Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskottomuus??  (Luettu 3127 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 26.09.2009 23:51:22 »

hei !
 Olen huolissani parisuhteestani, sillä olin eräässä istunnossa ja minulle sanottiin,että minun miehelläni on toinen nainen. En ollut uskoa sitä, sillä olin uskonut aina mieheeni. Osaisiko kukaan tulkita hänen karttaansa?
Miehen synt.aika 19.12.1967 Klo:8.00 Lahti
Epätoivoinen Emia
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 27.09.2009 09:13:04 »

Aikanaan tunsin miehen joka oli syntynyt 18.12 ja aikamoinen häntäheikki oli perheestä ja vaimosta huolimatta..
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 27.09.2009 12:09:02 »

Hei Emia!

Toivottavasti et ota edellä kirjoitettua kommenttia vakavasti. Vaikka nimimerkin miesystävä olisikin ollut uskottomista uskottomin, se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki miehet, jotka ovat syntyneet suurin piirtein samana päivänä, olisivat samanlaisia.

Toki tupla-Jousimies (Asc & Aurinko) on vapaudenkaipuinen, mutta vapaudentunteen voi saavuttaa muutenkin kuin uskottomuuden kautta. Sama pätee kaikkiin mahdollisiin planeettojen välisiin aspekteihin, jotka yleisesti tai ei niin yleisesti uskottomuuden kanssa assosioidaan. Samaa energiaa voi aina käyttää useammalla tavalla.

Synastiakartta sekä Combine/Composite voivat antaa jonkin verran tietoa siitä, tuleeko kummankin osapuolen tarpeet suhteesta tyydytetyksi, mutta niistäkään en lähtisi yksioikoisesti uskottomuutta lukemaan. Täällä pätee sama kuin edellisessä: samaa energiaa voi käyttää useammalla tavalla.

Mielestäni kovin vastuuntunnoton "neuvoja" sinun istunnossasi. Aivan sama onko hän selvännäkijä tai tavallinen ennustaja, kukin heistä voi erehtyä ja siksi ennenkaikkea uutiset uskottomasta puolisosta ilman selkeää konkreettista näyttöä (tähän ei lueta kortteja eikä selvännäkijän tuntemuksia, näkemiä kuvia tms.) ovat sillä alalla tabu!

Myös astrologiassa pätee sama: jos joku kaupittelee sinulle jotain asiaa ainoana mahdollisena faktana, ole varovainen, hän on neuvonantaja varsin arvelluttava.

linjalla
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 27.09.2009 13:47:09 »

Hei Emia !

Jep lisäisin tohon mun ekaan viestiin että vaikuttaa tosiaan kaikki muutkin seikat kartalla kuin pelkkä aurinkomerkki...Mulle tul sen takia vaan menneisyys mieleen kun meni niin lähelle mun tuntemani miehen syntymäpäivää  Wink

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: