Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 662123 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #300 : 31.03.2006 09:48:10 »

Rakkauden enkeli
Miten oikeen osuivat taas sun kortit. Harmin paikka vaan että olin niin käpertynyt omaan juttun että luin vastauksen vasta nyt. Ja olen toiminut jo mutta huomaan että kortit neuvovat ihan samalla tavalla kun mitä olen tehnyt.
Jippii nää jutut kävelee käsi kädessä.

Kiitos suuresti Rakkauden enkeli ja toivon sulle paljon iloa ja voimia jotta jaksat vielä auttaa muita. Se on suurenmoista.

 smitten     smitten

Iloinen Taikuri    crazy2
tallennettu
piia72
Vieras
« Vastaus #301 : 31.03.2006 12:27:50 »

Kiitos sinulle Rakkauden enkeli! Tukea minä tosiaan tarvitsenkin. Olen 18v polttanut ja nyt yritän lopettaa ja samalla pitäisi vähän myös laihduttaa, kun on jäännyt vähän ylimääräistä tosta viime raskaudesta. Viimeksi olen polttanut maanantaina 27.3.06 klo 8:15. Sisuja on kulunut runsaasti ja muutakin salmiakkia. Ensimmäisenä päivänä meni 3 askia sisuja, tuli muuten hirveesti ilmaa mahaan ja kunnon ripaska. Hyvää päivän jatkoa!   Piia angel buck2 idiot2 laugh smitten tickedoff 2funny
uglystupid2
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #302 : 31.03.2006 21:18:14 »

KIITOS RAKKAUDEN ENKELI! Lähetän sinulle vaalanpunaisia sydämiä. Olet ihme. smitten smitten smitten
tallennettu
Myrieli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #303 : 31.03.2006 21:42:30 »

KIITOS,RAKKAUDEN ENKELI,KUN VÄLITIT ENKELIEN SANOMAN.EI PARENPAA VASTAUSTA
  OLISI VOINUT SAADA . smitten smitten smitten


   RAKKAUTTA,VALOA JA RAUHAA

    smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 31.03.2006 21:45:10 kirjoittanut Myrieli » tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #304 : 01.04.2006 19:55:20 »

Heippa!

Haluaisin viestin menneestä suhteestani;
Sulkeutuiko ovet lopullisesti, vai eikö vain vielä ollut se oikea aika? Cheesy

T: Saru
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Maarit56
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #305 : 02.04.2006 09:08:09 »

Täällä Maarit.
Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle uuteen suhteeseen. Välillä taistelen epäilyksien viidakossa. Mikä rauhoittaisi mieleni. Mitä enkelin sanomassa olisi minulle?
Suuret kiitokset etukäteen.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #306 : 02.04.2006 11:43:59 »

angel

Chandra kaipaa viestiä enkeleiltä,,,

Tämän hetkiseen mieltäni askarruttavaan asiaan.
Välitätkö viestin,kun sinulla on aikaa ja voimia?

KIITOS! smitten
« Viimeksi muokattu: 02.04.2006 21:28:56 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #307 : 02.04.2006 15:22:51 »

Moi Rakkauden Enkeli!

Joku tarttee taas apua enkeleiltä, ehkä enemmän kuin pitkiin, pitkiin aikoihin. Neuvot alkaa loppua kesken ja voimat myös...  Cry

Nostaisitko siis kortin? Pliis?
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Ice Queen


Profiili WWW
« Vastaus #308 : 02.04.2006 20:09:14 »

Haluan kiittää sinua, kun katsoit minulle korteistasi. Vastaavaa olen hieman aavistellutkin.
Täytyy yrittää muistaa huoltaa myös ruumista aivojen rinnalla.  smitten

Joskus sellaiset asiat vain pääsevät unohtumaan.
Tietysti, koska tupakoin. Niin lukiessa jotain kvantitatiivista analyysiä, niin siellä tupakalla tulee käytyä hieman useampaan otteeseen kun menee hermo.

Mutta, yritän.

Ja vielä suuret kiitokset. Smiley
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #309 : 02.04.2006 22:21:52 »

Heippa!

Haluaisin viestin menneestä suhteestani;
Sulkeutuiko ovet lopullisesti, vai eikö vain vielä ollut se oikea aika? Cheesy

T: Saru

Saru sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #310 : 02.04.2006 22:28:29 »

Täällä Maarit.
Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle uuteen suhteeseen. Välillä taistelen epäilyksien viidakossa. Mikä rauhoittaisi mieleni. Mitä enkelin sanomassa olisi minulle?
Suuret kiitokset etukäteen.

Maarit56, sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #311 : 02.04.2006 22:32:20 »

angel

Chandra kaipaa viestiä enkeleiltä,,,

Tämän hetkiseen mieltäni askarruttavaan asiaan.
Välitätkö viestin,kun sinulla on aikaa ja voimia?

KIITOS! smitten

Chandra, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.


Siitä vain luontoon aikaa viettämään.  Smiley

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #312 : 02.04.2006 22:36:15 »

Moi Rakkauden Enkeli!

Joku tarttee taas apua enkeleiltä, ehkä enemmän kuin pitkiin, pitkiin aikoihin. Neuvot alkaa loppua kesken ja voimat myös...  Cry

Nostaisitko siis kortin? Pliis?

Satusko70, sinulle tuli kortti:

JUMALLALLINEN AJOITUS

Kiinnitä huomiota "oviin", jotka ovat avautumassa ja sulkeutumassa sinulle juuri nyt. Kävele ovista jotka aukenevat, ja opi ovista jotka sulkeutuvat.

Sinun rukouksiisi vastataan; Siitä ei ole epäilystäkään. Kuitenkin, kaikki toimii Jumalallisen ajoituksen universaalien lakien mukaan. Tämä tarkoittaa sitä, että tiettyjen "palapelin palasten" täytyy osua kohdalleen jotta toiset osat voisivat tulla toteutettavaksi/täytettäväksi. Jos yrität hypätä tai kiirehtiä tiettyjen palasten yli, koko suunnitelmasta puuttuu tukeva/luotettava perusta.

Älä yritä pakottaa mitään ovia aukenemaan, jotka ovat sinulta suljetut. Sen sijaan, pyydä enkeltesi opastusta nähdäksesi onko ovi suljettu/sulkeutunut negatiivisten odotusten takia, vaiko vain yksinkertaisesti Jumalallisen ajoituksen vuoksi. Etsi muita ovia jotka aukenevat ja kulje niistä uskolla ja kiitollisuudella.


 smitten angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #313 : 02.04.2006 23:14:31 »

angel

Kiitos Rakkauden enkeli! smitten

Kas kummaa.Tänään kävelinkin metsässä tunnin verran selvittämässä ajatuksiani. :Smiley

Tuota kehoitusta on tullutkin useammalta taholta.
Ja kommunikoin kyllä eläinten kanssa! Wink

Olet tehnyt ison urakan,auttanut monia!

Kiitos ja enkelit kanssasi! angel  smitten
tallennettu

Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #314 : 02.04.2006 23:53:39 »

JUMALLALLINEN AJOITUS

Kiinnitä huomiota "oviin", jotka ovat avautumassa ja sulkeutumassa sinulle juuri nyt. Kävele ovista jotka aukenevat, ja opi ovista jotka sulkeutuvat...


Kiitos taas, Rakkauden Enkeli! Elämässäni on ollut monenlaisia ovia, jotkut ovat avautuneet silloin, kun joku toinen on sulkeutunut. Tänään tajusin, että ainakin yksi "ovi" näyttää olevan mulle aina auki: rakas ystäväni, joka takoo järkeä päähäni silloinkin, kun en itse enää näe missään niin minkäänlaista järkeä. Hän on se, joka estää pomppimasta niiden kortissa mainittujen tärkeiden palapelin palojen yli ennen aikojaan...

Haleja sulle, Enkeli!  angel smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: