Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aurinkomerkki vaihtelee  (Luettu 6898 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 26.09.2009 17:13:59 »


heissan,

ihan uusi täällä palstalla, mut pitkään en ole käynyt. nyt koitan kovasti selvitellä sekavaa karttaani Smiley
mutta ihmetyttää kun joka toisessa paikassa minut aurinkomerkiltä laitetaan oinaaksi ja kalat mielestäni olen. 20.3 kello 22.25 on siis syntymäaikana. eli kumpikohan olen virallisesti siis Smiley


kiitos avuista
tallennettu
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2009 17:46:52 »


1981 ja kotka. ei niin salaista tietoa ole kuitenkaan Smiley kiitos paljon jos voit auttaa
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« Vastaus #2 : 26.09.2009 17:51:39 »

20.3. Aurinko liikkuu Kalojen ja Oinaan rajamailla, joten syntymäkellonaika ratkaisee, kumpaan merkkiin kuulut. Syntymävuodellakin on merkitystä, eivätkä lehtihoroskooppien päivämäärät näissä rajatapauksissa aina vastaa todellisuutta.

Jos olet syntynyt Suomessa vuonna 1981 (niin kuin nimimerkistäsi päättelin), olet aurinkomerkiltäsi Oinas.  Smiley  Merkki vaihtui vain pari tuntia ennen syntymääsi.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 26.09.2009 18:03:46 »

 Eikö noissa rajatapauksissa usein omaa kummankin aurinkomerkin piirteitä vaikka olisikin juurikin Oinaan puolella?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.09.2009 18:44:58 »

^ Ei välttämättä, se riippuu ihan koko muusta kartasta. Enemmänkin sen tunteen, että molempia merkkejä on, tekee se, että ihmiset, jotka ovat syntyneet rajalla, eivät usein suostu myöntämään, että ovatkin oikeasti jompaa kumpaa näistä (koska kaikki ovat laskennallisesti aina jotain merkkiä aurinkomerkiltään, ei ole olemassa mitään "ehkäpä" -merkkiä). Grin Onko sitten joku tunne siitä, että on syntynyt "erikoiseen aikaan" ja sitä pitää sitten korostaa erityisesti, tiedä häntä.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 26.09.2009 19:11:21 »


2 viikkoa oli myöhässä synnytys mun tapauksessa, joten aina olen kuvitellut että olen selvästi kalojen merkissä vaikka syntymäaika on niin lähellä oinasta. Aika selviä kalojen piirteitä olen huomannut itsestäni ja oinaan olen aina yhdistänyt vahvuuteen, päättäväisyyteen yms(vaikka en ole paljon vielä tutustunut astrologiaan)
Omasta luonteesta en tälläisiä puolia hirveästi löydä vaikka tuntuukin että sellainen historia takana että voi olla ettei vaan ole päässyt esille. hyvin voimakas herkkyys, epäitsekkyyys, uhrautuminen ja ne kuuluisat pinkit lasit tuntuu vähän liian tutuilta mun osaltani.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #6 : 26.09.2009 19:22:31 »

Kyllä se oinaan puoleen heilahtaa. 0 astetta oinas

Tyttäreni aurinko on myös 0 astetta kauris.

Jostain olen kuullut että nimenomaan tuossa 0 asteessa merkki olisi voimakkaimmillaan ja puhtaimillaan. Taisi olla Tuija Astro-tv:ssä joka asiaa selvensi.

Eli tämän mukaan sinun tulisi olla oinaan perikuva!  Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #7 : 27.09.2009 17:30:52 »


kyllä nyt pitää vaan tähän oinas-elämään  Tongue on kyllä outoa.
vähän olen yrittänyt tutkailla karttaani, mutta vielä vähän sekavalta tuntuu. kalat merkuriuksessa ja venuksessa näemmä pitää mut sitten tarpeeksi kalamaisena? sattuikohan siinä nopeassa karttani selaamisessa näkemään onko rakkauselämäni täysin tuhoon tuomittu vai näkyykö siellä valoa? :Smiley

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 27.09.2009 18:13:16 »

Sanotaan, että jos aurinkomerkki on alle asteen verran viereisestä merkistä, sen viereisenkin merkin energiat vaikuttavat ihmiseen tavallista enemmän.  Jos aurinkosi on 0 astetta 8 minuuttia oinasta, vaikuttaa kyllä kalaenergiatkin suhun.  Sen takia tunnet kalan ominaisuudet omiksesi.

Oman kartan saa tehtyä tälläkin Astro.fi:n etusivulla, ei tartte mihinkään ulkomaankielisiin sivuihin sekaantua, ellei välttämättä halua.  Siitä voit sitten itse katsella sitä karttaa, ja pikatulkinnankin saat, ihan suomeksi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #9 : 27.09.2009 20:00:03 »

Oman tutkimukseni mukaan nuo rajatapaus-auringot tuntuvat voimakkaammin olevan sen edellisen merkin luontaisia, ne ikään kuin korostuvat näissä henkilöissä, kuten nimimerkki meimi tuossa edellissessä kommentoi. Heissä ei aina edes pysty tunnistamaan sitä varsinaista aurinkomerkkiä.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #10 : 29.09.2009 00:08:26 »

Kyllä se oinaan puoleen heilahtaa. 0 astetta oinas

Tyttäreni aurinko on myös 0 astetta kauris.

Jostain olen kuullut että nimenomaan tuossa 0 asteessa merkki olisi voimakkaimmillaan ja puhtaimillaan. Taisi olla Tuija Astro-tv:ssä joka asiaa selvensi.

Eli tämän mukaan sinun tulisi olla oinaan perikuva!  Smiley
Joo myös Kirsi siellä kertoi asian olevan näin. Eli juuri päinvastoin kuin monet luulevat; ei "rajatapaus" laisinkaan vaan voimakkaasti aurinkomerkkiään edustava.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 29.09.2009 02:50:12 »

Veljeni Leijonamieli on rajatapaus  harka ja  kaksoset :n välissä ja menee niukin naukin
 harka:n puolelle.  askendentti kalat

Noooo.......... :Smiley

Hällä on Kaksospainotusta muuten kartallaan ja kovasti on tuollainen Hyymör-miäs,
tilannekomiikan mestari, no hei...!  merkurius venus kaksoset
joten hänestä kyllä tuo Kaksospuoli kyllä tulee esiin hyvin,
mutta sitten tuollainen vakaa ja vastuullinen perhe-miäs, että hyvät tulot, talo, nainen ja lapsi.

Naisten naurattaja on, mutta luulisin, että aikas uskollinen
-suhteet pitkiä ja vakavia jo nuoresta lähtien.
Työnsä vuoksi matkustelee ympäri maailmaa niin, että taitanee 3 viikkoa kuukaudesta
olla muualla kuin kotimaassa kuu jousimies.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: