Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: inhottavia ihmisiä  (Luettu 26070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #15 : 01.02.2006 07:25:40 »



Hmmm... Mitäs eräs silmä sanoo noista pooloneuleista ja suorista housuista/reisitaskuhousuista.. Valkoista ja ja vaalean harmaata... lähes mitään sanomattomasta, luonnollisesta meikistä, hiuksetkin useinmiten kiinni siististi...?
Kun sittenkin tulee tuota pilkkaa, solvausta ja jopa syrjimistä ja päälle sylkemistä...?
Onko sekin liian provisoivaa ja jopa liian seksikästä...? :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

Lainaus

 :Smiley
           Jospa onkin niin:  Cry

           Että karma, tuo meitä mielellään seuraava opettajamme !!

           On järjestänyt sinulle oppitunteja, koska edellisessä elämäs-

           si olit mies, ja käyttäydyit naisia kohtaan poikkeuksellisen

           törkeästi, jopa satunnaisesti tuntemattomia kohtaan.!!    tickedoff  tickedoff  tickedoff


           Mitäpä jos:

           Seuraavalla kerralla, vastaavassa tilanteessa, mielessäsi

           kiität loukkaajaa, sekä lähetät rakkautta hänelle ja

Kiss  I T S E L L E S I   Kiss        angel   angel   angel


                               2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 01.02.2006 15:36:17 »



Hmmm... Mitäs eräs silmä sanoo noista pooloneuleista ja suorista housuista/reisitaskuhousuista.. Valkoista ja ja vaalean harmaata... lähes mitään sanomattomasta, luonnollisesta meikistä, hiuksetkin useinmiten kiinni siististi...?
Kun sittenkin tulee tuota pilkkaa, solvausta ja jopa syrjimistä ja päälle sylkemistä...?
Onko sekin liian provisoivaa ja jopa liian seksikästä...? :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

Lainaus

 :Smiley
           Jospa onkin niin:  Cry

           Että karma, tuo meitä mielellään seuraava opettajamme !!

           On järjestänyt sinulle oppitunteja, koska edellisessä elämäs-

           si olit mies, ja käyttäydyit naisia kohtaan poikkeuksellisen

           törkeästi, jopa satunnaisesti tuntemattomia kohtaan.!!    tickedoff  tickedoff  tickedoff


           Mitäpä jos:

           Seuraavalla kerralla, vastaavassa tilanteessa, mielessäsi

           kiität loukkaajaa, sekä lähetät rakkautta hänelle ja

Kiss  I T S E L L E S I   Kiss        angel   angel   angel


                               2funny

Heheheh..... Sinäpä se hauska silmä olet..   2funny  2funny
Osui ja upposi, kuin eräästä silmästä torpedoitu juttu loiskahtaa wc-pöntön syvennykseen roiskauttaen iloisesti vesipisaroita takaisin tulosuuntaansa.
Ikävä tunne saada kakkavettä sinne, eikö totta..?  Wink

Vaikka toisaalta, sanonta kuuluu, sitä paremmin ruusut kukkii, mitä enemmän kakkavettä niiden päälle heittää.  Wink

Mistäs kummasta sait päähäsi, että edes puhuin itsestäni..? En mielestäni maininnut itseäni (Minä olen) tuossa viestissä kertaakaan.
Voit toki jollakin silmälläsi sen vielä tarkistaa, etten vain olisi erehtynyt.  Wink

Jospa onkin niin, nyt kun tuosta Karmasta mainitsit, että Suomi on ikään kuin helvetti, jonne ovat joutuneet rangaistukseksi kaikki ne/me, jotka edellisessä elämässä teki syntiä kun elettiin vielä kristillisyyden ajassa ja täällä kuuluu asiaan, että suurin osa etsii vikoja toisistaan ja paikkaa minne tökätä tikku pystyyn...? Wink

Tai...

Jospa onkin niin, että Suomi on maapallon *hmmm* silmä, josta kaikki kuona ulostuu ja tavara on sen mukaista, mitä on niellytkin...?   Wink

Pakko onnitella osuvasta nimimerkin keksimisestä, kun näitä sinun juttujasi lukee.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006 15:42:06 kirjoittanut Asterix » tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #17 : 01.02.2006 23:05:39 »

Ihmiset on ilkeitä ja kamalia. Ole onnellinen ettet itse ole yksi niistä! Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #18 : 02.02.2006 17:59:55 »

Haluanpa, Ianthe, jutella sinulle, koska samoja kokemuksia on minullakin, joita nyt katselen vähän etäänpää jo.

Jääräpäisesti minäkin puin ja olin niinkuin itse halusin, tietyllä rohkealla tavalla, joskus tietoisestikin otin vastaan toisten 'ärtymyksiä'. Ja näin on vielä isompanakin, tietyllä tavalla osoitan sitä toisille outojen harrastusten kautta.

Siksi löysinkin nauraen itseni 'esittäjän' roolinq Michaelin kirjoista. Esittäjällä on tietyn viestintuojan ja peilinä olemisen rooli. Toiset näkevät tässä peilissä omat puutteensa rohkeudessa, itsetuntemuksessa ja itsetietoisuudessa mm. Sapettaahan se. Mutta itse meidän ei tarvitse olla toisen 'kaatopaikkana', pitää ottaa tyyneenä vastaan se, minkä loppujen lopuksi itse aiheutamme tai herätämme toisissa esiin.

Ja nautitaan imartelusta.  smitten Sitäkinhän on, kunhan sen kalastaminen ei tule päämääräksi. knuppel2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 02.02.2006 22:07:55 »

Tämä ei ehkä varsinaisesti kuulu aiheeseen...

Mutta liittyy kyllä inhottaviin ihmisiin.

Kyse on minusta ja minun kahdesta uudesta "parhaasta" ystävästäni, olemme tunteneet syksystä asti kun aloitimme samalla luokalla uudessa koulussa. Olemme tosi läheisiä, välillä lähes asumme yhdessä ja koulussakin halaillaan ja kävellään käsi kädessä.  :Smiley

Toisella ystävistäni on lapsi, toisella on säpinää yhden meidän luokan pojan kanssa ja minä olen juuri eronnut poikakaveristani. Luokkakaverit ja rinnakkaisluokkalaiset kyllä siis tietävät, että on meillä mieselämääkin muodossa tai toisessa ainakin ollut.  Smiley

Silti tuossa pari päivää sitten yksi poika lähetti tälle ystävälleni (jolla on lapsi) viestin, että "jotkut on vähän miettinyt, ootteko te lepakoita, kun te ootte aina 'niin ihania yhdessä', yökyläilette jne. onko siinä jotain vinhaa perää?"

Ei sillä, että minulla olisi mitään lesboja vastaan päinvastoin! Mutta on käsittämätöntä että ihmiset ovat niin etäisiä, kylmiä ja ahdasmielisiä, että tyttöjen välinen ystävyys johon kuuluu myös fyysiset rakkauden osoitukset (pusut poskelle, halailu) leimataan heti lesboudeksi!!!! ja sitten katsotaan vähän kieroon!!  Angry

Anteeksi vain mutta saan minä rakastaa ystäviäni ilman kieroja katseita!!!
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #20 : 02.02.2006 22:42:50 »

Ehkäpä tässäkin on kyse juuri kateudesta. Siitä, että jotkut eivät itse uskalla olla niin avoimen läheisiä, kuin minä ja ystäväni. Mitä sitten jos leimataan. Leimatkoon sielunsa kyllyydestä!
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #21 : 02.02.2006 23:13:27 »

Niinpä smitten

Ja itse jo itsellesi vastasitkin. Wink
tallennettu

Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #22 : 02.02.2006 23:28:25 »

Ehkäpä tässäkin on kyse juuri kateudesta. Siitä, että jotkut eivät itse uskalla olla niin avoimen läheisiä, kuin minä ja ystäväni. Mitä sitten jos leimataan. Leimatkoon sielunsa kyllyydestä!

Ei välttämättä kateudesta ole kyse, voi tietysti olla sitäkin, mutta luulen että syy on siinä että valtaosa ihmisistä ymmärtää vain ja ainoastaan rakkauden eroottisen merkityksen, eli parisuhde rakkauden. Universaalirakkaus on sellaista, jota sydämensä avanneet voivat tuntea kaikkia ja kaikkea kohtaan, vaikkapa sukupuolesta, rodusta yms. riippumatta.

Itselläni on naispuoleinen ystävä ja olemme toisillemme erityisen rakkaita ja tärkeitä, vietämme paljon aikaa toistemme kanssa ja hän on usein minulla yökylässä. Asetelma on sellainen mitä monet meidän läheisistä eivät ymmärrä eivätkä usko ettei meillä ole suhdetta parisuhde mielessä, ehkä jopa paheksuvat meidän ystävyyttä koska toinen osapuoli elää parisuhteessa. Mutta ei sitä ymmärrystä voi heiltä edes vaatia koska he eivät edes tiedä universaalin rakkauden olemassaolosta mitään. Ystäväni mies kyllä ymmärtää meidän ystävyyssuhteen ja luottaa meihin täysin.  Smiley

Musta tuntuu että pointti on se, että annetaan rakkauden virrata vapaasti ja myös osoitetaan sitä kun siltä tuntuu, eikä aseteta mitään sellaisia odotuksia muita kohtaan että heidän tulisi ymmärtää se oikein. "Antakaa heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät", pätee moneen kohtaan. Ihminen tuomitsee ja leimaa ymmärtämättömyyttään. Mä en haluasi että ihmisiä kutsutaan inhottaviksi ihmisiksi, minkä he sille voivat että he ovat sokeita? Rakastetaan heitäkin koska kaikki ovat rakkauden arvoisia.  smitten smitten

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Ozzette
Vieras
« Vastaus #23 : 02.02.2006 23:40:27 »

Eivät mielestäni inhottavia, ymmärtämättömiä vain. Itse useimmiten "viittaan kinttaalla" tuollaisille. Minusta on upeaa ja ihailtavaa, että myös samaa sukupuolta olevat voivat esim. halia toisiaan, ilman että joku heti leimaa tai tuomitsee. Rakkautta on monenlaista. Ajatelkoon muut mitä haluavat... Näin itse ajattelen. Love is in the air ! ISOOO HALIII !!  2funny  smitten
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #24 : 03.02.2006 00:06:55 »

Minusta on upeaa ja ihailtavaa, että myös samaa sukupuolta olevat voivat esim. halia toisiaan, ilman että joku heti leimaa tai tuomitsee. Rakkautta on monenlaista. Ajatelkoon muut mitä haluavat... Näin itse ajattelen. Love is in the air ! ISOOO HALIII !!  2funny  smitten

Paljon useimmin muuten näkee naisten kesken rakkauden osoituksia kuin miesten kesken. Ja vaikka tuossa aiemmin kerroinkin että annetaan rakkauden virrata ja osoitetaan sitä niin ainakin itselläni, mies kun olen, on olemassa aika iso kynnys osoittaa teoilla universaalia rakkautta toista miestä kohtaan, esim. halaamalla tai jotain. Tuossa kohtaa on itselläni paljon opittavaa..  Shocked ..mut kai se siitä.  Smiley
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Ozzette
Vieras
« Vastaus #25 : 03.02.2006 00:12:02 »

Freelancer, olen itsekin jotenkin pannut merkille, että naisille tällainen on ehkä luontaisempaa... Hoivaamisvietistäkö tms. johtunee... ? Luulisin näin... Äidinvaistot/äidinrooli tjtn.  :Smiley Jotenkin olen huomannut, että miehillä onkin enemmän tällaisia "fobioita" kuin naisilla... Tuntuvat suhtautuvan homouteen/lesbouteen tuomitsevammin ja jyrkemmin. Minulla on henk.kohtaisiakin kokemuksia asian tiimoilta, sillä siskoni on lesbo ja hänen myötään olen tutustunut siihenkin "maailmaan". Enkä asian aikoinaan esille tultua ole KOSKAAN pitänyt sitä mitenkään huonona tai tuomittavana. Kukin taaplaa tyylillään ja eikö TÄRKEINTÄ ole NIMENOMAAN RAKKAUS !? Itse taas rakastan miehiä...  Wink  laugh
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 00:23:41 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #26 : 03.02.2006 00:14:59 »

Ehkäpä tässäkin on kyse juuri kateudesta. Siitä, että jotkut eivät itse uskalla olla niin avoimen läheisiä, kuin minä ja ystäväni. Mitä sitten jos leimataan. Leimatkoon sielunsa kyllyydestä!

Älähän välitä, Valonkantaja!

Minulle kerran yksi ystävä ilmaisi asian näin: Kun kaksi tai useampi nainen istuvat yhdessä tai tavataan yhdessä oikein toisiinsa keskittyneinä, niin mies (ja miksi ei sivullinen yksinäinen nainenkin) kohtaa heissä tunteen joka eniten herättää erottisuutta ja siitä purkautuvia tunteita. Eli jos eroottisuuden leimaa positiivisuus, niin hän ihailee ja herää mielenkiinto, jos sen leimaa negatiivisyys, syntyy kauna, viha ja ahdistus eli 'on minulta pois, minä en ikinä saavuta tuollaista'.

Ehkä tässä tapauksessa viestittäjä itse pelkää omia ajatuksiaan.

Kyllä se niinkin on, että yhteisöllinen enemmistö on lietsonut erilaisuuden pelkoa.  tickedoff
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #27 : 03.02.2006 01:19:48 »

Minulle tuli hieman tyhmä olo tuosta jutusta. Ajattelin jopa että pitäisikö yrittää käyttäytyä hillitymmin, niin ettei kenenkään tarvitse ajatella mitään. Aloin myös epäilemään omaa seksuaalista suuntautumistani!

Mutta mitä.. Ihan naurettavaa. Kyllä minulla on oikeus olla niinkuin olen. Ja olin sitten hetero, bi tai lesbo, niin eihän sillä ole mitään väliä. Ei ole mitään väliä, mitä joku minusta ajattelee. Haluan olla rohkeasti oma itseni välittämättä siitä, että erilainen käyttäytymiseni herättää ihmetystä.

Mikä olisi tylsempää elämää kuin sellainen, että yrittäisi väenvängällä sopeutua muottiin ja pysyä harmaassa massassa, niin ettei vaan ikinä vahingossa joutuisi kenenkään positiivisen/negatiivisen huomion kohteeksi... Sellainen on vain itsepetosta ja pelkoihinsa alistumista!


suvaitsevuutta, erilaisuutta, rohkeutta  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 03.02.2006 09:32:58 »

Kyllähän nämä on aina vähän 'kaksipiippuisia' juttuja.  Wink
Toisaalta on hyvä olla oma itsensä ja on parasta olla oma itsensä ja jos ei sitä muut hyväksy, olkoon se heidän murheensa.

Vaikeaa taas lopultakin on tietää ja erottaa mikä todella on omaa itseä ja mikä on jotain muuta opittua tms.
Omalla kohdallani ainakin olen huomannut, että minulla on lievästi taipumusta provosoida tietyllä tapaa ihmisiä juuri niillä alueilla, jotka tiedän heille 'vaikeiksi'. Undecided
Jotenkin toisten estot voi provosoida minua käyttätymään niin, että saavat estoilleen jotain mitä 'kauheksua'.

Toisaalta silloin, en voi valittaa, jos joku 'tuomitsee' tms...enkä oikeastaan niin teekkään...
Muutoin voisin ajatella, että haluan vain tehdä itseäni itselleni jotenkin tärkeäksi tai erikoiseksi...mikä varmasti on aikanaan pitänytkin paikkansa... :Smiley
Se tuo kyllä mukavasti väriä elämään ja hassuja tapahtumia matkan varrelle.

Itsellä ainakin on kai joku 'tavis-harmaahiirulais-robotti-ajattelu-pikkuvanhuus' -trauma...eli en sellainen haluaisi olla mistään hinnasta...
Luultavasti siis sellaiseksi olisi hyvä tulla, että oppii, että ihan omilla aivoilla sellaisetkin ihmiset tosiaan ajattelee.
Noh, olen sitä ollutkin...ja tiedän, että näin onkin, mutta en istu siihen muottiin kuitenkaan...
Elämästään voi tehdä millaisen haluaa, jos muistaa kuitenkin suoda sen myös toisille!

 smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #29 : 03.02.2006 10:50:26 »

Heh, Mi-Olea, se on varmaan tuo  aurinko vesimies, joka saa aikaan tuota provosointia.
Itselläni ihan sama juttu. Hauska olla hieman merkillinen (toisten mielestä) toisinaan...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: