Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: inhottavia ihmisiä  (Luettu 26076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« : 29.01.2006 11:34:58 »

en tiennyt oikein minne kategoriaan tämänkin lykkisin, mutta menköön nyt tänne  Smiley

olin eilen työkavereiden kesken viettämässä iltaa, käytiin syömässä hyvää ruokaa ja oli pitkästä aikaa jotenkin niin ihanaa syödä hyvin jälkiruokinene päivineen. Suorastaan hyrisin tyytyväisyyttä, seura oli hyvää ja ruoka nautinnollista.  smitten

mutta sitten lähdimme joraamaan. ja sain tuta kuinka..pienisieluisia ihmiset ovat. sain järkyttäviä kommentteja pukeutumisestani sekä hiuksistani. Tiedän, että erotun joukosta, mutta olen aina kuitenkin siisti ja niin päin pois. Monet naiset, suuressa ikähaarukassa, olivat miltei kurkussani kiinni kun "selvästi vokottelin heidän miestään" tms. Ja useampi mies ei suostunut uskomaan, että olen varattu enkä kaipaa seuraa. usein sain huorittelua osakseni kun kaverini lopulta saivat häädettyä miehet luotani pois.

kaverinikin ihmettelivät, että miten sain moisia reaktioita aikaan, sillä osaan käyttäytyä enkä ole mikään syöjätär. tuntui, että minun olisi pitänyt katsella maahan, jottei kukaan olisi ärsyyntynyt. (jokapaikan henkilökunta tosin oli hyvin mukavaa.) aivan kuin olisin ollut uhka koko ihmisjoukolle.

minä lähdin lopulta kotiin aikaisin, sillä en jaksanut selitellä olemassaoloani ja olla pahoillani siitä minkälainen olen. siinä kun kävelin keskustassa yksikseni, sain taas hengittää. aivan kuin siellä eräässä baarissa olisi ollut kaikki inhottavat ihmiset yhdessä kasassa.

jotenkin koko eilinen oli kumma päivä. sitä sai varoa aika montaa ihmistä, sillä jo töissä tuntui, että liikkeellä on hirvittävän paljon negatiivisia ihmisiä.
tallennettu

en vaan osaa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 29.01.2006 12:15:50 »

Hei Ianthe, olen huomannut baareissa saman ilmiön ja siksi en todellakaan viihdy niissä. Varsinkin kun porukka on humalassa niin ne kaikki pikkumaiset ajatukset on sitten niin helppo nousuhumalassa huutaa ilmoille tai laskuvaiheessa ihan vain siksi kun ottaa päähän niin paljon, että jotenkin pakko purkaa ja sitten jos löytyy vähänkin otollisen oloinen kohde niin siitä vaan...

Muistan ikuisesti kun vuosi sitten uutena vuotena olin juuri masentunut baarissa ja lähteny yksin harhailemaan kun muut kaverit jäivät baariin. Kyllä olikin mielenkiintoinen reissu. Sain kommenttia aivan tuntemattomilta ohikulkijoilta tyyliin "hyi vittu miten ruma muija". No sitten sain myös sillä matkalla ainakin pari rakkaudentunnustusta jälleen aivan tuntemattomilta. Että näinpä...

Tuollaisista ei oikeasti kannata välittää, antaa niiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kenenkään täällä tarvitse selitellä olemassaoloaan saati sitten jotenkin muka oikeuttaa sitä. Ainakaan miellyttämällä muita. Koska se on jo alunperin täysin tuhoontuomittu ajatus.

Tärkeintä on mitä itse ajattelet itsestäsi. Sinulla on aivan täydellinen oikeus olla se ihminen, joka juuri sinä olet. Hengitä syvään ja unohda ne ikävät loppuillan kommentit ja muistele kuinka mukavaa sinulla oli alkuillasta.


 smitten
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2006 16:12:47 »

"Mitä voimakkaampi Valo sitä suurempi vastustus".  smitten

Ihmiset tiedostamattaan reagoi energiseen erilaisuuteen. Valoa täynnä olevat ihmiset saavat herkemmin ryöpytystä niiltä jotka eivät vielä ole Valoa löytäneet, ja nämä ihmiset kun eivät tiedä mistä se ärsyyntyminen johtuu niin hehän tahattomasti kohdistavat sen ulkoisiin asioihin, pukeutumiseen yms. mihin milloinkin. Toisaalta taas ihmiset jotka omaavat Valoa tuntevat rakkaudellisia tunteita muita kaltaisiaan kohtaan, vaikkapa ihan tuntemattomiakin kohtaan.  smitten

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2006 00:54:46 »

Olen samantapaisista syistä käynyt baareissa viimevuosina vain harvakseltaan...Jotenkin niissä usein tuntuu ihmeen negatiivisia energioita ja olo on baari-illan jälkeen jotenkin väsynyt ja alakuloinen, ihan kuin kaikki energia olisi hävinnyt johonkin. Enkä puhu nyt krapulasta!  Wink Minuun muutenkin vaikuttaa joskus tosi voimakkaasti ympäristön energiat, pitäisi kai aina muistaa tehdä jotain "suojauksia" ennen kuin lähtee ihmisjoukkojen sekaan... Mutta olen siis viime aikoina suosiolla jättänyt baareilun vähemmälle, kun en siitä kerran juurikaan mitään positiivista saa irti. Myös tuo eräiden miesten käytös on yksi syy joka saa aikaan negatiivisia viboja, ei ole kivaa jos heti pidetään ylimielisenä nirppanokkana kun torjuu humalaisten miesten lähentelyjä...  tickedoff
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 30.01.2006 01:13:51 »

Miumiu, juuri näin.

Mitä miehet tykkäis, jos humalainen nainen alkaiski haukkuun impotentiks, jos ei kiinnosta. TÄH!  tickedoff
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 30.01.2006 01:33:51 »

Tervehdys Ianthe!  smitten

Heheh.. Olet siis saanut tyypillisen suomalaisen tunnustuksen kauneudestasi ja viehätysvoimastasi. Cheesy
Jos olisit jossain henkisesti sivistyneemmässä maassa, niin he kertoisivat suoraan ilman käänteismerkitystä, että olet aivan uskomattoman kaunis nainen, toivon, että mieheni ei vain näe sinua ja nauraisivat ja halaisivat sinua sydämellisesti ja kysyisivät vinkkejä kauneuden hoitoonsa sinulta.  Smiley

Yhdyn täysin Freelancerin kirjoitukseen. Ihmiset eivät osaa kohdata sinusta hohtavaa Valoa ja kohdistavat sen siten ulkoisiin asioihin.

Hyvä keino on suojata itsensä vaikkapa Arkkienkeli Mikaelin energialla ja voimalla kaikelta negatiivisilta ajatuksilta, energioilta, sanoilta ja teoilta. Smiley

Lisäksi voit puhdistaa itsesi negatiivisesta energiasta kutsumalla avuksesi Arkkienkeli Zadkiel ja Hopeanvioletti liekki, joka polttaa kaiken negatiivisen.
Tällöin sinusta palaa pois kaikki se negatiivinen energia, joka vetää puoleensa muuta negaatiota.

Voit visualisoida mielessäsi, kuinka Hopeanvioletti liekki palaa sinussa ja puhdistaa energoitasi muuttaen kaiken karkean energian hiennommaksi ja puhtaammaksi. Voit myös visualisoida Hopeanvioletin liekit jonkun ikävän ihmisen tai asian ympärille ja nähdä kuinka se puhdistuu. Smiley

Voit myös tehostaa suojausta kuvittelemalla olevasi peili, jolloin kaikki sinuun kohdistettu energia, ajatukset, sanat ja teot heijastuvat takaisin lähettäjälleen.. siis kaiken positiivisen ja negatiivisen. Smiley

Sinä varmasti tiedätkin jo, että vain kehittymätön ihminen laukoo tuollaisia.. Sinä olet niin paljon enemmän ja nämä hiomattomat tietävät ja näkevät sen. Smiley


Lähetän sinulle vain lisää kauneuden energiaa, iloa, valoa ja rakkautta.  Smiley
Ihanaa, että sinä olet sinä. smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 30.01.2006 01:35:48 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6 : 30.01.2006 06:49:45 »

coolsmiley

            Tottahan se on, että valo vetää perhosia puoleensa,

              päivänvalo päiväperhosia, yövalo yöperhosia.

                Mutta mikä valo vetää puoleensa ??

K O I P E R H O S I A
                     2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 30.01.2006 08:58:49 »

Inhottava juttu Ianthe! Älä ota itseesi  Smiley
Ehkäpä se todella on taas sitä kateutta.
tallennettu
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #8 : 30.01.2006 10:12:48 »

kiitokset kovasti vastauksista  smitten

kummasti meinasi mennä nämä nyt ihon alle, vaikka normaalisti osaankin olla välittämättä negatiivisista ihmisistä jotka purkavat itseään muihin. jotenkin ollut tässä nyt kauhian yliherkkä  idiot2

olen muuten miettinyt, miksi ihmiset ovat niin hirvittävän kateellisia milloin mistäkin toisilleen, vaikka ilman syytä! ja kyllä, syyllistyn siihen itsekin toisinaan. Ja sitten on ihmisiä, jotka eivät osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan, vaan ajattelevat heti että "mitähän tuo nyt haluaa?"... *tuumaus*
tallennettu

en vaan osaa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 30.01.2006 10:30:55 »

Olen myös kokenut vastaavanlaisia tilanteita, mutta nykyään tosiaan harvemmin.
Kun ei baareilut tms. jaksa kovinkaan paljoa tai usein innostaa.

Yksinkertaisesti voisi sanoa, että outoja ja äärilaidasta toiseen reagointeja saan minäkin osakseni tuolla 'baari-maailmassa', jos siellä tulee käytyä.

Ne on tilanteita, joissa ei tiedä itkeäkkö vai nauraa. Hämmenystä ehkä osaltaan aiheuttaa se, jossei ole hakemassa seuraa, pitäisi siis näyttääkin kait 'ei kiinnostavalle'. (harmaalle hiirulaiselle tai suttaiselle...)
Uskomattomia 'törkeyksiä' saa kuulla, jos ei ole innostunut niiden miesten seurasta, jotka ehkä itse olisivat.
Ensin ollaan kokopaikan kaunein ja kiehtovin nainen ja hetken päästä aivan jotain muuta, kun en olekkaan hakemassa seuraa.
Jopa aivan illusionäärisiä juttuja jotkut vetävät. Kerrankin kun eräs mies koki itsensä torjutuksi (kuvitteli että kaikki on jotain 'vaapata riistaa', jotka vietää iltaa ravintolassa?) ja hän sepitti aivan oudon kuvion minusta. Lähellä istuvat 'pukuherrat' olivat venäjän mafian-miehiä, jotka vahtivat minua ja minä olin sitten myös nainen siitä maasta ja siksi en uskaltanut kiinnostua hänestä  Grin. Hän jopa tarjoitui 'listimään' nämä miehet (joita en edes tuntenut).... En oikein osannut sanoa siihen juuta taikka jaata, sillä niin silmät palaen hän siinä loi omaa maailmansa... uglystupid2

Jotta että kummalinen on maailma välillä... Cheesy
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 30.01.2006 11:52:12 »

Lainaus
Ja sitten on ihmisiä, jotka eivät osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan

Mie varmaan olen juuri tuollainen...
Tässä yhtenä päivänä joukko toisia alkoi puhumaan silmistäni, miten kauniit ne ovat ja säteilevät yms.
Mie olin ihan paiseessa.
Tuntui, että ihan hävetti suorastaan...
Tottakai sitten myöhemmin, kun olin päässyt tasapainoon itseni kanssa, olin iloinen siitä. Mutta juuri sillä hetkellä, en tiennyt minne olisin silmäni laittanut. Cool
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11 : 30.01.2006 16:23:38 »

Embarrassed
          Tarkoitus oli olla " valaiseva " , ei loukkaava !!
                                                                           :Smiley
           ELI: mielestäni, jos ihminen esim: esiintyy, tai pukeutuu

            provosoivasti ( yleistys ), niin silloin tarvitaan tosi vahvaa

             itsetuntoa, kestääkseen itselle kohdistetun pilkan, solvauksen,
 
              jopa syrjimisen !!!

O L K O O N   V O I M A    K A N S S A S I   T A I  A I N A K I N   H Y V Ä    M I E L I    smitten
                     2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 30.01.2006 17:35:10 »

Embarrassed
          Tarkoitus oli olla " valaiseva " , ei loukkaava !!
                                                                           :Smiley
           ELI: mielestäni, jos ihminen esim: esiintyy, tai pukeutuu

            provosoivasti ( yleistys ), niin silloin tarvitaan tosi vahvaa

             itsetuntoa, kestääkseen itselle kohdistetun pilkan, solvauksen,
 
              jopa syrjimisen !!!

O L K O O N   V O I M A    K A N S S A S I   T A I  A I N A K I N   H Y V Ä    M I E L I    smitten
                     2funny


Hmmm... Mitäs eräs silmä sanoo noista pooloneuleista ja suorista housuista/reisitaskuhousuista.. Valkoista ja ja vaalean harmaata... lähes mitään sanomattomasta, luonnollisesta meikistä, hiuksetkin useinmiten kiinni siististi...?
Kun sittenkin tulee tuota pilkkaa, solvausta ja jopa syrjimistä ja päälle sylkemistä...?
Onko sekin liian provisoivaa ja jopa liian seksikästä...? :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 30.01.2006 20:07:57 »

Kulta ianthe
Pista paa pystyyn, erilaisuus on kauneutta!
Naiden ihmisten ego on tosi alhaalla!!!
Rakkautta ia iloa niiiiin paljon kun ikina haluat!!!
Diamond
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 31.01.2006 13:14:10 »

Onpa erikoista, todella.

Naiset aina puhuvat siitä, miten missään ei saa istua rauhassa iltaansa, kun heti joku on tulossa iskemään. Minulla tätä ongelmaa ei ole koskaan ollut, sillä jostain kumman syystä olen aina saanut istua yksin ja rauhassa baareissa, jos olen niin tahtonut. Yksikään mies ei tule vokottelemaan tai häiritsemään minua. Kerran istuin Corner-baarissa Helsingissä 5 tuntia odottamassa ystävääni liumpparilasin ja piirustuslehtiön kanssa. Sinä aikana luokseni tuli yksi ainoa mies, hyvin kohtelias ja huomaavainen brittimies, joka halusi nähdä, mitä ihmettä piirsin (baareissa ei useinkaan näe piirtäviä ihmisiä). Hän jutteli minulle kuin ihmiset konsanaan ilman takaa-ajatuksia, kiitti kohteliaasti seurastani ja lähti pois.

Noh. Mie en ainakaan usko siihen, että jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee jossain puhumaan minulle, kyse olisi siitä, että hän yrittää iskeä minua.  :Smiley Mie ihan naiivisti uskon siihen, että kyllä ihmiset voivat jutella toisilleen, minäkin teen sitä aikalailla. Minun on jo pitkään tehnyt mieli pysäyttää kaupungilla eräs nuori herra, jolla on aivan jumalaiset hiukset! Pitkät, ihan suorat, kiiltävät hiukset vyötärön alapuolelle - kuin suoraan jostain shampoomainoksesta  Shocked Ja ihan vain siksi, että voisin sanoa hänelle, että hänellä on todella kauniit hiukset - ilman mitään takaa-ajatuksia.  Smiley Minusta kohteliaisuuksia tulee osata ottaa vastaan mutta myös antaa puolin ja toisin.

Toisaalta, ehkä syy siihen, miksi yleensä saan olla häiriköijiltä ja naistenkipeiltä miehiltä rauhassa on se, että liikuskelen harvoin yksin, muuten olen aina miesseurassa. Mie yksin naisena ja 3-6 miestä seurana. Olen myös ajatellut, että kun en ole mitenkään sinut oman naisellisen energiani kanssa en ehkä ilmennä naista itsessäni niin paljon, että se herättäisi kiinnostusta miespuolisissa energioissa ja niiden "ilmentymissä"  Grin

Kummallisia asioita, todella!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: