Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 420073 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #210 : 09.04.2010 15:46:41 »

Auto ajaa ohitse, pihan poikki. Se raivaa peräänsä tyhjää läikkää nurmikosta. Ei sen tuosta pitäisi ajaa, tämähän on pihapiiri. Se ajaakin aika lujaa, kaahaten, häiritsee varmasti. Nyt se pysähtyy. Kuin seinään. Tuo nainen tuossa ei huomaa sitä, ei huomannut silloinkaan kun se kaahasi siihen tuhoten sen nurmikon, eikä nyt kun se pysähtyi. Nainen ei halua katsoa sinne päin. Hän haluaa unohtaa sen koko pihan olemassaolon. Mutta ei se pään kääntäminen sitä poista. Se piha on siellä yhä. Ja se elää, omaa elämäänsä, tulihan se autokin sinne. Nainen ei suostu lukemaan mitään selkänsä takana olevaa osaksi elämäänsä, hän ajattelee että aivan sama mitä siellä tapahtuu, ei edes kiinnosta tietää. Ei ole minun murheeni huolehtia siitä. Vaikka tosi asiassa hän haluaisi, hän toivoisi että pystyisi kääntämään päänsä ja huolehtimaan siitä että tuo puutarha pysyy kunnossa. Hän haluaisi tehdä niin, hän haluaisi olla sen verran voimakas. Tuo auto odottaa siellä niin kauan kunnes nainen suostuu kääntämään päänsä. Sillä nainen on ja on aina ollut tuon puutarhan valtiatar, eikä sitä asiaa mikään muuta. Tuo auto odottaa, ja on valmis aloittamaan alusta sitten kun nainen on valmis.

Mahtaako tämä auto edustaa asiaa tai henkilöä, joka minun pitäisi raivata pois elämästäni? Vai onko asia niin päin, että autoa ajaa joku, joka ei pysty katsomaan vierestä, kun laiminlyön puutarhaani. Hän yllyttää minua tuhoamalla puutarhaa lisää, perimmäisenä tarkoituksenaan saada minut ryhdistäytymään ja ottamaan vastuu?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #211 : 10.04.2010 10:18:56 »

Mahtaako tämä auto edustaa asiaa tai henkilöä, joka minun pitäisi raivata pois elämästäni? Vai onko asia niin päin, että autoa ajaa joku, joka ei pysty katsomaan vierestä, kun laiminlyön puutarhaani. Hän yllyttää minua tuhoamalla puutarhaa lisää, perimmäisenä tarkoituksenaan saada minut ryhdistäytymään ja ottamaan vastuu?

Tuo jälkimmäinen ajatus minulle tuossa tavallaan tuli mieleen..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #212 : 10.04.2010 10:28:28 »

Hei Ave!

Mitä näet näistä minun mieskuvioistani? Tähän on ilmestynyt miehiä jotka ovat ilmaisseet kiinnostuksen, mutta jotenkin epäilen heidän motiivejaan..
Itse kaipaan erästä joka kyllä teki selväksi ettei tule olemaan mitään enää meidän välillämme, mutta tämä mies tuntui vaan niin oikealta minulle... Sad
Sydän kaipaa kovasti vierelle aitoa rakkautta.. Mutta olen alkanut epäileen löytyykö rinnalleni miestä.. Ja haluavatko miehet vain hetken huvia minusta... Huoh! Eli mitä näkyy tulevan näissä mieskuvioissa.. Kyllä miehet osaavat pistää ajatukset sekaisin... :/

Heip. Sanos muuta. Miehet.  Grin
Mutta nostellaan..
Mies, joka on hieman rasittunut ja haluaa olla rauhassa. Hän ei enää jaksa.. hmm.. ehkä se taitaa olla niin että tuon miehen kanssa ei vain tosiaan mitään enää tule olemaan. Mutta uusia miehiähän tulee aina, senhän tietää jo korteista katsomattakin.  Wink Ja sitten, onhan tuolla epäilemisellä aina se tapa että se alkaa toteuttamaan itseään, joten varo kuinka pitkälle päästät sen. Joskus joku hyvä suhde voi syntyä ihan silläkin että typerällä tavalla vain heittäytyy. Mulla ei tällä hetkellä nouse tänne uutta miestä, mutta sellaista hyvää oloa kyllä. Ehkä sellaista merkittävää tyyppiä siis ei ole tällä hetkellä kuvioissa, mutta eihän se estä pitämästä vaikka pikkasen hauskaa ja valmistautumasta sitten siihen mieheen joka vielä saapuu sieltä jostain. Luulen että se mies saapuu jonkinlaisen muutoksen jälkeen, sillä sellainen viba kuitenkin olisi että se on sieltä joskus tulossa.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #213 : 10.04.2010 10:55:00 »

Tuo jälkimmäinen ajatus minulle tuossa tavallaan tuli mieleen..  Smiley

Kiitos Ave tulkinnasta Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #214 : 10.04.2010 22:32:51 »

Mäkin kokeilen. Mitäs tuumaat, mitä minun kannattaisi mennä opiskelemaan? En oikein tiedä, mitä minusta pitäis tulla, siis ammatiltaan ainaski, nii voisko sua onnistaa, ja ehkä tällai intuitiivisesti tietäisit mikä voisi olla minulle se oikea suunta? mä kyllä teen parastani opiskelun suhteen, mutta silti tää kysymys vaivaa mua. Kiitos etukäteen!

Ps. jos susta "tuntuu", etten yritä tarpeeksi, siis panosta tarpeeksi, niin kerro ihmeessä! Smiley itse kun voi kuvitella vaikka mitä Cheesy
Mut nyt pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #215 : 14.04.2010 15:45:54 »

Hei, olisi kiva saada näkemystä omiin raha-asioihin ja mihin suuntaan tässä ollaan menossa.

Kiitos =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #216 : 21.04.2010 19:19:15 »

Haluatko miettiä minunkin sotkujani? Niin Memmy, niinhän ne ihmiset joskus osaavat pistää tyttöjen pään sekaisin.
Katsellaan..  Smiley
Järvellä seisoo yksinään vene. Valmiina. Mutta ilman ketään, mitään. Siellä se vaan seisoo, keskellä järveä. Jotain jäi ehkä kesken, joku jäi saapumatta. Ja nyt on jäljellä enää yksinäinen vene. Elämä on kuin pysähdystilassa kun se minkä piti tulla ei tullutkaan. Seuraavassa kortissa nousee tyttö. Tämä tyttö katselee maailmaa hieman varovaisesti mutta kuitenkin luottavaisesti. Katse on hieman haaveilevakin. Tällä tytöllä on unelma jonka hän haluaa toteuttaa. Hän on päättäväinen, aina ollut. Hän on aina tiennyt toteuttavansa sen. Se vain ehkä voi kestää, mutkia tulla matkaan, mutta se joka tapauksessa silti vielä toteutuu. Hän tietää sen ja luottaa siihen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #217 : 21.04.2010 19:25:55 »

Mäkin kokeilen. Mitäs tuumaat, mitä minun kannattaisi mennä opiskelemaan? En oikein tiedä, mitä minusta pitäis tulla, siis ammatiltaan ainaski, nii voisko sua onnistaa, ja ehkä tällai intuitiivisesti tietäisit mikä voisi olla minulle se oikea suunta? mä kyllä teen parastani opiskelun suhteen, mutta silti tää kysymys vaivaa mua. Kiitos etukäteen!

Ps. jos susta "tuntuu", etten yritä tarpeeksi, siis panosta tarpeeksi, niin kerro ihmeessä! Smiley itse kun voi kuvitella vaikka mitä Cheesy
Mut nyt pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit Wink
Katsotaan mitä nousee.  Smiley
Nainen, kuningatar, ja hänen korvakorunsa loistaa kuin tähti. Seuraavana nousee aurinko. Tämä ei oikein muuta näytä, kuin että olisit menossa ihan oikeaan suuntaan. Totta kai tie voi mennä erikoisten mutkien kautta niin että päädytkin jonnekin mitä et ollutkaan suunnitellut, mutta tällä hetkellä olet oikealla askelmalla. Tie johdataa sinut itsekseen sinne mihin sinun kuuluu mennä. Kyllä.. täältä tuntuu nousevan että tulet saamaan aikaan vielä paljon ja onnistut. Suunta on selvästi eteenpäin ja tulevaisuudessa häämöttää jotakin jo aika selvänä.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #218 : 21.04.2010 19:26:43 »

paiskaapa tulkinnalla jos kun huvittaa!

saa liittyä uramuutokseen, suhdemuutokseen, maan muutokseen /uusiin asioihin maailmalla.. anything. jätetään maailmankuvan muutos sivuun.  Cheesy danks.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #219 : 21.04.2010 19:35:19 »

Hei Ave,

Pyytäisin saada apua akuuttiin ongelmalliseen elämäntilanteeseen. Kysymyksen voisin muotoilla jotenkin näin:
Onko kaikki hyvin?

Kiitoksia tuhannesti etukäteen.  smitten

/A
Nostellaan.  Smiley
Kaupunki palaa. Rakennukset, perustukset, ilmiliekeissä. Seuraava kortti näyttää samaa teemaa. Seinät ovat pystyssä, mutta niitten ympärillä reihuu tulimuuri. Se ei ole maantasalla, mutta se on pääsemättömissä. Seuraavaksi nousee tälläinen mies, jolla on koko aava maa käytettävissään, silmänkantamattomiin. Hänellä on jokin oma linna, oma paikka, omaisuus, mistä hän poistuu aina väliajoin. Lähtee muualle, ja palaa takaisin. Tällä miehellä on kaikki hyvin, hänellä on kaikki samaan aikaan, sekä vapaus että omaisuus. Yritin kysyä enemmän, mutta tämä keskittyy vain tähän mieheen.
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #220 : 21.04.2010 22:34:46 »

Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos!!!  smitten  smitten  smitten   smitten  smitten

Mieli on nyt kevyt kuin höyhen!  smitten

Tie johdataa sinut itsekseen sinne mihin sinun kuuluu mennä.

Äitini on selvännäkijä ja hänellä on tapana sanoa minulle aina noin, kun kysyn jotakin. Kuulemma minä olen sellainen, että minulla menee kaikki itsestään.  Grin
Että sinä sanoit todella osuvasti!
Tosiaan mieli on nyt korkealla  Cheesy Tuntuu siltä, ettei nyt tartte paljon miettiä mitään, ettei tarvitse enää murehtia, kunhan elää päivä kerrallaan. Kiitos  smitten (onkohan jo miljoonas kerta, kun jo kiitän??  Shocked 2funny )

Minulla oli itseasiassa pari muutakin kysymystä mielessäni, mutten silloin uskaltanut kysyä. Nyt, kun huomasin, että muutkin ovat kysyneet useimpiakin kysymyksiä, uskallan minäkin sanoa ne. Joten jos suinkin jaksat, tahtoisin vielä tietää, että mitä rakkausrintamalle kuuluu? Olenko vielä "pitkäänkin" sinkku vai onko joku "komea" nuorukainen tulossa esille/astumassa elämääni? Eittämättä, olen välillä hieman romantikko ja romanttisella tuulella ja silloin ajattelen tällaisia asioita  buck2  Toinen kysymykseni on, että onko tiedossa uusia tuttavuuksia (ystäviä)? Minua on jälleen kerran petetty (itseasiassa samainen henkilö aina ja jo monta kertaa.... ehkä ei pitäisi olla anteeksiantavainen), joten on sellaisiakin asioita tullut pohdittua ja haaveiltua. Toivon todella koko sydämestäni, että jaksat vielä näihin kysymyksiin vastata.

Kiitos etukäteen ja vielä kerran pidän peukut pystyssä, että nostat ne oikeat kortit  Wink
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #221 : 22.04.2010 00:07:39 »

Voi Ave, jos voisit jotain viisasta taas katsoa. 

Mikä on tilanteeni HÄNEN kanssaan?  Mitä voin tehdä?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #222 : 22.04.2010 07:21:45 »

Hei Ave!

Jaksatko katsoa minullekin? Smiley Haluan muutosta. Olen kyllästynyt, mikään ei muutu.
Raha-asiat ovat pielessä, vaikka miten toimisi. Ruoka loppuu aina kolmen päivän päästä
palkkapäivästä. Joka aamu itken kun lähden töihin, ei ole rahaa edes masennuslääkeisiin.

Työpäivän jälkeen on vielä opiskelu, mitä en tahdo jaksaa millään.
Miesystävän kanssa ei myöskään muutu mikään, nauramme eri vitseille Cry
Näemme vain viikonloppuisin, eikä se näin vanhana enää johda mihinkään Cry Cry Cry

Toki osaan nauttia pikkuasioista, se on pakko, mutta näin loppuviikosta on yleensä
niin totaalisen kyllästynyt elämään, etten uskalla sanoa mitä ajattelen, ettet pelästy angel

Ystävällisin terveisin, Musta lumikki Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #223 : 22.04.2010 13:26:38 »

Hei, olisi kiva saada näkemystä omiin raha-asioihin ja mihin suuntaan tässä ollaan menossa.

Kiitos =)
Katsellaan..  Cheesy
Tässä kortissa ollaan rakentamassa kotia, rakentamassa uutta hienoon ympäristöön. Kaikki on jotenkin reilassa, kaikella on jokin suunta. Toisessa kortissa oleva henkilö seisoo pienen huipun päällä, ei paljoa ole tilaa siinä seistä, mutta kyllähän sitä siinä nyt pysyy kuitenkin. Hmm.. tulet omistamaan jotain, siltä tämä nyt vaikuttaa. Tässä kun nousee tälläinen henkilö omien maittensa keskellä reteenä. Asunto? Jotain kuitenkin vielä.. kohtuu piankin. Näen täällä kaikkea ihan positiivista. Onhan se raha välillä vähän tiukassa, mutta aina sitä pärjää. Nenä kohti tulevaisuutta vain.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #224 : 22.04.2010 13:35:22 »

Hei  Smiley

mitähän mahtaa nousta minun elämääni. Työasioihin toivoisin jotain suuntaa...tätä ei jaksa...että muuttaakko muualle.....ja erään miehen perässä? Onko tämä sellainen mies joka kanssa elämä olisi lähelläkään sitä mitä sydämeni toivoo?
Talous myös huolettaa...?
Voisi kuvitella, että palaset loksahtelee kaikki paikoilleen, kun oikeita valintoja tekee....mutta mistä aloittaa?

Ihanaa kesäodotusta  smitten
Nostetaan.  Smiley
Hmm.. täältä nousee jollain tapaa vaarallinen mies, jotain se varoittaa, mutta en osaa sanoa mitä. Mulle tuli tuollainen pieni pelkoreaktio tosta. Mutta pohdi sitä kuitenkin aivan itse sitä asiaa, se on sinun päätöksesi.
Nainen joka istuu ruukun päällä. Hällä on siis paljon kaikkea, mahdollisuuksia. Hän jotenkin piilottaa niitä, ei ota niitä käyttöönsä. Hän vain pitää ne siinä. Istuu niiden päällä. "Tälläistä nyt on, mutta mitä siitä sitten?" Vähättelee. Tykkää nyt istuskella vaan koska on keskittynyt johonkin muuhun. Ehkäpä tässä nyt kehotetaan että nousepas nyt siitä ja katso minkä päällä olet oikein istunut, mitä kaikkea sieltä löytyykään. Eivät ne mihinkään ole hukkumassa, mutta et niitä koskaan hyödyksesikään saa jos et tartu niihin. Tässä hetkessä on paljon hienoa mitä et ole tajunnutkaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42
  Tulostusversio  

Siirry: