Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun rahaa sataa taivaasta  (Luettu 22871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 17.10.2010 14:50:01 »

odottelen edelleen erästä rahaa, mutta koska se on vakuutuskorvaus, mitä kauemmin menee, sitä enemmän tulee, että jee. !!  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #16 : 12.12.2010 13:30:43 »

Mulla on Noviisitar samantapainen kokemus. Kotihoidontuki ja lapsilisät paukahtaa tilille, ja silti siellä on kokoajan rahaa, niin, ettei tarvi tiliä kyylätä, että riittääkö ne. Ne kun vaan riittää, vaikka hummailisin kuinka. Kumma juttu  Smiley
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #17 : 25.05.2011 13:38:58 »

Heh,
olen nyt pari kertaa uuden asennoitumisen myötä lotonnut. Ekalla kerralla pyysin vain että saisin lottovoiton, ja avoimin sydämin arvostavasti kutsuin sitä luokseni.

Kuinka ollakaan, jokerista rapsahti kokonaiset 2,50€  Cheesy Oli suuri ongelma kuinka tämän mahtavan rahasumman käyttäisin...

Toisella kertaa pyysin tietyn summan, jolla pystyisin maksamaan akuutteja velkojani. Olen myös visualisoinut kuinka voisin auttaa lähimmäisiäni jos saisin isomman summan rahaa, ja kiittänyt että saan aina tarvittaessa apua.
Koska olen nyt aika hankalassa rahatilanteessa, tuntui melkein kettuilulta, kun taas kävin tarkistuttamassa kupongin ja kuinka ollakkaan: 2,50€ rikkampana  :Smiley

Alkaa oikeasti tuntua siltä, että tuolla korkeammalla pilailevat mun kustannuksellani...
Tarot-kortit vaan sanovat että selviydy itse asioistasi, kun olet tuhlannut vastoin omaa intuiotiotasi.

Oikeasti, miten tämä toimii? Pitääkö mun nyt vaan uskoa että yksin on selvittävä, vai mitä?
Toisaalta, kyllähän nuo kolikot antavat uskoa siihen, että pyyntöni on kuultu...
Olen jopa koittanut kumota mahdolliset köyhyyslupauksetkin, kun tätä kitumista on tässä elämässä jo pari vuosikymmentä ollut.

Onko jollain kokemusta, että nämä kutsumiset oikeasti toimisi?
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #18 : 25.05.2011 15:56:40 »

Kiitollisuus siitä, mitä on, tuo usein lisää, jopa taianomaisesti, minun kokemukseni mukaan. Ja sitten kun aktiivinen kiitollisuus unohtuu niin varat tyrehtyy...
Kokeile. Kirjoita lista kaikista asioista, tavaroista, olemassa olevista rahoista, aikaisemmin ansaitsemistasi ja lahjoina tulleista rahoista, ihmisistä joita rakastat tai arvostat, kyvyistäsi ja lahjoistasi, koulutuksestasi, musiikkikappaleista ja kirjoista, joista tykkäät. Kirjoita niin paljon kun tulee mieleen ja huomaat, että keksit koko ajan lisää kiitollisuuden aiheita ja elämääsi tulee lisää asioita, joista olet kiitollinen. Kiitä kaikesta ja koko ajan, hankalistakin ajoista ja asioista, koska niissäkin piilee usein lahjoja. Ja kiitä siitä, että aina saat juuri sen, minkä tarvitset, vaikket aina välttämättä saa sitä, mitä haluat.
Kiitollisuus tuottaa ihmeitä  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #19 : 25.05.2011 18:28:37 »

Musta tuntuu, että se kutsuminen luokse toimii. Ainakin mulla. Toivominen, unelmoiminen, maalaaminen ja innokas työ omien unelmien eteen, silloin se ei edes tunnu työltä. Jos työ nimittäin on negatiivista. Mulle ei ole  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #20 : 15.07.2011 13:36:46 »

Midän suunnalla ei ole rahasadekuuroja ollut, onpahan muuten ollut sellaisia onnenkantamoisia, jotka ovat tuoneet mukanaan myös taloudellista turvaa. Olen ollut aika varovainen aarrekarttaakin tehdessäni, mieluimmin olen siihen laittanut kuvaa siitä mitä toivon elämääni.
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #21 : 25.07.2011 20:37:55 »

Suomityttö: Ei ole helpottanut, ei.

 Laskujen lisäksi pukkasi pakkolomaa kesäksi, eikä jatkossakaan ole parempaa tiedossa. Ukkonen hajotti kiinteistöä useiden satojen eurojen arvosta. Lottovoittokin tuli samalle kylälle, vaan ei mulle.

Ei ole pyynnöt eikä toiveet eikä perustelut yläkertaan auttaneet. Ehkä kuitenkin joku tarkoitus tälläkin kaikella on...

Kiitos kuitenkin kun kommentoit  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #22 : 25.07.2011 22:31:26 »

Suomityttö: Ei ole helpottanut, ei.

 Laskujen lisäksi pukkasi pakkolomaa kesäksi, eikä jatkossakaan ole parempaa tiedossa. Ukkonen hajotti kiinteistöä useiden satojen eurojen arvosta. Lottovoittokin tuli samalle kylälle, vaan ei mulle.

Ei ole pyynnöt eikä toiveet eikä perustelut yläkertaan auttaneet. Ehkä kuitenkin joku tarkoitus tälläkin kaikella on...

Kiitos kuitenkin kun kommentoit  smitten

Oletko rukoillut ja pyytänyt rahaa sen sijaan, että olisit uskonut siihen, että sitä tulee? Millaisena koet rahan? Mitä tunteita raha sinussa herättää?

Jos pyytää ja toivoo rahaa, ei usko saavansa sitä. Jos uskoo saavansa rahaa, mutta omat rahaan liittyvät tunteet ovat negatiivisia, rahaa ei tule. Maailma antaa meille tasan sitä mitä tunnemme sisimmässämme. Jos tunnemme, että rahaa ei ole tarpeeksi, uskomme sen karttavan meitä ja jos koemme sisimmässämme olevamme rahamagneetin sijaan rahanpelättejä, rahaa ei tule. Ei vaikka mitä mielikuvaharjoituksia tekisi ja miten itkisi ja rukoilisi ja hakkaisi päätään seinään coolsmiley

Kaikki lähtee siis tunteesta. Mitä tunteita raha sinussa herättää?
Entäpä, jos olisitkin saanut sen lottovoiton tai sinulla olisi juuri nyt miljoonittain valuuttaa. Mitä tuntisit? Tuntisitko vapautta? Vai huolettomuutta?
On hyvä tunnistaa mikä tunne rahan tarpeen taakse kätkeytyy. Jos sanoo itselleen "Jos minulla olisi miljoonia, olisin vapaa huolistani, toisin sanoen täysin huoleton" silloin kaipaa elämäänsä huolettomuuden tunnetta. Paras tapa houkutella rahaa elämäänsä on ryhtyä tietoisesti tuntemaan huolettomuutta, vapautta, iloa, ihan mitä tahansa tunnetta, jonka suuri rahakasa saisi aikaan. Wink Vaikkei siihen fyysisellä taloustasolla olisi pienintäkään syytä, tunne sitä silti. Alitajuntasi ja maailmankaikkeus ei erottele milloin olet oikeasti siinä tilasteessa että voit kokea huolettomuutta taloudellisesti tai milloin vain kuvittelet olevasi siinä tilanteessa ja luot tuon huolettomuuden tunteen itseesi itse, ajatuksiesi avulla.


Tsemppiä!  smiley6600
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #23 : 09.08.2011 08:55:58 »

Samat fiilikset kuin monella tässä topikissa. On niin vaikeaa muuttaa sisintään, kun vuositolkulla menee huonosti. Aina kun vähäsen piristyy, alamäki on jo oven takana, vaikka kuinka olisi pinnistänyt jee jee -fiiliksiä Sad  tästä aiheesta minulla jo korkeakoulu-tutkinto  2funny

Sitä olen miettinyt, että miten nämä esim.lottovoittajat saa ne voitot? monasti se osuu todella epätoivoisellekkin, onhan hän lotonnut voiton toivossa. No, siitä otan voimaa...
tallennettu
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #24 : 09.08.2011 10:09:55 »

Niin, kyllähän minusta huolta pidetään, sen tiedän ja olen niin moneen kertaan nähnyt.  Konkreettista apua olen saanut aina tarvittaessa, jopa ilmaisia rehuja eläimille on eteeni tuotu kun on ollut tiukkaa  Cheesy  Ja vakituisen (ainakin toistaiseksi) työnkin sain, tosin hyvin huonosti palkatun...
On koti maalla ja hyvä mies, sellainen perhe josta olen haaveillut.

Aina on jotenkin laskut saanut sitten maksettua, vaikkakin monen mutkan kautta. Mutta selkeää helpotusta ei ole tullut eikä luvattu.

Kiitän kaikesta saamastani lähes joka ilta, ja avoimin sydämin toivotan vaurauden tervetulleeksi  Smiley
Todellakin visualisoin usein sitä, miten käytän vaurautta kun se kohdalle tulee.... Kuinka pystyn sitten satsaamaan luomuruokaan ja kuinka voin auttaa lapsia heidän opiskeluissaan ja muissa tarpeissa. Ettei tarvitse enää sanoa joka asiaan että ei ole varaa  Sad
Sitten voin jäädä freelanceriksi ja tehdä asioita omien voimien ehdoilla ja perhekin on tyytyväisempi...

Tästä käyn henkisiä "keskusteluja" päivittäin, kun riimut ja kortit sanovat sen olevan jo oven takana, vaan mitään ei kuulu eikä näy...Kärsimätönkö? knuppel2 en suinkaan....


MIkä lie opetus siihen sitten liittyy että kaiken pitää tulla hampaat irvessä,eikä helpolla saa ihminen päästä? Eniten harmittaa lasten puolesta kun ovat aina saaneet kunnella tuota ei ole varaa-mantraa. Nytkin mietin miten lapsi pärjää opiskeluissaan,kunen pysty häntä taloudellisesti tukemaan, vaikka yhteiskunta niin vaatii. Ei häneltä voisi millään opiskelua kieltääkään...  Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: