Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 77
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien tarinoita!  (Luettu 750823 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #825 : 09.11.2010 12:34:54 »

Esmiralda  smitten
Lumikvartsi on puhtauden symboli, uusi lehti elämässä. Tai pyyhekumi, jolla sutut siivotaan elämänlehdiltä pois.

Se, että kvartsi kiehtoo voi johtua yleisesti niiden ominaisuudesta olla omalla tavallan "kovia". Jokainen on omalla hyvällä tavalla, kova ja tehokas. Ne usein suojaavat, samalla kun "hoitavat"... antavat omaansa.
Jotkut kokevat kvartsit kaulakoruina todellakin ahdistavana ja tämä johtunee juuri tuosta "kovuudesta". Itse käytin monta vuotta maitokvartsia aina, kun tiesin joutuvani tilanteeseen jossa kohtaan vaatimuksia tai uusia ihmisiä. Tämä toimi minulla kuin puskuri, mutta sainpa usein kuulla jälkeen päin kuinka ensivaikutelma minusta ei ollut ihan niin "pehmeä", kuin mitä oikeasti olen  :Smiley
...pitäisköös kaiva esille ja katsoa miltä nyt tuntuu...

Atlantis kivi; ts. delfiinikivi ja oikeasti pektoliitin jalokivilaatuinen muunnos  Wink
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pektoliitti

Aikasmoinen harmonia kivi, jonka yhtenä on ominaisuutena näyttäis olevan laajentaa harmonia skaalaa -alitajunnasta seuraavaan tasoon ja kruunu shacran yli, päivätajunnan ohi mutta siltä mitään salaamatta.
Kiva kivi, mutta ihminen joka on hiemankaan irrallaan, saattaa tuntua muista olevan ihan tuuliajolla tämän kanssa. Eli kyllä maadoitus on mielestäni tärkeämpää, kuin korkealle kurkoittelu... täysin oma mielipiteeni  police

Ps.pektoliittia löytyy Suomestakin (Lappeenranta, Kuusamo, Ylivieska), mutta ei kauniin sinisen sävyisenä (ts.jalokivimuunnoksena)  coolsmiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #826 : 09.11.2010 22:15:42 »

Kiitos Kide!!!

Tuo kvartsitulkintasi selittääkin aika lailla. Kyllä tässä nykyisessä elämäntilanteessani minun on pakko olla vähän 'kovakin', ankara monella taholla.

Ja eikö kvartsi kristallisoidu sitten kristallissa? Vai olenko eksyksissä? Kun sitäkin haikailen ympärilleni, mm. kristallilamppua äidin jäämistöstä.

Tuo 'Atlantis-kivi' tuli esille, kun kerroin eräälle ystävälleni löytäneeni metsästä soramontulta sellaista tummanharmaan sinihohtoista kovaa kiveä, jossa oli tuollaisia pektoliinin kaltaisia juovia kauniissa kiemurakuvioissa. Kun kuljin siellä, löysin noita lohkareita yhteensä kolme. Ne erottuivat selvästi muista kivilajeista. Ihastuin yhteen pöytämäiseen isoon kiveen ja haaveilen sitä nyt pihalleni tammen juurelle.

Ystäväni kertoi, että samanlaista kiveä esiintyy jossain Vaasan saaristossa, jossa eräs hänen henkiystävänsä käy meditoimassa tai hiljentymässä kertoen, että näiden kivien luona on aivan erityistä energiaa. Ja tämä ihminen on nimittänyt tämän kiven 'Atlantiskauden kiveksi'. Ehkä ei niinkään lajina, vaan symbolina ehkä.

Voi, voi kun nämä kivet ovat mielenkiintoisia! Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #827 : 10.11.2010 12:23:56 »

Olet aivan oikeassa, Esmiralda  smitten
Kvartsi on kristallin luonnonversio. Kvartsikide on lähinnä kristallia, joka on lasista hiottu tuote. Samaa tavaraa... lasi tehdään kvartsihiekasta  Wink
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #828 : 11.11.2010 12:05:22 »

Hei Kide

Olisiko sinun mahdollista nostaa kivi kertomaan tästä hetkestä?

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #829 : 21.11.2010 14:00:31 »

Kiitos Kide. Vastailen näin vähän myöhemmin. Tuo osui täysin nappiin, ja se jatkuu yhä. Näen näitä unia vuosien takaisista asioista, joiden olen kuvitellut olevan ihan ok, mutta näissä unissa nousee esille patoutunutta stressiä sieltä takaa. Kaikki asiat ovat keskenään erilaisia, joten se tuntuu kuin kävisin läpi elämäntarinaani ja minulle näytettäisiin asioita mitä en ole vielä tajunnut. Viime yönä heräsin keskellä yötä ja aloin vain tärisemään..  Tongue Kuitenkaan nämä unet eivät ahdista valveilla ollessa ollenkaan, nytkin on mitä ihanin olo.  Smiley Ne vain tulevat yöllä, niinkuin jonain kouluoppitunteina. Ne eivät edes kerro, mitä minun pitäisi näille asioille tehdä, miten, mihin muuttaa itseäni. Nuo ovat sen verran syvälle juurtuneita asioita että en edes keksi mikä olisi se vaihtoehto mihin niitä voisi muuttaa. Mutta ehkä tämä tapahtuu hitaasti, jotenkin minusta tuntuu että tässä valmistellaan minua vielä muuttamaan elämäni aivan kokonaan jossain vaiheessa.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #830 : 22.11.2010 14:05:59 »

@nne  smitten
Anteeksi, kun olet joutunut odottamaan...

Sait hyppykortit, pakasta ei nousut mitään vaikka koetin.
Alimmainen on selestiitti, ts.enkelikivi. Tämä näyttää tien sisimpään, ilman kyyneliä tai hampaan yhteen puremisia. Sen voi huoletta ottaa unikaveriksi, jolloin työ tapahtuu päivätietoisuuden levätessä ja silloin se ei pistä kapuloita rattaisiin  Wink
Tarottina tämä edustaa miekkojen 8., eli isojen muutosten ollessa edessä sinulla on mahdollisuus helpottaa uuden näkökulman hyväksymistä ja käyttöönottoa rauhoittamalla ja antamalla kekseliäisyydelle (intuitio) tilaa. Hieman hankala vaihe voi olla menossa, mutta hoida itseäsi ja anna asioiden hoitua...

Toinen hyppykortti on meripihka, tämä ikiaikainen vitaliteetin todistusaine. Se vahvistaa solar plexusta ja itseluottamusta, avaa puhekanavia ja vahvistaa äänen niin, että se kantaa. Meripihka mahdollistaa aineellisen hyvinvoinnin luovuuden hedelmillä.
Tarottina tämä edustaa kolikoiden kuningasta, eli vaikka on talvi muista, että kevät kumpuaa kohta esiin taas. Eli liiallinen materialismia hukkaa yhteyden luontoon tai itseensä osana luontoa, ja sitä kautta luovuus tyrehtyy. Tämä on se kanava, joka ei saisi hävitä... Laula, nousee jostakin mieleen...
 smitten
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #831 : 22.11.2010 14:27:59 »

Hei Kide smitten
Mitä näet minulle vuodenvaihteeseen sillä Astron "Vuosi elämääsi" lupailee suuria muutoksia elämääni??? Mitähän ne mahtaa olla?
Kiitos jo etukäteen!
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #832 : 22.11.2010 16:58:29 »

Kiitos Kide  smitten

Ei tässä mitään kiirettä ollut…ja sitähän nuo kortitkin taitaa viestittää  Smiley

Mutta että hyppykortit? Onko sillä joku merkitys, ettei pakasta nouse mitään?  Smiley

Kortit puhuvat isoista muutoksista – noita muutoksia melkein odotankin tulevaksi (erityisesti työelämän suhteen), mutta ilmeisesti jonkinlaista itsensä kuulostelemista vielä tarvitaan. Enkelikivi kuulostaa ihanalta  Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #833 : 23.11.2010 13:30:24 »

Hei Kide...mitäs kivet sanoisivat minun loppu vuoteen?  Smiley
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #834 : 23.11.2010 19:43:54 »



Hei Kide!

Mikä kivi lähtee matkaseuraksi?


tähtisiipi smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #835 : 29.11.2010 00:38:49 »

Hei Kide!

Saisinko kiven tähän hetkeen?
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #836 : 04.12.2010 00:19:36 »




                                                          coolsmiley


                         Kid`elle, kiitos kysymysistäsi, hyvin menee, mutta menköön  knuppel2

                                                        ( tämä oli itse keksitty vitsi )

                                 Kivet, nuo pysyvät kumppanimme ovat alati vaiti !  ?  VAI.

                                   Ovatkohankaan ! ! ?      SIIS, löytyisikö sopiva murikka?


                                                            smitten










tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #837 : 06.12.2010 04:58:24 »

                               
                                Kaukaa huudan Kide sulle,              smitten
                                oi`talven kivestä kerro mulle.
                                Kiven viisautta kaipaan niin,
                                en halua mä eksyksiin.
                                En korpeen talven säissä,
                                en jokeen heikoissa jäissä.
                               
                                 
                                Taivaankaaretkin vain vaikenee,
                                kun sansai niiltä kyselee.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #838 : 06.12.2010 18:06:20 »

Hei Kide,  smitten

Voisinko saa ajankohtaisen kiven? Auringon sävyt mielessä, mitäköhän se kertoisi...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #839 : 14.12.2010 12:01:33 »

Olen kaukana kuin kuu maasta ja silti päivittäin melkein poikennut täällä.
Lämmin ajatus siis kaikille  smitten

Nyt puran hieman sumaa taas ja toivon, että kärsivällisyys on kaikilla riittänyt  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 77
  Tulostusversio  
 
Siirry: