamaani peilistä, voin kuvitella roomalaisen naissotilaan tuijottavan takaisin. Ajatteluni voi kuitenkin olla perujaan siitä, että trooppisen astrologian mukaan olisin nousuoinas. Ehkä nousukalat antoi minulle kauniin siniset silmät Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2006 22:52:39 »

Heips!

No mie olen sekä Aurinko- että nouseva skorppari ja oikeilta väreiltäni semmonen maantiehiekanvärinen, mutta olen tykästynyt kantamaan mahonginpunaisia hiuksia. Mulla on luonnostaan voimakkaat ja tummahkot kulmakarvat ynnä tummanvihreät silmät, joten katseeni saattaa näyttää tuikeammalta kuin onkaan. Myös muu olemukseni on skorpionille tyypillinen, semmoinen hoikka ja urheilullinen  Smiley

Tunnen lähipiiristäni 4 jellonaa, joista yksi on ristiverinen kullanruskeasilmäinen (mies), toinen blondi vaaleansinisilmäinen(mies), kolmas punapää (nainen) ja neljäs todella tumma ja kissanvihreäsilmäinen (nainen). Nämä miespuoliset jellonat tunnistan jo matkojen päästä kissamaisesta kävelytyylistä, vaikka heillä kummallakin on enemmän ja vähemmän outokumpua. Heillä on myös merkillinen taipumus saada naiset 0-100 v. ihan polvilleen. Cheesy Naispuoliset taas tuovat leijonankyntensä esiin enempi luonnepuolella, mutta myös muussa olemuksessa on leijonakuningatarmaisuutta.

Mieheni on puolestaan tumma jouskari, joka tosin alkoi harmaantua heti, kun aloimme seurustella reilut 17 vuotta sitten  2funny Hänen näkyvin luonteenpiirteensä on tietynlainen levottomuus (kiire joka paikkaan ja joka paikasta pois).
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2006 22:58:08 »

Itse olen aurinko-vaaka, jolla Venus 1.huoneessa yhtymässä neitsyt-askendenttiin, ja olen hyvin tumma. Pienenä oli aivan mustat hiukset, mutta nyt ovat hieman vaalentuneet, tosin tummat ne on yhä. Värjään hiuksiani violetinruskeiksi/mustiksi. Anteeksi jos romutin jonkun mielikuvan. Wink

Henkilöillä joilla on paljon kaksosta kartalla (erityisesti aurinko/AC) tuntuu olevan nuorekkaat ja veikeät kasvot. Skorppareilla melko intensiivinen katse. Ravuilla ja neitsyillä tietyt kasvonpiirteet ovat yleisiä, muita merkkejä en toistaiseksi yleensä tunnista (ainakaan ulkonäöstä).
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 10.02.2006 09:07:09 »

Kiitos vastauksista  Smiley
Se on jännää miten esim. skorpioni kirjoittajista mm. täällä saan heti mielikuvan että ovat tummia jne...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.02.2006 15:15:04 »

ehkä se mielikuva tummasta syntyy osin siitä että musta ja tummanpunainen väri
yhdistetään kirjojen mukaan skorpioniinja jotkut skorpionit mielellän sitten korostavat tätä tummanpuhuvuuttaan esim. vaatetuksellaan,haluavat pysyä ns. piilossa,musta imee itseensä eikä hevin avaudu muille
toisaalta skorpioni veden merkkinä sukeltelee mielellään syvissä tummissa vesissä,tutkii salattuja piilossa olevia asioita,tämä toisaalta tekee skorpionista
arempien mielestä pelottavan,kummallisen,oudon olion
toisaalta harmi että mielikuvat ovat meillä ihmisillä niin vahvassa,se estää joskus avoimen ennakkoluulottaman kohtaamisen

itse olen vahvasti skorpioni,stelliumi skorpparissa,mutta muuta piikikästä ulkokuoresta ei löydy kuin tuijottava katse
olen,vastapainoksi luojan kiitos,tyypillinen nousujousimies
pitkä,hoikka,helposti ruskettuva,urheilullinen,liikkuvainen ja tyypillisesti nummelan mukaankin pidän pitkiä koipiani jos jonkinlaisessa solmussa..
olen keskivaalea,suht lyhyet kiharaan taipuisat hiukset,
myös mars  vaikuttaa skorpionissa sen verran että oinaalle tyypillistä punatukkaisuuden geeniä löytyy,itselläni näitä teerenpilkkuja eli kesakoita eli pisamia ympäri vartaloa jonkin verran

harjaantunut astrologi pystyy kuulemma aika tarkalleen määrittämään ulkoisen
olemuksen perusteella nousumerkin ,eleet, asennot ,luusto,iho,puhetyyli
ja nousumerkkiähän sitä kuitenkin varmaan jo vaistomaisesti ulospäin ilmentää,
sisäistä olemusta voi korostaa vaatetuksella ja hiusten värillä

omat mielikuvani toisista merkeistä ovat myös turhan vahvoja että arvaukset menevät usein metsään
parhaat ystäväni löytyvät vedenmerkkiäni maadoittavasta härästä ja tähän merkkiin olen sitten tutustunutkin paremmin
mutta esim.rakas vesimies on minulle arvoitus,jonka pinnan alle haluaisin kaivautua ja löytää syntyjä syviä
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 10.02.2006 15:46:03 »

Kiitos vastauksesta Nikki. Ja muut myös  Smiley
Olisi jännä oppia tulkitsemaan ulkonäön perusteella se mitä mahtaa henkilön kartalta löytyä. Tai kartan perusteella oppia kuvailemaan ulkonäköä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 10.02.2006 15:48:22 »

Tuli mieleen että tunnen noususkorpparin joka koko ajan värjää tukkaansa vaaleasta punertavaksi, mistä en tykännyt, ja toisen joka värjää tummempaa tukkaa vaaleaksi. Mitähän hakua tuo on.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 10.02.2006 15:53:19 »

Itseasiassa hyvällä ystävälläni joka on aurinko skorpioni ja nouseva vaaka, en ole huomannut "tuiottavaa" katsetta. Hän on hyvin lempeän näköinen ja oloinen. Kiltti ja ihana ihminen. Hänestä löytyy tempperamenttiä mutta hän ei suutu helposti. Ehkäpä hän on enemmän vaakamaisempi, "kaikkien kaveri" tyyppinen.
Muilla aurinko ja nousu skorppareilla olen tuon intensiivisen katseen huomannut. Varsinkin miehillä. Tunnen useita skorpioneja ja olen huomannut että skorpioni naiset ovat usein herkkiä tunneihmisiä ja "kiltimpiä" kun taas miehet voivat olla todella macho luonteita ja "kovia". Vaikka kyllä molemmista poweria löytyy  Smiley
Enemmän tykkään kyllä skorpioninaisista, heidän kanssaan tulen hyvin toimeen aina.
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #9 : 10.02.2006 16:08:56 »

Kaikki skorpparit mitä mie tiedän...itseni mukaan lukien on tummia...en tosissaan ole elämäni aikana nähnyt yhtään ainoaa oikeaa blondi-skorpparia...
Suoratukkaisia ja sellasia puolivaaleita kyllä mutten sellasta mikä nyt blondiksi tai vaaleaksi käsitetään.

Itse olen varsin tavallinen skorppari...Ja koska nyt tota rapua on sen verran vahvana olen tunteissani vielä syvällisempi.enemmän rapumainen ku skorppioni.
Mutta voi jos joku mut suututtaa niin...uh...no omapa on vikansa...  knuppel2
mut kyllä siihen paljon tarvii et saa mut kunnolla suuttumaan. smitten
Olen oppinut pois siitä liiallisesta vihasta ja semmosesta.
Nuorempana tuli käytettyä paljonki mustia vaatteita...taisko muita värejä edes löytyä.Ja olinki aika mustavalkoinen ihminen silloin.

Mutta kyllä jos päähän ottaa ja on olo et pitää asiasta sanoa (välillä useammin kuin kerran) niin kyllä mä kuulemma (ja tiedän sen itekki) et on aika "terävä" kieli...hyvin pisteliäs osaan olla... :Smiley
ja harvoin häviän väittelyjä-tosin en lähde aiheesta väittelemään ellen tiedä asiasta tarpeeksi. smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #10 : 10.02.2006 16:35:39 »

Jännä kuulla, että muilla tuntuu olevan samat mielikuvat ja vielä samoista merkeistä ku mulla.

Skorpionithan tosiaan ovat tummia ja Vaaka ihmiset vaaleita... Muista merkeistä ei ole niin selvää ulkonäkö mielikuvaa muodostunut, mutta nuo kaksi ovat erittäin vahvoina.

Esimerkiksi ES, oletko sinä tumma???

Hmm tunnustan kyllä, että ulkonäöltäni olen aika "rapumainen", vaikka luonteessani sitä en koe niinkään. Olen syntynyt täysin blondina ja sinisilmäisenä. Yhdessä kuvassa lapsena katselen johonkin suuret siniset silmät tarkkaavaisina.

Nyttemmin hiukseni ovat tummentuneet paljon ja silmäni ovat vihreät.

Mikähän sen muuten saisi astrologisesti aikaan, että värjäilee jatkuvasti hiuksiaan? Itsekin olen tuota harrastanut aikoinaan, nyttemmin olen sen oman värini löytänyt.  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 10.02.2006 16:52:56 »

Alzbeta, ravut ovat usein olleet aika lyhyitä mielikuvani mukaan  Smiley
Oletko sinäkin lyhyt? En tunne yhtäkään pitkää rapulaista. Itse nousurapuna olen myös aika lyhyt.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #12 : 10.02.2006 17:05:51 »

Artemis, kyllä mielikuvasi ainakin minun kohdallani pitää paikkaansa.  Smiley En tiedä kyllä minäkään pitkää nousu-rapua.

Paitsi se Mallikoulun voittaja Suvihan on nousu-Rapu ja 181 pitkä  Shocked
Poikkeus vahvistaa säännön... tai jotain... Olis mielenkiintosta tietää onko Suvilla joku nouseva planeetta, joka lisäis pituutta. Uranus?  Huh
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #13 : 10.02.2006 17:08:03 »

Täällä blondi  aurinko skorpioni , mutta mulla on paljon vaakavaikutteita. Olen perheeni ainoa vaalea, joten sillätapaa aika erikoinen. Miespuolisko on härkä, nouseva skorppari ja on kyllä täsmälleen näiden merkkien näköinen. Ihunat silmät  smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #14 : 10.02.2006 17:17:00 »

Itse en kyllä edelleenkään tiedä mistä te vaaleuden keksitte tuohon vaakaan. Johtunee kait siitä kun en itse ole, eikä moni tuntemani vaakakaan, ja kun mietin julkkis-vaakoja niin hyvin sekalaista porukkaa hiusten värien suhteen. Itse vaa'an merkkiin liitän vain tietynlaiset tunnistettavat kasvonpiirteet, tietynlainen miellyttävä ja rauhallinen olemus.  Huh Vaa'at voivat periaatteessa näyttää melko erilaisilta mutta kasvoissa on se tietty omaleimainen vaakamainen ilme josta sen tunnistaa. Näin omien havaintojeni mukaan.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: