Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 652043 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #165 : 15.02.2006 15:12:17 »

PÄIVÄN HUUMORIPLÄJÄYS. Enkelit hyörivät ja pyörivät pakassa. Taisipa osua minuunkin tuo kortti leikkimielisyys. 2funny

angel angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #166 : 15.02.2006 20:30:06 »

Olenpas ollut sokea...  Shocked nyt hävettää ja tunnen halua vaipua maan alle valelemaan itseäni tomussa ja tuhassa... Embarrassed
No ehkä tuo tieto oli tarkoitettu silmilleni vasta nyt.  Wink

Kiitos Rakkauden Enkeli... oikein kaksi kertaa. Kiitos enkelit. smitten
Uniahan minä tosiaan näen paljon ja hyvin erikoisia. Onkin ollut tunne viime aikoina, että päähäni ladataan jotain dataa unien kautta.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha


Profiili
« Vastaus #167 : 15.02.2006 21:13:21 »

HIH...taasko korteista katsotaan.....Teillä niitä riittää...ihanaaa...  smitten
Katsoisitkos minullekin jonkun kortin.. Smiley

Itse katselen ja kyselen ENKELIN VIESTIä...täältä os.
                
              http://www.reikisivut.com/viesti/
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #168 : 16.02.2006 19:33:56 »

Hei, tunnen nykyään pelkkää pyhää vihaa sanomalehtiä ja uutisia kohtaan. Ei sitten ikinä mitään hyvää sanottavaa  tickedoff

Tänään esimerkiksi erehdyin lukemaan päivän lehden ja siellä maalailtiin kuinka lintuinfluenssa alueelta tuotaisiin tännekin en tiedä mitä kun en jaksanut lukea juttua jo otsikko otti niin päähän. Sitten toinen pienempi asia oli että kerrottiin ystävällisesti taas uhkaavasta bussilakosta.

Kysyisinkin enkeleiltä, että mitä ne yleensä sanovat tästä lintuinfluenssa ongelmasta ja sitten tästä peloittelusta ja negatiivisuudesta, jota media ja lehdistö lietsoo jatkuvasti enemmän kuin jakaa tietoa. Harmittaa ja on surullinen olo.  Cry
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #169 : 16.02.2006 23:14:40 »

Pyydän uuden kortin kesän lopulla.. angel
Selvä.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #170 : 16.02.2006 23:16:31 »

Olenpas ollut sokea...  Shocked nyt hävettää ja tunnen halua vaipua maan alle valelemaan itseäni tomussa ja tuhassa... Embarrassed
No ehkä tuo tieto oli tarkoitettu silmilleni vasta nyt.  Wink

Älä suotta häpeile. Taisikin olla tarkoitettu sinulle vasta nyt.  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #171 : 16.02.2006 23:21:17 »

HIH...taasko korteista katsotaan.....Teillä niitä riittää...ihanaaa...  smitten
Katsoisitkos minullekin jonkun kortin.. Smiley

Itse katselen ja kyselen ENKELIN VIESTIä...täältä os.
                
              http://www.reikisivut.com/viesti/

Ilosilmä, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #172 : 16.02.2006 23:57:49 »

Niinkun ajattelin että sitte olis oikeampi aika tolle rakkaudelle, eikä mitään vääriä astroaspekteja sille ukolle sitten. Etteivät vaan rakastuisi rakkauteen..joo, anyway, ihan hyvä olo, olen tosiaan varmaan aika parantunut, mutta siis että sitten pitää pyytää voimilta sitä oikeampaa tapausta, jonka kanssa on ihan eikä melkeen. On outoa miten monta väärinkäsitystä tuli viime suhteessa, puhuttiin koko ajan ikäänkuin vierestä ja merkityksiä lukien vähän väärin. Kai sitten. Mutta ehkä se oli koettava tms, ainakin tietää mitä ei halua pitemmän päälle. Aikaa ei mennyt hukkaan liikaa. Kiss

Raha-asioihin en enkeleitä liittäisi kai suoraan, tosin voihan olla että kortti sitten vastaa kumpaankin aiheeseen. Onhan kaikki tavallaan johdatusta kuitenkin. Kiss
« Viimeksi muokattu: 16.02.2006 23:59:44 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #173 : 17.02.2006 00:06:38 »

Hei, tunnen nykyään pelkkää pyhää vihaa sanomalehtiä ja uutisia kohtaan. Ei sitten ikinä mitään hyvää sanottavaa  tickedoff

Tänään esimerkiksi erehdyin lukemaan päivän lehden ja siellä maalailtiin kuinka lintuinfluenssa alueelta tuotaisiin tännekin en tiedä mitä kun en jaksanut lukea juttua jo otsikko otti niin päähän. Sitten toinen pienempi asia oli että kerrottiin ystävällisesti taas uhkaavasta bussilakosta.

Kysyisinkin enkeleiltä, että mitä ne yleensä sanovat tästä lintuinfluenssa ongelmasta ja sitten tästä peloittelusta ja negatiivisuudesta, jota media ja lehdistö lietsoo jatkuvasti enemmän kuin jakaa tietoa. Harmittaa ja on surullinen olo.  Cry

Kiitos Alzbeta, kun veit näistä enkelikorteista katsomisen aivan uudelle "tasolle".  Wink

Ensiksi "kysyin" tuosta lintuinfluenssasta ja minulle tipautettiin kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


Itse näen tämän kortin merkityksen "monitahoisena".

Ensiksi "näkisin", että tämä lintuinfluenssa on hyvin voimakas, mutta ei kuitenkaan leviäisi, eikä aiheuttaisi yhtä suurta tuhoa kun on peloiteltu -> ei siis pandemiaksi asti.

Toiseksi "koen", että tämä kortti on tarkoitettu teille kaikille jotka luette tätä, että olette voimakkaita, eikä ole syytä pelkoon. Näkisin kortin viestiksi myös sen, että Suomeen tämä tauti ei tule rantautumaan kuin korkeintaan jonkinasteisina lintukuolemina. Tilanne pysyy hallinnassa, eikä se leviä siis ihmisiin. Enkelit mielestäni viestittävät tällä kortilla juuri sitäkin, että koko Suomen kansa on voimakas, eikä meillä ole syytä pelkoon.

Sitten nostin vielä erikseen kortin, "kysyen" enkelten mielipidettä tästä tiedoitusvälineiden pelon ja negatiivisuuden lietsomisesta. Joka on myös minunkin mielestäni surullista ja ärsyttävääkin.  Angry Siihen sain kortin:

LUONTO, josta koin aivan turhaksi laittaa sen kortin selityksen, sillä se ei varsinaisesti liity tähän vastaukseen. Siihen mitä enkelit tällä kortilla juuri tähän kysymykseen haluavat viestittää...

Minulle tuli intuitiivinen selitys tästä kortista:

Suurin osa ihmisistä on erkaantunut liikaa luonnosta ja luonnollisuudesta ja se vaikuttaa myös siihen, että media ja lehdistökin käsittelee asioita enimmäkseen negatiivisesta ja osittain "vääristyneestäkin" näkövinkkelistä. Todellisuus/totuus ja asioiden mittasuhteet hämärtyvät valitettavan helposti tässä nykymaailman viestinnässä. Nykymaailman media/lehdistö on niinsanotusti hyvin "luonnoton". Enkelit pyytävät meitä kaikkia olemaan mahdollisimman lähellä luontoa ja luonnollisia.

Tässä minun näkemykseni siitä, mitä enkelit näihin kysymyksiin viestittivät... Voin toki olla väärässäkin, tässä kun vasta näitä asioita "opettelemassa".  Wink

 smitten angel
« Viimeksi muokattu: 17.02.2006 00:10:32 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #174 : 18.02.2006 10:22:01 »


JUMALLALLINEN AJOITUS

Kiinnitä huomiota "oviin", jotka ovat avautumassa ja sulkeutumassa sinulle
juuri nyt. Kävele ovista jotka aukenevat, ja opi ovista jotka sulkeutuvat......



Kiitos ja halaus  smitten. Ei olisi voinut sopivampaa viestiä minulle tulla, ihan puistattaa. hrrr..... Olen hakenut uutta asuntoa ja tehnyt päätöksen että muutan pois kotoa, muuta vaihtoehtoa ei ole tässä tilanteessa kuin erota. Ja täältä löytyi tällainen viesti joka antoi vahvistuksen sille että olin tehnyt oikean päätöksen. Uudet ja vanhat ovet, tosiaan....elämä on ihmeellistä ja jännittävää. Uuden oven takana odottaa uusi elämä  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.02.2006 10:24:08 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #175 : 18.02.2006 11:07:45 »

Kiitos Rakkauden enkeli   smitten

On ollut ongelmia koska olemme vaihtaneet konetta täällä kotona niin en ole pitkään aikaan käynnyt sivuilla.  Cry

Mutta nyt olen täällä taas ja ilokseni näin että olit saannut kortin minulle ja se on tosi asia että kovin tuomari itselleni olen minä itse ja en tuomitse toisia ihmisiä laisinkaan vaan hyväksyn heitä juuri sellaiseenaan ja ovat kaikki aivan ihania omalla tavalla.

Kiitos tuo pani taas mietintämyssy päähän  idiot2

Paljon hyviä voimia lähettää

Taikuri    crazy2
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #176 : 18.02.2006 12:03:43 »

Itselläni on samat enkelikortit, mutta olisi mukavaa jos viitsisit välittää enkelin sanoman myös mulle. angel

Nina71, sinulle tuli kortti:

OPISKELU

Sinä olet "kihloissa" oppimisen ja opiskelun kanssa juuri nyt. Sinun  enkelisi ohjaavat sinua ottamaan aikaa lukemiseen, kuunteluun ja kasvuun.

Tämä kortti vakuuttaa, että tämä on sinulle tärkeää aikaa oppia uusia ideoita
tai taitoja. Ehkä tunnet ohjausta osallistua jollekin tunnille tms. ja tämä kortti
vahvistaa tuon tunteen. Jos olet juuri jossain opiskelemassa/opiskelijana, enkelit pyytävät sinua jatkamaan.

Joskus kun olemme oppimisvaiheessa elämässämme, tulemme innokkaiksi testaamaan uutta tietämystämme. Oppimisen sijaan haluamme käyttää/soveltaa sitä mitä olemme jo oppineet. Kuitenkin, ajoitus on kaikki kaikessa, ja tämä kortti ohjaa sinua olemaan kiirehtimättä toiminnan suhteen.
Sensijaan, nauti oppimisen prosessista. Kasvu joka seuraa oppimisen
kokemusta, on nautinnollista, jos muistamme keskittyä tässä ja nyt hetkeen.


 smitten angel

Kiitos Rakkauden enkeli  angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #177 : 18.02.2006 13:49:14 »

OLKAA HYVÄT!  smitten angel
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #178 : 25.02.2006 22:58:24 »

Smiley
Onko minulle vielä mahdollisuus katsoa korttia?   Wink

Kiitos!
tallennettu
Susanna ;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #179 : 25.02.2006 23:28:49 »

Hei! Voisitkohan katsoa minullekkin sieltä kortin?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: