Katselinpa nyt sitten kuitenkin karttaasi, kun tuli sellainen olo.
Aluksi en saa mistään kiinni, on kaikkea siellä ja täällä.
Sitten tulee mieleen sähkö.
Miksi?
2. huone alkaa kauriista (saturnus)
6. huone alkaa härästä (venus)
10. huone alkaa vaa´asta, siellä myös pluto skorpionissa (tuplavahva).
vesta neitsyessä ysi huoneessa.
Perinteinen työntekemisen tapa, jo lanseeratusta rakenteessa diplomatian, estetiikan, sosiaalisten rakenteiden parista. (muista aina epäillä.) Kuitenkin syvät muutokset, raha, valta, transformaatiot uran, julkisimman kohdan piirissä. Työ pakolaisvirastossa?
Kuuhärälle vakaa ja turvattu koti varmaan aikasta lailla A ja O, vielä 4.huoneessa. Oppositiossa plutoon, koti ja ura riitelevät, tai kotona olet täysin erilainen kuin töissä. Tai erotat kodin ja työn selkeästi omiksi alueikseen.
8.huoneessa avaa kymppihuoneen. Ravun huolehtimis-, koti-, aistillisuus- ja käpertymisteemojen kauneus, herkkyys avaa uran vaakahuoneen.
Vesta muuttuvassa neitsyen merkissä, ysihuoneessa. Ymmärtävyys, mielenjoustavuus muille kulttuureille, ideologioille etc.
Onks sulla noi ilmaplaneetat hanskassa? Jupiter dc:lla
ja
En tiedä miksi, mutta jotenkin vaan tuli mieleen se sähkö tosta sun kartasta
Kiitos indiima =)
Hih, itsellä on ollut tämän oman kartan kanssa ongelma juurikin tuo, että kaikkea on vähän siellä ja täällä, eikä mistään oikein saa kiinni.
Hmm, niin sähkö. Ehkä olen vain niin sähköinen persoonallisuus
Mutta joo, sähkö kiehtoo minua suunnattomasti ja rakastan kaikennäköisiä tietokoneosia niiden ulkonäön takia, esimerkiksi emolevyt ovat uskomattoman kauniita ja kiehtovia. Toinen mikä jo ajatuksena on erittäin kaunis on valokaapeleiden toiminta. Ja sitten olen myös ihan fiksaantunut ajatukseen orgaanisista kuiduista. Mutta lähinnä tämä sähköasia kiinnostaa minua vapaa-ajalla, olen esimerkiksi pyytänyt miestäni piirtämään minulle kaavakuvat tietokoneen virranjakautumisesta ja siitä miten sähkö siellä kulkee. Ammattina en välttämättä asiaa haluaisi, vaikka kerran jo meinasin sitä mennä opiskelemaan.
Pysyköön tosin harrastuksena tämä ja kyllä taiteessa pystyy tätä sähköä ja mangnetismia käyttämään teemana. Tai no tiede on minulle aika tärkeä inspiraation lähde sinänsä, nytkin olen luonnostellut maalauksia avaruuden poimuttumisesta. xD Toinen teema itselläni on se, että tarkkailemalla ympäristöä olen ollut jo pitkään vakuuttunut siitä, että kaikki teknologia ja sosiaaliset rakennelmat ovat muunnelmia ihmisen omasta fysiikasta. Esimerkiksi kaupungit ovat vähän niinkuin aivot hermojärjestelmineen. =) Mutta ei siitä sen enempää.
En tosin osaa sanoa, miksi kartasta tulee mieleen sähkö.
Tuo estetiikka ainakin näkyy omassa alassani. Opiskelen siis vaatesuunnittelua, mikä tietysti on tärkeä kulttuurin ja ajankohtaisten ilmiöiden näkyvä ilmaisukeino.
Hmm, pakolaisvirasto voisi kyllä tavallaan toimia minulle. Ainakin kokisin tekeväni työtä millä on minulle jotain merkitystä. Olen ollut aivan järkyttävän vihainen kaiken tämän pakolais- ja maahanmuuttaja keskustelun ollessa nyt pinnalla. Välillä ihmisten rasistisuus ja ennakkoluulot saavat minut kiehumaan niin paljon. Ehkä tämä on sitten tosiaan sitä
9.huoneessa.
Ehkä jollain tapaa itsellä olisi kauhea tarve muuttaa sosiaalisia rakenteita, mutta käytännössähän se on vaikeaa. Olen käynyt ihmisten kanssa niin pitkiä keskusteluja teemasta unelma sivilisaatio ja miten tätä rakennetta tulisi muuttaa, että kyllä hyvin osuu tavallaan kohdilleen.
Tuo on kyllä aivan totta, että koti ja työ ovat minulle kaksi täysin eri ympäristöä. Töitä tehdessäni voin olla tiukka ja pitää tiukat rajat, olen kunnianhimoinen ja selkäsuorassa ryhtikunnossa asenteella, välillä jopa julma ja haaveilenkin jonkinlaisista johtajan tehtävistä. Kotona taas olen erittäin rento, lämmin ja välittävä.
Hmm, no noista ilmaplaneetoista oikeastaan ainoastaan
on ruvennut aukeamaan, kun sen kanssa on enemmän töitä tehnyt. Muut ovat vähän hepreaa.
Jos unelmatyöni voisin sanoa, niin haluaisin olla pääsuunnittelijana tai johtajana omassa suuressa firmassani. Vetäisin selkeät linjat ja pitäisin langat käsissä. Haluaisin pitää tarkkaa huolta yritykseni eettisyydestä ja moraalisuudesta ja haluaisin vaikuttaa muodin kautta. Toisaalta taas tekisi mieli paneutua taiteeseen. Mene ja tiedä sitten.