Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 326789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #540 : 24.01.2011 12:30:37 »

Hei Ave,

oon sellaisessa pattitilanteessa, että olisin kiinnostunu hankkimaan töitä muulta paikkakunnalta kun nyt asun mutta mies on sitä vastaan  Angry kummatkin ollaan nyt työttöminä enkä jaksais enää tällaista touhua. Nykyisen asuinpaikan piti olla vaan välietappi mut tuntuu että mies on jo jumahtanu tänne kun sillä on enemmän harrastuksiakin täällä. Mies tuntuu vähättelevän ja välttelevän kyseistä puheenaihetta kun otan asian esille. Näkyiskö korteista vähän inspistä että mitä mun kannattis tehdä?
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Ave^^
Vieras
« Vastaus #541 : 24.01.2011 13:32:55 »

Mitä uusi vuosi tuo tullessaan?  Smiley

Hyvää uutta vuotta 2011 angel

aava1

Nostetaan..  Smiley
Kevättä rinnassa, täällä sulaa jo lumet.  Smiley Toivoa, iloa. Tulee vähän sellainen henki kuin lapsi lähtee pois kotoa, ja äiti salaa avittaa häntä että kaikki sujuisi hyvin. Naisella on leijonan vaate, johon hän pukeutuu kun tarvitsee olla vahva. Muut voivat ehkä jopa yllättyä siitä, eivät olleet tienneetkään että naisella tuollainen on. Elämänviuhka edessä.. jotenkin voi ehkä olla sellaista aikaa että elämä vilistää silmien edessä, hyvin värikkäänä, paljon voi ehkä tapahtua. Voi tuntua jopa siltä että vain katsoo sitä edessään, eikä pääse siihen mukaan, silti se lumoaa kauneudellaan. Mutta mistä saisi otteen? Ehkä siitä ei ole tarkoituskaan saada otetta, vaan katsoa vain. Ehkä se antaa jotain, ymmärrystä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #542 : 24.01.2011 13:41:34 »

Tuntuu että tarvin nyt niin paljon vahvistusta ja johdatusta että kysyn sinultakin mitä minulle näkyy smitten

Nostetaan..  Smiley
Pilvi kasautuu tämän hahmon päälle kun hän on kävelemässä poispäin. Se mistä hän on lähtemässä, ei ihan suostu siihen että hän lähtisi. Hahmo itse kuitenkin vaikuttaa varsin rennolta, hänestä jopa tuntuu että ei hän lähde mitenkään pysyvästi, hän nyt vain vähän käy käppäilemässä. Ehkä hän ei odota tuollaista reaktiota pilveltä. Pilvi vaipuu alakuloon lopulta, se nyt mahtailee tuolla, mutta ei se kuitenkaan mitään tee. Tämä on jollain tapaa hieman erikoinen tilanne, sillä ei ole minkäänlaista ohjausta mihinkään suuntaan, tilanne on pysähtynyt, ilman suuntaa. Se on kahlehdittu tähän kiinni. Totta kai voi miettiä mikä pointti on kahlehtia itsensä kiinni tilanteeseen jossa pilvi on hyökkäämässä takana ja on kävelemässä pois. Aina ja ikuisesti sitä samaa hetkeä. Tämä hetki ei ole enää se hetki milloin hahmo oli saarella, siihen hetkeen sitä voisikin kahlehtia itsensä, mutta tähän hetkeen, tämä hetki on jo tuhoutunut, sitä ei koskaan enää voi astua saarelle takaisin, mutta ei kahleen takia tästä poiskaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #543 : 24.01.2011 13:47:57 »

hei.. kysyisin rakkauselämääni liittyen. Ujo vaalea mies pyörii paljon mielessä ja on ollut siellä jo pidemmän aikaa.. mitä näkyy?Wink

Nostetaan..  Smiley
Tuuli kuljettaa lehdet oven rakoon jonoksi, kuin johdatukseksi mihin päin kuuluu kulkea. Yksi askel kerrallaan. Vielä ei näy kuin muutama askel paikoillaan. Niinhän se on, että jos seuraamaan näitä lähtee, ei voi tietää mihin ne lopulta vie. Siksi ehkä huvittaisi odottaa kunnes se tie on kokonaan valmistunut. Hmm.. kuitenkin, tästä henkii sellainen että vielä on liian aikaista. Nämä muutama lehti paikoillaan eivät vielä ole tarpeeksi. On ehkä nähtävä jotain vielä, asiat ovat vielä hämärän peitossa. Tunnen jostain syystä vahvan tunteen että en lähtisi seuraamaan tuota tietä nyt tällä hetkellä. Tulevaisuudessa ehkä. Ehkä sinun pitää oppia tuntemaan tuo ihminen paremmin. Et tiedä nyt kaikkea mitä pitäisi tietää.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #544 : 24.01.2011 13:56:33 »

Heipsan!
Liityn joukon jatkoksi minäkin Smiley
Mitäs tämä vuosi näyttäisi tuovan tullessaan? Onko suhde ulkomaalaiseen nuoreen mieheen pelkkää haihattelua? Entäs nämä asunto ongelmat, jäänkö vai muutanko?
Kiitos kaunis jos joskus ehdit vastaamaan. Oikein ihanaa vuoden alkua!  smitten

Nostellaan..  Smiley
Mies asettelee lantteja pöydälle. Ottaa pois, asettelee. On jo laittanut, ei sittenkään tähän. Hmm.. tällä miehellä on tuommoinen vähän naisten perään oleva katse. Vaikea tuollaisista miehistä sanoa juuta tai jaata, mitä mieltä he ovat. Luulen, että osaat kuitenkin suhtautua tuohon suhteeseen ihan oikealla tavalla, niin tiedät mitä tehdä ja milloin.
Asuntopuolelle nostin, ja nostin paljon ihmisiä. Ehkä monta vaihtoehtoa minne mennä tilapäisesti asumaan, tai monta ihmistä jotka haluaisivat pitää tai saada sinut jonnekin eri paikkoihin. Älä kuitenkaan tee sitä päätöstä sillä perusteella mitä muut haluavat, se on kuitenkin sinun oma elämäsi. Lopulta joudut itse siinä viihtymään.
tallennettu
kalakukko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #545 : 24.01.2011 13:57:42 »

Mitä vuosi 2011 tuo tulessaan parisuhteeseen? Yhdessä oloa 30 vuotta, kyllästyttää jo hieman. Lähdemmekö eri teille tämän vuoden aikana?
 idiot2
tallennettu

Aurinko Kalat
Kuu Skorpioni
AC Kauris
MC Jousimies
Kiinalainen: Kukko
Ave^^
Vieras
« Vastaus #546 : 24.01.2011 14:10:12 »

Hei katsoisitko mitä tuleva vuosi tuo tullessaan niin rakkaudessa, perheessä ja työssä? Joko se Oikea on tulossa  Wink terveisin Hanna.76

Nostetaan..  Smiley
Tässä kortissa hahmo keskellä on jotenkin surullinen, mutta ympäristö on leikkisä. Sinulla on joko itselläsi tai ympärilläsi jotain mikä aina onnistuu piristämään ja saamaan hymyilemään, ja se oikeastaan on sinun valttisi. Iloisena nimittäin olet hyvin valloittava ja mahdollisuudet löytää se oikea ovat silloin hyvät. Positiivista henkeä nimittäin nostan täältä siinä. Varo kuitenkin sitä kyynisyyttä, se tekee elämänkin lopulta kyyniseksi. Tällä hetkellä katseesi voi olla ehkä hieman vääränlaisessa miehessä, tai etsit jotain hieman väärää asiaa, täällä nousee sellainen mies joka on periaatteessa ihan jees, mutta jollain tapaa voisit saada paremmankin. Paremmin omaan elämäntilanteeseesi sopivan miehen. Hmm.. kuitenkin.. mies ei mikään paha ole, onkohan tuokin ajatus ehkä jotain sellaista epävarmuutta. Voit miettiä sitä itse haluatko antaa mahdollisuuden. Työpuolella kukkivat ruusut, viihdyt siis varmaankin työssäsi, miellyttävä tunnelma tulee. Kiva ja mukava. Ehkä joku kiva yllätys siellä tai muuten vaan tunnet viihtyväsi.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #547 : 24.01.2011 15:02:16 »



           Smiley  Mullekkin saa katsoa..korteista angel smitten
                   Kiitos..
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #548 : 24.01.2011 22:22:00 »

Hei Ave,

Kaunis kiitos jälleen kerran sinulle  smitten
 
Toivoa ja iloa todellakin on jo ilmassa sekä jännistystä tältä vuodelta... Cheesy
varsinki raskaan syksyn ja alku talven jälkeen..

aava1
tallennettu
jalmari
Vieras
« Vastaus #549 : 27.01.2011 23:37:13 »

Hei!

Minullekin voit katso avioliiton, työn ja asunnon suhteen asiat Smiley
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #550 : 28.01.2011 05:40:02 »

Hei.. saanko vihdoin ensirakkauteni, kun tilanne näyttäää jo paljon paremmalta.. ottaa minut huomioon ja puhuu avoimemmin mielipiteistään..vaikuttaa että olisi saanut vihdoin tietoon mitä oikeasti haluaa  :Smiley vai onko turhaa haaveilua  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #551 : 30.01.2011 12:14:20 »



   Hei,--katsoisitko mitä minulle kortit kertoo,  olisi mielenkiintoista tietää,  kiitos.

Nostetaan..  Smiley
Johtavassa asemassa oleva mies, jonkinlainen auktoriteetti jota harvoin näkee, tämä kuitenkin kurkistaa hänen yksityiselämäänsä, sieltä nousee jonkinlainen voimakas suhde, jolla on aika paljon valtaa tähän mieheen, tulee se ristiriita esille että nyt mies on vietävissä. Nyt nousee nainen jolla on ote tuohon mieheen, naisella on kuitenkin jollain tapaa hyvin rikas elämä, eikä hän välttämättä edes huomaa miten voimakkaasti mies tuntee häntä kohtaan. Nainen on aktiivinen, hänellä on paljon tekemistä. Hänelläkin on tunteita tuota miestä kohtaan, muttei ole viitsinyt hosua niitä.
Tälläistä nousi tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #552 : 30.01.2011 12:25:01 »

Kysyisin myös mitä nousisi tulevalle vuodelle? Smiley Kiitos  smitten

Nostetaan..  Smiley
Voitto. Taistelu on ohi ja on voitettu, mutta onko lopulta saavutettu mitään? Kaikki on kylmää nyt, ei enää niinkuin ennen, mutta ehkä sekin ajatus voi olla harha, sillä tämän jälkeen on mahdollista saavuttaa jotain uutta, nousee lähinnä positiivisia kortteja. Hieman ristiriitainen tunnelma. Tuntuu että oliko tämä sittenkään tarpeellista. Mutta, jos se on jo tehty, ei sille voi enää mitään. Kaksi vaihtoehtoa, lähteä uuteen tai jäädä katumaan. Saan jonkinlaisen tunteen tästä että ei ollenkaan huvita lähteä tuonne kohti noita mahdollisuuksia, joku jumittaa kiinni vielä tässä. Ne tuntuvat vierailta, oudoilta, ei itselle sopivilta. Nämä kaikki ovat vain tunteita. Niitä tunteita on aina ennen jokaista asiaa. On osattava silti tehdä valinta, ja ajan myötä ne tunteet muuttuvat, ajan myötä elämä muuttuu, ajan myötä tottumukset muuttuvat, ajan myötä muuttuu itse. Sitä vain tapahtuu, kokoajan.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #553 : 30.01.2011 23:30:14 »

Hei Ave,

Minulla on asia, joka pohdituttaa minua. Olen ollut tiiviissä yhteydessä n. 5 kk mieheen, joka asuu eri maassa kuin minä. Mies on minua 18 vuotta vanhempi sekä perheellinen. Meillä on kuitenkin uskomaton yhteys ja nautin keskusteluista hänen kanssaan.

En ole koskaan kokenut mitään vastaavanlaista, vaikken ole kokematon miesten kanssa. Hän totisesti näytti minulle jotain, mitä en osannut kuvitellakaan olevan.
Haluan painottaa, että jalkani ovat tiiviisti maassa tämän asian suhteen.

Millaisia asioita sinulla nousee tälle ihmis-suhteelle? Jotain syvempää tarkoitusta? Tulevaisuuden näkymä?

Kiitoksia etukäteen.
 smitten

/ Isda
« Viimeksi muokattu: 03.02.2011 03:08:43 kirjoittanut Isda » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #554 : 31.01.2011 15:02:54 »

mitä minulle lupaillaan tämän vuoden kuluksi. Täältä pohjalta on hyvä ponnistaa johonkin Smiley
Näetkö lisää muuttoja, työtä, rakkautta vai vieläkö ex kummittelee pitkään mielessä?
Kiitos jos voit vastata tähän ainakin niihin mihin näet jotakin  smitten

Nostetaan..  Smiley
Rikkinäinen leijona rinnalla, se on ollut mukana lapsuudesta asti, kokenut kaiken saman, elämän kolhima, se on aina ollutkin vain pehmeä, ei koskaan julma, sillä on nyt haava otsassa mutta silti se on mukana. Tässä on jotain aika kaunista, ystävyyttä, pyyteettömyyttä. Leijona ei koskaan ole ollut sellainen leijona kuin elokuvissa näkee, mutta silti se on mukana, se on ystävä, se hyväksytään sellaisena kuin se on. Todella kaunista, tällaista tunnelmaa jos olisi enemmänkin maailmassa, olisi se paljon parempi paikka elää. Tällaisella asenteella perustukset ovat kunnossa, ja asiat rakentuvat itsestään sen päälle. Tavallaan, on tullut aika saada palkkio tekemästään työstä, on kerrankin ansainnut saada jotain tapahtuvan helpolla. Aistin paljon hyvää.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: