Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususkorpionin salat?  (Luettu 41675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #75 : 17.04.2011 12:38:14 »

Tämän piirteen olen huomannut niissä noususkorpioneissa, joita olen tuntenut; jostain syystä pelkkä olemus saa tiettyjen ihmisten tunteet nousemaan pintaan. Kokemuksia kellään?

Oma äitini on noususkorppari. Toisinaan raivostuttavaa, kun kaksi vahvaluontoista naista ottaa yhteen. Pitää ottaa ihan fyysistä etäisyyttä, joskus enemmän (350km) ja joskus vähemmän (20km).

Hauska tilanne teillä. Toisaalta mieti että kaikki 3 sisarusta noususkorppioneja.  :Smiley Mielenkiintoisia kasvuhetkiä meillä aikoinaan. Nyt jo rauhoituttu.... Paitsi erään kerran, ainakin ulkopuolisten mielestä. Kävimme sisaren kanssa keskustelua... omasta mielestämme. Hetken kuluttua veljenpoika 10v kysyy, miksi te huudatte toisillenne. Vaikka pulssi ei ollut noussut kummallakaan.  laugh
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #76 : 20.04.2011 18:00:36 »

Olen myös  askendentti skorpioni Mielestäni hyvin kärkäs sanomaan voimakkaasti
asiat. Kaikenlisäksi suorastaan valitettavan seksikäs E-kuppieni kanssa. Pakko pukeutua
johonkin värittömään säkkiin välillä, ettei muistuttaisi mitään Tuksua tai hutsua laugh
Lisäksi Pinoccio-nenäni on niin pitkä, että sen kyllä muistaa laugh
Mutta mitäs näistä, pikkujuttuja kaikki angel

Terveisin, Iloinen lumikki
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #77 : 05.05.2011 17:13:20 »

Täällä myös yksi noususkopu. Lisäksi kuu ja pluto skorpparissa (ja molemmat ovat yhtymässä askendenttiin).

Aiemmin keskusteltiin seksistä ja seksuaalisuudesta... Itse kuulun juuri näihin hurjastelijoihin, joiden kanssa rajoja saa hakea. Joskus olen kuullut sanottavan omaavani "miehen aivot" siinä stereotyyppisessa merkityksessä ja miettinyt olen lähes jokaista seksiin liittyvän alan harjoittamista Cheesy

Seksikkyys taas on hauska aspekti minussa - en ole vähääkään perinteisessä mielessä nätti tai kaunis, mutta miehiä (ja naisia) pörrää ympärillä. Kuulemma karsima, itsensä kantaminen, silmät ja ulosanti ovat tekijöitä. Ja se salaperäisyys. Hetki sitten sain kuulla neljän hengen seurueelta olevani the sassiest woman they have ever met. Viittasivat erityisesti pisteliääseen, mutta ei pahantahtoiseen, ulosantiin ja itsetietoiseen ruumiinkieleen.

Tabuja ei ole. Vastoinkäymisiä on ollut riittävästi monella saralla ja kaikkea on pitänyt, ja pitää edelleen, kokeilla. Henki meinasi lähteä n. vuosi sitten ja kun sairaalasta kuitenkin omin jaloin käveltiin pois niin samassa rytäkässä heivattiin kämppä, omaisuus ja duunit. Saksaan muutin 200 e taskussa.  Eikä täälläkään ole vastoinkäymisiltä selvitty, syksyllä muutan Britanniaan opiskelemaan.

Mutta mitä tulee tuohon, että huomataan... Allekirjoitan! Näitä tilanteita on niiiiiiin paljon. Mm. viime syksynä juttelin ohimennen yhden kapakan ovimiehen kanssa. N. seitsemän kk myöhemmin käydessäni ensimmäisen kerran ko. kapakassa hän muisti minut, mistä keskustelin, missä baareissa käyn, tanssimisesta jne... Indikoiden (ja olen oppinut elämään tämän kanssa, ja jollain tasolla jopa nautinkin siitä), että täällä tietyllä alueella (asun miljoonakaupungissa, joten siis tietty kaupunginosa, jossa kuitenkin "muutama" ihminen) minut tietää aika moninkertainen määrä ihmisiä omiin tuntemisiini nähden.

Ja pokkaa löytyy. Menen baariin mielelläni yksin ja nousen pöydälle tanssimaan. Vähintäänkin eroottissävytteisesti.... Alkoholia menee tai sitten ei (ja jos menee niin en tanssi). Useammassa paikassa on toivotettu tervetulleeksi baaritiskille coyote ugly- tyyliin. Ja meitsi nauttii... tosin en tiedä olisiko tällä tekemistä sitten kartan jonkun muun tekijän kanssa...

Ihmiset avautuvat minulle helposti. Sen on sanottu osaksi johtuvan siitä, että olen itse käynyt läpi vaikeita asioita eikä tabuja ole. Minua ei saa mitenkään päin järkyttymään tai tuomitsevaksi oli kysymys mistä tahansa, vaan nään kaikessa monen monta näkökulmaa (epäinhimillisyys tai epäluonnollisuus ovat minusta absurdeja termejä, on vaan paljon asioita mitä emme tiedä, ymmärrä, halua käsitellä, ovat vähemmän läsnä jne....).

Joskus manipuloin ihmisiä tiedostamattomasti, enkä pidä siitä piirteestä itsessäni (siis sitten kun tiedostan tekeväni sitä:D). Se on vaan niin helppoa... Ihmisten lukeminen, ohjailu, rivien välistä tulkitseminen... Sama pätee muutenkin laajojen kokonaisuuksien hallintaan ja useiden näkökulmien ja tulkintojen muodostamiseen. Koulu oli helppoa, lukiossa harvemmin viitsin vaivautua edes paikalle.

Tylsistyn todella helposti. Tarvitsen jatkuvaa muutosta. Aiheutan draamaa tai mitä tahansa, hakemalla haen hankaluuksia saadakseni kokea käyväni läpi muutosprosessia. Ja masokistisesta luonteesta johtuen (ja usein vastoinkäymisistä oppii enemmän kuin silkasta tasaisesta onnesta) teen usein asiat vaikean kautta. Mutta aina sitä on tultu jaloilteen vaikka mistä olisi hypätty Smiley

tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 06.05.2011 18:27:27 »

Olipas oikein virkistävää lukea vanhoja juttuja, ihan veret lähtivät kiertämään.

Kuinka viriili sitä on ollutkaan ja kuinka väsynyt sitä voi olla!  Cheesy Grin Sad Undecided Cry

Kai sekin kaikki on skorpionia, mutia myöten välillä kahlata ja sitten ei taivas ole rajana!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #79 : 06.05.2011 22:28:05 »


Kuinka viriili sitä on ollutkaan ja kuinka väsynyt sitä voi olla!  Cheesy Grin Sad Undecided Cry

Kai sekin kaikki on skorpionia, mutia myöten välillä kahlata ja sitten ei taivas ole rajana!  Wink
Kuin Feniks lintu tuhkasta nousee...
käy syöverit, mutta siivet kantaa. smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 06.05.2011 23:29:17 »


Kuinka viriili sitä on ollutkaan ja kuinka väsynyt sitä voi olla!  Cheesy Grin Sad Undecided Cry

Kai sekin kaikki on skorpionia, mutia myöten välillä kahlata ja sitten ei taivas ole rajana!  Wink
Kuin Feniks lintu tuhkasta nousee...
käy syöverit, mutta siivet kantaa. smitten

Kiitos! Siis siiville...pikku hiljaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: