Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko 1. huone sinä vai joku mielikuva sinusta?  (Luettu 76108 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 17.01.2010 13:25:44 »


12. huoneen planeetat sitävastoin ovat, kuten kuvaan kuuluukin, piilossa tai kätkettynä itseltä...

Esim työkaverini on  askendentti kaksoset ja 12 huone on melko voimakas pitäen sisällään persoonallisia planeettoja ja stelliumin muodossa. Hän tunnistaa oikeinhyvin tuon nousevan kaksosen itsessään, se myös näkyy ulospäin nuorekkuutena ja viehättävyytenä sekä innostuneisuutena uusiin asioihin, ihmisiin ja tilanteisiin.
Hän on hyvin ´suosittu´ työyheisössämme.

12. huoneen teemat sitä vastoin ovat kuin verhon takana...
Ei ahaa elämyksiä sieltä...


Henkilökohtaisesti olen pistänyt merkille, että ulkopuoliset eivät näe niitä 12 huoneen planeettoja, vaikka itse olisi niistä hyvinkin tietoinen. Olen ainakin itse kokenut, kun sekä Aurinko että Merkurius ovat 12. huoneessa, että kukaan ei "näe" minua sinä henkilönä joka todella olen, vaikka en edes pidä itseäni sulkeutuneena ja kerron asioistani suhteellisen avoimesti. 1. huoneen Venus on kuitenkin aina se, jonka mukaan minut arvioidaan ainakin aluksi. 12. huoneella on lisäksi sellainen vaikutus, että ulkopuoliset projisoivat runsaasti omia pelkojaan, pimeitä puoliaan tai haaveitaan minuun. Onkin varsin tavallista, että vahvalla 12. huoneella varustettu henkilö saa kokea elämässään melko omituisia välikohtauksia ja sosiaalista epäoikeudenmukaisuutta pelkkien projektioiden tai ennakkoluulojen takia.

Tunnen kyllä sellaisiakin ihmisiä, jotka nimenomaisesti haluavat peittää tai tukahduttaa itsestään 12. huoneen planeetat. Esim. tunnevammaisimmat tuntemani tapaukset ovat sellaisia, joilla on  kuu 12. huoneessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #16 : 17.01.2010 14:47:17 »


Hei!

Minulla on 1.huone :kuunsolmu  kaksoset mitähän se minusta kertonee, eikö se olekin opinläksynyni tässä elämässä? Osaako joku kertoa  miten se päälle päin näkyy??

tähtisiipi
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 17.01.2010 15:24:38 »

Minulla 1. huone  jousimies on suuri ja melko tyhjä... sieltä löytyy vain Pholus r 28   vesimies ja  kuunsolmu 2 astetta  kalat aivan huoneen lopusta - vastakkainen 7. huone onkin sitten täydempi.

"Minulla on 1.huone :kuunsolmu   mitähän se minusta kertonee, eikö se olekin opinläksynyni tässä elämässä? Osaako joku kertoa  miten se päälle päin näkyy??" -Siis minullakin on tuo  kuunsolmu 1. huoneessa ja itse olen mieltänyt sen siten että tässä elämässä minun tulisi opetella olemaan itsekkäämpi ja hahmottamaan "omat juttuni"  kalat , vastapainona alasolmulle 7. huoneessa yhtymässä  aurinkokuunsolmu :n toimintaan vaikuttaa minusta paljon sen merkki, joka antaa sille sen luonteen.

1. huone on minun mielestäni ehdottomasti se ulkoinen ilmiasu, joka minusta näkyy, ei välttämättä niinkään se aktiivinen tapa toimia julkisesti sehän olisi enemmänkin  Aurinkoa.. Toisaalta, ei minua juuri koskaan ole  neitsyt todella luultu..  askendentti ja 1. huone on minulle edustanut aina kaikenlaisia uusia asioita, olen opiskellut paljon ja tietyssä elämänvaiheessa olin käynyt kouluja puolet elämästäni.. Viime vuonnakin olin opiskelemassa formaalin koululaitoksen piirissä, sen lisäksi että tulee aina luettua, pähkäiltyä jne. kaikenlaista uutta.. kuten  askendentti  jousimies sopiikin..

Toisaalta ei pitäisi tuijottaa vain Akselin toista päätä, sillä 7. huone ja sen merkki / hallitsija kertovat myös hyvin paljon siitä miten  askendentti toimii toisten ihmisten keskuudessa..
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #18 : 17.01.2010 17:00:11 »

Onpa mielenkiintoinen viestiketju!

En oikein osaa erottaa  askendentti leijona minuudestani, koska myös  aurinko 5.huoneessa, jossa paljolti voimistuvaa tavaraa.

Poikaystäväni kartta sen sijaan herättelee pohtimaan, hänen karttansa on lähes täydellinen peilikuva omastani. Hän on  askendentti ja  aurinko  skorpioni ja  pluto 12.huoneessa.
Kun tutustuin häneen, pidin häntä erittäin mukavana, huumorintajuisena ja herkkänä kaverina, jota hän onkin. Tulisuus, persoonan vahvuus ja sitkeys sekä intohimoisuus eivät millään lailla ole hänen "ulkoisia" merkkejään. Hänellä 1. huone vaihtuu skorpionista jousimieheen, jonka ykkösessä  venus saturnus pallas ja  uranus . Poifrendini on äärettömän diplomaattinen, tai mitenkä tämän selittäisin, ei hän ole diplomaattinen, vaan jotenkin: hänestä huokuu sellaista ryhmätyöhenkeä ja hän osaa selittää, kirjoittaa ja sanoa - halutessaan - asiat niin, että kaikki sekä ymmärtävät että yrittävät ymmärtää. (ai, mutta tämä on vaaka  merkurius ) Häneen tutustuvat ihmiset saavat hänestä usein pelokkaan/ujon kuva, joka hän ei kuitenkaan ole. "Ei mulla vaan ollut fiilistä sanoa mitään."

Hän opiskelee ammattimuusikoksi ja on erittäin lahjakas ja samalla jokin hidastaa hänen etenemistään haaveissansa. Ei ole mitenkään maailman itsenäisin/oma-aloitteisin ihminen. No, sanoo  aurinko kauris  askendentti leijona .  Haluaisin tukea häntä olemassaolossaan niin kuin olisi hänelle parhaaksi, aina en vain oikein ymmärrä mistä hänen persoonassaan "jää kiinni".

Tai siis, miten te hänen ykköshuonetta tulkitsisitte?

Huoneet ovat mullekin jotenkin vieraita, varsinkin sellaiset, joissa omat planeetat eivät lillu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 17.01.2010 17:35:21 »

Kaarina Pääkkösen sivuilla on näistä vastakkaisista huoneista ja akseleista tässä:

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #20 : 17.01.2010 17:44:48 »

1. huone vaihtuu skorpionista jousimieheen, jonka ykkösessä  venus saturnus pallas ja  uranus .

 venus 1. huoneessa antaa herkästi miellyttävän kuvan ihmisestä sen lisäksi että lisää ihan fyysistä viehätysvoimaa. Itseasiassa tuo musikaalisuus sopii hyvin kuvaan myös. Hänellä lienee karismaattinen lauluääni?

Paljon on tavaraa 1. huoneessa poikaystävälläsi, eikä ollenkaan edes niitä hepposempia planeettoja...

 saturnus 1. huoneessa saattaa tosin tehdä piirteistä jotenkin veisetyn oloiset.

Eräs sairaalloisen saita ystäväni omaa  saturnus aspect_con askendentti
Mutta se siitä...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 17.01.2010 17:48:20 »

Ja tässä myös Kuutarha-sivustolta:

Huone 1: Identiteetti, ulkoiset piirteet ja ulospäin näkyvät luonteenpiirteet, minän suhde ympäristöön, lähestymistapamme elämää ja muita ihmisiä kohtaan, julkinen naamiomme sosiaalisissa tilanteissa, vaikutelma jonka itsestämme annamme. Ykköshuoneessa olevat planeetat ovat tulkinnassa tärkeitä, samoin Ascendentin hallitsija, sen huone ja aspektit. Ensimmäinen huone planeettoineen kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä.

Tuo minua mietityttää että 'kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä, joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä'... :Smiley

Moni tällä topicilla on huomioinnut, että ykköshuoneen merkkiä löytyy myös perhepiiristä.

Itsellä tulee mieleen, että Jousimiehen liikunnallisuutta ja seuraelämää olen kokenut jo ihan pikkutyttönä, kun äiti ja isä asuivat seurojen talon vintillä työskennellen vahtimestarina.  Isä soitteli ja äiti keitteli kahvia, ja minä joskus pyörin tanssijoiden sylissä. Ja enhän varmasti halunnut nukkua iltoisin!

Ai, kun näitä on hauska tulkita!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 17.01.2010 17:51:48 »


Hei!

Minulla on 1.huone :kuunsolmu  kaksoset mitähän se minusta kertonee, eikö se olekin opinläksynyni tässä elämässä? Osaako joku kertoa  miten se päälle päin näkyy??

tähtisiipi

En minäkään paljoa tiedä näistä kuunsolmuista, mutta Kuutarhasta löysin tämän:

Yläsolmu Kaksosissa, Alasolmu Jousimiehessä: Avoimuuden, kommunikointikyvyn ja kevyemmän elämään suhtautumisen opetteleminen omiin ideologioihin hautautumisen sijasta

Tosin huonesijaintia sille en löytänyt. Ehkä muualla. Muu tietää?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #23 : 17.01.2010 17:54:34 »

 Pitkälti 1. huoneeni on tyhjä ja Neitsyessä.
 Luulen ettei DC  kalat takaa ehkä heti aina erotu mun  askendentti neitsyt ja  kuu 12. huoneessa, koska olen aika herkillä ihmisten parissa ja ehkä tietynlainen kalamainen eteerisyys tulee esiin konkreettisesti puheessakin joskus. Tunnevammaista musta ei kyllä ihan heti saa, vaikka  kuu 12. huoneessa on vielä puristautunut  saturnus kiinni, tai ehkä olen enkä vaan ymmärrä sitä itse Cheesy.
 Neitsyt joka aloittaa 1. huoneen tulee kuitenkin esiin varmasti tietynlaisena huolenpitona ja tarkkuutena vaatteista ja vastaavista. Tykkään olla huoliteltu ja naisellinen.
 Äitini oli tarkka ulkonäöstään.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.2010 17:55:34 »

Kaarina Pääkkösen sivuilla on näistä vastakkaisista huoneista ja akseleista tässä:

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

Täältä löytyi todella kiinnostava JA osuva tulkinta:

I Ensimmäinen  huone edustaa omaa itseä ja näin ollen tässä huoneessa Pallas Athene symboloi sielun tasapainottamista tai perustavaa laatua olevaa mies/nainen stereotyypin kyseenalaistamista.

Hän ei koe kovastikaan perinteiseen miestyyppiin samaistumisen tarvetta. Isänsä onkin todennut, että meillä on sukupuoliroolit vinksallaan.

1. huone vaihtuu skorpionista jousimieheen, jonka ykkösessä  venus saturnus pallas ja  uranus .

 venus 1. huoneessa antaa herkästi miellyttävän kuvan ihmisestä sen lisäksi että lisää ihan fyysistä viehätysvoimaa. Itseasiassa tuo musikaalisuus sopii hyvin kuvaan myös. Hänellä lienee karismaattinen lauluääni?

Paljon on tavaraa 1. huoneessa poikaystävälläsi, eikä ollenkaan edes niitä hepposempia planeettoja...

 saturnus 1. huoneessa saattaa tosin tehdä piirteistä jotenkin veisetyn oloiset.

Eräs sairaalloisen saita ystäväni omaa  saturnus aspect_con askendentti
Mutta se siitä...


Kaunis lauluääni, jota ei kehtaa käyttää  Shocked Minua ärsyttää, kun tuntuu hukkaavan omia lahjojaan.
Kaunis mies muutenkin, mutta kuka nyt rakastuneen mielipiteeseen voi nojata? Hyvän dandyn hänestä saisi. Saturnus varmasti vaikuttaa siihen, että kerää erittäin huonosti massaa ympärilleen, ei liho, vaikka yrittää.

Ja tässä myös Kuutarha-sivustolta:

Huone 1: Identiteetti, ulkoiset piirteet ja ulospäin näkyvät luonteenpiirteet, minän suhde ympäristöön, lähestymistapamme elämää ja muita ihmisiä kohtaan, julkinen naamiomme sosiaalisissa tilanteissa, vaikutelma jonka itsestämme annamme. Ykköshuoneessa olevat planeetat ovat tulkinnassa tärkeitä, samoin Ascendentin hallitsija, sen huone ja aspektit. Ensimmäinen huone planeettoineen kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä.

Tuo minua mietityttää että 'kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä, joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä'... :Smiley

Moni tällä topicilla on huomioinnut, että ykköshuoneen merkkiä löytyy myös perhepiiristä.

Itsellä tulee mieleen, että Jousimiehen liikunnallisuutta ja seuraelämää olen kokenut jo ihan pikkutyttönä, kun äiti ja isä asuivat seurojen talon vintillä työskennellen vahtimestarina.  Isä soitteli ja äiti keitteli kahvia, ja minä joskus pyörin tanssijoiden sylissä. Ja enhän varmasti halunnut nukkua iltoisin!

Ai, kun näitä on hauska tulkita!  Grin

Onpa ihana muisto! Poikaystäväni perhe muuttanut hänen ollessaan lapsi paljon, sekä Suomessa että maailmalla. Jousimies vaikutus luulenpa. Oma ykköseni vaihtuu leijonasta neitsyeen, enkä leijonaa tunnistakaan, vaikka estradeille olen tahtonutkin. Sen sijaan neitsyt äitini aurinkomerkki ja perheolemisemme merkki. Molemmat vanhempani äärettömän pikkutarkkoja - tietenkin rasittavuuteen asti  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #25 : 17.01.2010 19:38:22 »

Kiitos Emelia ja Esmiralda vinkeistä!
Minullakin on tuo kuunsolmu  1. huoneessa ja itse olen mieltänyt sen siten että tässä elämässä minun tulisi opetella olemaan itsekkäämpi ja hahmottamaan "omat juttuni"   ,
Tuo on varmasti minun kohdallanikin totta ja alkanut onnekseni totetua ihan viime vuosina, vaikka aika rankan vaiheen kautta  Huh.

Yläsolmu Kaksosissa, Alasolmu Jousimiehessä: Avoimuuden, kommunikointikyvyn ja kevyemmän elämään suhtautumisen opetteleminen omiin ideologioihin hautautumisen sijasta.

Myös nämä teemat ovat tuon oman itsensä löytämisen mukana alkaneet avautua pikuhiljaa, onneksi koska olen huomannut miten elämä on helpottunut kun voi olla aidosti oma itsensä  smitten smitten

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #26 : 17.01.2010 19:46:22 »

Hyvä kysymys otsikossasi, Esmiralda. Minusta askendentti ja ykköshuone on jollain tapaa molempia: sekä se, miten muut sinut näkevät, että se, miten itse näet itsesi. Samat teemat, eri näkökulma. AC ja ykköshuone on minusta ikään kuin jatkuvaa vuoropuhelua ympäristön kanssa, niin kuin myös akselin toinen pää eli DC ja 7. huone.

Itsehän olen askendentti kauris, mutta kartallani ei ole mitään muuta Kauriissa. Kauriin hallitsija saturnus löytyy 6. huoneen puolelta, läheltä DC:tä rapu:ssa. Sen sijaan laaja ykköshuoneeni (Placiduksella) sisältää tällaisen määrän tavaraa, järjestyksessä AC:lta lukien:

mars vesimies
vesta vesimies
kuu vesimies
merkurius vesimies
pallas kalat
aurinko kalat
jupiter kalat
ceres oinas
venus oinas
chiron oinas
juno oinas

Kaikki nuo tunnistan kyllä itsessäni, mutten osaa sanoa miten näkyvät muille. Ehkä te, ketkä olette minut livenä tavanneet, voitte kommentoida mikä planeetoista näkyy eniten? Smiley Vai olenko yhdelle yhtä, toiselle toista? Ainakin lapsuutta jos ajattelee, niin askendentti kauris kuvaa kyllä ympäristöä siinä mielessä, että olen esikoinen ja lähiympäristössäni oli aluksi pelkästään vanhempia ihmisiä. Eivät ainoastaan omat vanhempani, vaan myös isän vanhemmat ja isäni kaksi siskoa asuivat samassa taloudessa kun olin pieni. Siinä mielessä myös vesimies kuu konj. merkurius sopii kuvaan: paljon väkeä, paljon kommunikaatiota. Varmasti lapsuuden(kin) olosuhteet paljolti muovasivat minua siksi, mikä olen.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.01.2010 20:08:29 »

Siis yleensä se mitä luen, mitä huomioin ja mihin syvennyn täällä foorumilla, on se aitous ja tarmo, millä tutkitaan itseä, tietenkin toisten tökkimänä, tukemana ja peilaamana. Samaahan minäkin. Siinä on kyllä Seppo ja astrologia saavuttanut tässä tarkoitustaan! Mahtava tanner ja porukka etsiä itseä ja !!  Cheesy

Selviääkö se 'itse' koskaan? Jotenkin omaan sen ajatuksen, että kun katsomme tähtien saavuttamattomuuteen, toinen tie siihen on katsoa sisälle päin.

Ajatus, kun kerran kysyt, uskallan ilmaista juuri sitä ensivaikutelmaa, minkä sinussa kohtasin.
Sinulla on kyllä Kalojen katse, katsot suoraan ja avoimesti kiinnostuneena toiseen ja toisen asiaan.
Se jäi mieleen.

Eleet, olet joustavasti ja nopeasti liikehtivä, olisko Oinasta. Ja Vesimies tahtoo maailmalle, aina vain imeä lisää tietoa, laajentua, saada tilaa.

Kun puhutaan vielä, että se huone missä on paljon planeettoja, on 'työhuone' myös. Joten tuollaisesta määrästä työtä, Ajatus, 1.huoneessa! Sinun ei tulisi siis koskaan olla piilossa, tutkijankammioissa tai muussa sellaisessa. Tulee tunne, että sinun tulisi olla vieläkin enemmän näkyvillä kuin mitä olet (siis siinähän oppii tuntemaan myös itseä). Työstää pois kaikki ennakkoluulot, ujostelun ja vähättelyn asenteet ja toimia kunnon näkyvästi.  Vaikka tuossa ei Leijonaa ja Kaksosta olekaan. :Smiley Sinulla oli hyvä ja kaunis ääni ja asia tulee selkeästi esille, kuin myös täällä teksteissäsikin. En nyt muista tointasi, mutta toivottavasti käytät kaikkea tätä!

Heh, sanoinkohan jotakin ohi... Huh  Pulppuan joskus.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 18.01.2010 00:48:30 »

Kiitos Esmiralda.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #29 : 18.01.2010 19:14:16 »

Ja tässä myös Kuutarha-sivustolta:

Tuo minua mietityttää että 'kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä, joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä'... :Smiley

Moni tällä topicilla on huomioinnut, että ykköshuoneen merkkiä löytyy myös perhepiiristä.

Itsellä tulee mieleen, että Jousimiehen liikunnallisuutta ja seuraelämää olen kokenut jo ihan pikkutyttönä, kun äiti ja isä asuivat seurojen talon vintillä työskennellen vahtimestarina.  Isä soitteli ja äiti keitteli kahvia, ja minä joskus pyörin tanssijoiden sylissä. Ja enhän varmasti halunnut nukkua iltoisin!

Ai, kun näitä on hauska tulkita!  Grin



Hmmm...minulla on 1.huone skorpionissa,ja nyt kun alan miettimään,niin kyllähän heitä on matkan varrella löytynyt  angel  Äitini  askendentti skorpioni,isäpuoleni  aurinko skorpioni, pikkuveljeni  kuu skorpioni, parhaimmat lapsuuden ystäväni  aurinko skorpioni ja toinen jolla vahva  skorpioni painotus kartalla ( mars merkurius pallas pluto ceres skorpparissa.)   Shocked


Ja sitten tuosta ensivaikutelmasta...trooppisen kartan 1.huone on tyhjä,mutta sideerisesti löytyi Lilith skorpionissa.

Lilith on luonteeltaan riistäjä, joka luo tunneperäisiä ristiriitoja joilla hyvyyttä voi hävittää. Rakkaudessa todellinen kiintymys korvataan intohimoisella hullaantumisella joka on enemmän psyykkeen häiriön kuin terveen kiintymyksen ilmenemä.

Huone 1: Identiteetti, ulkoiset piirteet ja ulospäin näkyvät luonteenpiirteet, minän suhde ympäristöön, lähestymistapamme elämää ja muita ihmisiä kohtaan, julkinen naamiomme sosiaalisissa tilanteissa, vaikutelma jonka itsestämme annamme. Ykköshuoneessa olevat planeetat ovat tulkinnassa tärkeitä, samoin Ascendentin hallitsija, sen huone ja aspektit. Ensimmäinen huone planeettoineen kertoo myös elämämme ensimmäisistä hetkistä, henkilöistä joiden kanssa olimme tekemisissä elämämme alkumetreillä.'

I huone: Myskyistä ja intohimoista rakastumista sekä dominointia parisuhteessa.

Skorpionissa VIII Huone: Voimakkaita epäsovinnaisia eroottisia suhteita.

Epämääräinen,dominoiva,kateellinen seksihullu?  Cheesy crazy2
Olen huomannut että aina joskus välillä (internetissä lähinnä) on tullut pari epämääräistä tyyppiä vastaan,joista kyllä näkee mitä heillä on mielessään   Tongue Heitä kai houkuttaa juuri tuo "Voimakkaita epäsovinnaisia eroottisia suhteita"-kohta  Tongue  Onneksi olen oppinut sulkemaan tuollaiset ihmiset pois elämästäni  angel

Yleinen ensivaikutelma minusta on ollut muiden sanojen mukaan hiljainen/ujo,mykkä(kö/ko?!), tai sitten päinvastoin olen näyttänyt hirveän vihaiselta/ilkeältä/pahalta ihmiselta (joka on tosin saattanut johtua siitä että on ollut huono päivä  Grin) Eli yleisesti vaikutan päinvastaiselta kuin oikeasti olen Cheesy Grin
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: