Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntehtävä/työ omalla kartalla  (Luettu 34171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #30 : 24.01.2010 12:39:24 »

Haha Taiska
Siis sinakin etsit sita elamantehtavaa?
Onko kartallasi myos suuri risti-joka muodostaa nelion
Itsellani on paha nelio syntymakartalla jossa  uranus 11 huone  saturnus 4 huone  kuu vesimiehessa ja  :aurinko:harka
muodostavat nelion-joka kylla alkaa hahmottua vahitellen-ja on ollut melkein koko elaman sama, mutta vain muuttaa hiukan muotoaan...nain luulisin?
Ehka  pluto  aspect_tri  askendentti tekee sen minulle selvemmaksi.
Painotus myos maanmerkkeihin!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6600


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 24.01.2010 20:15:59 »

diamond
jumankauta nainen, käy kattomassa tämän hetken progekarttasi!
Ei kellään millonkaan ole tuommosta johtavien merkkien täsmallistä akseleiden muodostavaa suurristiä kartallaan. 0 asteiset kaikki  rapu/ vaaka/ kauris/ oinas. PERFEKTA!
Kaikki mahdollista!
Ja sokerina lisänä  proge vertex myös akselilla tarkalleen.
Jos et nyt niin et miloinkaan jätä jälkeäsi tälle pallolle.
tr  neptunus tulee myös Descendentillesi.
Progekartan Antivertex  askendentti kruunaa kohtalosi.
Tuo mainitsemasi  pluto aspect_tri askendentti on hölynpölyä 7 asteen orbilla tuohon muuhun verrattuna.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #32 : 24.01.2010 21:33:01 »

Kiitos Nikki heratyksesta-empa ole tutkinut karttaani-mutta todella asioita tapahtuu AIKA paljon
Esim: Saan kosmetiikkafirman(luonnontuotteita) tuotteet nimeeni ja myos ulkomaille menemaan
Aukaisen kohtapuoliin ilmeisesti Luonnontuotekaupan ja runojeni kanssa ilmeisesti myos kohta paatan lopullisesti-harka viela vahan pahkailee sorkat mudassa-kunhan ei muta kuivu sorkkiini
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #33 : 24.01.2010 22:30:28 »

Se elämäntehtävän etsiminen ei taida koskaan loppua !

Itsellä on paljonkin unelmia ja välillä niiden toteuttaminen ja eteenpäin vieminen on niin helppoa ja sitten vain ykskaks taas tökkää  Shocked . Jotenkin taidan vain olla sellainen ristiriitainen immeinen sisäisesti.

Minulla on kartalla vain mahdollisuuksien kolmio, mutta ei ristiä.

Oppositio aspekteja on eniten joten sehän jo kertoo, että ihan ehkä helpointa ei ole  Grin, mm.  pluto  aspect_opp  merkuriuspluto  aspect_opp  venusuranus  aspect_opp  marspluto  aspect_opp  chiron .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #34 : 25.01.2010 15:38:25 »

Itsellani on paljon enemman oppositioita-kaikki nama neliossa ovat viela pareittain oppositiossa ja ensi kuussa  merkurius  aspect_opp  askendentti ja  venus  aspect_opp  mars-joten olenko hiljaa?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #35 : 25.01.2010 19:58:46 »

No me ainakin ymmärretään oppositiossa olevia  2funny
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #36 : 25.01.2010 21:04:34 »

Haluaako/jaksaako joku vilkaista mun karttaani? Tuntuu vaan lähinnä, että meikäläisestä olisi niin moneen eri suuntaan, että mikä on sitten paras vaihtoehto Huh  Jotenkin hajanainen fiilis välillä...

Palailen itse kommentoimaan muiden karttoja, kunhan kipu olkapäästä hellittää ja voin keskittyä johonkin muuhunkin kuin kivun vatvomiseen (solisluu kipiänä Undecided )...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 26.01.2010 09:11:26 »

Niin, minunkin karttaa sivulla kaksi voi vielä vilkaista jos joku jaksaa  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #38 : 26.01.2010 13:55:28 »

Artemis, johonkin missä ollaan ihmisten kanssa suoraan tekemisissä laittaisin sinut, sillä sinulla on niin paljon noita persoonallisia planeettoja tuolla keskitaivaalla, osaat varmaankin tulla toimeen ihmisten kanssa, ja oinas on johtaja/organisoija, kuten ebenia tuossa jo ehdotteli. Mutta mikään tutkija ym. vastaava tuskin voisit olla. Jotain missä pääsee toimimaan ja olemaan läsnä ja olemaan kontaktissa ihmisten kanssa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #39 : 26.01.2010 14:31:32 »

Huomioni kiinnittyy koko ajan 4. ja 5. huoneiden  ceres  jupiter  chiron , jotka näyttävät muodostavan tuollaisen energian kiinnittymiskohdan, leijan liina, josta lentää. Kiinnostavaa onkin, että kodin huone ravussa ja siellä oleva onnetar, ideologinen, business jupiter tekee niin voimakkaita aspekteja  neptunus saturnus uranus ja  aspect_tri pluto ja  aspect_con chiron
Mielenkiintoista että sanot sen noin, en nimittäin ole tainnut tarpeeksi tutkistella noita planeettoja, kun ne vähän niin kuin ovat siellä yksinään. Mutta sitä suuremmalla syyllähän pitäisi kiinnittää huomiota!  Wink Sillä se koti, ja ne äidilliset tunteet mitä kotiin kuuluu, niitä olen aina pitänyt tärkeinä, ja tuleville lapsillenikin haluan ehdottomasti turvata mahdollisimman hyvät perustukset. Sillä ilman niitä on paljon hankalampaa.


Lainaus
Jotenkin mulle sun kartalla huokuu sellainen vaistonvarainen, avarakatseinen, monipuolisesti maailmaa ymmärtävä, älykäs ja ihmisiin hienosti suhtautuva ihminen. Jollain tavalla tulee hoitoala mieleen, muttei perinteisesti - vaan uudistavasti, yhdistävästi, henkisesti ja syväluotaavasti. Ajattelemaan opettaminen? Omalla esimerkillä opettaminen?
No voi kiitos nyt hienoista sanoista.  Wink  Cheesy
Niin kai, tuon uranuksen kanssa pitäisi keksiä se jokin aivan uusi juttu. Perinteinen hoitoala kun tuskin olisikaan juttuni. Olen miettinyt, että kun tuota hoitoalaa kalapainotteiselle tarjotaan, niin johtuuko tämä kiinnostukseni näihin tarot + muihin juttuihin siitä että haluaisin auttaa ihmisiä vai siitä että olen vain niin kiinnostunut ihmisen psykologiasta ja erilaisista ajattelutavoista? En tiedä siihen vastausta. En oikeastaan tiedä olenko auttamishaluinen vai en..


Lainaus
Kuunsolmu  vesimies 12.huoneessa = läksynä uhratuksi tai uhraajaksi joutumisen sijasta oppia tasa-arvoisuutta, push ego aside.
Itsekkyyttä löytyy kaikenlaisissa muodoissa, ja niitä on tullut pohdiskeltua itsestään paljolti. Vielä on paljon opittavaa.  Wink


Lainaus
neitsyt merkkisiä työtovereita, auttamassa olemaan pikkutarkempi, enkä suuntaamassa moniulotteisuuttasi?
Tämä on niin totta, että tätä tarvitsisin.  Grin Olen aivan liian suurpiirteinen, sen huomaa aina ruokaakin laittaessa, kuka nyt jaksaa reseptejä seurata..tai kuka nyt minkään laitteen käyttöohjeita jaksaisi lukea? Kunhan vain kokeillaan mitä tapahtuu jos painaa tästä napista.  Grin  Grin


Lainaus
    - Aurinko: mikä on elämän keskeinen teema?
Jousimies, ideologinen, innostuva, muuttuva, kulkeva transformaation ja kuoleman huoneessa.
    Keskeinen teema: Alituinen ja syvä muutosalttius henkisten asioiden kautta?
Yhtä suurta muutosta on koko elämä jatkuvasti ollut. Eikä sitä voisi oikein tuntea elävänsäkään jos paikoilleen jäisi. On tuo skorppariteema kartalla muutenkin esillä ihan kivasti.. syvälle pitää mennä.  Wink


Lainaus
    - Venus: Mitkä ovat hänen taiteelliset ja sosiaaliset ominaisuutensa?
    + 12.huoneen venus kauriissa  aspect_sex mars skorpioniin. Venus johtavassa maamerkissä, aistillinen, kehon kautta tyydyttyvä (ne muuthan eivät  Wink ) Karman huoneessa taideplaneetta rakenteiden merkissä. Yllämainittu maa - vesi aspekti harmonisoi varmaan mies - naisenergiaa hyvin ja tuo voimaa sosiaaliselle kentälle, myös ehkä ongelmia tai ristiriitoja, kun mars seiskahuoneessa. Kauniit kielet ja hyvät mielet  venus aspect_ssx merkurius
      Vahva mielikuvitusmaailma ja myös niin empaattinen, että voi ohittaa itsensä. Antaa leipäjonossa toiselle paikkansa, vaikka kylkiluilla voisi soitella jenkkaa?
Jaa-a. En tiedä tosta antaisinko. En ylipäänsä tiedä olenko mitenkään hyvä ihminen lainkaan.  Wink
Kehon kautta tyydyttyvä. No totta kai.  Grin Kyllä löpinät jättävät lähinnä kylmäksi.  Wink Sanoja ei tarvita aina..
Hmm.. tunnen olevani ihan sopusoinnussa tuon mies-nais -systeemin kanssa. Ei ole mitään kummallisia tarpeita mihinkään suuntaan siinä. Voimaa sosiaaliselle kentälle? Hm.. Jaa.. Mitäköhän sekin tarkoittaa..  Cheesy


Lainaus
    - Mars: Millaisilla alueilla hän käyttää energiaansa? Missä hän aktivoituu?
      Mars skopu, 7 huone. Tämä ainakin selittää hyvin sen, että astrossa pyörit.
   
ja erityisesti  aspect_con plutolle, joka myös skorpionissa. Energia suuntautuu syviin setteihin, rajatilakokemukset ja kaikki tämä, minkä kanssa täällä piletetään kuulunee tähän.
No jeps, samaa teemaa taas. Syvyyttä ihmissuhteiden kautta. Ihan totta kyllä. Mystinen kiehtoo, ja kiehtoo kaikki ihmisten päissä liikkuvat erikoiset asiat. Mielenkiintoista kuunnella ja jutella niistä. Kukaan meistä tuskin on mitenkään normaali. Välillä vaan tuntuu, että tarkotuksella ajan itseni sellaiseen seuraan missä olen kaukana siitä "normaalista tavasta elää." Mikä ikinä se sitten olisikaan.  Wink

Lainaus
Kartallasi muuten mielestäni paljon merkkejä uskonnollisuuteen. Kuten 12.huoneen planskut. Tai Ei, vaan haluun olla osa yhteisöä emotionaalisesti - ? (vitsi, must tuntuu, et oon vähän nyt in a deep shit.)
Kyllähän kaikki uskonnot kiinnostavat. Itse en vain halua seurata ketään, vaan luon mielelläni oman tapani ajatella. Mutta jonkinlaista henkisyyttähän sekin on, ja siten uskonnollisuutta. Osa yhteisöä emotionaalisesti, no minulle ei ole olemassa minkäänlaista muuta tapaa olla osa yhteisöä kuin emotionaalisesti, muuten en ole osa sitä ollenkaan.

Lainaus
    - Uranus: Missä hän osoittaa tarvetta vaihtelulle ja muutokselle? Missä hän ilmentää intuitiotaan, ainutlaatuisuuttaan, äkillisiä oivalluksia ja kärsimättömyyttä?
 - Ammatin huoneessa, korkeimmassa koneistossa, keksimässä ja luomassa parempia rakenteita. Kauris 10.huone. "miksi täytyisi tehdä tuolla vanhalla tavalla, kun uusi on paljon helpompi?" - kun meillä on aina tehty näin : ei silloin riitä vastauksena lopettamaan kärsimättömyyttä.
Totta totta totta.  Grin

Lainaus
Merkurius jouskarissa mc:n lähellä kyllä musta on jotenkin tärkeä. Mc:n sanotaan olevan kaikkein julkisin paikka kartallamme, ja sulla siellä merkkari lähellä. Public speaker. Puhujan pönttöön terveyspalveluista - vaihtoehtoisista hoitomuodoista - ajankohtaisohjelmiin telkkariin - Maarit Tastulaksi tastulan paikalle, Pylköksi Shocked
Jaa. No, lapsesta asti kun on tullut lavalla aina jotain esitettyä, niin sellaista esiintymispelkoa ei olisi, mutta tuollaista innostusta puhumiseen, ja ihmisten herättelemiseen puheen avulla ei oikein ole. Lisäksi olen sellainen tunteen kautta puhuva välillä, että sanomastani voi olla vaikea saada selvää.

No mutta kiitos paljon tästä tulkinnasta, siitä oli paljon apua ja paljon kaikkea mielenkiintoista.  Grin
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #40 : 02.04.2010 22:10:37 »

Innostuinpa analysoimaan omaa karttaani alussa olleen hyvän tietopaketin (kiitos, indiima!) perusteella. Ei haittaa, vaikkei kukaan jaksaisi lukea, tein tämän omaksi ilokseni Smiley

1. Karttani on erittäin tasapainoinen. Ei voi puhua painotuksesta mihinkään suuntaan. Eli elämässäni on oleellista kaikki Smiley

2. Elementeistä eniten löytyi vettä. Eipä ole yllätys, aina olen ollut erittäin tunteellinen ja sentimentaalinen. Saatan alkaa itkeä esim. siksi, että maailmassa on olemassa niin paljon pieniä söpöjä eläimiä. En tosin paljasta herkkää puoltani kaikille.

3. Johtavaa ja muuttuvaa löytyy yhtä paljon. Yliopisto on unelmissa. Ehkä soveltuisin johtavaan asemaan monipuoliseen älylliseen ammattiin Smiley

4. 2. huoneen hallitsija on  pluto skorpioni. Joku joskus väitti, että tämä viittaisia houkutukseen hankkia helppoa rahaa epämääräisillä tavoilla, esim rikollisuudella, uhkapelillä tai prostituutiolla. Kerran mietin prostituutiota, mutta sitten sain itseni vakuutettua itseni luopumaan ideasta Smiley
6. huone on kalojen hallitsema. Kai sitten pysyn työkuntoisena ja terveenä, kun syön paljon kalaa  uglystupid2
10. huoneessa on kolme rapua ja yksi leijona. Tunteilua ja vähän diivailua?

5. Nousumerkki on vaaka. Ihmiset saavat minusta usein sellaisen ensivaikutelman että olen outo, avoin, taiteellinen ja erikoinen. Usein tuntuu myös siltä, ettei minua oteta helposti tosissaan. Olen sellainen ilmapäinen tyttö. Jotkut ovat hämmästyneet kuullessaan, kuinka hyviä kouluarvosanoja saan  Grin Olen itse asiassa hyötynyt aina välillä siitä, että ihmiset pitävät minua vähän yksinkertaisena ja viattomana.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #41 : 06.04.2010 09:19:04 »

Ole hyvä Violette!

Hyvä, että kaivoit hetken aikaa unohduksissa olleen aiheen alulle!

Kannattaa myös se Vesta sieltä tutkia, missä huoneessa sijaitsee ja mahdolliset aspektit, siitä saattaneepi saada osviittaa oman työn tekemisen tavasta. (Ajatus lainattu nikiltä, jotta kiitosta hänelle vaan.)
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 06.04.2010 13:22:20 »

jos Vesta on  kauris  kolmosessa, miten tulkitaan? olisko tiedon keruu ja kirjoitus aika
lähellä?

karttani painottuu siis Minän juttuihin vaikka luulin että olen kovin henkinen  Grin

ja 2, 10:ssa on hyviä planeettoja, mutta se MITÄ mieluiten tekee, ei kartta mielestäni sano, vaan kokemus?

Liitän Vestan Neitsyeen, asteroidin luontaisen olemuksen resonoidessa tämän eläinradan merkin palvelualttiuden kanssa. Tutkin päättöhuoneita  (3, 6, 9 ja 12) tiedon ja oppimisen huoneina. Kolmannessa huoneessa keräämme tietoa, opimme ympäristöstämme ja puhumme kuulemastamme, oppimastamme ja siitä, mitä näistä ajattelemme. Kuudennessa huoneessa erittelemme ja kehitämme tätä perustietoa taidoiksi kuin myös tavoiksi. Yhdeksännessä huoneessa on kokein oppiminen, filosofia, uskonto ja uskomukset sekä kykymme nähdä metsä puilta. Huone kaksitoista on kohtalon, ihanteiden ja antautumisen huone, jossa opimme uskomaan.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 13:24:51 kirjoittanut **Lilinoe** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #43 : 06.04.2010 21:25:53 »

Mielikuvana  vesta  kauris tulisi enemmän kirjoituksen rakenteet, näppäryys numeroiden ja grammarin kanssa.
Hmm... ammattina tilitoimiston pyörittäjä - yksityisyrittäjä. Byrokratia hallussa, jakkupuku ja langaton korvalla. Mielikuvia, kielikuvia, kun en ekspertti ole.

Vesta - Hestia, tulisijojen jumalatar, kodin ja henkisyyden jumalatar. Pitää sisäistä tulta vireillä, vaalii. Vesta ei kuitenkaan välttämättä ilmennä niitä kohtia, joissa henkilö tarvitsisi gloriaa ja huomiota, vaan niitä, joissa hiljaisesti tekee työnsä ja hyvin saaden itse työstä nautinnon ja tyydytyksen.

 

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #44 : 06.04.2010 21:31:20 »


 vesta chiron  harka
 

smitten


tämäkin oli tähtiin kirjoitettu Smiley


en ole aikaisemmin osannut paljoakaan asteroidien merkityksiä tulkita.


no tuo on aika selkeä ja just sopiva Smiley




tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: