Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328940 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #240 : 13.05.2010 17:36:57 »

Hei!  Smiley

Jos jaksaisit katsoa minulle rakkauselämän saralta niin olisin kovin kiitollinen  smitten

Katsotaan.  Cheesy
Jokin imaisee sinut sellaiseen suuntaan mitä et ehkä vaikkapa vuosi sitten olisi osannut kuvitella. Jotenkin tuntuu että voisi olla joku ulkomaanmatka kyseessä..   :Smiley Selvää tunnetta mistään tietystä miehestä tässä ei tule, joku kyllä nousee.. Tämä mies on kuin sellainen joka on aina mukanasi, sellainen kaverihenkinen, hyvä tunne tulee tästä miehestä. Muttei mitään voimakasta, tämä mies vähän niinkuin hukkuu massaan, ei erotu seinästä, mutta on todella hyvä ystävä sinulle. Et ehkä osaa arvostaakaan häntä tarpeeksi siihen nähden mitä hän todellisuudessa on.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #241 : 13.05.2010 21:59:34 »

                                Hei Ave,

Kiitos Sinulle oikein paljon. Ymmärsin jotenkin niin, että en enää jaksa pitää naamiota yllä,
vaan haluan myöntää heikkouteni ihmisten edessä smitten
Olen aina ollut katkera äidilleni, joka jaksoi aina kehua, niin, että luultiin siskoni kanssa, että olemme
jotain yli-ihmisiä, joilla ei saanut olla mitään vikoja, mutta niitä vaan on meillä jokaisella.

Lämmintä Kesää Sinulle Ave smitten

Terveisin, Musta lumikki  (ps. voin jo hieman paremmin, koska olen ollut pari viikkoa sairaslomalla).
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #242 : 14.05.2010 11:20:55 »

Heips Ave!
eräs mies otti minuun yhteyttä. Mitä on tästä tapauksesta näkyvillä? Smiley

Mitä näkyy tästä vuodesta yleensäkin?

Katsellaan.  Smiley
Tällä miehellä on nainen, joku tärkeä nainen elämässään, voi periaatteessa olla kuka vaan. Ja tällä miehellä on jotenkin painostettu kiireen tunne, vaikka hän ei haluaisi tehdä siirtoja liian nopeasti. Hän pelkää että jos hän hidastelee, kuvioissa on toinen mies. Hän miettii mitä sinä ajattelet jostain asiasta hänessä, mutta samalla hänellä on tarve tehdä jonkinlainen siirto. Hmm.... No, sellanen fiilis tuli. Ja nyt en onnistu saamaan enää enempää..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #243 : 14.05.2010 11:31:54 »

Kannattaako ottaa yhteyttä erääseen mieheen, jonka tapasin viikonloppuna? Olen kiinnostunut tästä miehestä, mutta en tiedä viitsinkö ottaa yhteyttä vai pitäisikö odottaa hänen yhteyden ottoa (jos hän edes ikinä ottaa yhteyttä)?

Katsotaan.  Smiley
Satama, laituri, rantakaislikko. Tyttö joka unelmoi. Mies on rantahotellissa, jonka ikkunasta näkee veden. Mutta nainen on siellä suomi-rannalla. He ovat periaatteessa samassa paikassa, mutta eivät kuitenkaan. He puhuvat samasta asiasta, mutta eivät kohtaa. Se ei tarkoita sitä ettei se voisi toimia, on ennenkin kaksi erilaista maailmaa monesti voineet yhteen liittyä.
Jos sanon tuosta yhteydenotosta ihan oman, korteista välittämättömän mielipiteeni, niin jos olet todella kiinnostunut, niin kannattaa ottaa yhteyttä. Sillä tavalla ainakin saat tietää mitä mieltä toinen on, eikä tarvitse lopun ikäänsä jossitella.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #244 : 15.05.2010 14:22:39 »

Kiitos Ave! tarkoititko että sillä miehellä on painostettu tunne minusta johtuen vai siitä toisesta naisesta?

Hmm, ehkä molemmista.. omalla tavallaan..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #245 : 15.05.2010 14:32:43 »

Hei Ave
katsoisitko minullekin rakkaus ja perhe asiat kiinnostaa? onko se se oikea näköpiirissä? kasvaako perhe? kiitos etukäteen..

Katsotaan.  Smiley
Hedelmällinen nainen. Mahdollista olisi saada ehkä vielä uusi lapsikin. Joku mies katsoo tätä naista sillä silmällä, aika puhtaasti juuri niin että näkee tämän naisen äitinä. Hän arvostaa sitä, koska hänellä itsellään ei ole lapsia, tai hän ei ole niiden kanssa tekemisissä, tai hänellä on jonkinlaisia vaikeuksia sen suhteen. Sitten tässä nousee joku nuori mies, ja tämän tyttöystävä.. voisiko olla tuon miehen poika.. pojan äidissä on jotain, jollain tavalla voimakas tai kova persoona. Kitkaa tuon miehen kanssa. Kipeä paikka miehelle. Jotain tälläsiä ajatuksia mulle tuli tällä kertaa.. voipi olla mennyt pieleenkin..  Tongue  Smiley
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #246 : 21.05.2010 09:07:28 »


Hei Ave!


Nostaisiko minulle kortin kesälle ihan yleisesti, miltä näyttää?

Kiittäen

tähtisiipi smitten smitten
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #247 : 23.05.2010 15:35:34 »

Hei,

Uutena palstalla!

Saisinko minäkin kortin? Kiinnostaisi tietää mitä suuren haaveeni kanssa käy?

Jos vain viitsit Ave, niin kiitos ja kumarrus!  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #248 : 23.05.2010 20:03:48 »

Hei Ave. Katsoisitko minullekkin rakkausasioita smitten?. Olen muuttamassa asuntoon jossa on kuulemman "taika". Kaikki tyttöihmiset jotka asuntoon on muttanut ovat löytäneet lähes välittömästi sen "elämänsä miehen". Minulle naurettiin kun sanoin, että ensivuonna kilpailutan sähköyhtiöt...en kuulemman asu asunnossa enään ensivuonna...ainakaan yksin  Smiley

Sellanen taika oiskin kiva.  Cheesy Mutta katsellaan..
Hmm.. Tästä tulee sellainen mielikuva että menestyvä, onnellinen, vahva sisältä päin, ja ulospäin näkyy surullinen, harmaa, masentunut mieli. Jotenkin käänteisesti, kellään yleensä näin päin ole.. Jos löydät sen miehen, hän kutsuu sinua lähtemään muualle, joutuisit jättämään aika paljon taaksesi. Et välttämättä halua tehdä sitä. Ehkä et sittenkään halua sitä niin paljon kuin mitä arvotat kaiken muun elämässäsi? Hmmm.. ihan kuin viestitettäisiin niin että etsi, etsi niin kauan kunnes löydät hänet joka on sinun lähelläsi, jonka takia sinun tai tarvitse luopua mistään. Sillä hän tulee vielä, jos jaksat odottaa. Ensimmäinen ei ole se oikea. Olet onnellisempi tämän toisen kanssa.
Muista kuitenkin aina luottaa omiin tunteisiisi, tämä oli vain ajatus minkä näistä korteista sain.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #249 : 23.05.2010 20:45:01 »


Hei Ave!


Nostaisiko minulle kortin kesälle ihan yleisesti, miltä näyttää?

Kiittäen

tähtisiipi smitten smitten

Nostetaan.  Smiley
Sormus. Noniin, ensimmäinen kesä rouvana. Kuitenkin tuossa vähän aikaa sitten kun yritin nostella sinulle, sain mieleen vain haavoja, onttoja, jotka vuotavat. En oikein saanut siitä kiinni, se oli jotain fyysistä. Jotain konkreettista. Ajattelin nyt kuitenkin senkin tähän kirjoittaa, kun jäi mieleen äsken.. Tuulee, vettä, karu ilmasto, oletko kenties lähdössä matkalle tai muuttamassa jonnekin.. En yhtään haluaisi katsoa mitään negatiivista, mutta voihan tämä tarkoittaa ihan vaan että paikka jonne menet on ilmastoltaan karu, tai silloin siellä sattuu olemaan huono ilma. Sanoisin ehkä että jos ei ole pakko lähteä juuri sinne, ei kannata. Harmittaa, että tuli näin sekava tulkinta tällä kertaa, mutta en oikein yhtään osaa ymmärtää tätä mitä tässä nyt on.. En oikein osaa jatkaa, olen pahoillani.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 20:47:00 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #250 : 23.05.2010 21:44:34 »

Morjens Ave!

Olen hengaillut reilun vuoden erään miehen kanssa,haluaisin aloittaa hänen kanssaan kunnon suhteen, mutta hän ei vissiin itsekkään tiedä mitä haluaa. Mulla on vahva tunne, että tunnemme toisemme jo entuudestaan, mutta en tiedä mikä tällä kertaa on meidän tarkoitus täällä yhdessä tehdä. MUtta jos viitsisit katsoa mitä meille näkyy vai näkyykö yhtään mitään?

Godiva
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #251 : 25.05.2010 19:28:46 »

Hei,

Uutena palstalla!

Saisinko minäkin kortin? Kiinnostaisi tietää mitä suuren haaveeni kanssa käy?

Jos vain viitsit Ave, niin kiitos ja kumarrus!  Smiley

Tervetuloa joukkoon Pomi.  Smiley
Katsellaan..
Tuuli käy ja ravistelee puita, niitä on itse asiassa aika vähän, niitä puita. Ei ole paljoa mitä ravistutella. Oikeastaan ne ovat ne viimeiset kitukasvuiset käppänät mitkä ovat jääneet jäljelle. Jotain jää aina siivouksenkin jälkeen pystyyn. Mutta ei niistä tarvitse huolehtia, sillä ne eivät enää voi estää mitään. Aurinko on jo nousemassa selän takaa, sen valo on terävää ja heijastuu peileistä. Sitä et voi enää estää, etteikö se valo näin pääsisi joka puolelle vaikuttamaan, heijastuen eri peileistä. Se on sinun hallitsemattomissasi, kerran kun annoit auringon nousta. Se mitä tapahtuu, sitä sinun täytyy vain rauhallisena seurata vierestä. Luota siihen että se mikä tapahtuu on lopulta hyväksi, niin silloin se myös kääntyy sellaiseksi. Älä hosu tai sorki mihinkään äkkipikaisesti, vaan anna sen tapahtua, hitaasti.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #252 : 25.05.2010 19:44:01 »

Morjens Ave!

Olen hengaillut reilun vuoden erään miehen kanssa,haluaisin aloittaa hänen kanssaan kunnon suhteen, mutta hän ei vissiin itsekkään tiedä mitä haluaa. Mulla on vahva tunne, että tunnemme toisemme jo entuudestaan, mutta en tiedä mikä tällä kertaa on meidän tarkoitus täällä yhdessä tehdä. MUtta jos viitsisit katsoa mitä meille näkyy vai näkyykö yhtään mitään?

Godiva
Katsellaan mitä täällä näkyisi..  Smiley
Miehellä on edessään jonkinlainen lampi, johon hän on sukeltamassa, hän on kaikkien suunnitelmiensa mukaan aikova niin tehdä, ja hänen tavallaan kuin kuuluisi se tehdä. Hän ei ole silti sitä vielä tehyt. Vielä hän istuu siinä reunalla. Hän tietää että jonain päivänä hän sinne menee. Mutta. Niinpä niin. Aika on kuin pysähtynyt tähän hetkeen, jossa hän ei itseasiassa aio missään nimessä sinne hypätä. Sillä tällä hetkellä hän istuu siinä reunalla. Mutta mitä hän tekisi jos sitä mahdollisuutta ei yhtäkkiä enää olisi? Hän istuisi siinä reunalla yhä. Paitsi nyt hän ei enää istuisi minkään reunalla, vaan itseksensä vaan. Hän ei liikuttaisi eväänsäkään. Jostain syystä hän on jäänyt niin tähän hetkeen kiinni, ettei hän ymmärrä että maailma on muuttuva. Aika rientää. Hän arvostaa sinua kyllä, ja olet hänelle hyvin tärkeä, siltä minusta tässä tuntuu. Hän ei vain halua vielä..ei vielä. Kuitenkin samalla tuntuu myös siltä, että hän tuhoaa oman elämänsä, tai antaa sen lipua ohitse, ellei hän nyt ala kulkemaan sen mukana eteenpäin, sen sijaan että haluaisi pysäyttää ajan. Tämä on hänelle suuri ja hyvä mahdollisuus, mutta hänen pitäisi pystyä tajuamaan se itse. Tälläinen fiilis tuli.  Smiley
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #253 : 25.05.2010 20:31:58 »

Hei,

Uutena palstalla!

Saisinko minäkin kortin? Kiinnostaisi tietää mitä suuren haaveeni kanssa käy?

Jos vain viitsit Ave, niin kiitos ja kumarrus!  Smiley

Tervetuloa joukkoon Pomi.  Smiley
Katsellaan..
Tuuli käy ja ravistelee puita, niitä on itse asiassa aika vähän, niitä puita. Ei ole paljoa mitä ravistutella. Oikeastaan ne ovat ne viimeiset kitukasvuiset käppänät mitkä ovat jääneet jäljelle. Jotain jää aina siivouksenkin jälkeen pystyyn. Mutta ei niistä tarvitse huolehtia, sillä ne eivät enää voi estää mitään. Aurinko on jo nousemassa selän takaa, sen valo on terävää ja heijastuu peileistä. Sitä et voi enää estää, etteikö se valo näin pääsisi joka puolelle vaikuttamaan, heijastuen eri peileistä. Se on sinun hallitsemattomissasi, kerran kun annoit auringon nousta. Se mitä tapahtuu, sitä sinun täytyy vain rauhallisena seurata vierestä. Luota siihen että se mikä tapahtuu on lopulta hyväksi, niin silloin se myös kääntyy sellaiseksi. Älä hosu tai sorki mihinkään äkkipikaisesti, vaan anna sen tapahtua, hitaasti.

Kiitos Ave ja kiitos tervetulotuksista.  Smiley Aikamoisen jutun pistit!  Huh
Itseasiassa toi teksti voi olla sekä hyvää että huonoa, mä tulkitsen sen enemmänkin huonoksi.
Voisitko katsoa vielä yhden kortin, jossa sais hiukan lisää selvyyttä asiaan? Pliis!  :Smiley
Mun elämäni suurin haave tällä hetkellä on saada vauva (kaksi lasta on jo..), mutta kahden vuoden tehtailun jälkeen tulosta ei ole syntynyt.  Cry

Tosta sun nostamasta kortista tuli mieleen hedelmätön nainen ja että tulevaan pitää vaan tyytyä. Näinköhän on?

tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #254 : 25.05.2010 21:34:15 »



Hei Ave!

Kiitos tulkinnasta, hetki meni nieleskellessä Huh, niin negatiiviselta  tuo kyllä kuulosti. Sormus ja kesä rouva?Huh empä usko, jos ei nyt ihan ihmeitä ala tapahtumaan. Tuo haava juttu ja maisema mitä kuvasit, vähän hirvittää Huh Eipä ole mitään suurempia matkoja nyt kesänajalle suunnitteilla. Joka tapauksessa unimaailmassa tuli tuotakin teemaa sitten työstettyä ja olokin on paljon relampi jo Wink.

Mukavaa kesä sinulle smitten

tähtisiipi smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: