Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususkorpionin salat?  (Luettu 42198 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #60 : 27.08.2009 14:48:38 »

mä en jaksa enää keskustella tästä asiasta Cheesy tai siis ainakaa väitellä sun kaa sasha mistään elämänhallintaan liittyvästä ...Mulle on ihan sama mitä ajattelet asiasta koska en oo näköjää samaa mieltä ja jokaisella on mielipiteensä piste.


tack och adjö Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #61 : 27.08.2009 14:50:52 »

Mun voimavarat ei riitä nyt väitellä asiasta sun kaa Sasha. Ku liität siihe viel sellasii asioita jotka ei liity tähän keskusteöuun millään tavalla!

tack och adjö!!

Minä liitän..? Olet sinä kyllä tapaus. Cheesy Olen lainannut ja käyttänyt ihan sinun omia tekstejäsi,
jotka ovat tässä ketjussa, ei siis mitään meidän keskusteluun kuulumatonta,
paitsi että tämä meidän keskustelu on off topic ketjun varsinaisesta aiheesta.

 askendentti skorpioni ja  aurinko merkurius kaksoset ;n kanssa ei kannata väitellä,
jos ei ole puhtain paperein matkassa tai ainakaan looginen. Wink

Ymmärrän kyllä, että arki voi olla sinulle työlästä, koska et pysty pysymään loogisessa
järjestyksessä edes kirjoituksissasi~ajatuksenjuoksussasi,
joten voin vain kuvitella miten muiden asioiden hoito menee. Shocked

Mutta kiitos ja näkemiin. Smiley

PS. Kas, ehdit jo muuttaa kirjoituksesi toiseksi sillä aikaa, kun kirjoitin vastausta. Huh idiot2
tallennettu
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #62 : 27.08.2009 14:57:07 »

Sasha

joo kiitos nyt vaan analysoinnista. Eks se niin mee et jos ei keksi mitään muuta sanottavaa niin aletaa menee henkilökohtaisuuksiin väittelyissä ja sitä sä mun mielestä oot tehny aika usein mm. vetoamalla mun mielenterveyteen... Ei tarvii arvostella mun elämää ja sitä miten tulen arjessani toimeen, varsinkaan kun sinulla ei ole siitä mitään käsitystä muuta kun omat olettamuksesi..

Mua vaan ottaa niin paljon päähän toi sun kirjotustyyli kun puutut esim. mun yksityiselämään ja vihjaliet kaikkea ja luulet tietäväs kaiken!!! ei oo mikää ihme jos ei mun kirjotuksesta saa selvää kun vituttaa tätä teksitä kirjottaessa niin paljon Smiley

mut joo kiitos vaan väittelystä....voitasko jo lopettaa tää Huh
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 27.08.2009 15:45:22 »

Sasha

joo kiitos nyt vaan analysoinnista. Eks se niin mee et jos ei keksi mitään muuta sanottavaa niin aletaa menee henkilökohtaisuuksiin väittelyissä ja sitä sä mun mielestä oot tehny aika usein mm. vetoamalla mun mielenterveyteen... Ei tarvii arvostella mun elämää ja sitä miten tulen arjessani toimeen, varsinkaan kun sinulla ei ole siitä mitään käsitystä muuta kun omat olettamuksesi..

Niin varmasti. Sinäpä sen sanoit.
Olen täysin varma, että sinullakaan ei ole paljoa sanottavaa.  Smiley
Ole hyvä vain, mutta en ole analysoinnut, vaan toistellut ihan sinun omia sanojasi.
Myöskään en ole arvioinut mieleterveyttäsi, vaan toistellut taaskin ihan omia sanojasi mielenterveydestäsi.
Sinähän mielenterveytesi tilan itse esiin toit. Smiley


Mua vaan ottaa niin paljon päähän toi sun kirjotustyyli kun puutut esim. mun yksityiselämään ja vihjaliet kaikkea ja luulet tietäväs kaiken!!! ei oo mikää ihme jos ei mun kirjotuksesta saa selvää kun vituttaa tätä teksitä kirjottaessa niin paljon Smiley

mut joo kiitos vaan väittelystä....voitasko jo lopettaa tää Huh

Älä  tuo esiin yksityisasioitasi, äläkä myöskään puutu muiden yksityisasioihin
ja analysoimalla, että koska sinulla on vaikeuksia elämänhallinnassa, niin muillakin on
-koska se ei useammankaan ihmisen kohdalla yksinkertaisesti pidä paikaansa. Wink

Kiitos kaunis itsellesi mukana olosta. Smiley
tallennettu
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #64 : 27.08.2009 16:10:35 »

 laiaus sashalta "Niin varmasti. Sinäpä sen sanoit.
Olen täysin varma, että sinullakaan ei ole paljoa sanottavaa.  Smiley
Ole hyvä vain, mutta en ole analysoinnut, vaan toistellut ihan sinun omia sanojasi.
Myöskään en ole arvioinut mieleterveyttäsi, vaan toistellut taaskin ihan omia sanojasi mielenterveydestäsi.
Sinähän mielenterveytesi tilan itse esiin toit. Smiley"

Kyllä sä yhdessä viestissä ainakin kysyit et onko mulla menossa joku depressiivinen vaihe ja mielestäni se ei liity mitenkään aiheeseen onko vai eikö ole..

mut anyway antaa olla...
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 27.08.2009 16:52:37 »



Kyllä sä yhdessä viestissä ainakin kysyit et onko mulla menossa joku depressiivinen vaihe ja mielestäni se ei liity mitenkään aiheeseen onko vai eikö ole..

mut anyway antaa olla...

Kysymys on KYSYMYS, johon vastaaja voi vastata esim. kyllä/ei ja halutessaan perustella.
Se ei sisällä analysointia, vaan olettamuksen esim. aikaisemmasta puheesta~kirjoituksesta.

Sama, kun sanot, minulla on karvoja takissani, (minulla on 2-suuntainen mielialahäiriö)
johon toinen kysyy, onko sinulla koiraa tai kissaa? (onko sinulla menossa depressiovaihe vai maaninen vaihe?)
Siihen voi vastata, ei, olin kylässä paikassa, jossa on koira (Ei, minulla on lääkitys kunnossa).

Normaalia. Smiley
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #66 : 27.08.2009 18:39:12 »

...Ja asiaan, asiaan..
Eli nousevaan skorppariin, vaikka tuo elämänhallintakin tietty mielenkiintoinen aihe onkin ja itse sen taisin esiin ottaa.... Voisi olla ihan omana ketjunaan, jos siitä ei vielä ole väännetty?HuhHuh

Mutta tuo Esmiraldan kuvaus että Nouseva skorpioni on arvoitus ja jossainmäärin sulkeutunutkin, niin tunnistanpa tuon oikeen hyvin itsessäni vaikka en ole  askendentti skorpioni vaan pluto aspect_con askendentti

Kaksosena olen eloisa, seurallinen, nousuvaakana diplomaattinen, mutta tuo  pluto kyllä tekee sen että en paljasta todellisia tunteitani tai persoonallisuuttani kuin todella harvoille!

Itseasiassa minua ei ole helppo todella tuntea sillä enpä avaudu mitenkään helposti.
Tämä ei ole itselleni ongelma, jollekin toki voi ollakin. :Smiley

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 27.08.2009 19:07:19 »

Huomasin tässä keskustelussa, että tuollaistahan se on. Puhutaan perusteellisesti asioita. Auta armias, kun poikani alkaa todistella jotakin asiaa ja jos vielä minä (samoin noususkorpparina) niin siihen ei pari vuorosanaa riitä, siinä menee myöhäiseen yöhön. Minä vanhempana jo osaan antaa periksi, mutta tuo nuorempi saattaa vielä omasta sängystään käydä luonani varmistamassa sen viimeisen sanan.  Grin

Nyt toivon, että hän on laajentunut tuolla Uuden Seelannin saarilla tavatessaan eri kansallisuuksia ja varmasti eri mielipiteitä elämästä.

Tai toisaalta, pelkään, ettei siinä edes yksi yö enää riitä, kun hän sieltä tullessaan innostuu asioista kertomaan ja vakuuttelemaan maailmanmenoa.  Wink

Ei muuten hänen silmiään voi pistäviksi sanoa, hänellä on mitä tunteellisimmat Kuu-Kalat-silmät.
Ja hassua, niin minullakin. Joskus kyllä katseeni ehkä jää turhan pitkään katsomaan. En pelkää katsoa silmiin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 27.08.2009 19:55:04 »

Sangviinikko, tuli mieleen, että  vaaka ei kerro todellisia tunteitaan,
koska pyrkii olemaan diplomaatti ja luokkaamatta ketään ja varmistakseen
molemmat mahdollisuudet kahdesta
ja  skorpioni siksi, että on laskelmoiva, eikä paljasta kaikkea kerralla tai ei ehkä koskaan,
mikäli asia/tilanne niin vaatii.

Esim. askendentti skorpioni;na saatan olla paljastamatta jotain olennaista, mitä tiedän
ja katsoa esim. valehteleeko toinen siitä myöhemmin.
Saattaa mennä pitkiäkin aikoja, kun seuraan hiljaa sanomatta mitään..

...ja annas kun  skorpioni sitten päättää hyökätä, niin siitä ei ihan heti selviäkään.

Suurinosa suhteistani on loppunut siihen, että toinen jää kiinni valehtelusta.
Esim. aika moni mies esittää ihan erilaista ihmistä, joka oikeasti on -> tehdäkseen vaikutuksen naiseen.

Suurin osa ex-miehistäni on sortunut liioittelemaan (tosin hiukan nykyinenkin, mutta ei vakavissa asioissa toistaiseksi) Tongue
ja aika moni "yrittäjä" liioitellut ja jopa valehdellut itsestään sellaisia asioita,
jotka ei pidä paikkaansa ja jotkin asiat, esim. villa/pieni linna Etelä-Ranskassa
ja olen ex-kanslerin hyvä ystävä, koska sinne Etelä-Ranskaan ei pääse heti matkustamaan
ja ex-lanslerillakin on kiireinen aikataulu ja henkivartijat ympärillään ja stressiä ja niin.. :Smiley

-ja sitten kun lyön faktoja pöytään, niin se villa/pikku linna Ranskassa on myyty,
ex-kansleri ollut vtumainen, eikä sitä halua enään tavata
ja tässä vaiheessa olen deletoinut ko. miehen numeron kännyköistäni ja jos vahingossa
tapaankaan enään, niin muistan kyllä vtuilla, että mites villa/linna siellä Ranskassa
ja kuinkas ex-kansleri voi. Wink
Ja aina parempi, mitä useampi sen kuulee..!  Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 19:58:17 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #69 : 27.08.2009 20:07:34 »

Annalen, sinä astrologinen kaksoiseni..  Grin smitten

Toinen juttu tuli sinusta mieleen, että  askendentti skorpioni:eilla on muuten
pirun hyvä taito ottaa muiden iskut ja syytökset vastaan.

Jos ne ei pidä paikkaansa, niin  askendentti skorpioni pystyy näyttämään miksi
ja jos ne pitää paikkansa, niin  askendentti skorpioni sanoo, että aivan,
oikeassa olet, jonka muut taas ottaa itse-ironiana ja sarkasmina
ja siten vtuiluna itselleen. Grin 2funny

tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #70 : 28.08.2009 11:21:45 »

Yksi merkki noususkorppariudesta on se, että olen liikalihava, hiukseton, mauton, väritön ja hajuton, mutta silti lähden kohta ostamaan kivat korkonilkkurit ja kipsuttelen niillä koko syksyn. Se on kai osa sitä valtavaa seksikkyyttä. Kiss
Omasta mielestäni olen se tyyppi, joita mahtuu 25 tusinaan, mutta silti käsittämättömällä tavalla kaikki muistavat minut vaikka minä en mielestäni koskaan tee mitään mieleenpainuvaa. Kakarana olin aina se ujo ja hiljainen huoneen nurkassa, mutta taas kerran yksi tyyppi sanoi "hei, me oltiin koulussa samalla luokalla" ja toinen ihan outo tyyppi jatkaa, että "ja me oltiin lukemassa kasvatustiedettä". Aivan järjetöntä! Tunnen itseni sirkusapinaksi. idiot2 Tai sitten minä olen aito  askendentti  skorpionilaugh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #71 : 28.08.2009 15:22:14 »

Tuosta  askendentti skorpioni:ko se johtuu, että joka hemmetin tyyppi muistaa,
kun olen käynyt kerran ostamassa take away-kahvin jostain puljusta, jonne jonottaa 50 muuta ihmistä samaan aikaan,
niin kaikki muistaa sen. buck2

Minulle käy usein, lähes viikoittain Wienissä, jossa olen asunut ainoastaan 3,5 vuotta
ja josta en mielestäni tunne kovinkaan monia ihmisiä, että kahviloissa, kaupungilla jne
tulee tyyppiä juttelemaan, joka tietää nimeni ja niin, ja kyselevät kuulumisiani ja kaikkea
ja minulla ei ole harmainta aavistustakaan, kuka se tyyppi on ja mistä hän tuntee minut. Huh idiot2

Minua ei yhtään helpota  aurinko merkurius kaksoset, joilla tapana päätyä keskipisteeksi
ja tuo magneettinen  kuu vesimiesbuck2 Ei se aina niin kivaa ole,
etenkin kun on huono päivä tai muuten vain haluaa olla omassa rauhassa, seurassakin.

Myöskin täällä astron foorumilla ns. "superstarat" (hyvässä ja pahassa), siis ne joiden kirjoituksia
eniten luetaan ja arvostellaan, ovat isoksi osaksi  askendentti skorpioni:ja.
Tosin siksi kai, että  askendentti skorpioni:lla on purevampi tyyli, eikä lässytä joutavia
ja jos lässyttääkin, niin ei ainakaan tylsästi.
Olen miettinyt noiden ylipitkien kanavoitien ja muiden lainauksien ystäviä,
että mahtaako monellakaan niistä olla  skorpioni kartallaan ratkaisevissa paikoissa? Huh idiot2

Minulla on kausia, joilloin en tykkää yhtään lähteä ihmisten ilmoille.

Tuosta  askendentti skorpioni seksikkyydestä sellaista, että vaikka ne laittaisi perunasäkin
päällensä, niin yleensä näkee ja kokee sen seksikkäänä
ja  askendentti skorpioni:n pitää aina olla hiukan varovainen pukeutumisensa suhteen,
koska se mikä näyttää hyvälle jonkun muun päällä,
saattaa näyttää  askendentti skorpioni:n päällä ylilyönnille.

Nim. Kantapään kautta opiskellut,  buck2 nykyään hyvin klassisuuteen taipuvainen  askendentti skorpioni,
joka pitää huolen, että tyylinikkareita  vesimies kauris ja  vaaka:ja löytyy lähipiiristä auttamaan.
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #72 : 07.04.2011 15:58:36 »

Eksyin tälläselle ikivanhalle palstalle ja tätä on kyllä tosi mielenkiintosta lukea kun itsekin olen  askendentti skorpioni . Samaistun moneen kohtaan  Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #73 : 13.04.2011 16:20:46 »

Kiireestä johtuen en ehtinyt kaikkia viestejä täällä lukemaan läpi -- toivottavasti en toista jo sanottua -- mutta tuli vaan mieleen heittää yksi kommentti. Disclaimer: en ole nouseva skorppari itse.

Mutta eräs todella etevä astrologi kuvaili noususkorpparia lainaamalla humoristisesti Tony Halmetta:

"Mikähän hitto siinä on, että aina, kun tämännäköinen tyyppi kävelee baariin, niin aina jonkun pitää tulla haastamaan sitä?"

Tämän piirteen olen huomannut niissä noususkorpioneissa, joita olen tuntenut; jostain syystä pelkkä olemus saa tiettyjen ihmisten tunteet nousemaan pintaan. Kokemuksia kellään?
tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #74 : 14.04.2011 11:24:25 »

Tämän piirteen olen huomannut niissä noususkorpioneissa, joita olen tuntenut; jostain syystä pelkkä olemus saa tiettyjen ihmisten tunteet nousemaan pintaan. Kokemuksia kellään?

Oma äitini on noususkorppari. Toisinaan raivostuttavaa, kun kaksi vahvaluontoista naista ottaa yhteen. Pitää ottaa ihan fyysistä etäisyyttä, joskus enemmän (350km) ja joskus vähemmän (20km). Toisinaan ihan tietoisesti käytän äidin noususkorpioniominaisuutta hyväkseni, koska hän herättää tiettyä kunnioitusta olemuksellaan. Eli olen pyytänyt äitini mukaan sellaisiin paikkoihin, joissa yleensä pinnallisilla arvoilla on merkitystä.

Noususkorpioni osaa olla erittäin pisteliäs, kun sille päälle sattuu. Myrkkypistintä pitää osata väistellä. Ulosanti voi olla erittäin kärkästä, vaikkei ole tarkoitus. Ja jos normaalista skorpionista sanotaan, että se näkee ihmisen läpi, niin kyllä näkee nouseva skorpionikin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: