Heipä hei - ja kiitos!
Olipas hassu "sattuma" tuo Samin edellisen viestin vika lause. Liittyy aika tarkasti hoidon aikana tekemääni oivallukseen

En tiedä mitä oikein siivottiin, mutta tällä kertaa oli mukana taas uusia juttuja. Mulla nyt tulee näitä fyysisiä tuntemuksia kirjattua enempi, kun ne on mulle vielä tutumpia ja helpompia käsitellä.
Aikaisempaan tapaan kropassa tuntui kihelmöintiä ja tökkäisyjä. Nyt oli myös edelliskerralla ekan kerran olleita nytkähdyksiä sormissa, varpaissa ja olkapäässä.
Hassuinta kuitenkin oli, kun koko keho heijasi. Pötköllä ollessa välillä jalat tuntuivat menevät pari senttiä ylös, sitten taas pääpuoli. Piti ihan varmistaa, ettei kukaan keikuta mun löhötuolia. Jossain kohtaa olin heijaavinani myös vaakatasossa. Koko keho tuntui paljon painavammalta kuin koskaan aikaisemmin hoidon aikana.
Uusi juttu oli myöskin se, että tähän asti erinäiset ajatukset ovat tulleet vasta myöhemmin hoidon jälkeen. Nyt katselin pienen leffanpätkän ja sain yhden hyvän oivalluksen. Pari päivää kummalliselta tuntunut selkä ei tunnu taas missään tuon hoidon/oivalluksen jälkeen. En tiedä mikä johtui mistäkin, mutta ei mun tarvikaan.
Tättähäärä kiittää ja pistää kiertoon!
Lis. Ai niin, tuo Miekkonen painui pehkuihin jo ennen ysiä. Normaalisti hää kukkuu ainakin yhteen asti yöllä. Tais tulla väsy.