Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 636414 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #915 : 21.12.2012 14:50:59 »

Tuo lohduttaa hieman. Siitä olen kyllä kuullut paljon että "energiat ovat olleet nousussa" jo vuosia (tai vuosikymmeniä), mutta ei se todellakaan ole paljon näkynyt missään, pikemminkin päinvastoin. Tämä oli minulle uutta:

Kryon kanavointien mukaan tämä päivämäärä on sillä tavoin merkittävä kuitenkin, että tämän päivän jälkeen alkaa vasta käytännössä näkyä ihan tavallisten  ihmisten käytöksessä ja valinnoissa se, että energiat ovat jo 18 vuotta olleet nousussa.

Näkyviä esimerkkejä muutoksesta alkaa siis näkyä vasta pikkuhiljaa tämän päivän jälkeen, ei millään kertarysäyksellä tänään juuri tietyllä hetkellä.

Toisaalta jokin niissä Kryon-kanavoinneissa on tökkinyt, silloin kun niitä luin, en oikein tiedä miksi. Mutta jos se näin menee niin hyvä. Ei tässä nyt auta muu kuin seurailla muutoksen merkkejä. No tänään tuskin mitään erikoista tapahtuu joten --> känni päälle.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #916 : 21.12.2012 20:01:27 »

http://preachrr.files.wordpress.com/2012/04/orion.jpg

Kaunis taivasnäkymä,
Astronomy picture of the day -linkin kautta löytyy,
Orion over El Castillo
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #917 : 22.12.2012 19:10:47 »

Jos ihan rehellisiä ollaan niin suhtaudun avoimesti "energioiden nouseminen"-asiaan. Tarkoitan että pidän sitä mahdollisena mutta minulla ei ole mitään suoraa kokemusta mistään yleisten energioiden muutoksista mihinkään suuntaan. Ja jos ihan pohjalta lähdetään niin mitkä ihmeen "energiat". Mutta ei nyt lähdetä niin pohjalta, kyllä luulisin että tajuan mistä puhutaan.

Sellaista vain olen tässä miettinyt, että kun tämä maailma on näin takakiero paikka, niin entä jos tämä koko "energioiden nouseminen"-juttu onkin pelkkää kusetusta? Joko jonkun huvikseen keksimä läppä tai sitten tarkoituksella; sehän näppärästi pitää osan tiedostavia ihmisiä passiivisina, tyyliin "eipä tässä tarvi yrittää maailmaa parantaa kun ne energiat kohta nousee ja kaikki paha katoaa ilman minun osallistumista". Tai sitten se on ihan puhtaasti silkkaa toiveajattelua? Sitten on vielä se vaihtoehto että se on totisinta totta. Mistä sitä tällainen tavallinen tallaaja tietäisi?

Miten teillä muilla, miten tiedätte/tunnette asian? Miten erotatte yleiset energiat omista fiiliksistänne ja vältätte nk. reflektoinnin?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #918 : 22.12.2012 20:15:00 »

Tottahan se on..niinkun tuossakin sanotaan.Uudet taajuudet.. smitten smitten
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288526288742.html
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #919 : 23.12.2012 15:34:10 »

Okei, haluaisitko vielä kertoa hiukan tarkemmin miten itse koet sen? Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #920 : 23.12.2012 22:48:03 »

Sen tuntee kropassa  Huh kun esim. sydänchakra,kruunu avautuvat Rakkaustaajuuksiin...  angel   angel
Meidän kaikkien ydinolemus on RAKKAUS.. smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 24.12.2012 10:36:33 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #921 : 25.12.2012 13:34:48 »

Itse alan kallistua sille kannalle että kaikki nämä puheet "energioiden noususta" on enimmäkseen toiveajattelua ja ehkä jonkin verran reflektointia. Yksinkertaisin selitys on usein todennäköisin.

En minä ainakaan ala odottelemaan mitään 18 vuotta (mistä sekin luku tulee) että sitten ihmiskunta olisi jotenkin kunnossa v. 2030. Jotkuthan puhuvat jo vuodesta 2032 että silloin tapahtuu taas jotain merkittävää, vai liekö taas joku rajapyykki joka ei tavallisen ihmisen elämässä näy mitenkään, no oli miten oli, luulen että jos jokin on merkittävästi muuttunut 18-20 vuoden päästä, niin se on rankasti huonompaan suuntaan: kontrolli on lisääntynyt ihan järjettömästi, maailmassa on yksi rahayksikkö ja 1-5 valtiota, tavallinen ihminen saa tuskin ajatella itsenäisesti (näin hyvin tiivistetysti ilmaistuna).
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #922 : 25.12.2012 18:31:05 »

Jos yksinkertaista selitystä haetaan ja energioita aatellaan, niin löytyiskö selitys kemiasta,
maailmankaikkeuden yleisimmästä alkuaineesta,
H
vedystä?
Kuvassa ultrapuhdasta vetyä.
Väri violetti.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hydrogenglow.jpg

Jos ihmisen tietoisuuden lisääntymistä aatellaan, niin puhutaanko silloin kruunuchakrasta?
Väri violetti?
Käpyrauhanen ja valo?
http://www.reikisivut.com/chakrat/7/

Mihin ihmisen tietoisuus on koodattuna?
Informaatio ja sen "lukutaito", onko se tietoisuuden nousemista?
DNA?
Joka sisältää vetyä.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:ADN_animation.gif

Lisätään tähän kemiallis-tieteelliseen chakrabalanssiin vielä astrologinen energiapläjäys
vuoden viimeiselle päivälle 31.12.2012 ja saadaan synteesi:
 saturnus 9  skorpioni  aspect_sex pluto aurinko 55555 DNA 9  kauris

---
http://www.youtube.com/watch?v=SbK34NaMnQ4&list=PLmBTUgfpqEcC8K8L4QYBmnUUBz2mOm5vm&index=4&feature=plpp_video
« Viimeksi muokattu: 25.12.2012 18:38:51 kirjoittanut nikki » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #923 : 25.12.2012 18:42:31 »

Itse alan kallistua sille kannalle että kaikki nämä puheet "energioiden noususta" on enimmäkseen toiveajattelua ja ehkä jonkin verran reflektointia. Yksinkertaisin selitys on usein todennäköisin.

En minä ainakaan ala odottelemaan mitään 18 vuotta (mistä sekin luku tulee) että sitten ihmiskunta olisi jotenkin kunnossa v. 2030. Jotkuthan puhuvat jo vuodesta 2032 että silloin tapahtuu taas jotain merkittävää, vai liekö taas joku rajapyykki joka ei tavallisen ihmisen elämässä näy mitenkään, no oli miten oli, luulen että jos jokin on merkittävästi muuttunut 18-20 vuoden päästä, niin se on rankasti huonompaan suuntaan: kontrolli on lisääntynyt ihan järjettömästi, maailmassa on yksi rahayksikkö ja 1-5 valtiota, tavallinen ihminen saa tuskin ajatella itsenäisesti (näin hyvin tiivistetysti ilmaistuna).

Minä uskon et maailma muuttuu parempaan suuntaan..Olihan tuossakin.  Maijaintiaanit kertoivat et Rakkausvärähtelyt, elikkä energiat nousevat pallolla. Aina kantsii uskoa parempaan/hyvään.. smitten smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #924 : 25.12.2012 19:08:28 »

Meinaatko että energiat muuttuvat ihan vaan uskomalla?
Niin astroholisti kuin olenkin, niin mielelläni etsin ja soisin löytäväni myös tieteellisä perusteluja tapahtumille.
Että kun olemme maapallolla ja pallo on osa avaruutta niin vaikuttavatko ja miten meihin esim. auringonpurkaukset, ensi vuonna lisääntyvät auringonpilkut, ilmakehän muutokset, magneettikentän muutokset, avaruusromu, veden koostumus, joka sekin muuten sisältää vetyä, kuun kiertoradan muutos pitkällä aikavälillä jne...mitäs jos se onkin vain vedenpinnan nousua napajäätikön sulaessa?  :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #925 : 25.12.2012 19:12:04 »

No joo uskomallakin.. Wink angel
Löysin tälläsen linkin. http://www.teosofia.net/artikkelit/mayakansa.htm       smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.12.2012 19:35:10 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #926 : 25.12.2012 19:40:29 »

 smitten
Minulla on voimakas usko myös, että hyvään päin mennään. Vaikka sitten uskomalla. On jo pientä tuntumaa siitä.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #927 : 25.12.2012 20:24:09 »

Mut mihin se usko perustuu?
Tietoon vai tunteeseen  angel
Viitataanhan tuossa maya-linkissäkin älyn käyttöön..
 Vanhat Mestarimme vastustivat nimittäin sitkeästi jokaista opetusta, joka heidän mielestään oli järjen kannalta ristiriitainen, sillä he sanoivat, että suurin siunaus, minkä Jumala on ihmiselle antanut, on äly, jonka avulla hän voi erottaa oikean väärästä ja nousta korkeammalle tasolle. Jokainen opetus, joka ei siedä älyn tarkastelua, jättää oppilaan tietämättömyyteen ja tekee hänestä pelokkaan ja taikauskoisen, kun taas asioiden oikea ymmärtäminen herättää hänessä rakkautta koko luomakuntaan ja kaiken Luojaan.
  kuu 4  kaksoset yhtyy kohta retro Jupiteriin.. :Smiley

Ostin itselleni Chironin paluun kunniaksi David Wilcockin Lähdekenttä kirjan, joka hyvinkin käsittelee tätä aihetta.
Siinä on vaan sivuja 540 että ei ole oikein vielä kerennyt perehtyä..Tähdet ja Avaruus-lehtikin on käsitellyt tätä aihetta,
samoin Tiede-lehti, että kyllä siihen on mahdollisuus löytää ja etsiä monenlaista näkökantaa.

Yks ystävä piti meille luennon myös tästä aiheesta, syklin muutoksesta.
Hän käsitteli myös tuota magneettikenttää,
ja että tietyt energiamuutokset maapallolla ovat kyllä mitattavissakin,
siis sellaset henkisetkin.
Esim. USAn tornien rysäys oli tehnyt yhen valtavan energiapiikin ja toinen oli prinsessa Dianan kuolema,
eli tapahtumat joihin koko maapallo reagoi yhtäaikaa, reaaliajassa.

Missä se ihmisen äly sijaitsee?
Onko se aivoissa vai onko se sydämessä?
Reagoimme sydämellä mutta ajattelemme aivoilla??
Tai jos se on just niin, että kun on tasapainossa niin se viesti kulkee jalkapohjista päälaen kautta ylös ja takaisin?
Ja että tulee se tietoisuus ettei se eläimellä tai puulla ole sen kummempaa,
ja kokonaisvaltainen elämän kunnioitus sitä myöten?

Mut onks meijän ensin käytävä läpi luonnonlakien karmaa,
ennen kuin ymmärrämme kaiken merkityksen?
Karma 28  neitsyt aspect_con Logos 28  neitsyt
« Viimeksi muokattu: 25.12.2012 20:26:22 kirjoittanut nikki » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #928 : 25.12.2012 20:27:17 »

Hienoo Suomityttö.. Wink  Ajatuskin on energiaa..Eikö meillä ollutkin täs kerran ajatusenergiaa liikkeellä..  :Smiley  Wink  Cheesy smitten smitten
Ja monesti muulloinkin on ajatusenergia toiminu.. smitten smitten

Minusta se äly sijaitsee aivoissa,mut sitten kun ihmistä availlaan/puhistetaan esim. sydänkeskusta niin se on Rakkautta/energiaa.(Sanon sitä Rakkausenergiaksi).
Mitä enempi on Puhistus/availuja niin sit on korkeammat värähtelyt. smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 25.12.2012 20:37:52 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #929 : 25.12.2012 20:43:56 »

Verrattuna mihin?  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: