Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 629368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #945 : 27.12.2012 11:12:13 »

Ihan kaikesta huolimatta uskon parempaan..tulevaan ja jokainen voi vaikka ajatuksissa laittaa  energiaa,esim. tuonne sotaisiin maihin. angel   angel  angel   smitten smitten smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #946 : 29.12.2012 21:31:45 »

To: FairfieldLife@yahoogroups.com
Sent: Friday, December 28, 2012 11:34 AM
Subject: [FairfieldLife] Reflections on Dec 21

From the friend of a friend of a friend:

Reflections on the events of Dec 12, 2012

As the Global Mother Divine director for Guatemala, I thought I’d pass on some reflections I had from the events on December 21 this year in Monte Alban. I don’t really know that much about it and certainly shouldn’t be taken as an authority. Much of this is just what I have gleaned from glimpses I have gained while trying to keep in touch with it in spare moments over the last few years.

The first part is meant to be fact. I hope I’ve got all the details at least mostly right. Many of you may know most of this and more.

The Mayans never actually thought that Dec 21 was going to be the end of the world. In fact, until 2010 the Mayans never even talked about the ending of their calendar at all. The Mayans are, in general, quite happy and comfortable to stay to themselves. Not many are welcome into their world and very few ever leave. So there has not been much communication of what they believe or don’t believe, until the last couple of years, with anyone.

But more than a decade ago some Mayans apparently did come to the US to college here and mentioned that their calendar ended on Dec 21. They had no idea what that meant or what was going to happen after that. So the Judeo-Christian apocalyptic habit of thinking in this country turned it into the end of the world. And that concept went around the world. EVERYONE around the world, as far as I can tell from my travels and living with so many of other cultures, knew that Dec 21 was ‘The Day’.

But 2 years ago, the Mayan elder who is the Prophesy Keeper and Day Keeper, Don Alejandro, did start to talk about the end of the calendar, and in order to quell the fear, he did go as public as possible with the help of new age friends through internet and travels to other countries. His message was, ‘Don’t be afraid! The world is not going to end. It is the end of the current cycle of time and the beginning of a new one.’ The ending cycle started about 5000 years ago, about the time Kali Yuga started.

The thing that amazes me was that he describes it in the same way and even with the same words that Maharishi describes the new age he worked towards for so many decades. Don Alejandro said the new time will be Heaven on Earth (those words were used on the internet, at least), a time of peace and harmony, where there will be no sickness or suffering. It will be a time when people will fly through the air like clouds. The world will be without boarders, and everyone will be able to travel anywhere without passports. He described it as a beautiful new time to very much look forward to. He also predicted that the day would be like any other day, like New Years eve. A new year is beginning, but it doesn’t feel immediately any different from the old year. These are prophesies that, as I understand it, have been around for 5000 years, but have been passed on from father to son, or keeper to keeper, silently. The Mayan people didn’t even really know. No one did until 2 years ago.

There is no TM Movement in Guatemala, no local teachers. Raja Louis imported two Spanish Governors to teach there a number of years ago, and they have been knocking on doors, and knocking on doors for many years, and for so long found the doors all locked. Finally they found some openings, and finally they reached the Mayan elders. I have no idea how long it took for the elders to ‘get’ what the Governors were saying, but when they finally did, the response was kind of like, ‘Come in! We’re expecting you! This TM will eliminate disharmony in collective consciousness? It will create peace? Please, tell us what to do. You can teach us to fly? All the children should learn? Yes. We will start now.”

Once it started, there was no stopping it. Last July, on Guru Purnima some Mayans had learned the practice (I forget, maybe a few thousand?). But there was no inkling that it was going to turn into what it is now, 6 months later, with 8,000 students practicing yogic flying every day at the same time in Mexico and Guatemala. After the demonstration on Dec 21, a contract was signed with the Minister of Education of Mexico for 69,000 students to learn the practice.

It was pretty amazing how Nature organized it. The flying block for 5,000 quite spontaneously and naturally ended on Dec 20 and that was the last day of school for the winter holidays. They wanted to have a graduation ceremony, so they decided to have it at a traditional holy spot of their people. Most of the children had never been there before. So it kind of happened that all the students that money was raised for, went to Monte Alban to practice Yogic Flying together on Dec 21, 2012. It was a new beginning.  Even though school is out, no one goes anywhere. From now on all the children will do their program together every day of the year whether or not school is in session, each in their own school throughout the southern Mexico and Guatemala. This will go on until at least 2016.

Raja Luis describes the students as being so pure and innocent that they have phenomenal experiences. The teachers who teach them say it’s a completely different experience than teaching anyone else. Also, apparently Maharishi said that when indigenous people fly they are worth a few of those of us who don’t have that natural connection to the earth. They are the custodians of the Laws of Nature in that area and have much more influence than anyone else is able to have.

Here is my reflection on the whole thing.

I think December 21, 2012 must have been the most anticipated day in the history of the world. EVERYONE was looking at this day, some with fear, some with hope and rejoicing, most believing that is was just a normal day and nothing at all would happen. But everyone knew it was a day to be anticipated. I have heard, completely as rumor and not to be taken as anything to hang one's hat on, that Maharishi Jyotish apparently predicts that the day of the transition will be sometime in a couple of months still (and I have no idea if it will look like a normal day or not. Probably.)

But whether or not anything astrological did happen on that day, all that attention on Dec 21 did do something huge. You can’t have that much attention on a transformation and not have something transform. For one thing, many people around the world did participate in some kind of ceremony on behalf of the earth and her inhabitants. But for another, Nature organized that the Mayan children gave a public Yogic Flying demonstration in a traditional sacred spot. I doubt that it was very well advertised or covered by the media, but that is inconsequential. Someday someone is going to ask what the Mayans did on Dec 21. And one of the answers will be that they were flying.

The entire New Age movement looks to the Mayans now as leaders. They’re the ones who know what’s happening. And if the Mayans are learning to fly (69,000 of them), hundreds of millions of New Agers around the world who sincerely want to be part of the transition into a new age, will want to learn to fly.

Throughout the decades the movement has had a lot of competition in the area of meditation. There are thousands of meditations and stress reduction techniques and mind expanding techniques. One can’t blame anyone for not being able to sift through everything that is out there and find one simple, natural, effortless, effective method to let the mind slip into unbounded awareness spontaneously.

But if what you want to do is to learn how to fly, there aren’t many places to go. We don’t have a lot of competition. We're pretty much the only technique around. I think it may be the Mayans and Dec 21, 2012 that bring the world at large to embrace Transcendental Meditation and to appreciate Maharishi’s tireless efforts for so many decades. I deeply hope it is true!

Jai Guru Dev, Deni

(If I've got some of the facts wrong, I'd like to know, so I can correct myself.)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2012 23:55:43 kirjoittanut sideman » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #947 : 29.12.2012 21:36:21 »

Huh, nyt en jaksa syventyä...sorri Sideman, ehkä myöhemmin. Ymmärrän mitä ajat takaa.

Mutta ei se nyt ihan aisteistakaan ole kiinni, se tiedostaminen. Mitä aisteilla tekee, jos ei sisäistä aistimaansa. Syvemmästä käsittämisestä on kysymys. Että käsittäisimme tämän maailman menon. Sen mitä ympärillä tapahtuu. Sen missä virrassa liikumme. Sen mihin olemme sotkeutuneet tietämättämme. Sen mitä yleensä teemme sen ytimen rinnalla mitä olemme.

Tartteeko kaiken olla niin monimutkaista, niin syvällistä, että hukumme.  idiot2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #948 : 29.12.2012 23:17:22 »

Huh, nyt en jaksa syventyä...sorri Sideman, ehkä myöhemmin. Ymmärrän mitä ajat takaa.

No enpä ihmettele! En itsekään usein vappuna saa tolkkua siitä, mitä pääsiäisenä tuli kirjoitettua,
ellen pinnistele ihan -tusti!

Kaipa pitää yrittää yksinkertaistaa ilmaisua, ettei se ala muistuttamaan liikaa venäläisiä
maatuska-nukkeja...

:Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #949 : 29.12.2012 23:51:35 »

Hehheh...ei se mitään. Kaikkea pitäisi syventää, ymmärtää...ainakin yrittää. Mutta en jaksa englanninkieltä just nyt, kun nuo energiat rassaavat ja kumma käry päässä.  Cheesy

Pojantytär on kohta kolme, eikä vielä pysty kokoamaan maatuskaa, joka kuitenkin on hänen mieliesineensä mummolassa. Sen haluaa ensimmäiseksi nähdä ja hajottaa ja yrittää koota. Ei helppoa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #950 : 30.12.2012 00:55:38 »

coolsmiley   knuppel2  Kyllä JUU, tapahtuu...

Tosi on. Mutta se vie sittenkin hiukkasen aika, että tiedostaisimme sen jo tapahtuneen!!!

Toisille on ja kaikille ei sitten millään mene kaaliin, että se on jo täällä.

MUUTOS. Koska kuitenkin kaikkinensa se on kovin oma kohtaista.

Sanoisimpa, jotta ihan itse sisäistettyäkin.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #951 : 30.12.2012 18:05:31 »

..Kuten ihmiseni sanovat: "Roomaa ei rakennettu päivässä."    coolsmiley
angel   angel    angel    angel    angel    angel smitten   smitten   smitten    smittenHitaastt hyvä tullee..  coolsmiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #952 : 07.01.2013 20:04:19 »

Mä olen saanut yliannostuksen tätä maailma loppuu-hössötystä!   Angry
Juuri telkusta tulee tämä maailmanlopun odottajat-sarja ja nään vaan punaista.Eikä sitä maailmanloppua tullu ihan elossa selvittiin.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #953 : 08.01.2013 00:50:13 »

Mä olen saanut yliannostuksen tätä maailma loppuu-hössötystä!   Angry
Juuri telkusta tulee tämä maailmanlopun odottajat-sarja ja nään vaan punaista.Eikä sitä maailmanloppua tullu ihan elossa selvittiin.

Ellei joku asteroidi satu törmäyskurssille Telluksen kaa, maailmanloppu tullee vasta muutaman miljardin vuoden
kuluttua, kun aurinkomme on polttanut loppuun vetyvarastonsa ja paisuu punaiseksi jättiläiseksi...

http://en.wikipedia.org/wiki/File:2036_Apophis_Path_of_Risk.jpg

Shocked
« Viimeksi muokattu: 08.01.2013 00:54:21 kirjoittanut sideman » tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #954 : 13.01.2013 10:34:03 »

"huonoin maailmanloppu ikinä"  Grin

Itse en ole huomannut mitään. Kävin jopa yhdessä uusien energioiden vastaanottotilaisuudessa 21.12. Minulla oli maailmanloppu 11.7.11  sen jälkeen mikään ei ole tuntunut miltään, eli vaikka jotain uusia galaktisia energioita olisi liikkeellä olen immuuni. Oudointa minulle on se, että olin nähnyt tämän päivämäärän 11.7. jo aiemmin. Luulin että se olisi joku onnen päviä, esim. häät. Far from.

Minulla oli silloin  pluto aspect_opp proge aurinko ja saturnus oppostio chiron, näitähän mä  löysin vasta jälkikäteen kun ihmettelin mikä meni väärin. Joka tapauksessa 2011 merkitsi minulle paljon muutoksia ja minulle silloin läheiset ihmiset kokivat myös radikaaleja muutksia silloin mikä tiesi useamman henkilön kohdalla yhteisen polun loppua. 2012 ei tuonut mitään takaisin vaan eipä mitään uuttakaan. mene ja tiedä miksi 2011 oli minun tuttavapiirissä se radikaali muutosten vuosi.

tässä esimerkkejä
 kaksoset ja  kauris erosivat pitkän ja näennäisesti onnellisen liiton jälkeen suht yllättäen.
noin 25 vuotta ryypännyt  jousimies lopetti
49 v ikiksinkku  skorpioni solmi avoliiton todella pikaisesti
miestään pettänyt, levoton  oinas päätti lopettaa. Tosin ei kertonut mutta halusi kuulemma pelastaa liittonsa
Suomesta aina pois kaivannut  neitsyt otti askeleen kohti poismuuttoa (en tosin tiedä jäikö ulkomaille)
Pitkään sinkkuna ollut kalanainen oli pahasti ryypännyt mutta löysi 2011-12 taitteessa miehen, joka sai hänet kuiville.
Erään mies kuoli yllättäen alle 40 vuotiaana.
Pitkään entisellä työpaikalla kytenyt "epäreilu" ja naisia syrjivä muutosrintama löi lopullisesti läpi 2011 aikani. Olin huomannut heidän  suunnitelmansa ja hakenut pois, keväällä 11 onnisti.

Siinä vaan muutama.  ALuksi tuntui tietty siltä, että nämä rajut muutokset tuttavapiirissä eivät kestäisi. Esim citynainen muutti metsään  miehen kanssa, sanoo edelleen haluavansa takaisin kaupunkiin mutta ei enää yksin. Tai että pitkään ryypänneet tosiaan olisivat ottaneet sen viimeisen tippansa. Pari joka erosi, ovat erohuuman jälkeen vähän alakuloisia. ... Minunkin muutokset ovat kestäneet, vaikka ihan kaikkea en tunne itse valinneeni. 2012 ei tuonut pettäjiä ilmi vaan saivat jotain respiittiä, saved by the bell?  Nämä kaikki asiat ovat saanet minuakin kyseenalaistamaan elämän menoa. Että jos pettää, se ei olekaan pahasta eikä tarvitse jäädä kiinni jos itse päättää, että nyt se on loppu ja käy oikeutta itsensä kanssa.  Tai epätoivoisena alettu suhde jossa nainen miltei möi itsensä päästääkseen eroon sinkkuudesta johtikin ihan toimivaan liittoon. Kaiken minkä olin kuullut ja oppiniut terapeuteilta ja tietäviltä kaatuikin 2012 laelleen!?

Minulle ja monelle tuttavalle 2012 oli kai erään maailman loppu, maailmanloppu joka oli alkanut jo loppuvuodesta 11. Se vaan, ettei kukaan meistä uskalla toisillemme hiiskahtaakaan kuinka paljon elämä on muuttuunut.... Välit viilenneet tai loppuneet kokonaan ja kaikki ovat vaan niinku mitään ei ois tapahtunut. Todella vaikeaa ja joskus on niin hiljaista, että ajattelen kohta räjähtää.

Tunnen itseni häviäjäksi. En esimerksi voi puhua tai paljastaa ystäväpiirissä taphatuneet pettämiset, koska pettäjät ovat ikään kuin sopineet asian. Edellen tasa-arvoisessa maassamme on viranomaisen yksikkö missä naisia syrjitään ja miehet käyttävät valtaa ja rahaa väärin ja nämä ovat ihan tavisvirkamiehiä ei mitään puoluepoliittisia veijareita.- Ne tekevät sitä täysin pimeesti, kenelläkään ei mitään tietoa. Olin jo menossa medialle kertomaan - mutta en jaksanut. Luulen myös, että eroneet kaksonen ja kauris olisi hyvä keskustella mutta kaksonen on heittäytynyt uhriksi ja ottanut puoleensa mainitun neitsyen, joka oli ennen minun kaverini nyt he ovat molemmat minua vastaan. Tiedän, että kauris oikeasti kärsii mutta he eivät ota kuuleviin korviinsa. Oikeus ja rehellisyys, asioita joiden puolesta olen jaksanut taistella koko elämäni hävisivät. 2012 ties minulle sitä, etten enää jaksanut. En voi enää katsoa oinaan miestä silmiin, ja haluan pysyä erossa heistä kokonaan, he olivat ennen ystäviäni mutta kun sain tietää pettämisestä ja sittemmin oinaan päätöksestä etäisyys välillämme on kasvanut ja kasvaa aina vain. Kalat ja skorppari, jotka olivat epätoivoisia sinkkuja jättivät minut tyystin (ehkä muitakin ystävättäriä) löydettyään miehet. Se oli minusta väärin ja suutuin, eikä luottamus ole enää entisellään.

2011 aloin myös epäillä erään terapeutin toimivan epäeettisesti. Kukaan ei uskonut minua ja otin asian puheeksi terapeutin kanssa. Hän kierteli ja kaarteli ja pyysi minulta nimiä ja tarkempia esimerkkejä. En vaan rohjennut viedä asiaa eteenpäin. Joulukuussa 2012 terapeutti myönsi minulle henk.koht. eräitä asioita ja sanoi samalla muuttavansa pysyvästi ulkomaille. En tavallaan voittanut mitään mutta tiesin oleeni oikeassa.Muut kuitenkin muistavat hänet "hienona miehenä, hyvänä terapeuttina" enkä voi vaikuttaa siihen sillä kukaan ei edelleen usko minua.

Minulle maailma ei muuttunt paremmaksi paikaksi päin vastoin. Sen sijaan oma elämäni ehkä vähän parani ja vaikka olen ypöyksin pistän kaiken energian nyt vain itseeni, ehkä maailmanparannus jollain tasolla buck2

Olen pandoran laatikko jota ei avatakaan enää ikinä......?

http://www.lyricsfreak.com/d/dire+straits/private+investigations_20040769.html
tätä on hyvä kuunnella  Wink
« Viimeksi muokattu: 13.01.2013 11:19:26 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #955 : 13.01.2013 11:37:30 »

PS. en itsekään aina ole ollut mikään pulmunen.  2012 toi mukanaan senkin, että minun asiani jäivät piiloon.  Eräässä vaiheessa halusin totuutta niin kovasti, että olin valmis pistämään itseni täysin likoon. Tämä ei kuitenkaan tapahtunut ja tuntuu, että olen epäreilusti selviytynyt sillä niin paljon johtui siitä etteivät muut haluneet kuulla mitä minulla oli sanottavaa.  Kummallisia asioita tapahtuu.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #956 : 03.02.2013 07:03:21 »

coolsmiley

NYT, kun kaikki ovat tuudittautuneet uneen, ettei mitään tapahtunutkaan. Silloin vain petämme itseämme.

Myrskyä edeltää tyyneys ja rauha.   knuppel2  Juuri nyt on syytä tarkistaa varmuusvarastonsa kattavuus.

knuppel2   smitten   tickedoff 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #957 : 03.02.2013 17:07:55 »

En usko ollenkaan.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #958 : 03.02.2013 21:14:28 »

coolsmiley

NYT, kun kaikki ovat tuudittautuneet uneen, ettei mitään tapahtunutkaan. Silloin vain petämme itseämme.

Myrskyä edeltää tyyneys ja rauha.   knuppel2  Juuri nyt on syytä tarkistaa varmuusvarastonsa kattavuus.

knuppel2   smitten   tickedoff 

Nykykäsityksen mukaan (ainakin useimpien taholta digatun) universumimme on syntynyt noin 14 miljaardia vuotta sitten
pistemäisestä "siemenestä". Siitä lähtien on tapahtunut kaiken aikaa mitä rajuimpia tapahtumia, ja tullee tapahtumaan
pitkälle tulevaisuuteen...

:Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #959 : 20.02.2013 00:43:00 »

Eiköhän tietoisuus tämän vuoden aikana muutu kun eikös se ole tämän vuoden tarkoitus..

Se että joku mieltää Mayojen ajanjakson päättymisen olevan maailman tuho on aika jännä juttu,
sama kuin meidän kalenterissa tapahtuisi maailmanloppu joka vuosi 31.12.  idiot2

Ainakin viime vuoden lopulla alkoi melkoinen energiamuutos uuteen tietoisuuteen niin eiköhän
tuokin asia selviä niille jotka maailmanloppua odottelivat :Smiley

Vuoden lopulla ollaan varmaan viisaampia miten uudet energiat vaikuttaa kehenkin coolsmiley

Minna
tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65
  Tulostusversio  

Siirry: