Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 137
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 1173909 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #900 : 06.11.2010 19:04:51 »

Hei Sam

Musta iloinen lumikki on mukana, koska alakulo, yksinäisyys ja rahapula vaivaa Embarrassed

Voimia Sinulle auttamiseen smitten
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #901 : 06.11.2010 20:31:18 »

Aloitellaan!

Sellaista kekrienergiaa tänään! Toivottavasti kotiinpaluu on taas vähän lähempänä. Valoa!

T. Small Ass (eli pieni S)
« Viimeksi muokattu: 06.11.2010 21:03:54 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #902 : 06.11.2010 23:20:03 »

Kiitos Sami,  perille tuli,   smitten
tallennettu
Tätsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #903 : 07.11.2010 11:58:23 »

Heippurei lilla äs!

Eilen fyysiset tuntemukset jäivät tavallista pienemmiksi, kun hoidon aikana ei ehtinyt kuunnella ja tunnustella. Hyvä muistutus, ettei aina tarvitse analysoida  Smiley

Oikean säären puutunutta aluetta kylmäsi kyllä oikein urakalla. Hetken päästä saman jalkapohjan ulkosyrjää kuumotti kovasti. Sinänsä aika mielenkiintoista, koska yleensä energiat tuntuvat minulla vasemmalla puolella.

Viimeyö meni hienosti! Yhdellä särkylääkesatsilla 10 tunnin yöunet  Shocked Makeeta! Eikä koissut kulkeneet koko yötä piippaamassa, että kuka saa nukkua sohvalla minun kanssani, vaan rauhoittuivat paikoilleen ja olivat koko yön rauhassa. Hienoa!

Kiitos hevosmies!
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
annu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #904 : 07.11.2010 12:46:33 »

Kiitos eilisestä. Perille tuli, sai aikaan syvät yöunet.
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #905 : 07.11.2010 14:48:31 »

Kiitos Sami  smitten  smitten
Tuntui tällä kertaa kevyemmältä nuo energiat  Smiley
tallennettu
Nössö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #906 : 07.11.2010 20:21:04 »

Kiitos! Jouduin olemaan menossa hoitosi aikana mutta uskon perille tulleen tälläkin kerralla. Keveyttä tunsin.
tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #907 : 07.11.2010 21:12:47 »

Hei Sami  Smiley
Ilmottaudun seuraavaan massakaukoparannukseen...missä kohtaa sitten lienenkin.  Smiley
Tasapainotusta, puhdistusta, luottamuspulaan tahtoo täällä, tässä ja sitten.  smitten
ISO kiitos etukäteen!
 angel
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #908 : 08.11.2010 13:01:59 »

Kiitos taas Sansai hauskasta ja yksityiskohtaisesta palautteesta!

Tommista voi tulla mitä vaan. Laita nämä tapahtumat talteen printtinä ja varmuuskopioina ja näytä sitten hänelle, kun kuitenkin aikuisena on unohtanut osan asioista, niinkuin me kaikki. Kun koulu alkaa, työnnetään päähän kaikenlaista tietoa eikä kerrota näistä hommista mitään. Siinähän saattaa ihmiselle käydä niin ettei usko itse kokemiaan asioita todeksi. Mutta toivotaan että asiat muuttuvat siihen suuntaan että normaaliolotilamme ja aistimuksemme, mikä lapsilla on, palautetaan taas normaaliksi myös aikuisten silmissä ja mielessä.

Lisätään kaikki tietoisuutta ja valoa, kukin omien kykyjensä mukaan. Ja kykyjä on mahdollista lisätä satakertaisiksi. Vaikka heti. Tee päätös ja keinot löytyvät.

Sami
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #909 : 08.11.2010 16:34:26 »

Hei Sami! Olen kirjoittanut Tommille päiväkirjaa,aika pieniäkin yksityiskohtia myöten.Myös ketjusta olen ottanut monisteet.Totta on, että asiat unohtuvat uuden tiedon myötä,enkä halua kaiken unohtuvan,muuttuvan muistoissa.
Tänään on ollut ohjelmassa mäen laskua,sen verran on lumen riitettä.
Mäen päälle meno on onnistunut Tommilta siinä, kuin toiseltakin Tommilta.Minulta ei niinkään.Sain kyllä kolmannen palkinnon laskukerroista  Grin ja olen tyytyväinen.
Tommin sormet ovat vahvistuneet ja toimivat,mutta sormien pureskelu vielä jatkuu,joten hermoradat eivät ole aivan elpyneet koska "luita kutisee".Asioilla on aikansa.
Olen lukenut pojille Peppi Pitkätossu kirjaa,ovat innoissaan kirjassa olevasta Tommista,siitä repivät sellaiset naurut,että ryömivät pitkin lattiaa ja kiemurtelevat.Ollappa tässä nyt asiallisena sitten  crazy2
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #910 : 14.11.2010 12:48:49 »

Liikutuin ihan kyyneliin asti, kun luin Sinun, Sansai, kirjoitustasi Tommista ja hänen voimistumisestaan! Onnea ja menestystä teille jatkoon!  smitten  smitten  smitten Olen onnellinen teidän kaikkien puolestanne.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #911 : 14.11.2010 21:09:19 »

Jeeeees! Mulle tuli kylmät väreet kun luin ton, Sansai! Hevoset on parhaita kavereita! Auttavat meitä pöljiä, kun eksymme. Mahtavaa!

Palataan pian,
Sami
tallennettu

hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #912 : 15.11.2010 13:20:21 »

Hei taas!

Seuraava kerta on ke 17.11. klo 19.30, kesto taas sen puolisen tuntia. Valoa syksyyn!

Sham
tallennettu

Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #913 : 15.11.2010 14:05:17 »

Mukana,--meitä olisi viisi henkilöä, jos sopii,  Kiitos.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #914 : 15.11.2010 14:29:03 »

Minäkin ilmoittaudun mukaan.  Kiitos etukäteen!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 137
  Tulostusversio  

Siirry: