Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328930 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #225 : 21.04.2010 19:35:19 »

Hei Ave,

Pyytäisin saada apua akuuttiin ongelmalliseen elämäntilanteeseen. Kysymyksen voisin muotoilla jotenkin näin:
Onko kaikki hyvin?

Kiitoksia tuhannesti etukäteen.  smitten

/A
Nostellaan.  Smiley
Kaupunki palaa. Rakennukset, perustukset, ilmiliekeissä. Seuraava kortti näyttää samaa teemaa. Seinät ovat pystyssä, mutta niitten ympärillä reihuu tulimuuri. Se ei ole maantasalla, mutta se on pääsemättömissä. Seuraavaksi nousee tälläinen mies, jolla on koko aava maa käytettävissään, silmänkantamattomiin. Hänellä on jokin oma linna, oma paikka, omaisuus, mistä hän poistuu aina väliajoin. Lähtee muualle, ja palaa takaisin. Tällä miehellä on kaikki hyvin, hänellä on kaikki samaan aikaan, sekä vapaus että omaisuus. Yritin kysyä enemmän, mutta tämä keskittyy vain tähän mieheen.
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #226 : 21.04.2010 22:34:46 »

Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos!!!  smitten  smitten  smitten   smitten  smitten

Mieli on nyt kevyt kuin höyhen!  smitten

Tie johdataa sinut itsekseen sinne mihin sinun kuuluu mennä.

Äitini on selvännäkijä ja hänellä on tapana sanoa minulle aina noin, kun kysyn jotakin. Kuulemma minä olen sellainen, että minulla menee kaikki itsestään.  Grin
Että sinä sanoit todella osuvasti!
Tosiaan mieli on nyt korkealla  Cheesy Tuntuu siltä, ettei nyt tartte paljon miettiä mitään, ettei tarvitse enää murehtia, kunhan elää päivä kerrallaan. Kiitos  smitten (onkohan jo miljoonas kerta, kun jo kiitän??  Shocked 2funny )


Minulla oli itseasiassa pari muutakin kysymystä mielessäni, mutten silloin uskaltanut kysyä. Nyt, kun huomasin, että muutkin ovat kysyneet useimpiakin kysymyksiä, uskallan minäkin sanoa ne. Joten jos suinkin jaksat, tahtoisin vielä tietää, että mitä rakkausrintamalle kuuluu? Olenko vielä "pitkäänkin" sinkku vai onko joku "komea" nuorukainen tulossa esille/astumassa elämääni? Eittämättä, olen välillä hieman romantikko ja romanttisella tuulella ja silloin ajattelen tällaisia asioita  buck2  Toinen kysymykseni on, että onko tiedossa uusia tuttavuuksia (ystäviä)? Minua on jälleen kerran petetty (itseasiassa samainen henkilö aina ja jo monta kertaa.... ehkä ei pitäisi olla anteeksiantavainen), joten on sellaisiakin asioita tullut pohdittua ja haaveiltua. Toivon todella koko sydämestäni, että jaksat vielä näihin kysymyksiin vastata.

Kiitos etukäteen ja vielä kerran pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit  Wink
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #227 : 22.04.2010 00:07:39 »

Voi Ave, jos voisit jotain viisasta taas katsoa. 

Mikä on tilanteeni HÄNEN kanssaan?  Mitä voin tehdä?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #228 : 22.04.2010 07:21:45 »

                               Hei Ave!


Jaksatko katsoa minullekin? Smiley Haluan muutosta. Olen kyllästynyt, mikään ei muutu.
Raha-asiat ovat pielessä, vaikka miten toimisi. Ruoka loppuu aina kolmen päivän päästä
palkkapäivästä. Joka aamu itken kun lähden töihin, ei ole rahaa edes masennuslääkeisiin.

Työpäivän jälkeen on vielä opiskelu, mitä en tahdo jaksaa millään.
Miesystävän kanssa ei myöskään muutu mikään, nauramme eri vitseille Cry
Näemme vain viikonloppuisin, eikä se näin vanhana enää johda mihinkään Cry Cry Cry

Toki osaan nauttia pikkuasioista, se on pakko, mutta näin loppuviikosta on yleensä
niin totaalisen kyllästynyt elämään, etten uskalla sanoa mitä ajattelen, ettet pelästy angel

Ystävällisin terveisin, Musta lumikki Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #229 : 22.04.2010 13:26:38 »

Hei, olisi kiva saada näkemystä omiin raha-asioihin ja mihin suuntaan tässä ollaan menossa.

Kiitos =)
Katsellaan..  Cheesy
Tässä kortissa ollaan rakentamassa kotia, rakentamassa uutta hienoon ympäristöön. Kaikki on jotenkin reilassa, kaikella on jokin suunta. Toisessa kortissa oleva henkilö seisoo pienen huipun päällä, ei paljoa ole tilaa siinä seistä, mutta kyllähän sitä siinä nyt pysyy kuitenkin. Hmm.. tulet omistamaan jotain, siltä tämä nyt vaikuttaa. Tässä kun nousee tälläinen henkilö omien maittensa keskellä reteenä. Asunto? Jotain kuitenkin vielä.. kohtuu piankin. Näen täällä kaikkea ihan positiivista. Onhan se raha välillä vähän tiukassa, mutta aina sitä pärjää. Nenä kohti tulevaisuutta vain.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #230 : 22.04.2010 13:35:22 »

Hei  Smiley

mitähän mahtaa nousta minun elämääni. Työasioihin toivoisin jotain suuntaa...tätä ei jaksa...että muuttaakko muualle.....ja erään miehen perässä? Onko tämä sellainen mies joka kanssa elämä olisi lähelläkään sitä mitä sydämeni toivoo?
Talous myös huolettaa...?
Voisi kuvitella, että palaset loksahtelee kaikki paikoilleen, kun oikeita valintoja tekee....mutta mistä aloittaa?

Ihanaa kesäodotusta  smitten
Nostetaan.  Smiley
Hmm.. täältä nousee jollain tapaa vaarallinen mies, jotain se varoittaa, mutta en osaa sanoa mitä. Mulle tuli tuollainen pieni pelkoreaktio tosta. Mutta pohdi sitä kuitenkin aivan itse sitä asiaa, se on sinun päätöksesi.
Nainen joka istuu ruukun päällä. Hällä on siis paljon kaikkea, mahdollisuuksia. Hän jotenkin piilottaa niitä, ei ota niitä käyttöönsä. Hän vain pitää ne siinä. Istuu niiden päällä. "Tälläistä nyt on, mutta mitä siitä sitten?" Vähättelee. Tykkää nyt istuskella vaan koska on keskittynyt johonkin muuhun. Ehkäpä tässä nyt kehotetaan että nousepas nyt siitä ja katso minkä päällä olet oikein istunut, mitä kaikkea sieltä löytyykään. Eivät ne mihinkään ole hukkumassa, mutta et niitä koskaan hyödyksesikään saa jos et tartu niihin. Tässä hetkessä on paljon hienoa mitä et ole tajunnutkaan.
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #231 : 22.04.2010 13:58:13 »

Hei!  Smiley

Jos jaksaisit katsoa minulle rakkauselämän saralta niin olisin kovin kiitollinen  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #232 : 22.04.2010 15:51:33 »

Haluatko miettiä minunkin sotkujani? Niin Memmy, niinhän ne ihmiset joskus osaavat pistää tyttöjen pään sekaisin.
Katsellaan..  Smiley
Järvellä seisoo yksinään vene. Valmiina. Mutta ilman ketään, mitään. Siellä se vaan seisoo, keskellä järveä. Jotain jäi ehkä kesken, joku jäi saapumatta. Ja nyt on jäljellä enää yksinäinen vene. Elämä on kuin pysähdystilassa kun se minkä piti tulla ei tullutkaan. Seuraavassa kortissa nousee tyttö. Tämä tyttö katselee maailmaa hieman varovaisesti mutta kuitenkin luottavaisesti. Katse on hieman haaveilevakin. Tällä tytöllä on unelma jonka hän haluaa toteuttaa. Hän on päättäväinen, aina ollut. Hän on aina tiennyt toteuttavansa sen. Se vain ehkä voi kestää, mutkia tulla matkaan, mutta se joka tapauksessa silti vielä toteutuu. Hän tietää sen ja luottaa siihen.

Kiitoksia, vastauksesi kuvasti hyvin tätä hetkeä, ehkä joskus on kolmannenkin kortin aika, nyt tosiaan se joku jätti tulematta.
tallennettu
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #233 : 06.05.2010 12:07:00 »

Kannattaako ottaa yhteyttä erääseen mieheen, jonka tapasin viikonloppuna? Olen kiinnostunut tästä miehestä, mutta en tiedä viitsinkö ottaa yhteyttä vai pitäisikö odottaa hänen yhteyden ottoa (jos hän edes ikinä ottaa yhteyttä)?
tallennettu
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #234 : 09.05.2010 08:53:46 »

Hei Ave
katsoisitko minullekin rakkaus ja perhe asiat kiinnostaa? onko se se oikea näköpiirissä? kasvaako perhe? kiitos etukäteen..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #235 : 13.05.2010 10:52:11 »

paiskaapa tulkinnalla jos kun huvittaa!

saa liittyä uramuutokseen, suhdemuutokseen, maan muutokseen /uusiin asioihin maailmalla.. anything. jätetään maailmankuvan muutos sivuun.  Cheesy danks.

Onpas taas tullut taukoa..  Tongue
Mutta katsellaan.  Smiley
Tässä näkyy niinkuin jonkinlainen naisen elämäntarina.. Ensimmäisessä kortissa hän on keskellä kaikenlaisia asioita, paljon kaikkea, toisessa kortissa yhtäkkiä, naisen omasta päätöksestä, ei ole enää mitään niistä asioista jäljellä. Nainen istuu yksikseen, ehkä surullisena, muttei paljon. Tässä kortissa on kuitenkin esillä sellainen saamattomuus, sellainen itse valintainen kaiken taakse heittäminen, ja tässä vaiheessa ei vielä huvita tehdä mitään muutakaan. Ehkä fiilistellään sitä että nyt on päästy irti vanhasta. Sitä kun on tarpeeksi fiilistelty, niin sitten kolmannessa kortissa on tälläinen nainen joka on yksinkertaisuuden keskellä voimakas ja kyvykäs. Se eroaa ensimmäisestä kortista siis siinä, että nyt ympärillä ei ole mitään, mutta naisen oma voima täyttää kortin. Väliin putkahtaa kuolemakortti, jonka jälkeen nousee mies, näyttäisi ehkä siltä että tälläisen muutoksen jälkeen elämääsi nousee mies joka tulee pysymään siinä ihan eri tavalla kuin miehet ennen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #236 : 13.05.2010 11:02:56 »


Minulla oli itseasiassa pari muutakin kysymystä mielessäni, mutten silloin uskaltanut kysyä. Nyt, kun huomasin, että muutkin ovat kysyneet useimpiakin kysymyksiä, uskallan minäkin sanoa ne. Joten jos suinkin jaksat, tahtoisin vielä tietää, että mitä rakkausrintamalle kuuluu? Olenko vielä "pitkäänkin" sinkku vai onko joku "komea" nuorukainen tulossa esille/astumassa elämääni? Eittämättä, olen välillä hieman romantikko ja romanttisella tuulella ja silloin ajattelen tällaisia asioita  buck2  Toinen kysymykseni on, että onko tiedossa uusia tuttavuuksia (ystäviä)? Minua on jälleen kerran petetty (itseasiassa samainen henkilö aina ja jo monta kertaa.... ehkä ei pitäisi olla anteeksiantavainen), joten on sellaisiakin asioita tullut pohdittua ja haaveiltua. Toivon todella koko sydämestäni, että jaksat vielä näihin kysymyksiin vastata.

Kiitos etukäteen ja vielä kerran pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit  Wink

Totta kai vastaan useampaankin kysymykseen.  Smiley
Joku mies jolla on vahva auktoriteetti, isä, veli, joku? Jos tapaat jonkun, käyt ajatusprosessin vähän niinkuin tämän ihmisen kautta? Hänen mielipiteillään on sinulle suuri merkitys.. Siinä ei ole mitään huonoa, muista silti että itsellesi sitä miestä haet, toisten mielipiteet on aina toisten mielipiteitä vaikka niissä perää olisikin. Korteissa tuntuu silti näkyvän, että sitten kun se tulee kohdalle niin ei sitä estä oikein mikään jos se vain on aitoa. Muista vaan heittäytyä ja nauttia kaikesta.  Wink
Toiseen kysymykseen nousi kaksi naista hieman kilpasilla tai jotain. Jostain taistellaan. Molemmilla on joku sama kiinnostuksen kohde tai tavoite tai jokin mikä hiertää heidän suhdettaan. Kortti kehottaa lähtemään tielle yksin, koska muuten aina tulee riitaa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #237 : 13.05.2010 11:10:05 »

Voi Ave, jos voisit jotain viisasta taas katsoa. 

Mikä on tilanteeni HÄNEN kanssaan?  Mitä voin tehdä?

Katsotaan.  Smiley
Tässä on jonkinlainen porukka, missä on neljä erilaista miestä, persoonoiltaan erilaisia, vai onko siellä mukana yksi nainenkin..kuitenkin. Idea tässä on se että nämä kaikki ihmiset ovat erilaisia, ja jos kuvittelet että kun tiedät millainen yksi on että toinen olisi samanlainen, niin se on täyttä harhaa. Et voi tietää siitä toisesta mitään jos et tutustu. Varo siis sitä pintaa joka näyttää että tällä ihmisellä on tämä mikä puuttuu toisesta, samalla teet sen oletuksen että siinä ihmisessä olisi ne kaikki samat kuin tässä toisessakin, mutta hänestä taas puuttuu jotain niistä.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #238 : 13.05.2010 11:18:35 »

Hei Ave. Katsoisitko minullekkin rakkausasioita smitten?. Olen muuttamassa asuntoon jossa on kuulemman "taika". Kaikki tyttöihmiset jotka asuntoon on muttanut ovat löytäneet lähes välittömästi sen "elämänsä miehen". Minulle naurettiin kun sanoin, että ensivuonna kilpailutan sähköyhtiöt...en kuulemman asu asunnossa enään ensivuonna...ainakaan yksin  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #239 : 13.05.2010 17:26:36 »

                              Hei Ave!


Jaksatko katsoa minullekin? Smiley Haluan muutosta. Olen kyllästynyt, mikään ei muutu.
Raha-asiat ovat pielessä, vaikka miten toimisi. Ruoka loppuu aina kolmen päivän päästä
palkkapäivästä. Joka aamu itken kun lähden töihin, ei ole rahaa edes masennuslääkeisiin.

Työpäivän jälkeen on vielä opiskelu, mitä en tahdo jaksaa millään.
Miesystävän kanssa ei myöskään muutu mikään, nauramme eri vitseille Cry
Näemme vain viikonloppuisin, eikä se näin vanhana enää johda mihinkään Cry Cry Cry

Toki osaan nauttia pikkuasioista, se on pakko, mutta näin loppuviikosta on yleensä
niin totaalisen kyllästynyt elämään, etten uskalla sanoa mitä ajattelen, ettet pelästy angel

Ystävällisin terveisin, Musta lumikki Smiley

Nostellaan..  Smiley
Nainen josta ei koskaan näy muuta kuin selkä. Aina hän on kävelemässä pois päin. Ehkä häntä on vaikea tavoittaa läheltä, hänen kasvojansa ei näe, hänen tunteistansa ei ole tietoa. Hän on olemassa, mutta häntä ei kuitenkaan tunne. Ja jos näkisit hänen kasvonsa, ne olisivat aivan erilaiset kuin kuvittelit. Saat hänestä sellaisen kuvan, joka on väärä. Koska hän ei vain halua näyttää todellista itseänsä sinulle, hän vaikka mielummin antaa sinun kuvitella hänen olevan paljon kamalampi ihminen kuin mitä on, mutta hän ei vain enää jaksa tehdä sitä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: