Sivuja: 1 ... 137 138 [139]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 834571 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #2070 : 10.09.2017 12:26:03 »

Hyvää jiihaata kaikille pitkästä aikaa! Tässähän on käynyt niin mukavasti että aika on lentänyt ja minä myös. Tämän aloittamisesta on jo KAHDEKSAN VUOTTA tänään! Jos satut tämän lukemaan ja lisäpotku kiinnostaa, niin hyppää valovaunun kyytiin tänään sunnuntaina 10.9 klo 17!
Ja sitku ehit niin vilkaise sivujani, siellä on kaikkea kivaa. Tämä foorumi oli mulle hyvä ja tärkeä aloituspaikka, viime vuodethan olen jo pääasiassa ilmoittanut muualla näistä sessioista. Mutta kiva palata fiilistelemään! Valoa taloon viideltä!
Sami
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #2071 : 10.09.2017 13:39:05 »

vauu?..mukana olen, kiitos
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #2072 : 10.09.2017 21:30:46 »

Hyvää jiihaata kaikille pitkästä aikaa! Tässähän on käynyt niin mukavasti että aika on lentänyt ja minä myös. Tämän aloittamisesta on jo KAHDEKSAN VUOTTA tänään! Jos satut tämän lukemaan ja lisäpotku kiinnostaa, niin hyppää valovaunun kyytiin tänään sunnuntaina 10.9 klo 17!
Ja sitku ehit niin vilkaise sivujani, siellä on kaikkea kivaa. Tämä foorumi oli mulle hyvä ja tärkeä aloituspaikka, viime vuodethan olen jo pääasiassa ilmoittanut muualla näistä sessioista. Mutta kiva palata fiilistelemään! Valoa taloon viideltä!
Sami
  Harmi, kun en ehtinyt mukaan. Toivottavasti pian palaat taas näissä merkeissä. T. Liekku.     smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 137 138 [139]
  Tulostusversio  
 
Siirry: