Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 849428 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pumperoinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1710 : 21.12.2011 18:48:17 »

Tätä varten kirjauduin, mukaan kokeilemaan kaikkina 3 päivänä  smitten

SuurKiitos!  ilmoittaisin ystäväni vielä mukaan kaikkiin hoitoihin smitten
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 19:20:04 kirjoittanut pumperoinen » tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1711 : 21.12.2011 21:58:52 »

Oih ja voih. Reilu 40kg koiraa halusi vastaanottaa hoidon mun mahan päällä. Siinä se nytki pienellä kerällä ja välillä nuolaisi jääkylmällä kielellään. Brrh. Nyt hää nukkuu polvitaipeessa, hautasi päänsä torkkupeiton sisälle, höppänä.

Mun fyysiset tuntemukset olivat vähän erilaisia kuin ennen. Yleensä vasemman jalan iho särisee. Nyt tuntui, että oikean jalan lihakset aaltoilivat voimakkaasti, rytmikkäästi. En päässyt kädellä kokeilemaan, jotta oliko "vain" tunne vai aaltoiliko ihan fyysisesti. Tuo säären ja jalkaterän tuntopuutoskohta sai virtaa. Hoidon lopulla mulla paineltiin voimakkaasti sizhukong-akupistettä oikean kulmakarvan ulkoreunasta.  Pisteen nimen ehdin jo etsiä netistä, mutta ei aavistustakaan mihin se vaikuttaa.

Nyt väsyttää ja tuli puheripuli. Harvinaista tällaiselle hiljaiselle ihmiselle. Yyppänän kanssa annetaan koko ajan sähköiskuja toisillemme. Taidanpa mennä pajaan kolkuttelemaan, tuli taas yksi ideanpentu eli -poikanen.

Hyviä yöunia ja valoisia päiviä toivottaa edelleen särisevä Tättähäärä joukkioineen.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1712 : 21.12.2011 22:57:21 »

Hei Sami!

Yritin keskittyä silmät kiinni, mutta jokin pani lähtemään ulos kävelemään ihan kesken kaiken. Katselin pimeää taivasta ja tuhansia valoja, joita ihmisten ikkunoissa on. Jotenkin minut ympäröitiin liittyväksi siihen kaikkeen eikä mihinkään.
On ihanan kevyt olo. Mitähän yön unet kertoo? Joskus on ollut ihan selkeitä vinkkejä hoidon jälkeen.

Kiitos Sami! Ethän vaan lopeta näitä lähetyksiäsi!
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #1713 : 21.12.2011 22:59:08 »

Minä myös mukana 24-25.12  Smiley

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1714 : 22.12.2011 20:48:53 »

Tapani mukaan unohdin ensimmäisen lähetyksen... pojalla paha flunssa ollut jo monta päivää, illan kiukkusi, kuumetta nosti, aattelin että tässähän nämä joulunpyhät menevät sairastellessa. Mutta... yönsä nukkui hyvin ja aamulla poika nousi kuudelta virkeänä. Oli kyllä aikamoinen ihmeparantuminen! Cheesy Kiitoksin ja seuraavia lähetyksiä odotellen  Smiley
tallennettu
Friadele
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


Profiili
« Vastaus #1715 : 23.12.2011 00:43:20 »

Eilinen tuntui todella voimakas energia - jostain sitä virtasi! Mietin millaista elämä olisi,
jos saisi paremmin yhteyden tähän energiaan...
Tuli rauhallinen olo ja jaksoin yllättäen tehdä monta juttua vielä illalla.
Seuraavaa lähetystä odotellen smitten
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1716 : 24.12.2011 20:31:22 »

Ja sitten henkisesti nupit kaakkoon! Keskityn erityisen paljon siihen juuri nyt, etten tee mitään. JOULUKSI KOTIIN! Ja ihmeitä jaossa, ota omasi ja kerro täällä (jos siltä tuntuu).
Samuel

Simmottis. Rauhaa. Huomenna kaakosta etelään.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2011 21:12:21 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #1717 : 24.12.2011 21:48:23 »

Kiitos Sami. Virkistynyt, onnellinen ja levollinen olo. Siitä ihmeestä. Sain oman ihmeeni niin, että lähetyksesi saapui hieman etuajassa ja sitten nukahdin. Äsken kävin ulkona ja sillävälin kuin nukuin oli sumu hälvennyt ja tullut todella kirkas tähtitaivas. Ensimmäinen ajatukseni oli, että tämä on Joulun Ihme. Vähän muuta mitä olisi tullut mieleeni odottaa, mutta se lumosi siinä määrin, että uskonsen olevan sen olleen juuri sitä mitä tarvitsin.


tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1718 : 25.12.2011 13:39:29 »

Mulla oli eilen ns tilanne päällä illalla, en ehtinyt kuulostelemaan ollenkaan, kun olin sovittelijan tehtävissä. On se kumma, että ihmisten pitää kehittää itselleen hirmuinen stressi ja kiire ja kireys joulun takia. Purkaantuu sitten aattona mitä erikoisimmilla tavoilla. Onneksi saatiin rauha maahan.
Nyt on ihana olla omassa kodissa, oman porukan kanssa, omassa rauhassa.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
punapaju
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92


Profiili
« Vastaus #1719 : 25.12.2011 20:12:05 »

KIITOS TÄHÄN ASTISISTA...Ensimmäinen energia lähetyksesi oli tosi "paukku"...mm.jalkapohjat kuumeni, niin, et niillä ois voinut saunavedet lämmittää  Cheesy ja kaikenlaista pientä ihmettä oli ilmassa...kissakin selvisi yskästään...Tämän iltaista odottelemme vielä mielenkiinnolla kaikki koko meidän poppoooooo :DKiiiitooooos!!!!!!
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1720 : 25.12.2011 20:33:53 »

Ja sitten taas Ihmetellään. Kotiin!

Yritin ihan tosissani olla tekemättä mitään. Korkeimman mahdollisen avulla, korkeimman mahdollisen siunauksella.
VALOISAA Joulua teille kaikille (ja niille kellä on tarve).

Palataan tarvittaessa eli jos Jouluihme tapahtui. Ei paineita. Ei ole niin vakavaa. Säteile Sinä Hyvä Ihminen.

Samu Eli
« Viimeksi muokattu: 25.12.2011 21:03:08 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1721 : 25.12.2011 21:31:51 »

Ässä pyysi kiittämään eilisestä. Monta päivää jatkunut päänsärky hävisi kuin tuhka tuuleen, ja vireystila nousi satasella.

Mulla mäjähti tänään jalka ja alaselkä aivan kylmäksi. Peukalot naputtelivat omaa tahtiansa, joku pisteli oikeaa korvalehteä. Teki mieli lähteä pihalle ravistelemaan harteita ja käsivarsia, mutta en saanut itseäni liikkeelle. Ukkelia vihellytti ja laulatutti kovasti. Sitä oli ilo kuunnella, vaikkei se osaakaan laulaa. Yyppänä nukkui silmät lommolla (=täysin umpisten unessa) ja korvat oli jääkylmät. Muut pojat vetäytyivät omiin oloihinsa.

Mulla nousi päällimmäiseksi onni, ilo, tyytyväisyys ja rauha. Loppuviimeksi olen niin tyytyväinen näihin elämän puitteisiin, joissa nyt oleilen. Saan olla niiden ihmisten ja eläinten kanssa, joiden kanssa haluankin olla. Saan olla erakko silloin kuin siltä tuntuu. Ruokaa on kaapissa vähän liikaakin ja katto pään päällä - ja hyvä katto onkin. Saan tehdä sitä mistä tykkään, asioita jotka tuottavat minulle iloa.

Ellen olisi täällä törmännyt hevosmieheen, olisin edelleen se pessimistinen, iloton, kärttyinen eukko, joka ei löydä hyvää mistään asiasta. Yrittäisin edelleen rättiväsyneenä ja kiukkuisena hoitaa kaikkien muidenkin hommat, enkä arvostaisi itseäni latinkaan vertaa. Kaikki olisi ikävää ja kurjaa, ja kaikesta pitäisi murehtia sekä etu- että jälkikäteen.

Vuosi-pari sitten kuvittelin saavani tästä hommasta apua fyysisiin vaivoihini. Juu, sain apua niihinkin, mutta olen saanut ja saan niin paljon enemmän kuin ikinä osasin toivoakaan. Minulle on alkanut tästä elämän mittainen matka, ja siinä on minulle ihmettä kerrakseen.

Kiitos, Sami.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1722 : 25.12.2011 23:44:33 »

Kiitos  smitten Sami  angel Tajusin yksinäisyyden ihmeen, vasta tänään  Cheesy

Ihana rauhallinen joulu täällä kotona, vaikka naapurissa onkin taisteltu yötä-päivää.
Sähkömagneettinen pulssi tuntui voimakkaana erityisesti eilen, tänään kevyemmin ja ilon kautta.

Joulurauhaa ja Ihmeiden Uutta Vuotta toivotellen  smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1723 : 25.12.2011 23:49:27 »



                   Kiitos Sami,---hyvää joulumieltä.         smitten
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #1724 : 26.12.2011 12:43:24 »

Hei Samu Eli  smitten
Kiitos meidän kaikkien puolesta hoidosta joka oli todella sitä kaikkein korkeinta kamaa. Ensinnäkin, lapseni on kärsinyt kovasta kurkku kivusta. Joulupäivänä kun hän heräsi, niin totesi, ettei minun kurkkuni ei ole yhtään kipeä, mihin se on yön aikana hävinnyt. Joulun taikaako. Minä olen yli puolivuotta kärsinyt vaivasta ja laidasta laitaan hakenut siihen apuja, no hetken apuja olen saanut, mikä on myös hyvä. Nyt olen tässä paripäivää kuulostellut itseäni ja varovaisesti sydämessäni kiittänyt ja rukoillut ettei palaisi enää. Olen aina saanut apuja hoidoistasi, mutta minä olen näköjään niin vaativa, että vasta kolme kertaa auttoi. Tarvitsen järeämmät otteet varmaan ja korkeinta kamaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: