Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia - terveysongelmien kartoittajana  (Luettu 119095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 24.07.2009 12:14:06 »

 askendentti harka Minulla on aina ollut kurkun kanssa ongelmia - kurkkukipuja vuodenajasta toiseen, flunssaa, keuhkoputkentulehdusta ja keuhkokuumeita on todella koettu.

 venus  12.h aspect_squ  pluto 7.h 2-vuotiaana todettu munuaisongelma, jonka takia olen käynyt useissa leikkauksissa ja saanut munuaissiirrännäisen. Syön koko elämäni lääkkeitä enkä tule koskaan parantumaan. Toisaalta  venus aspect_sex jupiter 12.h suojannut paljolta ja olen tämänkin kroonisen sairauteni kanssa ollut aina periaatteessa hyvin "terve" ja normaali. Minulla ei ole lähes mitään "lisäsairauksia" joita usein tulee munuaisongelmien kanssa kylkiäisinä, vaan olen saanut tyytyä tähän yhteen. Grin Verenpaineen kanssa kyllä ongelmia,  jupiter oinas aspect_squ aurinko kuu merkurius kauris, mutta sekin helpottanut vuosien myötä.

  aurinko kauris Minulla on erittäin vahvat hampaat, vain yksi reikä koko elämäni aikana - kauniit hampaani eivät ole, mutta varsin terveet! Luuston kanssa voi olla vanhempana ongelmia, tiedän, että minulla on lääkkeideni takia osteoporoosiriski.

 kuu rapu Mitään varsinaista syömishäiriötä ei ole, mutta rakkaus ruokaan on ja se välillä näkyy sitten sekä painossa että ruuansulatuksessa! Stressi näkyy mahaongelmina ja heti stressaannuttuani alkaa ne Härän kurkkukivut!

Eli kaikenlaista sitä kartalta pystyy kyllä näkemään!
« Viimeksi muokattu: 24.07.2009 12:16:06 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #16 : 24.07.2009 12:14:13 »

Artemis, mulla on kanssa aggression kasvaessa esim sanoin hyökkäävyysasteelle, stressin ollessa päällä; riidoista/puhumattomuudesta johtuva yleensä, joilloinka on esiintynyt rytmihäiriöitä mutta niistä olen parantunut kokonaan. Uskomatonta mutta totta! angel

kuu Rapuna vissiin on taipumus haavoittua ja vetäytyä jossain määrin omaan kuoreensa vaikka  oinas kiivaus koittaa kuinka päästellä tulemaan ulos. On ollut tulehdusairauksia mulla kuten migreeniäkin. Hyvin paljon on tulosta siitä, että pitkittyneet sisäiset patoumat; stressi (jotka pääsin sitten avaamaan ulos) olivat osa syy sairaustelu herkkyyteen.

Ebenian innoittamana muistin tässä, että minulla myös on todella hyvät hampaat. Ei ole yhtään reikää ollut koskaan ja vaivaisen vähän hammaskiveäkään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #17 : 24.07.2009 12:25:59 »

Artemis, mulla on kanssa aggression kasvaessa esim sanoin hyökkäävyysasteelle, stressin ollessa päällä; riidoista/puhumattomuudesta johtuva yleensä, joilloinka on esiintynyt rytmihäiriöitä mutta niistä olen parantunut kokonaan. Uskomatonta mutta totta! angel

kuu Rapuna vissiin on taipumus haavoittua ja vetäytyä jossain määrin omaan kuoreensa vaikka  oinas kiivaus koittaa kuinka päästellä tulemaan ulos. On ollut tulehdusairauksia mulla kuten migreeniäkin. Hyvin paljon on tulosta siitä, että pitkittyneet sisäiset patoumat; stressi (jotka pääsin sitten avaamaan ulos) olivat osa syy sairaustelu herkkyyteen.

Ebenian innoittamana muistin tässä, että minulla myös on todella hyvät hampaat. Ei ole yhtään reikää ollut koskaan ja vaivaisen vähän hammaskiveäkään.

Huomaan myös nykyisessä työssäni ahdistuvani kun en pääse pistämään aktiivista ja energistä oinaspuoltani täyteen käyttöön. Sisällä on paljon energiaa joka ei pääse purkautumaan. Siksi liikunkin vapaa-ajalla paljon.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 24.07.2009 13:03:45 »

Pitipä tarkistaa veljeni transiitit 1,5 vuoden takaa, jolloin hänellä todettiin Parkinsonin tauti. Tarkimpana olivat olleet päällä Saturnuksen oppositio Auringolle ja Neptunuksen yhtymä Marsille. Oireiden alkamisen aikoihin Kuun yläsolmu oli juuri ohittanut Auringon. Eli Saturnuksella on ollut hyvinkin paljon tekemistä tämän sairauden kanssa, kuten May oli tuossa arvioinut. Liittäisin kuitenkin tähän sairauteen myös Neptunus-teemoja.

Veljelläni on kuitenkin erittäin vetinen kartta, hän on  aurinko kalatkuu skorpioni ja  askendentti rapu, jonka lisäksi 5. huoneen  skorpioni- neptunus on kartan aspektoitunein planeetta. Maaelementissä ei ole mitään muuta kuin Pluto.

Olen pitkään ihmetellyt, onko velipoika todella onnistunut karttamaan kaikki neptuniset paheet, mutta nyt tämän sairauden myötä lääkitys altistaa voimakkaasti erilaisille addiktioille. Esim. pelihimo on yleistä Parkinson-potilailla, jotka saavat asianmukaista hoitoa. Noh, ainakaan toistaiseksi käytös on pysynyt kurissa, mutta saa nähdä, miten käy, kun sairaus etenee.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #19 : 04.08.2009 11:46:49 »

Äidiltä perinyt ikävän migreenitaipuisuuden...

Äidin äiti  aurinko  leijona  kuu  harka

Äiti  aurinko  vaaka  kuu  leijona

Minä  aurinko  skorpioni  kuu  leijona

Onko tää jotenkin  leijona sidonnaista, kun eikös astrolog. terv.kartan mukaan päätä hallitse  oinas ?
Samaa kautta perinnöllisyys jo nuorena korkeaan verenpaineeseen. Sekin lienee yleensä  oinas harmi? Itsellä kylläkin  ceres  oinas .

Äidillä ja mulla usein myös hartiat ja niskat rasittuu.  harka oireita.
Mulla on myös onneton vastustuskyky.  skorpioni oire.

Lisäksi mulla on aina ollut herkkä vatsa. Eikös se ole yleensä  rapu ja  neitsyt ongelma?
Itsellä  chiron  neitsyt . Närästää ja harmikseni pidän kahvista kovasti Sad
Luulen, että toi voi olla perua laktoosi-intoleranssista, joka on perinnöllinen isän kautta.

Isä  aurinko  vesimies   kuu  harka
Isän äiti  aurinko  neitsyt  kuu  jousimies

Lisäksi kahdella serkulla on laktoosi-intoleranssi:

 aurinko  harka
 aurinko   kauris

Lieneekö herkkä vatsa maaelementin tuoma vitsaus?
« Viimeksi muokattu: 04.08.2009 11:49:59 kirjoittanut HenzQh » tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #20 : 04.08.2009 12:45:37 »

  Oikeastaan ainoat vaivat joita mulla on ollut on sappikivet, Aurinko-Oinaana ei ole onneksi päänsäryistä koskaan vaivaa mutta hampaissa kyllä on ja etenevää reikää ilmestyy helposti. Ehkä tähän voi vaikuttaa  saturnus painotus kartallani 12. huoneessa ja yhtymässä  kuu, Saturnus kun hallitsee kai luustoa.
 Helposti kuitenkin sairastun kaikkiin flunssiin ja vastaaviin joita kausittain liikkuu, se on jokseenkin ärsyttävää. Nytkin iskenyt päälle joku pöpö  Angry.

 Laktoosi-intoleranssia on n 90% maailman väestöstä joten se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Minulla ei sitä kumma kyllä ole, lähisuvussa sitä kuitenkin on aika reippaasti.
tallennettu
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #21 : 05.08.2009 10:54:32 »

  Oikeastaan ainoat vaivat joita mulla on ollut on sappikivet, Aurinko-Oinaana ei ole onneksi päänsäryistä koskaan vaivaa mutta hampaissa kyllä on ja etenevää reikää ilmestyy helposti. Ehkä tähän voi vaikuttaa  saturnus painotus kartallani 12. huoneessa ja yhtymässä  kuu, Saturnus kun hallitsee kai luustoa.
 Helposti kuitenkin sairastun kaikkiin flunssiin ja vastaaviin joita kausittain liikkuu, se on jokseenkin ärsyttävää. Nytkin iskenyt päälle joku pöpö  Angry.

 Laktoosi-intoleranssia on n 90% maailman väestöstä joten se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Minulla ei sitä kumma kyllä ole, lähisuvussa sitä kuitenkin on aika reippaasti.

Nytkin särkee päätä  Sad

Mulla on aina ollut todella hyvät hampaat vaikken hirveesti panosta niiden hoitoon:D
Mistäköhän tämä johtuisi?
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #22 : 05.08.2009 11:42:58 »

 Kai ne on ne perintötekijätkin siellä taustalla, mun äidilläni oli ongelmia hampaiden kanssa (tosin hänen nuoruudessaan myös hampaidenhoito oli aika kyseenalaista) ja kai se heikkous näkyy sitten kartallakin kun tuo  kuu aspect_con saturnus? Kuu on Neitsyessä joka hallitsee ruoansulatuselimistöä joten sieltä kai voisi löytyä selitys noihin sappikiviinkin. Jotkut esim sairastelee äärimäisen harvoin, yksi mieskin kertoi lehdessä toisessa yhteydessä että on sairastanut viimeksi 20 vuotta sitten  Shocked. Ja mä tosiaan tunnun nappaavan kaiken lähistöllä liikkuvan pöpön itseeni  Grin. Varsinkin kurkku ja nielurisat on mun heikkous, muiden perheenjäsenten flunssa iskee mun kurkkuun saman tien. Ja kuume nousee yleensä saman tien korkeuksiin. Pitääkin katsoa tuota Marsia tarkemmin kartalla, se kun on kuumeeseen ja tulehduksiin liitettävissä näemmä tuon alkulähteen perusteella.

 No jos vielä kerran muokkaisi tätä  Smiley Eli pistin merkille kartallani  oinas aurinko  aspect_squ  leijona mars, joten jos nämä kaksi saman tulielementin omaavat ovat tuollaisessa hiertävässä kontaktissa toisiinsa niin ehkä sen voisi luulla vaikuttavan yleiseen vastustuskykyyn ja alttiuteen tulehduksille ja vastaaville. Kurkulle vielä toivon jotain selkeytystä.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2009 11:52:20 kirjoittanut DolceVita » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #23 : 05.08.2009 12:21:22 »

Ja mä tosiaan tunnun nappaavan kaiken lähistöllä liikkuvan pöpön itseeni  Grin. Varsinkin kurkku ja nielurisat on mun heikkous, muiden perheenjäsenten flunssa iskee mun kurkkuun saman tien. Ja kuume nousee yleensä saman tien korkeuksiin. Pitääkin katsoa tuota Marsia tarkemmin kartalla, se kun on kuumeeseen ja tulehduksiin liitettävissä näemmä tuon alkulähteen perusteella.


Mars  mars, sekös se syynä kun mullaki helposti noita kurkku/nenä = flunssasairauksia ollut. Nytkin tän kesän aikana kurkkutulehdus johon määrättiin penisiliinikuuri ja sillä parani sitten pois, mutta outo se kurkkusairaus oli; viittas oireet angiinaan muttei kuitenkaa ollut Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #24 : 05.08.2009 13:13:04 »

Ahaa, enpäs ole tähän vastannut Smiley

Mulla on vahva tulipainotus kartalla, ilma taas on vähissä. Ehkä ilman puutteen takia kärsin ajoittain vetämättömästä olosta, ei vain jaksa tehdä mitään. Kun ei tuo tuuletus aina pelaa ja päähän ei pääse lisäilmaa Grin

Mulla 6. huoneen kärki  rapu - tämän vuoksi mä kait reagoin asioihin mahallani. Stressin pukatessa päällä maha pörrää kuin mehiläispesä ja välillä taas on jumissa.. Stressin ollessa päällä en välttämättä aina edes muista syödä, mikä vaikuttaa oleellisesti mahan toimintaan. Voi muuten olla, että mulla on ärtyvä paksusuoli - sehän ei periaatteessa ole sairaus, vaan joku ihan rakenteellinen ero suolen seinässä ja sen takia maha elää omaa elämäänsä.

Mulla 6. huoneessa  kuunsolmu . Eli ilmeisesti mulle olisi hyvin tärkeää pysyä tietyissä arkirutiineissa sekä huolehtia omasta terveydestä. Toisaalta parisuhde osaltaan vaikuttanee yleiseen terveyteen: väljä  kuunsolmu aspect_con DC.

 aurinko jousimies . Mulla ajoittain on ongelmia juuri tuolla lantion alueella. Iskiasta, hermosärkyä jne., jos alaselkä on päässyt kylmettymään tai verryttely on jäänyt vähille ja sitten niksahtaa. Kartan hallitsija on  saturnusaskendentti kauris ), joten se liittyy luustoon ja yhdessä Aurinko-Jouskarin kanssa varmaan nuo luusto-/lihas-/hermovaivat keskittyvät tuonne alaselkään. Liikunta ja verryttely auttaa hyvin ja pitää vaivan loitolla Smiley

 kuu leijona - varmaan temperamentin kanssa saattaa sydän olla vaarassa, jos ei huolehdi itsestään Shocked  Mulla on tosin aina ollut normaali verenpaine, ainakin levossa :Smiley  Leijona liitetään sydämeen, mulla on kolesteroli koholla. Tosin lääkäri sanoi, että ne "hyvät arvot" (HDL, triglyseridi) ovat hyvällä tolalla, joten vielä ei kannata huolestua ja harkita lääkitystä Smiley  Vaikkakin syömisistä ja liikunnasta joutuu pitämään huolen. Meidän perheessä kulkee aikamoinen sukurasite verisuonitautien osalta ja  kuu leijona :ia meidän perheestä löytyy useampia...

Äiti tosin  kuu harka , hänellä on usein kröhää ja ylempien hengitysteiden ongelmia, vähän samaan tapaan kuin Ebenialla.

Mä olin pienenä aina kipeänä, nyt aikuisena ei meinaa enää edes talvilenssut tarttua muhun (en ole ollut flunssassa 3 vuoteen kertaakaan!) - mistä tämä vastustuskyky sitten johtuu Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 05.08.2009 14:15:13 »

Tuuli-Hiuksissa, minullakin nimenomaan nuo angiinamaiset oireet, ihan sama tuleeko viruksesta vai bakteerista kun aina on nielemisvaikeuksia, itse asiassa nytkin kun joku kesäpöpö vaivaa Cheesy. Oon ollut joskus sairaalassa tiputuksessakin juuri kurkkutulehduksen takia enkä voinut enään syödä tai puhuakaan.
 Olisiko kurkku liitettävissä Merkuriukseen, se kuitenkin liittyy puheeseen, kommunikointiin ja sitä kautta ääneen ja hengityselimiin -> myös kurkkuun? Minulla ei ole  merkurius ja  mars välillä kontaktia mutta  merkurius ja  pluto välillä on oppositio. Tuolla lähteessä sanotaan että Pluto hallitsee jotain märkäpesäkkeitä ja tuolloin tiputukseen joutuessani oli kurkussa joku paise jota koskaan ei kyllä löydetty eikä saatu aukaistua.
 Merkuriuksen painotus kartalla on myöskin vahvempi koska se hallitsee  askendentti  neitsyt.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #26 : 05.08.2009 15:10:00 »

Jos se Merkurius sitten oikuttelee kurkkuamme, niin mulla on  merkurius  oinas:ssa ja aspekti sille näin:  merkurius  aspect_squ

Pluto on taasen mulla  vaaka:ssa, tekee yhtymää myös  neitsyt:lle, huoneessa 1. ja vielä  askendentti

-Osaatko sanoa tuosta mitään, DV?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #27 : 05.08.2009 15:39:50 »

Tuuli-Hiuksissa, mihin taivaankappaleeseen se merkurius on neliössä, Plutoonko?
 Mutta Merkurius  oinas lisää kyllä tuolle Merkuriuksen edustamalle alueelle paljon Tulielementtiä. Siten siellä olisi Marsiin liitettävää tulehdusalttiutta, kuumeilua ym, eikö sulla päänsärkyjäkin ollut riesana (Oinas : Pää, aivot, pään alueen verenkierto, pään iho, kasvot, adrenaliinirauhaset).
 Oinas/Mars itsessään voi varmasti kertoa paljolti pään-alueella esiintyvistä ongelmista, mutta luulisin että Merkurius tarkentaisi sitä erityisesti lähemmäs nielua ja kurkkua jossa tapahtuu äänenmuodostus.


 Jos  leijona liitetään sydämeen meikän  mars sijaitessa siellä niin käytännössä tämä esiintyy kohdallani niin että synnyin reikä sydämessä eikä se ole vieläkään umpeutunut. Ares/Marsin keihäs teki sinne reiän Cheesy. Se ei tosin haittaa millään tavoin elämää.
 
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #28 : 05.08.2009 16:22:29 »

Tuuli-Hiuksissa, mihin taivaankappaleeseen se merkurius on neliössä, Plutoonko?
 

Siis en tiiä. En osaa tulkita mun karttaa niin... :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #29 : 05.08.2009 16:39:52 »

Tuuli-Hiuksissa, kun näet sun kartan vaikka täältä astro.fi:stä ja katsot sitä taulukkoa alempana niin katsot missä se neliö yhdistää kaksi taivaankappaletta. Taulukolta näkee selkeiten ainakin me noviisit Smiley.
 Eli vasemmalla taulukossa näet kaikki taivaankappaleet alekkain, sitten vasemmalla katsot kohtaa merkurius ja kun katsot siitä suoraan oikealle näet mitä aspekteja se tekee. Alhaalla on sitten ne joihin se tekee sen. Eli nähdessäsi neliön katsot sitä pystyriviä suoraan alas (tai ylös) ja näet mihin se neliö muodostuu  Smiley.
 Vastaavasti voi katsoa talukon alaosasta,vaakatasossa olevalta riviltä saman jutun, eli siinä katsot suoraan ylöspäin planeetan tekemiä aspekteja ja mihin (vasemmalla pystyrivi) ne osuvat.¨

 Sainkohan selitettyä nyt mitenkään järkevästi ja olikohan tämä se ongelma joka sulla on  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: