Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko 1. huone sinä vai joku mielikuva sinusta?  (Luettu 76114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 16.01.2010 20:40:33 »

Innostuin tutkimaan huoneita. En ole koskaan oikein sisäistänyt niitä. Kuka lie keksinyt ne. Vai onko ne jonkin kokemusten summa.

Jos katson omaa huonettani, voisin senkin jakaa sektoreihin. Tulen ovesta. Lähinnä ovea ASC, on ensimmäinen huoneeni. Oikeastaan ilmoitustauluni, jossa on muistilappuja, kortteja, aikamoinen kuva minusta.  Grin  Mitä itse näette? 


1. huonetta sanotaan 'persoonallisen minuuden huoneeksi'. Seppo tulkitsee sitä näin:

1 .huone
MINÄHUONE vastaa lähinnä askendenttia. 1. huoneessa sijaitsevat planeetat kertovat niistä valmiuksista, joita sinulla on käytettävissäsi silloin kun etsit sisältöä elämällesi. 1. huoneen planeetat ovat se osa sinussa, joka loistaa neonvalon lailla kaikkialla missä kuljet ja toimii siinä sivussa majakkana mahdollisille puolisoehdokkaille.


Voisimme kerätä tähän siitä eri tulkintoja ja löytää sieltä itseämme tai sitten sitä minkälaisena muut näkee 'minun'. Vai miten se on?

Huomasin nimittäin nyt vasta yhden jutun. Kun nimittäin joskus nuorena junassa istuessani (ikivanha juttuni  Grin) eräs astrologiharrastelija käytävällä tullessaan pysähtyi ja sanoi: Ihan selvä Jousimies.

Nyt tajuan, että olisiko hänen mielikuvansa minusta noin osuva!  Shocked  Jupeterini on Jousimiehessä 1. huoneessa.

Kun hain töitä vanhasta kotikaupungistani, sanoi työnantaja: - Sinä olet niin menevää sorttia, että liekö pysyisit tässä....minua ei otettu.  Undecided

Siis onko tämä tosikaan!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.01.2010 21:03:18 »

kuvaavaa olla lienee että  jupiter 1 huoneessa aloittaa ketjun
lienenkö ollen minä itte vai joku muu,
siihen lisäksi lienee tulee Jupiterin transiitit expansoimaan,
niillä jos millään,
opettajasimmeinen,
lienee korjata voisit,
nämä liekö pysyisit
konditionaalit,
olisi se lienee ihan mukavaa.. jupiter Wink ihan joviaalisti
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.01.2010 22:04:19 »

kuvaavaa olla lienee että  jupiter 1 huoneessa aloittaa ketjun
lienenkö ollen minä itte vai joku muu,
siihen lisäksi lienee tulee Jupiterin transiitit expansoimaan,
niillä jos millään,
opettajasimmeinen,
lienee korjata voisit,
nämä liekö pysyisit
konditionaalit,
olisi se lienee ihan mukavaa.. jupiter Wink ihan joviaalisti

Nikki, mukava että sinäkin olet täällä ´koputtamass olkapäähän' ja värittämässä näköaloja. Noinkin nähdään.

Juu, onhan minulla Jupiterin neliö Marsin kanssa (pomottaminen, kuten Theus jossain totesi)ja  että tekemiset ovat vähän joskus mutkikkaita. 

Ja eikö juuri 'isit' ja 'lienevät' anna tilaa? Ei mikään saa olla liian suoraviivaista.  Grin Huomaan että jopa kysymysmerkin jätän aika usein pois.  Wink

On siellä iloinenkin ikkuna auki:  jupiter aspect_trisaturnus. Eikö siinä ymmärretä kuitenkin joku rajallisuus?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.01.2010 22:07:19 »

askendentti on rapu 28 astetta, joten 1. huoneeni on suurimmaksi osaksi  leijona

Perheestäni 3/4 on leijonia  smitten ja minut on kasvatettu sillä tulen lujuudella ja rakkaudella.
Sikäli se vaikuttaa paljon persoonaani, nimenomaan vahvoihin puoliini.

Tunnistan jellona-ihmiset helposti, ja ihastun heihin samantie.
Ovat niin tutun tuntuisia...  angel

Entä nuo Leijonat? Peilaavatkohan he sinussa itseään? Ja olethan sinä Leijonaa, hyvin näkyvillä, reippasti ja aika avoimesti! Kasvatuksesi on ehkä onnistunut.  Wink Mutta tunnetko itse olevasi sitä, mitä muut odottavat/haluavat nähdä sinussa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #4 : 16.01.2010 22:26:30 »

Itsellä 1. huoneesta löytyvät  saturnus   jousimiesuranus jousimiesneptunus kauris. Itsellä ollut vaikea noita sisäistää, en ole oikein koskaan tajunnut minkälaista kuvaa nuo minusta antavat. Onko muilla ehdotuksia mikä kuva noista voisi tulla? Sen olen ainakin huomannu, että ei minua  aurinko neitsyt yleensä tunnisteta ihan heti, olen ehkä sen verta tulinen persoonaltani, ehkäpä tuon  askendentti jousimies ja 1. huoneen planeettojen takia =/
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.01.2010 22:49:13 »

En mieltäisi ykköshuoneen planeettoja pelkiksi mielikuviksi, vaan ihan persoonasi/ulkonäkösi osaksi, mutta ulkopuoliset ruukkaavat reagoida juuri ykköshuoneen planeettoihin ensimmäisenä. Ehkä osittain itsekin haluamme korostaa persoonastamme/ulkonäöstämme juuri 1. huonetta.

Tunnen esim. runsaasti ihmisiä, joilla on  neptunus askendentin tuntumassa, Vaaka tai Skorpioni nousussa. Melkeinpä jokainen on jollain tavalla musikaalinen, taiteellinen tai muuten luova ihminen, ja moni antaa itsestään myös vähän boheemin tai hippityylisen vaikutelman itsestään.

Eräällä ystävälläni on  pluto uranus jupiter -yhtymä askendentilla Neitsyessä. Neitsytmäisesti hänestä saisi varsin enkelimäisen ensivaikutelman, mutta verkkosukkahousut ja minihame pilaavat hieman vaikutemaa..  :Smiley Jupiter-Uranus-yhtymä lienee vaikuttanut siihen, että opettajaksihan tämä henkilö on päätynyt. Lisäksi ystäväni on ainakin viihteellä ollessaan erittäin levoton sielu.

Eräällä toisella tuttavallani on Rapu nousussa ja  jupiter ja  uranus ovat 1. huoneessa. Ulkonäkönsä perusteella hän on kovasti Aurinkomerkkinsä Härän mukainen, mutta heti kun hän avaa suunsa, saa todeta olevansa korkealentoisen älykön seurassa.

Muutamalla tuttavalla on  kuu 1. huoneessa. Näissä tapauksissa ihmisistä saa varsin herttaisen ja helposti lähestyttävän vaikutelman, vaikka nousumerkki olisi kovankin puoleinen, esim. eräs Kauris-nousuinen naistuttavani on ensisilmäyksellä oikea naisellisuuden huipentuma 1. huoneen Kuunsa ja Vaaka-painotteisen karttansa kanssa.

Kumppanilla on vaikuttavan näköinen  aurinko uranus pluto -yhtymä 1. huoneessa, Neitsyen merkissä. Ulkonäöstä nuo planeetat eivät välttämättä näy heti, mutta koskapa muusikko on, hän on esiintynyt paljon ja on ainakin kertomansa mukaan lavalla kuin pieni eläin. Noin muutenkin hän on melkomoinen äärimmäisyysihminen, mikä ei aina ihan helppoa ole.

Itsellä  venus nousee 1. huoneessa. Tuntemattomat reagoivat nimenomaisesti tähän planeettaan ensimmäiseksi, ja olenkin saanut kuulla kyllästymiseen asti ulkonäköön tai seksikkyyteen liittyviä kommentteja. Monilla niistä, joilla Venus on 1. huoneessa, on runsain mitoin vastakkaiseen sukupuoleen vetoavaa viehätysvoimaa, vaikka ulkonäkö olisi ihan tavallinenkin.

Ex-miehellä on  aurinko kuu merkurius -yhtymä askendentilla  oinas :ssa. Ensivaikutelma hänestä on vaarallinen, ehkä tuohon Oinaan merkkiin liittyen. Itsevarmuutta on siunattu vähän liikaakin ja on pärjännyt elämässään pitkälti puhelahjoillaan (Merkuriuksen vaikutus??).  coolsmiley

 mars- nousuisia en paljon tunne, mutta perinteisestihän näissä on sporttisia tapauksia runsain mitoin mukana. Ja  saturnus -nousuisista saa hieman pidättyväisen ja etäisen kuvan, mutta kaikki heihin luottavat kuitenkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 16.01.2010 23:59:50 »

Hmm... Ahaa... Nyt ymmärrän taas ehkä jotain enemmän...  :Smiley Minulla on  askendentti  neitsyt ja joiltain olen kyllä kuullut, että ulkoisesti minussa olisi jotain neitsytmäistä...

1.huoneesta minulta löytyy myös:

pluto  vaaka

Pluto
Elämän ja kuoleman planeetta, jatkuva pakollinen muutos.
Kosminen tekijä. Vaikuttaa pääasiassa aspektien kautta.

Vaaka
Tasapainon, sosiaalisuuden ja huomaavaisuuden merkki. "Minä hymyilen"

Sekä:

 vesta  vaaka

Vesta
Valon kantaja. Vesta, valon (liekin) papitar ja edustaa kykyämme yhdistää ja keskittää energiamme henkisen päämäärämme saavuttamiseen. Vesta yhdistettiin naimattomiin temppelien neitsytpapittariin, jotka pyhien seksuaalisten uskontomenojen kautta toivat kuun hedelmällisen voiman tehokkaaseen yhteyteen ihmisten elämän kanssa. Astrologisesti Vesta kuvaa oman valovoiman löytymistä ja sen jälkeen mahdollisuutta omistautua rakkauden työlle. Ellet opi itse nauttimaan elämästä, et voi tuoda valoa muidenkaan elämään

No juuh...  Cheesy  smitten Tässä muuten mietin, että äitini on  aurinko vaaka ja vanhin tyttäreni   kuu vaaka Jos noilla nyt on mitään merkitystä, en tiedä...  Grin
« Viimeksi muokattu: 17.01.2010 00:04:40 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.2010 00:13:24 »

Nämä on kyllä kauhean vaikeita asioita, että millaisena näen itseni ja millaisena muut minut näkee ja kumpi on oikeassa, jos erimielisyyttä asiasta tulee... Cheesy
Ja mistä nämä ihmisten mielikuvat tulee? Läheisimmät ihmiseni pitää minua omassa rauhassani viihtyvänä, huumorintajuisena, mutta vähän synkkänä tyyppinä. Useilta työ-/kurssi- tms. kavereilta taas on tullut palautetta, että "sunhan on helppo mennä uuteen tilanteeseen, kun olet tollainen iloinen sosiaalinen tyyppi".
Kummatkin mielipiteet saattaa olla oikeita. Ihminen kun on ristiriitainen olento, niin kaipa se on ihan mahdollista olla tilanteesta riippuen ulospäin ja sisäänpäinkääntynyt yhtä aikaa. uglystupid2

Oma  aurinko pluto mars -stellium ensimmäisessä huoneessa pelottaa joskus uusia ihmisiä (ja pieniä koiria, se on oikeasti kamalan surullista...)
Venus nousee, mutta asteen verran 12. huoneen puolella. Se tuppaa jäämään vähän tuon kovan kolmikon jalkoihin. Kyllä sekin silti huomataan.
Loppuen lopuksi koko kartta on minä, ei vain 1. huone.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 17.01.2010 00:15:19 »

Kiitos Lilli havainnoistasi!

'Mielikuva' käsitetään yleensä aika pinnallisena näkemisenä. Mutta minulla oli mielessä myös se nk. ensikäden tieto, minkä me havaitsemme toisesta ihmisestä jo ensi tapaamisilla.

Viittaan tässä Spinozan tietoteoriaan, jossa hän nimeää mielikuvan alimmaksi tiedonmuodoksi, yhteiset käsitteet toiseksi ja intuition ylimmäksi tiedoksi näin lyhykäisesti. Ja joskus on sanottu, että emme tunne toista, emme aina itseämmekään, meillä on vain mielikuva. Opiskeltaessa opimme sitten että hauki on hauki ja pöytä pöytä, mutta toivottavasti kasvamme tietämään enemmän. Eikö juuri astrologia tässä meitä siihen ohjaa?

Mielikuvan totuudesta reaalielämässä muistan vielä, että aikoinaan menin kysymään töitä toisenkin kunnan toimistosta. Siellä mies tiskin takana katseli minua ja totesi, että kiinnostaako minua todella toimistotyö. Mitäs minä siihen? Nauroin, että oikeastaan ei kiinnosta. En saanut töitä, mutta samaninen mies näki minussa elämää ja energiaa ja vei minut vihille!  Grin Grin Tässä olen vieläkin.

Rakkauden valo, jos ajatellaan, kuten eräs ystäväni sanoi, että 'ensimmäisen huoneen' energia usein näkyy ihmisissä', niin kyllä sinun energiasi on Vestan energiaa. Valoa olet aina näyttänyt kauniisti, huomioimalla, tukemalla ja myötäelämällä kaikkia täällä foorumilla. Ja Plutohan on vissiinkin johtava planeetasi. Kuinka monesti se on raivannut uudenlaista tietä ja muuttanut kaikkea elämässäsi? Eikö tällainen rohkeus myös välity sinusta? smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 17.01.2010 00:22:17 »

Laitan tähän mukaan Tuija Uusitalon näkemystä 1. huoneesta:

1. Huone

1. SINUN OLEMUKSESI - ESIIN TULEMINEN -

Ensimmäisessä huoneessa itseilmaisu on fyysinen ja persoonallinen siis se osa joka välittyy itsestämme ulospäin; pukeutuminen, esiintyminen ja näkyvät asenteet.

- Piilotajuiset ja osin tiedostamattomatkin projektiot, heijasteena sinun ja ympäristön välisestä tulkinnasta ja vuorovaikutuksesta, saa aikaan reaktiosi.

- Sisäinen olemus ilmentää tietoisuutta ja suoraa toimintaa siitä, mikä vaikuttaa mielesi ja kehosi hyvinvointiin. Siksi on tärkeää ymmärtää sisäinen ja ulkoinen kauneus.

- On tärkeää kehittää näitä molempia puoli että saavutat - tasapainon - elämässäsi, joka tuo puhtaan elämän ilon ja iloisuuden. - Pitkäikäisyyttä.


Tuo pukeutuminen ja tapa olla, esiintyä on varmaan silmiinpistävää fyysisesti. Ehkä Jousimiehen pukeutumisessakin on tuo eräänlainen huolettomuus, mukavuus ja helppous esillä, jonka löydän itsestäni. Kun matkustan, ei saa mikään kiristää ja villasukat jalkaan! Ohhoijaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #10 : 17.01.2010 00:51:23 »

Mulla on 1. huoneessa  aurinko skorpioni ja  venus skorpioni. Mä en oikein osaa tulkita, että miten nuo voisivat tulla ilmi... Ehkä, joku osais? Oinasmaista tulisuutta ja temperamenttia sekotettuna harmoniaa rakastavaan pehmeyteen... Ainakin oon tosi välittävä ja omasta arvomaailmasta kiinni pitävä persoona Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.01.2010 00:54:14 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.01.2010 01:18:01 »

Kastehelmi, juuri tuossa katselin erään ryhmän karttoja ja sielläkin oli eräs ykköshuoneen skorpioni.

Vaikka hänellä se huone on tyhjä, niin sittenkin se heijastaa hänestä eräänlaista arvoituksellisuutta,
myös päämäärähakuista ja vahvaa yksilöä, joka ei puhu turhia, kätkee enemmän kuin näyttää ulospäin. Mutta koko ajan häneltä tulee tietoa ja viisautta, kunhan rapsutamme... Wink (Vesimiesmerkkiä)

Ja sinullahan tuo on hyvin näkyvästi esillä Auringon ja Venuksen kera. Uskoisin, että sinut koetaan hyvin vetovoimaisena ja mielenkiintoisena. Ehkä löydät esimerkkejä siitä, miten toiset ovat sinua lähestyneet. Mitä he odottavat sinulta? Oinastemperamentti voi vähän hämätä (Marsko?), mutta vaistonvaraiset ihmiset tunnistavat sinut.

Kirjat ja sivustot on täynnä näitä tulkintoja, joita minäkin tässä tutkailen...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #12 : 17.01.2010 01:40:00 »

Esmiralda, mainitsin tuon oinasmaisuuden vain siksi kun siellä oinaan huoneessa ollaan niin ajattelin, että jos  aurinko 1. huoneessa tulisuutta lisää toisi? (Mars ei mulla ole 1. huoneessa)
Kastehelmi, juuri tuossa katselin erään ryhmän karttoja ja sielläkin oli eräs ykköshuoneen skorpioni.

Vaikka hänellä se huone on tyhjä, niin sittenkin se heijastaa hänestä eräänlaista arvoituksellisuutta,
myös päämäärähakuista ja vahvaa yksilöä, joka ei puhu turhia, kätkee enemmän kuin näyttää ulospäin. Mutta koko ajan häneltä tulee tietoa ja viisautta, kunhan rapsutamme... Wink (Vesimiesmerkkiä)
Arvoitukselliselta saatan vaikuttaa ja päämäärähakuisuutta löytyy, mutta myös puheliaisuutta. Se oma arvomaailma kun on mulle niin tärkeä osa persoonaa niin olen myös tosi kiinnostunut muiden ihmisten arvomaailmoista ja ajatuksista, joten juttua kyllä yleensä riittää Smiley
Ja sinullahan tuo on hyvin näkyvästi esillä Auringon ja Venuksen kera. Uskoisin, että sinut koetaan hyvin vetovoimaisena ja mielenkiintoisena. Ehkä löydät esimerkkejä siitä, miten toiset ovat sinua lähestyneet. Mitä he odottavat sinulta? Oinastemperamentti voi vähän hämätä (Marsko?), mutta vaistonvaraiset ihmiset tunnistavat sinut.

Kirjat ja sivustot on täynnä näitä tulkintoja, joita minäkin tässä tutkailen...
"Mitä toiset odottavat sinulta?" on kyllä tosi hyvä kysymys! Tuli ajattemisen aihetta, kiitos Esmiralda!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 17.01.2010 11:20:42 »

Tiettyä sosiaalista kontrastia tulee aina siitä, että ascina on heppoinen vaaka, joka saa painavaa tavaraa  aurinko pluto  skorpioni

Siis kuinka jumalattoman monta kertaa mulle on sanottu, että olen ihan erilainen kuin miltä vaikutan - no tietenkin, koska eihän apinat koskaan osaa tulkita mitään näkemäänsä oikein, ellei sitä väännä rautalangasta.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.01.2010 11:24:11 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #14 : 17.01.2010 12:13:37 »

Virkistävää Esmiralda... smitten

Kysymykseen: Minä vai jokin kuva minusta, vastaisin omalla kohdallani että sekäetä.

Ihmisten kanssa jutellessani, heidän kartoistaan ja tulkintaa itsestään kyllä he hyvin usein tunnistavat tuon 1. huoneen ja  askendentti vaikutuksen itsessään.
12. huoneen planeetat sitävastoin ovat, kuten kuvaan kuuluukin, piilossa tai kätkettynä itseltä...

Esim työkaverini on  askendentti kaksoset ja 12 huone on melko voimakas pitäen sisällään persoonallisia planeettoja ja stelliumin muodossa. Hän tunnistaa oikeinhyvin tuon nousevan kaksosen itsessään, se myös näkyy ulospäin nuorekkuutena ja viehättävyytenä sekä innostuneisuutena uusiin asioihin, ihmisiin ja tilanteisiin.
Hän on hyvin ´suosittu´ työyheisössämme.

12. huoneen teemat sitä vastoin ovat kuin verhon takana...
Ei ahaa elämyksiä sieltä...

Huoneet 1-2-3 ovat minuuden välittömässä käytössä olevia huoneita. Itselläni näissä huoneissa on hitaimmat planeetat  pluto uranus neptunus

Oman identiteetin rakentaminen on kaikenkaikkiaan lähtenyt melko vaikeista aineksista ja on siinä ollut työnsarkaa männävuosina,
itseni ymmärtämisessä... buck2

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: