Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328948 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #285 : 13.07.2010 12:34:43 »

Moi!

Terveyteeni tahtoisin sun katsovan.Milloin jalkani paranevat? apua kun en näy saavan mistään.. Sad
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #286 : 14.07.2010 11:30:26 »

Hei Ave!

Voisinkohan sinulta saada vastauksen kysymykseeni, jota on tullut mietittyä jo pidemmän aikaa?..

Olen pohtinut minun ja mieheni suhdetta. Onko minulla tilaa mieheni elämässä? Rakastan miestäni todella paljon. Hänen käytöksensä vain on muuttunut. Pitää lähellään ja kuitenkin työntää pois. Hankala ja hankalasti selitettävä suhde  Cry

Piti vielä tulla lisäämään Shocked. Miehelläni on lapsi edellisestä liitosta (kuten minullakin). Olen kysellyt tulevaisuuden haaveita ja on juteltu tällaisista asioista. Näissä aina ilmenee kaksikko, hän ja lapsi. Itselläni on tästä suhteesta haaveita enempäänkin.

Katsellaan..  Smiley
Ihan kuin hän odottaisi jotain.. on varma että jotain tulee vielä tapahtumaan, jotain mikä tarvitsee hänen energiansa ja keskittymisensä sataprosenttisesti, ja ennen sitä on paha luvata mitään. Pelkäätkö ettet ole ainut nainen hänen elämässään? Nostin sellaisen teeman täältä, mutta nostin sen sinun kohdaltasi, joten se kuvaa enemmänkin sinun ajatuksiasi. Se voi olla joko vaisto tai vain pelkkä pelko, joka tapauksessa kannattaa miettiä miksi pelkää sellaista jos pelkää, siinä on aina jokin selvittämisen aihe silloin. Sillä yhtä varmasti kuin pettäminen alkaa pikku hiljaa syömään suhdetta, niin myös piilevä pelko ja oma riittämättömyyden tunne tekee saman. Puhu asioista ja tunteistasi rehellisesti, ei vaativasti, vain rehellisesti, ehkä monet pelkosi eivät silloin edes ole totta sillä olet vain ymmärtänyt hänet väärin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #287 : 14.07.2010 11:38:13 »

Katsoisitko mitä minulle näkyy..koska nää vastoinkäymiset loppuu, milloin mikäkin kone on hajalla, ja tuleeko tähän mun pitkään kestäneeseen tilanteeseen selvyyttä tunnerintamalla.
Katsotaan.  Smiley
Mies jolla on liekehtivä paita, aika tulinen ja energinen heppu on.. hmm.. paitsi että hän onkin vain pukeutunut sellaiseen paitaan. Se ei ole sitä mitä hän on itse sisältä, hän on vain joutunut pukeutumaan siihen, tilanteet ovat vaatineet sitä. Hän ajattelee vain koska hän pääsisi toteuttamaan sitä mitä itse haluaa tehdä. Hän on yhä siinä paidassa. Vaikka enää hänen ei ehkä enää tarvitsisi siinä ollakaan. Hän on jäänyt siihen kiinni, tottunut siihen, tottunut siihen rooliin. Hän ei uskalla luopua siitä. Hän ei uskalla kohdata sitä että tosiasiassa onkin joku muu, kuin mitä hän on tämän kaiken aikana oppinut arvostamaan ja mistä hän on saanut hyvää palautetta. Hän pelkää ettei tulisi enää hyväksytyksi, ja mikä ehkä tärkeintä, pystyykö hän itse enää hyväksymään itsensä? Tässä ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin lähteä jonnekin muualle, sillä hän ei enää kestä tällä tiellä missä hänen pitäisi olla joku muu. Se jokin muu ei välttämättä ole ollenkaan huono asia, vaikka se tuntuisikin pelottavalta. Nimittäin jos se on lähempänä sitä mitä hän todellisuudessa itse on, silloin hän pystyy siellä olemaan paljon onnellisempi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #288 : 14.07.2010 12:45:18 »

saanko jostakusta herrasta uutta säpinää tässä kesällä vai meneekö syksyyn ja talveen?  Cheesy  Wink tässä näitä pyörii.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #289 : 14.07.2010 13:18:21 »

Hei, olisin kysellyt elämästäni, miltä tämä oikein näyttää. Exäni yrittää epätoivoisesti päästä lähelleni, kuitenkin hän on ilkeä minua kohtaan, kääntää kaikki asiat päälaelleen, sitten hän väittää rakastavansa minua. Onko kyse kuitenkin vain siitä että hän haluaa minut alistettavakseen. Onko tämä ihminen yleensä ihan terve? kiitos vastauksesta, t. Heart
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #290 : 14.07.2010 13:46:46 »



 Hei,--lyhyt kysymys,

 Olen hakenut kuntoutustukea, (leikkaus tehty, ja toinen tulossa)-- saanko?

 Kiitos.  smitten
tallennettu
lbv
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #291 : 14.07.2010 15:41:19 »

mina haluaisin tietaa mita nakyy tyo ja rakkausrintamalla? saanko tyon johon olen hakenut? enta lopettaako han vai opinko mina vaan elamaan sen asian kanssa? asummeko vuoden vai kaksi tassa maassa? otan vastaa mita vaan nakyy. kiitos.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #292 : 20.07.2010 23:54:14 »

Hei.

Kaipaisin nyt hieman apua / tukea tähän kaaottiseen, (vaikkakin jännittävään!) elämäntilanteeseen:
 
Suunnittelen muuttoa ulkomaille. Sitä varten olen pistämässä asuntoani vuokralle ja jättämässä elämäni täällä Suomessa -  ainakin toistaiseksi.
Olen nyt kuitenkin jotenkin aivan tietämätön siitä, että Minne haluaisin tai voisin muuttaa. Ensin haikailin takaisin Espanjaan, mutta työttömyysprosentti siellä on niin suuri, etten halua lähteä.

Sitten olin vahvasti sillä kannalla, että lähden Ruotsiin. Jokin kuitenkin kehotti tonkimaan myös muita vaihtoehtoja. Yritin selvittää, miten Afrikkaan pääsisi tekemmän töitä hoitoallla, mutta ...
Kuvitelkaahan, että siitä pitää Itse maksaa jos haluaa vapaaehtoistyöntekijäksi!
Noh.

Nyt sitten viimeisenä tuli hyvän ystävän kanssa juteltuani ajatus Lontoosta. Tai ylipäätään Englannista.

Mietin ohimennen tänään, että olenkohan minä ihan terve kun en stressaa tämän enempää - koti menee luultavasti alta parin viikon päästä, 1,5 kk päästä loppuu työsopimus ja minä vaan, että: "Noooh. Kaikki järjestyy kyllä."
 

Voisitko nostaa kortin tähän elämäntilanteeseen. Jotain vinkkiä kaipaisin tai rohkaisua siitä, että mikä on oikea suunta - mistä lähteä. Onko aika oikea - määränpäällä väliä jne.

Kiitoksia kovasti Ave!

 smitten
A
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 16:52:32 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Nennunanna
Vieras
hri
« Vastaus #293 : 26.07.2010 07:45:39 »

hei.. haluaisin vastauksen mieltäni vaivanneeseen asiaan. rahaongelmat ja rakkauselämä, mitä tapahtuu rakkauselämässä..tulenko jatkamaan ihastuneena samaa ihmistä kohtaan vai tuleeko joku yllättävä käänne, uusi ihmissuhde? smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #294 : 26.07.2010 09:51:02 »

Laitetaampas tännekkin kysymys että miltä näyttää,tuleeko lapsia lisää vielä,näiden neljän lisäksi.Mites miehen ja minun välinen suhde kestääkö se loppuiän.jneNäkyykö murhetta vai onnea.
kaikkea perus hömppää siis Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #295 : 26.07.2010 14:30:52 »

Hei Ave!

Näkyykö sitä miestä enää tulevan jonka näit aiemmin tulevan kesän aikana? Jos näet niin millaisen miehet näet minulle? Smiley
Vai jatkuuko tämän tytön holtiton sinkkuelämä! Cheesy
olisi vaan kohta niiiiin valmis jo asettumaan aloilleen ja rauhoittumaan..  smitten

Katsotaan.  Smiley
Tämä nykyinen elämäsi täällä ainakin näyttäisi tarjoavan niin paljon kaikkea, että ei sinulla ainakaan mitään välttämätöntä tarvetta olisi muuttaa sitä.  Smiley Täällä on kuitenkin joku mies.. näkyy tällä hetkellä, tämä mies on hieman harmissaan jostain. Hän ei ehkä saa sinusta sellaista otetta mitä haluaisi, vaan joutuisi taistelemaan siitä. Samalla tässä näkyy kuitenkin myös joku toinen nainen.. onkohan hän harmissaan myös tämän toisen takia. Hieman sekavaa ja kummallista.. kuitenkin, jos sinulla on nyt hyvä vire, niin ei kannata pilata sitä ainakaan tämän miehen takia. Hän ei ole valmis tarttumaan mihinkään..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #296 : 26.07.2010 14:37:54 »

Hei Ave pitkästä aikaa !  Smiley

Ajattelin kysäsitä mitä mulle kuuluu? Mitään odottamisen arvoista elämässä?  coolsmiley

Hei vaan. Grin No katsotaan..  Smiley
Kumma kun heti nousi mies, ja se täytti koko ajatuksen tässä. Tämmöinen arvokkaan ja kokeneen oloinen mies. Paljon hyvää tuntuu tästä miehestä. Hän on aika vakaa mutta ei kuitenkaan. Voi vaikuttaa aika vakaalta, mutta sisältä löytyy pilkettä ja leikkisyyttä. Tämän miehen ehdotuksia kannattaa seurata, sillä niistä syntyy paljon iloa. Vaikka ne olisivatkin hieman poikkeavia kuin mihin olet viime aikoina tottunut, tai että et ole sellaista pitkään aikaan tehnyt, niin mene kuitenkin. Ihminen aina kaipaa virkistymistä.  Smiley Älä epäröi.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #297 : 26.07.2010 14:43:49 »


Hei Ave!

Kiitos paljon vastauksestasi  Smiley  Kylla oli aivan selkea.Asun ulkomailla ja haluan muuttaa takaisin Suomeen ulkomaalaisen mieheni kanssa.
Voisitko katsoa saammeko talon myytya pian jahka se laitetaan myyntiin?

Kiitos kovasti  Smiley
Katselen mitä näkyisi..  Smiley
Älä jätä sitä historiaasi tai kokemuksiasi sieltä ulkomailta kokonaan taaksesi. Niistä on sinulle kuitenkin vielä hyötyä, ja muisteletkin niitä vielä ilolla. Älä sulje niitä pois. Jotakin sattuu, ja huomaat että ne kaikki kokemukset ja muut mitä oletkaan sinne jättänyt tulevat sinulle vielä hyödyllisiksi. En talon myynnistä näe oikein selvästi mitään.. näen jonkun nuoren miehen, ehkä poikasi tai tulevan poikasi tai jonkun, hällä on paljon energiaa ja suunnitelmia päässään, voihan tämän tulkita niinkin että hän vielä muuttaa sinne asumaan myöhemmin.
tallennettu
Pohku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #298 : 27.07.2010 00:29:55 »


Hei Ave!

Kiitos paljon vastauksestasi  Smiley  Kylla oli aivan selkea.Asun ulkomailla ja haluan muuttaa takaisin Suomeen ulkomaalaisen mieheni kanssa.
Voisitko katsoa saammeko talon myytya pian jahka se laitetaan myyntiin?

Kiitos kovasti  Smiley
Katselen mitä näkyisi..  Smiley
Älä jätä sitä historiaasi tai kokemuksiasi sieltä ulkomailta kokonaan taaksesi. Niistä on sinulle kuitenkin vielä hyötyä, ja muisteletkin niitä vielä ilolla. Älä sulje niitä pois. Jotakin sattuu, ja huomaat että ne kaikki kokemukset ja muut mitä oletkaan sinne jättänyt tulevat sinulle vielä hyödyllisiksi. En talon myynnistä näe oikein selvästi mitään.. näen jonkun nuoren miehen, ehkä poikasi tai tulevan poikasi tai jonkun, hällä on paljon energiaa ja suunnitelmia päässään, voihan tämän tulkita niinkin että hän vielä muuttaa sinne asumaan myöhemmin.


Hei Ave  Smiley

Kiitos paljon vastauksesta!Pitaa yrittaa olla kiitollinen naista elamankokemuksista taalla kaukana kotoa  smitten
Tuota poikaa mietin...itsellani on vain tyttaria,enka lisaa lapsia suunnittele.Mutta ehkapa tarkoitit siskoni poikaa.Siskoni asuu myos taalla kaukana ja hanella on 2 poikaa.Vanhempi niista syntyi Suomessa.Ehkapa nait hanen energiansa....
Hyvat kesan jatkot sulle  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #299 : 27.07.2010 11:19:47 »

Hei Ave!

Mitäs sanoisit minulel tämän hetken työasioista, mihin suuntaan pitäisi kiinnittää huomiota?

Ja kysytään nyt vielä, että miltähän ne rakkausasiat näyttävät?    Smiley


No katsellaan..  Smiley
Tämä on kuin syksyä, mutta samalla tulee mieleen että on joulu lähellä.. Kuivaa ja lunta ei ole maassa. Sitä ennen on hyvin kuumaa ja lämmintä.. sinulla on nyt joku projekti joka sinun täytyy hoitaa kesän aikana, syksyllä taas uutta.. Se mitä sinulla on nyt, ei ole enää mukanasi talven tullessa. Silloin ihan itsekin haluat lähteä uuteen suuntaan ja luopua siitä, vaikka et tällä hetkellä niin ajatellisikaan. En osaa tähdentää suoraan mihin elämänosa-alueeseen tämä liittyy.. Näen jotain ihan muuta sinulle täällä talvella, ja sellaisen olon että olet sataprosenttisen tyytyväinen siihen että olet silloin siinä uudessa tilassa, etkä enää tässä vanhassa missä olet nyt. Se voi olla surullinen ja tuskaisa tapahtuma se luopuminen, mutta et kadu sitä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: