Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 664216 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1185 : 29.11.2006 11:22:31 »

Nyt on mennyt hankalaksi koko elämä kaikilla osa-alueila  Sad

Oisko enkeleillä jotakin valotusta tähän?

Kiitos.
tallennettu
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #1186 : 29.11.2006 14:09:34 »

Kiitos vielä Rakkauden enkeli!  angel


 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1187 : 01.12.2006 00:22:37 »

Hmmm... tuota noin... miten sen nyt muotoilisi...
Pääsin tänä aamuna vuokra-avaimista eroon ja nyt siis voin täysillä keskittyä omaan kotiin. Haluan sinne valon ja rakkauden enkeleitä jakamaan jokaista elämäni hetkeä, myös kodin ulkopuolella. Haluan elävän ja toimivan ja vuorovaikutteisen suhteen enkeleihin, valon enkeleihin ja rakkauden enkeleihin ja elämää rakentavien voimien enkeleihin. Haluan, että kotini on suojattu kaikelta, mikä voi haitata minun elämääni, tyttäreni elämää.
En osaa vielä kaikkea haluani asiasta sanoiksi pukea, mutta mistä aloittaa? Onko olemassa vapaaehtoisia enkeleitä, jotka tulisivat selkeään vuorovaikutukseen kanssani? Onko enkeliä, joka samalla auttaisi minun päässäni olevia miljoonia asioita järjestäytymään jonkinlaiseen ojennukseen?


Keiju71, sinulle tuli kortti:


ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1188 : 01.12.2006 00:24:54 »

Nyt on mennyt hankalaksi koko elämä kaikilla osa-alueila  Sad

Oisko enkeleillä jotakin valotusta tähän?

Kiitos.

Ikosi, sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!


 smitten angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1189 : 01.12.2006 00:25:59 »

Oi Rakas Rakkauden enkeli-nakyyko minulle mitaan uutta?
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1190 : 01.12.2006 00:34:26 »


Hei Rakkauden enkeli

mitähän enkeleillä olisi minulle sanottavaa?
(En löytänyt vastausta edelliseen.)

Kiitos jos jaksat katsoa



 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1191 : 01.12.2006 00:54:29 »

coolsmiley Tarkkaillaan Merkkejä markkinoilla  Wink

 smitten Kiitos Rakkauden Enkeli!
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1192 : 01.12.2006 10:26:34 »

Kiitoksia sinulle Enkel' Rakkauden  Smiley
Nyt sitten vaan hoivaamaan vastasyntyneitä ideoita.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1193 : 01.12.2006 22:54:20 »

Oi Rakas Rakkauden enkeli-nakyyko minulle mitaan uutta?

Diamond, sinulle tuli kortti:

YSTÄVYYS

Muutoksia ystävyyssuhteissasi on tapahtumassa.  Ole täysin rakastavan rehellinen itsellesi ja ystävillesi juuri nyt. Arvosta todellisen ystävän parantavaa vaikutusta.

Et ole vain muuttumassa sisäisesti, vaan elämäsi on muuttumassa myös ulkoisesti! Näiden muutosten joukossa ovat muunmuassa ystävyyssuhteesi. Ehkä pelkäät, että sinulla ei enää ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita vanhojen ystäviesi kanssa. Tai ehkä mietit, kohtaatko uusia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa läheisen suhteen.

Muutokset ystävyyssuhteissa ovat luonnollisia, ja enkelit pyytävät sinua luovuttamaan ihmissuhteesi heidän "käsiin". Tiedä, että Jumala ja enkelit suojelevat sinua ja ystäviäsi. He auttavat rakkaudellisesti sinua näissä muutoksissa. Tämä kortti myös todistaa/vakuuttaa, että olet valmis vastaanottamaan uuden ystävyyden ihmisten kanssa, jotka jakavat kanssasi samat kiinnostuksen kohteet ja kunnianhimosi/halusi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1194 : 01.12.2006 22:56:10 »


Hei Rakkauden enkeli

mitähän enkeleillä olisi minulle sanottavaa?
(En löytänyt vastausta edelliseen.)

Kiitos jos jaksat katsoa



 smitten    maarita          smitten

Anteeksi, olen ilmeisesti epähuomiossa jättänyt vastaamatta.  Embarrassed Sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!


 smitten angel
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1195 : 01.12.2006 23:22:20 »



Kaunis kiitos viestistä, Rakkauden enkeli! angel

Ymmärrän toki jos joskus tulee niin paljon pyyntöjä, ettet huomaa kaikkia. Aina voi esittää uuden.

Kaiken aikaa enkelit viestivät minulle muutoksen tulosta.
Kumpa osaisin kuunnella heitä avoimesti.


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #1196 : 03.12.2006 00:22:43 »

Hei Rakkauden enkeli !
Katsoisitko mitä enkelit haluavat minulle kertoa tässä hieman sekavassa elämänvaiheessani  idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1197 : 04.12.2006 15:59:20 »

Hei Rakkauden enkeli !
Katsoisitko mitä enkelit haluavat minulle kertoa tässä hieman sekavassa elämänvaiheessani  idiot2

Neilikka, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.


 smitten angel
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #1198 : 04.12.2006 19:58:23 »

Heipat taas!
Lujille ottaa tämä elämäntilanne minulla..pyytäisin enkeleiltä opastusta, mihin asiaan minun kannattaa kiinnittää huomiota rakauden polulla tällä hetkellä. :Smiley Shocked
sinua kiitollisena ajatellen smitten
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #1199 : 04.12.2006 23:27:15 »

Voi kiitos Rakkauden enkeli!
Tuo kaikki kyllä "kolahti" Luonto on minulle tosi tärkeä ja syksyllä meediokin kehoitti minua "menemään metsään" koska siellä henkioppaat pääsevät lähelleni..
Olen myös suunnitellut "satavuotiaan" ostoa,siis oikein vanhan talon,jostain korvesta..
Ja kaiken lisäksi työpaikan vaihto ja uudelleenkoulutus on terveydellisistä syistä näköpiirissä ja kaiken lisäksi työ juuri eläinten parissa,on sitä,mitä haluaisin tehdä..Olen  smitten ja  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: