Mielenkiintoista että sanot sen noin, en nimittäin ole tainnut tarpeeksi tutkistella noita planeettoja, kun ne vähän niin kuin ovat siellä yksinään. Mutta sitä suuremmalla syyllähän pitäisi kiinnittää huomiota!
Sillä se koti, ja ne äidilliset tunteet mitä kotiin kuuluu, niitä olen aina pitänyt tärkeinä, ja tuleville lapsillenikin haluan ehdottomasti turvata mahdollisimman hyvät perustukset. Sillä ilman niitä on paljon hankalampaa.
Jotenkin mulle sun kartalla huokuu sellainen vaistonvarainen, avarakatseinen, monipuolisesti maailmaa ymmärtävä, älykäs ja ihmisiin hienosti suhtautuva ihminen. Jollain tavalla tulee hoitoala mieleen, muttei perinteisesti - vaan uudistavasti, yhdistävästi, henkisesti ja syväluotaavasti. Ajattelemaan opettaminen? Omalla esimerkillä opettaminen?
No voi kiitos nyt hienoista sanoista.
Niin kai, tuon uranuksen kanssa pitäisi keksiä se jokin aivan uusi juttu. Perinteinen hoitoala kun tuskin olisikaan juttuni. Olen miettinyt, että kun tuota hoitoalaa kalapainotteiselle tarjotaan, niin johtuuko tämä kiinnostukseni näihin tarot + muihin juttuihin siitä että haluaisin auttaa ihmisiä vai siitä että olen vain niin kiinnostunut ihmisen psykologiasta ja erilaisista ajattelutavoista? En tiedä siihen vastausta. En oikeastaan tiedä olenko auttamishaluinen vai en..
Kuunsolmu
12.huoneessa = läksynä uhratuksi tai uhraajaksi joutumisen sijasta oppia tasa-arvoisuutta, push ego aside.
Itsekkyyttä löytyy kaikenlaisissa muodoissa, ja niitä on tullut pohdiskeltua itsestään paljolti. Vielä on paljon opittavaa.
merkkisiä työtovereita, auttamassa olemaan pikkutarkempi, enkä suuntaamassa moniulotteisuuttasi?
Tämä on niin totta, että tätä tarvitsisin.
Olen aivan liian suurpiirteinen, sen huomaa aina ruokaakin laittaessa, kuka nyt jaksaa reseptejä seurata..tai kuka nyt minkään laitteen käyttöohjeita jaksaisi lukea? Kunhan vain kokeillaan mitä tapahtuu jos painaa tästä napista.
- Aurinko: mikä on elämän keskeinen teema?
Jousimies, ideologinen, innostuva, muuttuva, kulkeva transformaation ja kuoleman huoneessa.
Keskeinen teema: Alituinen ja syvä muutosalttius henkisten asioiden kautta?
Yhtä suurta muutosta on koko elämä jatkuvasti ollut. Eikä sitä voisi oikein tuntea elävänsäkään jos paikoilleen jäisi. On tuo skorppariteema kartalla muutenkin esillä ihan kivasti.. syvälle pitää mennä.
- Venus: Mitkä ovat hänen taiteelliset ja sosiaaliset ominaisuutensa?
+ 12.huoneen venus kauriissa
mars skorpioniin. Venus johtavassa maamerkissä, aistillinen, kehon kautta tyydyttyvä (ne muuthan eivät
) Karman huoneessa taideplaneetta rakenteiden merkissä. Yllämainittu maa - vesi aspekti harmonisoi varmaan mies - naisenergiaa hyvin ja tuo voimaa sosiaaliselle kentälle, myös ehkä ongelmia tai ristiriitoja, kun mars seiskahuoneessa. Kauniit kielet ja hyvät mielet
Vahva mielikuvitusmaailma ja myös niin empaattinen, että voi ohittaa itsensä. Antaa leipäjonossa toiselle paikkansa, vaikka kylkiluilla voisi soitella jenkkaa?
Jaa-a. En tiedä tosta antaisinko. En ylipäänsä tiedä olenko mitenkään hyvä ihminen lainkaan.
Kehon kautta tyydyttyvä. No totta kai.
Kyllä löpinät jättävät lähinnä kylmäksi.
Sanoja ei tarvita aina..
Hmm.. tunnen olevani ihan sopusoinnussa tuon mies-nais -systeemin kanssa. Ei ole mitään kummallisia tarpeita mihinkään suuntaan siinä. Voimaa sosiaaliselle kentälle? Hm.. Jaa.. Mitäköhän sekin tarkoittaa..
- Mars: Millaisilla alueilla hän käyttää energiaansa? Missä hän aktivoituu?
Mars skopu, 7 huone. Tämä ainakin selittää hyvin sen, että astrossa pyörit.
ja erityisesti
plutolle, joka myös skorpionissa. Energia suuntautuu syviin setteihin, rajatilakokemukset ja kaikki tämä, minkä kanssa täällä piletetään kuulunee tähän.
No jeps, samaa teemaa taas. Syvyyttä ihmissuhteiden kautta. Ihan totta kyllä. Mystinen kiehtoo, ja kiehtoo kaikki ihmisten päissä liikkuvat erikoiset asiat. Mielenkiintoista kuunnella ja jutella niistä. Kukaan meistä tuskin on mitenkään normaali. Välillä vaan tuntuu, että tarkotuksella ajan itseni sellaiseen seuraan missä olen kaukana siitä "normaalista tavasta elää." Mikä ikinä se sitten olisikaan.
Kartallasi muuten mielestäni paljon merkkejä uskonnollisuuteen. Kuten 12.huoneen planskut. Tai Ei, vaan haluun olla osa yhteisöä emotionaalisesti - ? (vitsi, must tuntuu, et oon vähän nyt in a deep shit.)
Kyllähän kaikki uskonnot kiinnostavat. Itse en vain halua seurata ketään, vaan luon mielelläni oman tapani ajatella. Mutta jonkinlaista henkisyyttähän sekin on, ja siten uskonnollisuutta. Osa yhteisöä emotionaalisesti, no minulle ei ole olemassa minkäänlaista muuta tapaa olla osa yhteisöä kuin emotionaalisesti, muuten en ole osa sitä ollenkaan.
- Uranus: Missä hän osoittaa tarvetta vaihtelulle ja muutokselle? Missä hän ilmentää intuitiotaan, ainutlaatuisuuttaan, äkillisiä oivalluksia ja kärsimättömyyttä?
- Ammatin huoneessa, korkeimmassa koneistossa, keksimässä ja luomassa parempia rakenteita. Kauris 10.huone. "miksi täytyisi tehdä tuolla vanhalla tavalla, kun uusi on paljon helpompi?" - kun meillä on aina tehty näin : ei silloin riitä vastauksena lopettamaan kärsimättömyyttä.
Totta totta totta.
Merkurius jouskarissa mc:n lähellä kyllä musta on jotenkin tärkeä. Mc:n sanotaan olevan kaikkein julkisin paikka kartallamme, ja sulla siellä merkkari lähellä. Public speaker. Puhujan pönttöön terveyspalveluista - vaihtoehtoisista hoitomuodoista - ajankohtaisohjelmiin telkkariin - Maarit Tastulaksi tastulan paikalle, Pylköksi
Jaa. No, lapsesta asti kun on tullut lavalla aina jotain esitettyä, niin sellaista esiintymispelkoa ei olisi, mutta tuollaista innostusta puhumiseen, ja ihmisten herättelemiseen puheen avulla ei oikein ole. Lisäksi olen sellainen tunteen kautta puhuva välillä, että sanomastani voi olla vaikea saada selvää.
No mutta kiitos paljon tästä tulkinnasta, siitä oli paljon apua ja paljon kaikkea mielenkiintoista.