Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karhut unessa  (Luettu 106179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pohjanhelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 24.10.2005 12:22:01 »

Tuli tässä mieleeni, kun aikoinaa puhuimme jo näistä karhu unista, itse näin niitä siihen aikaan kun aloin lapsiani odottelemaan smitten,
karhu liittyy usein äidillisyyteen, taas olen alkanut niitä unia näkemään, siitä tämä kirjoitus. angel
tallennettu

Jousimies, kuu Rapu, nouseva Rapu
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2005 15:24:48 »

osaisitko tulkita unta jossa ensin tulee karhun raatelemaksi ja sitten yhtäkkiä onkin karhu omana ystävänä....??!! Huh
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.2005 10:56:22 »

Jospa se kertoo myös siitä, miten egomme ensi raateli meitä ja nyt on muunnettu todelliseksi Itsemme energiaksi eli siitähän tulkin jo Ystävä!  smitten
tallennettu
pohjanhelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 15:59:38 »

Vastasin tähän jo,mutta vastaukseni oli näköjään hävinnyt, olisko jotain sinun omaan äitisuhteeseen liittyvää tuo unesi.  :Smiley
tallennettu

Jousimies, kuu Rapu, nouseva Rapu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2005 15:21:50 »

Terppa.

Näin itse taannoin unta karhuista. Karhut voivat viitata äidillisiin asioihin. Mutta karhu-unet voivat viitata myös lähipiirissä olevaan vihamieliseen ihmiseen, joka suunnittelee jotain pahaa unennäkijän pään menoksi tai omaa jonkinlaisia pahoja ajatuksia unennäkijästä. Tämä unen karhu voi siis olla ystävä, joka ystävällisyytensä taakse kätkee vihamielisyytensä. Tämä tulkinta oli jossain unikirjassani.

Itse koin karhu-uneni konkreettisesti, kun muutamaa päivää myöhemmin ystäväni sanoi minulle olevansa "uinuva karhu". Aikamoinen yhteensattuma... Lisäksi tiesin varmasti "ystäväni" vahvoista negatiivisista tuntemuksista minua kohtaan, suorastaan murhaavista ajatuksista.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2005 19:37:08 »

iltaa elektra:)
juu nuori olen:) totta puhuen mä olen toivonut vaikka kuinka monesti että olisin syntynyt pojaks:D jotenkin multa ei vaan luonnistu tää naiseks kehittyminen:)
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #6 : 28.10.2005 13:45:57 »

hei elektra:)
mutta sekin että jos rupeaa tavallaan olemaan vähän enemmän poika niin luulisi että siitä saa jonkinlaisen liikanimen viitaten siihen että on muka transu:/
mutta kyllähän sitä on mukavaa olla nainen vaikka "kehittyminen" painaakin välillä päälle...Smiley
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2005 16:00:08 »

...mielenkiintoista luettavaa...  Shocked hei tajusin juuri tässä ja nyt tätä kirjoittaessani jotain. meinasin vain kuvailla unta, missä karhu, joka yrittää kotitaloomme sisälle on harvoja toistuvia, ahdistavia unia joita minulla joskus on ollut. kiipeämme aina vinttiin karkuun, ja karhu raapii ovea ja hönkii ikkunan takana... se ei tosin ole muistaakseni ikinä päässyt sisälle... no, kaikki puheet äidistä ja naiseksi kasvamisesta... kun mulla on sellainen mielikuva, että olen pelännyt korkeasaaren karhuja joskus pienenä... mutta ehkä en itse asiassa olekaan. ehkä sekin karhu on ollut unissani. ...tästä tulee nyt pitkä selostus... kun yhden aurapuhdistuksen yhteydessä nimittäin sain kuulla, että joku minulle tärkeä henkilö on kuollut ollessani hyvin pieni, mikä on jättänyt pahan arven... ja vastikään äiti kertoi, että hän puoli vuotta syntymiseni jälkeen masentui aika vakavastikin vissiin (setänsä kuolemisen johdosta)... ja tuossa äsken jotenkin yhdistelin kaikkia asioita, ja mietin, että, niin, jos sillä karhulla onkin tuon kanssa tekemistä - siis äitini, ja hänen surunsa, ja miten se on vaikuttanut kasvamiseeni, ja ...kas, varsinkin sen takia, kun kontio ei ole vieraillut unissani ainakaan kolmeen vuoteen, ja niinä kolmena vuotena suhteeni sekä äitiini että ennen kaikkea itseeni on muuttunut aika lailla...

uh sori purkaus

...ja poikamaisuudesta sun muusta, hei tomberry hei, siihen naisellisuuteen ja naiseksi kasvamiseen mahtuu kyllä vaikka minkä näköistä olemista. ei ole mitään valmista muotoa ja sehän se tässä hauskaa onkin. minulla oli yhdessä vaiheessa myös melko androgyyni kausi meneillään, ja oli ...huvittavaa kun joskus jopa mieheksi luultiin. anna itsellesi tilaa, niin antavat kyllä muutkin...   Kiss
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2005 17:11:26 »

Smiley Smiley Smiley
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2005 19:22:50 »

tiedän kirjan ja meillä taitaa olla se tai jollakin tutulla mutta en ole lukenut.. nimestä olen jotenkin saanut päähäni että se on tylsä ja huono kirja Grin heh heh hee.. mä oon ennakkoluulonen Cheesy kuinkas niin?? pitäisikö lukea??  Huh
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
pohjanhelmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #10 : 29.10.2005 17:05:50 »

Hassua muuten mihin karhut unessa voi johtaa, siis puheenaiheet voivat mennä vaikka mihin
Grin angel smitten Cry :Smiley coolsmiley knuppel2 Cheesy Wink tickedoff smitten
tallennettu

Jousimies, kuu Rapu, nouseva Rapu
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #11 : 30.10.2005 11:48:32 »

niinpä, pohjanhelmi:)
 juu mä huomasin ihan saman.. alkaa pikkasen poiketa nää jutut siitä alkuperäsestä aiheesta Smiley heh:) mulle käy aina niin.... Grin
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.2005 11:49:51 »

täytyy kattoo jos jossain vielä törmäis kyseiseen kirjaan, ni lukasis sen sit läpi:)
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
^TomberryTyttö^
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.2005 19:30:19 »

Smiley on tää kyl jotenki nii kummallista ku tätä juttuu on riittäny vai kuin paljon tosta pohjanhelmen alotuksesta:) vaihdanpa taas puheenaihetta... *kjeh kjeh* Cheesy mut juu kun yleensä horoskoopeissa sanotaan et mikä merkki sopii minkäkin merkin kans yhteen nii mitä mieltä ootte et pitääkö ne paikkansa??
tallennettu

***se joku hyvin outo:)***
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 31.10.2005 21:45:52 »

Karhu on minun voimaeläimeni ja ilmestyy minulle unissa aina kun jotain merkittävää on tapahtumassa tai tapahtunut elämässäni.

Kerran näin unta jossa karhu ilmestyi luokseni tien risteyksessä kun siinä pähkäilin, että mihin suuntaan lähteä. Karhu kehoitti minua seuraamaan sitä ja vakuutti ettei minulla ole mitään hätää, olen aivan turvassa jne. Henkisellä tielläni tapahtui tuolloin mullistuksia ja kehitystä "eteenpäin". Tämä uneni karhu oli kaikkien muiden tapahtumien lisäksi osaltaan ohjaamassa kulkuani.  Smiley

Toisen unen muistan karhuun liittyen nähneeni sen jälkeen, kun menetin raskausviikolla 20 lapseni. Uneen ilmestyi pentukarhu jota ensin hieman säikähdin ja yritin lähteä karkuun. Pentu alkoi kuitenkin puhumaan sanoen: "Älä pelkää. En tee sinulle mitään pahaa. Olen ystäväsi. Tule, mennään!" Sitten se lähti juosta kirmaamaan niitylle ja minä juoksin iloisena perässä. Pyörimme ja leikimme niityllä jonkin aikaa. Uni oli ihana ja valtavan lohduttava. Herätessäni koin suruni hieman helpottaneen ja tajusin unen olevan viesti siitä, että pikkuisellani oli kaikki hyvin ja että elämä jatkuu. angel

P.S. Onneksi minulla nykyisin on 2 tervettä tytärtä.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: