Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 77
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien tarinoita!  (Luettu 749615 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #795 : 21.10.2010 11:38:12 »

Haluan kertoa:
Todella monta vuotta sitten olin englannissa kartanon puistossa jossa naiset keräilivät käytävältä kiviä. Kuvaillen ja kertoen niistä toisilleen. Minäkin halusin löytää kiven, ne oli kuitenkin jo siistitty loppuun käytävältä.
Siinä ihan reunalla oli kivi jonka nostin. Harmikseni huomasin sen olevan pala sepeliä johon oli jäänyt rappausta. Viskasin sen aurinkokellole päin. Silloin kuulin itseni ulkopuolelta äänen sanovan: Kivi jonka rakentajat hylkäsivät muodostui kulmakiveksi.
Menin kipinkapin poimimaan sen ja kotona pidin vuosia laatikossa, nyt en tiedä paikkaansa, jossain kuitenkin täällä asunnossa on.
En ole uskovainen joten lause ei siksi tullut. Huh

Mielikiveni olisi Smaragdi en vain pysty sellaista kaulakorua niistä hankkimaan kun on Elisabeth Taylorilla. Lapis lasuri sormus. Mutta mikä kivi sopisi minulle -> olen 64w itsellinen nainen, neitsyt horoskoopissa ja mielstäni ulospäin suuntautunut.
Miksi minulle tulee mieleen sinä lauseesta, ei niinkään kivi...  idiot2

Smaragdi on upea kivi, joka pitää nuorena ja pirteänä  Wink Eli eikös tuon vuoksi olisi kiva kanniskella vaikka vähäpätöisempää kokkaretta mukana...?

Lapis Latzuli on henkistä kykyä stimuloiva kivi, joka kädestä ja sormesta riippuen vaikuttaa eritavalla... oikea ojentaa em.aurasta pois asioita, jotka sinne ei kuulu ja vasen vastaanottaa intuitiolle informaatiota  Wink

En tiedä kirjoittamasi perusteella haluatko, että nostan kortin vai annan näkemykseni sinulle sopivasta kivestä  Huh Eli nyt kirjoitan vain näkemykseni; Neitsyen kiviäö ovat keltaiset akaatit ja sitriini. Tuo akaatti sopii ikäsi ja sukupuolesi vuoksi sinua tukevaksi kiveksi, mutta onko keltainen värisi...? Vihreä ja sininen aikaisemmin mainittuna saa minut miettimään sopisiko sinulle akaateista jokin muu väri paremmin?
Smaragdi on sydämen kivi ja Lapis Latzuli taas kolmannen silmän. Tähän kolmiyhteyteen sopii akaatti mainiosti tasapainottamaan alempia scahroja.
 angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #796 : 21.10.2010 11:40:56 »

hei, saa nostaa kiven, aihepiirinä korostuu nyt uudet duunit, myös muuta säpinää voi katsella. kiitos..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #797 : 21.10.2010 11:43:01 »

Kaipaan taas apuasi.

Mikä kivi auttaisi toisen chakran epätasapainoon?

 smitten

/A

Ehdottamasti karneoli.
Jos syy epätasapainoon on liian lennokas elämä, ota mukaan lumihiutale obsidiaani.
Jos syy on vitaliteetin puute, ota mukaan granaatti.

Jos taas syy epätasapainoon on väsymys ja murhe vältä edellisiä ja ota mukaan sitriini (ja ehkä ruusukvartsikin)
 angel
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #798 : 21.10.2010 12:01:12 »

KIITOS KIDE jälleen  smitten

aava1
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #799 : 21.10.2010 12:03:28 »

mulla olis yritysasiat hakusessa. tai siis firma toimii mutta on 1 on pettänyt porukan joka harmittaa kovasti. vähän pihalla että mihin suuntaan pitäisi mennä tai mitä tehdä, pitääkö pistää homma pakettiin ja luovuttaa?
Apua, vaikea asia... en minä tiedä  Shocked Mahtavatko kortit tai kivetkään... paras vastaaja olet sinä. Kuuntele sisintäsi ja katsele laajasti!
Nostan kortin ja katson sen, kuitenkin... oletan, että tätä haluat... anteeksi, jos ymmärsin väärin.

Tämä hetki... päädyin siis nostamaan tälle hetkelle ja tulevalle...
Vesimelooni turmaliini, kivi joka on sydämen kivi. Se avaa ja antaa samalla suojaa. Liika avoimuus on myös alttiutta, mutta tämä opettaa hellästi oman elämän mestarina olemista.
Tarottina tämä edustaa maailmaa, eli palkkiot tehdystä työstä ovat yleensä kohdallaan. Luota siihen ja pyri järjen ja intuition saumattomaan yhteistyöhön. Jossakin kohtaa näiden näkemykset ovat ristiriidassa, ota rauhassa etäisyyttä itse asiaan ja katsele sitä objektiivisesti -kuin kallista esinettä, jota arvioit.

Tulevalle sain kuparin pakastani... jotta ei kyynisyys iskostu  :Smiley
Eli kupari on sosiaalisuuden metalli, se missä on helppo olla ja halua palata, ovat paikka jossa kehitys tapahtuu. Elämästä saa rakkauden avulla enemmän irti, kuin vain tilipussin ja tämä edustaa venuksen metallia. Jos tavoite on sisälläsi haluamasi, tavoittele sitä... aina ei se tule olemaan helppoa ja joskus saa korvilleen.
Tarottian tämä edustaa maljojen 10., eli yksi ovi sulkeutui, toinen on avautumassa. Ilo, täyttymys ja harmonia ovat asioita joista tiedät olevasi oikealla polulla, sillä hetkellä. Onnellisuus ja turvallisuus ovat peruspilareita, joihin kannattaa nojata ja joita kannattaa myös vahvistella... rakenna elämäsi todellisten asioiden varaan, siksi muista katsoa tohinassa aina välillä asioiden yläpuolelle.
 angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #800 : 21.10.2010 12:07:53 »

IRonia, ei kai se yhdestä tyypistä ole kiinni, jos on isompi porukka? minulla vähän sama juttu erään tahon kanssa, kun aina pettävät sanansa ja aikeensa. no mut siis. pitää olla monenlaisia hankkeita menossa, ellei yksi niin toinen. itse jaan sen niin että päivätyö ja sivubis.- kirjoitus parasta siinä mielessä että kukaan ei petä> Cool lehtijuttujakin kun teki, sai palkan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #801 : 21.10.2010 12:18:10 »

Heips! Mulla ois pieni kysymys teille, jotka ootte kivien kanssa kauemmin jo työskennelly tai tiedätte niistä paljon. Ostin moldaviitin itselleni ja tunnen sen voimakkaan energian mikä siitä lähtee. Kädessä pitäessä se saa käteni tuntumaan vähä puutuneelle. Koska kiven käytön jälkeen käsketään käyttää maadottavia kiviä, nii ostin intialaisen jokikiven ja olen huomannu kuinka se saa puutumisen loppumaan. Haluankin kysyä miksi moldoviitistä varotellaa? Tai atsuriitti? Minulla on sekin. Voi olla vähä höhlä kysymys, mut mitä vois pahimmassa ja äärimmäisessä tapauksessa tapahtua näiden kivien kanssa?  Huh

Olisi myös kiva lukea toisten kokemuksista näistä ko kivistä.  Wink
Vastaan ja toivon, muidenkin innostuvan kertomaan omia kokemuksi kyseisistä kivistä...

Atsuriitti on voimakas kivi, joka saattaa kadottaa ajantajun ihmiseltä. Tästä syystä moni kehollinen viesti jää huomaatta ja sitä kautta syntyä hankaluuksia. Samoin atsuriitti avaa alitajunnan väyliä syvälle ja sieltä saattaa nousta asioita joihin ihminen ei ole vielä valmis. Tällöin kehittyy hyvin ikäviäkin tuntemuksia ja pitkää työstöä vaativia tiloja, jotka voivat hankaloittaa elämää merkittävästi. Jos on vahva ja valmis, ei ole silti turha pyytää suojelusta  angel

Moldaviitti on tektiitti, eli luonnon omaa lasia. Tästä löytyy syy miksi voimallinen. Vastaavia kiviä ovat em.obsidiaanit, mutta ne ovat muodostuneet maassa. Moldaviitti on lahja taivaalta ja se omaa syntymänsä iskun energiat. Eli meteoriitti on iskeytynyt maahan ja kvartsi maassa tai /ja meteoriitissa on saanut aikaan tektiitin (lasin)... Kuumuus... Se sisältää uutta energiaa, joka on taivaalta tulleen meteoriitin ominaisuutta. Se sisältää luonnon oman lasin kykyjä kanavoida se tehokkaasti ja syvälle juuriscahran kautta... irroittaen.
SIKSi maadoittaminen on hyvästä  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #802 : 21.10.2010 12:29:43 »

Minusta tuntuu, että tiedän mitä haluaisin tällä hetkellä, mutta elämä tuntuu laittavan mut odottamaan... Pitäisikö mun tyytyä odottamaan vai laittaa rattaat pyörimään johonkin toiseen suuntaan?

Kiitos jo etukäteen smitten
Jaa´a... mitä mieltä itse olet, jos mietit kuinka helppoa se tulisi olemaan -rattaisen vierittäminen toiseen suuntaan tai jopa ylämäkeen?

Pakastani nousi sinulle musta turmaliini, joka on kuin taikasauva. Se saa negaatiot luiskahtamaan sinuun tähdätessään, kuin rasva teflonilla. Tämä kivi ei niitä sinusta poista, vaan suojaa. Tämä kivi antaa mahdollisuuden hengähtää ja huomata elämä ilon oikea, alkuperäinen lähde... todelliset asiat.
Tarottina tämä edustaa sauvojen 9., eli kyllä jokin paussi on menossa ja takuu varmasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita, jos väkisin pistät tapahtumaan. Sinussa on vahvuutta, joka mahdollistaa tämän, mutta miksi ihmeessä väärinkäyttäisit omia voimavarojasi? Kun kestität voimasi ja saat asioita tapahtumaan, saatat menettää jotakin tärkeää informaatiota läheisistäsi tai yleensä ihmisistä, jotka vaikuttavat sinun elämääsi.
 angel
 
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #803 : 21.10.2010 12:38:03 »

Metsäkeiju  smitten
Lapis Latzuliin yhdistetään henkisen voiman symbolit. Se on kuin kuninkaallinen siniviitta, kultaisine koristeineen tai kesäyön tähtitaivas.
Uneen liitettynä näkisen sen symbolisoivan kultaisia tiedonjyväsi, joiden avulla on mahdollista käydä läpi ja pudotaa elämän painolasteista tarpeettomat.
Jos koet, että itsetuntio voisi kaivat pientä piristysruisketta... Lapis Latzulin yhdoton kaveri on granaatti  Wink

Muutoin Lapis Latzuli yhdistetään myös kollektiiviseen ja yhteisölliseen ystävyyden tuntemukseen -talkoot, vapaaehtoistyö jne.

Lapis Latzulilla on nähty myös olevan puhdistavia vaikutuksia pernaan, ihoon ja vereen.
 smitten
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #804 : 21.10.2010 12:46:04 »

Minusta tuntuu, että tiedän mitä haluaisin tällä hetkellä, mutta elämä tuntuu laittavan mut odottamaan... Pitäisikö mun tyytyä odottamaan vai laittaa rattaat pyörimään johonkin toiseen suuntaan?

Kiitos jo etukäteen smitten
Jaa´a... mitä mieltä itse olet, jos mietit kuinka helppoa se tulisi olemaan -rattaisen vierittäminen toiseen suuntaan tai jopa ylämäkeen?

Pakastani nousi sinulle musta turmaliini, joka on kuin taikasauva. Se saa negaatiot luiskahtamaan sinuun tähdätessään, kuin rasva teflonilla. Tämä kivi ei niitä sinusta poista, vaan suojaa. Tämä kivi antaa mahdollisuuden hengähtää ja huomata elämä ilon oikea, alkuperäinen lähde... todelliset asiat.
Tarottina tämä edustaa sauvojen 9., eli kyllä jokin paussi on menossa ja takuu varmasti vauhtia ja vaarallisia tilanteita, jos väkisin pistät tapahtumaan. Sinussa on vahvuutta, joka mahdollistaa tämän, mutta miksi ihmeessä väärinkäyttäisit omia voimavarojasi? Kun kestität voimasi ja saat asioita tapahtumaan, saatat menettää jotakin tärkeää informaatiota läheisistäsi tai yleensä ihmisistä, jotka vaikuttavat sinun elämääsi.
 angel

Kiitos Kide smitten Teki hyvää lukea tämä, ehkä kaipasin varmistusta omiin epäilyksiini, ehkä pelkäsin tyytyväni liian vähään jos odotan. Ehkä asiat tapahtuvat silloin, kun on niiden aika eikä silloin kun haluisin niiden tapahtuvan :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #805 : 21.10.2010 12:54:48 »

mulla olis yritysasiat hakusessa. tai siis firma toimii mutta on 1 on pettänyt porukan joka harmittaa kovasti. vähän pihalla että mihin suuntaan pitäisi mennä tai mitä tehdä, pitääkö pistää homma pakettiin ja luovuttaa?
Apua, vaikea asia... en minä tiedä  Shocked Mahtavatko kortit tai kivetkään... paras vastaaja olet sinä. Kuuntele sisintäsi ja katsele laajasti!
Nostan kortin ja katson sen, kuitenkin... oletan, että tätä haluat... anteeksi, jos ymmärsin väärin.

Tämä hetki... päädyin siis nostamaan tälle hetkelle ja tulevalle...
Vesimelooni turmaliini, kivi joka on sydämen kivi. Se avaa ja antaa samalla suojaa. Liika avoimuus on myös alttiutta, mutta tämä opettaa hellästi oman elämän mestarina olemista.
Tarottina tämä edustaa maailmaa, eli palkkiot tehdystä työstä ovat yleensä kohdallaan. Luota siihen ja pyri järjen ja intuition saumattomaan yhteistyöhön. Jossakin kohtaa näiden näkemykset ovat ristiriidassa, ota rauhassa etäisyyttä itse asiaan ja katsele sitä objektiivisesti -kuin kallista esinettä, jota arvioit.

Tulevalle sain kuparin pakastani... jotta ei kyynisyys iskostu  :Smiley
Eli kupari on sosiaalisuuden metalli, se missä on helppo olla ja halua palata, ovat paikka jossa kehitys tapahtuu. Elämästä saa rakkauden avulla enemmän irti, kuin vain tilipussin ja tämä edustaa venuksen metallia. Jos tavoite on sisälläsi haluamasi, tavoittele sitä... aina ei se tule olemaan helppoa ja joskus saa korvilleen.
Tarottian tämä edustaa maljojen 10., eli yksi ovi sulkeutui, toinen on avautumassa. Ilo, täyttymys ja harmonia ovat asioita joista tiedät olevasi oikealla polulla, sillä hetkellä. Onnellisuus ja turvallisuus ovat peruspilareita, joihin kannattaa nojata ja joita kannattaa myös vahvistella... rakenna elämäsi todellisten asioiden varaan, siksi muista katsoa tohinassa aina välillä asioiden yläpuolelle.
 angel

kiitosta taasen. parisuhteeni tässä on kans tökkinyt ja tuntuu että siihen nämä sopii ku nenä päähän Smiley
monta kertaa luin ja tiedän, että intuitoi ohjaa, mutta nyt se ohjaa eroon, enkä oo valmis luovuttaan, kun on 2 lastakin ja periaatteessa menee iohan hyvin, mutta ihanniinkuin jotain puuttuis. Mies elää omaa elämäänsä, itse joudun sopeutuun koko ajan, hänen menonsa on omiani tärkeempiä jne...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #806 : 21.10.2010 17:46:12 »

Hei Kide!

Kysyisin opastusta erään ihmissuhteen osalta? Olen lopettanut suhteen useamman kerran...ja joku osa minusta on tyytyväinen. Menee hetki ja tämä toinen osapuoli on taas yhteydessä.... ja joku osa minusta on taas tyytyväinen. Homma ei siis etene suuntaa eikä toiseen... kumpikaan ei osaa tehdä ratkaisevaa siirtoa.

Mitähän kivet tai kortit asiasta kertoisivat.

kiittäen

tähtisiipi
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #807 : 21.10.2010 21:53:12 »


Vastaan ja toivon, muidenkin innostuvan kertomaan omia kokemuksi kyseisistä kivistä...

Atsuriitti on voimakas kivi, joka saattaa kadottaa ajantajun ihmiseltä. Tästä syystä moni kehollinen viesti jää huomaatta ja sitä kautta syntyä hankaluuksia. Samoin atsuriitti avaa alitajunnan väyliä syvälle ja sieltä saattaa nousta asioita joihin ihminen ei ole vielä valmis. Tällöin kehittyy hyvin ikäviäkin tuntemuksia ja pitkää työstöä vaativia tiloja, jotka voivat hankaloittaa elämää merkittävästi. Jos on vahva ja valmis, ei ole silti turha pyytää suojelusta  angel

Moldaviitti on tektiitti, eli luonnon omaa lasia. Tästä löytyy syy miksi voimallinen. Vastaavia kiviä ovat em.obsidiaanit, mutta ne ovat muodostuneet maassa. Moldaviitti on lahja taivaalta ja se omaa syntymänsä iskun energiat. Eli meteoriitti on iskeytynyt maahan ja kvartsi maassa tai /ja meteoriitissa on saanut aikaan tektiitin (lasin)... Kuumuus... Se sisältää uutta energiaa, joka on taivaalta tulleen meteoriitin ominaisuutta. Se sisältää luonnon oman lasin kykyjä kanavoida se tehokkaasti ja syvälle juuriscahran kautta... irroittaen.
SIKSi maadoittaminen on hyvästä  smitten

Kiitos vastauksesta!  smitten

Huomasin myös tuon atsuriitin voimakkuuden. Kumpaakin kiveä pidellessä tunnen energian ja kättäni tosiaan kihelmöi. 6. chakran päällä kiviä pidellessä tunnen chakran kiihtymistä ja alan näkemään väläyksiä ja kovaa vilistäviä kuvia holtittomasti kun pidän silmiäni kiinni. Kuvat eivät ole minun hallinnassani ja en osaa niiden tarkoitusta vielä tulkita.

Tälläistä kokemusta tähän asti on moldaviitista ja atsuriitista tullut minulle.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #808 : 28.10.2010 09:20:34 »

Rohanna  smitten
Kalsiitti nousi pakastani, tämä pehmeä kalkkimaasälpä  Wink
Tämä kivi on se, joka vetää puoleensa kun muutoksia on edessä. Sellaisia muutoksi, joita ei ehkä huomaisia ilman jonkun vinkkaamista. Sellaisia muutoksi, joissa toinen on todellisuus ja toinen unelma... ja tälle unelman tiellä pääsee vain astumalle sille... kaikki muu jää. Eli tämä on kaksostenkivi. Kivi jossa on elämäntoverit myötä- ja vastamäessä tukemassa toistansa, yhteisiä valintoja ja yhteistä kokemusta kartuttaen kulkemista maailmassa.
Tarottina tämä edustaa tornia, eli se kehoittaa huomioimaan uudet tuulet, nostamaan antenit pystyyn ja haistelemaan mahdollisuudet, ettet kulje kohtalosi parhaimman reitin ohi. Kun saat vainun, ole rohkea mutta älä uhkarohkea  Wink Samalla kun otat vapauden itsellesi ja päätät kulkea omaa tietäsi, tulet kohtaamaan paljon tilanteita joissa sinut pyritään tuuppimaan takaisin vanhoihin kuvioihin.
Valinta on sinun  angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #809 : 28.10.2010 09:40:48 »

S the PP
Anteeksi lyhentely!

Rakkaudelle siis...
Pakka oli tosi kylmä?! Oletko sulkenut joitakin portteja...?
Lopulta sain nostettua kortin, kun keskityin sinuun... en rakkauteen  idiot2
Amtisti osoittaa suunnan, mistä löytyvät kaivatut vastaukset. Se on hellä, mutta tarpeen vaatiessa kurjan vaativa opettaja... joka ei kaihda kasvatuksellisessa toimessaan edes nöyryytystä, jos muu ei mene perille. Amtisti ohjaa sisäistä näkemystä pois itsekeskeisyydestä laajempiin kokonaisuuksiin, jopa siinä määrin että lopulta osaat nähdä laajemmin kuin moni muu.
Ametisti rauhoittaa, tasoittaa hermostollisa ongelmia ja suojaa.
Tarottinatämä on kuolema, eli nimestään huomatta ei tarkoita kirjaimellisesti sitä! Vaan usein symbolisesti jonkin asian, tilanteen tai ajatusmallin loppumista. Siitä luopumista, vaikka kirvelevin kokemuksin... Se kuitenkin antaa lupauksen samalla jostakin uudesta, paremmasta. Uskalla irroittaa kaikesta, joka ei enään palvele sinua ja sinun tarkoitusperiä tässä elämässä. Kivet pois reestä  Wink
 angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 77
  Tulostusversio  
 
Siirry: