Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiatunnustelua  (Luettu 16621 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 25.01.2006 12:50:36 »

Terve,

onko teillä tapana tunnustella toisten astro-foorumilaisten energioita? Itse teen sitä täysin vaistomaisesti, lienee luontaista AC-Ravulle.

On kirjoittajia, joiden energiat tunnen lähinnä vain päässä, joko päälaella tai ohimoilla. Sitten on joitakin sellaisia, joiden energiat tuntuvat keskikehossa hyvin raikkaana, vuoripuromaisena tai sitten lämpöiseänä ja empaattisena. Jonkun oikein juurevan tyypin energiat saatan tuntea jalkapohjissa asti.

Aggressiot tuntuvat herkästi vatsassa, peruschakrassa ja joissain tapauksissa ohimoilla. Entäs teillä muilla?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 25.01.2006 13:10:58 »

Kyllähän sitä välillä sattuu...
Mitenkään hakemalla en sitä tee...
Sanotaanko, että ne joiden kohdalla se aidon auttomaattisesti tuntuu, sen aistin, muuten en.  Smiley

Toisaalta tulee sellaisia 'luonnekuvia' mieleen..myös.
Tai jotain sinnepäin...nehän saattaa todellakin vain pohjautua mielikuvitukseen, mutta jotain aina joistain välittyy, jotka jollain tapaa koskettaa kirjoituksillaan.

 smitten
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #2 : 25.01.2006 14:09:41 »

Vaistoan  aikas äkkiä, jos joku on ärtynyt/vihainen, keljuuntunut tms. muuten negatiivisella asenteella. Ja mulla on myös melkeen heti sitten taipumus alkaa sovitteleen ja lauhdutteleen tilannetta.

Tässä jokin aika sitten, sanoin kotiin tultuani miehelleni, että olen aivan poikki. Olin koko päivän yrittänyt tasapainottaa kahden naisen välistä tilannetta, joka oli lähestulkoon aivan nippanappa, ettei räjähtänyt. Piikittelivät toinen toistaan, aina kun siihen vaan oli pieninkin mahdollisuus. Minä olin ikäänkuin joku ukkosenjohdatin.

Inhoan epäsopua, vaikka niitäkin tilanteita elämässä tottakait on.

 Huh vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2006 14:21:16 »

Energiakentissähän me ollaan ja käsittääkseni energiassa ei ole rajoja mutta tasoja sekä taajuuksia. Kyllähän ne välittyy oman "antennin" kautta itsekullakin  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
jam0
Vieras
« Vastaus #4 : 25.01.2006 15:23:57 »

Millanen värinä tästä lähti?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.01.2006 16:59:27 »

jam0,

parista sanasta ei saa kovin hyvää otetta. Mutta muun kirjoittelun perusteella sinusta saa sellaiset puhtaan raikkaat fibat, jotka ovat tosin hieman hennot.

Yleensäkin koen Kaksosten ja Vesimiesten energiat kirkkaina, mikä minua miellyttää kovastikin. Johtunee siitä, että itse olen Kaksonen ja energiat muiden ilmamerkkien kanssa menevät hyvin yksiin. Vaa'at ovat hieman eri maata, energioissa on hieman sitä pinkkiä hattaraa, if you know what I mean.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2006 17:58:26 »

Minä en tunne mitään fyysistä (tai en osaa kuunnella kehoani), mutta ihan niin kuin "oikeassa" elämässäkin vaistoan helposti eri asioita kirjoittavista ihmisistä. Luon myös äkkiä kuvan ja mielipiteen kirjoittajista.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #7 : 25.01.2006 22:46:23 »

Itse tunnen foorumilla energiat yleensä "pöllynä" kehon ympärillä joka saattaa jonkin verran liikkua eri paikoissa. Energiapölly lähtee yleensä liikkeelle sydänchakran kohdalta, joskus harvoin jalkapohjista ylöspäin nousten ja päätyen sydänchakraan. Joskus sydänchakra laajenee voimakkaasti ja energia tuntuu leviävän kokonaisvaltaisesti koko kehoon. Nuo energiatuntemukset tulee sattumanvaraisesti joittenkin kohdalla, ei lähellekään aina eikä jokaisen kohdalla. Riippuu paljon vireys tasostakin, rankan työpäivän jälkeen ei välttämättä pysty aistimaan minkäänlaisia energioita.

Samanlaisia "pöllyjä" tapahtuu kyllä usein ilman minkäänlaista kontaktia toiseen ihmiseen, varsinkin yöllä usein herää siihen kun selkäpuolella sydänchakran kohdalla on voimakas virta.  Smiley Onko muilla vastaavia yöllisiä energia kokemuksia?

Fyysisissä kohtaamisissa energiat tuntuu paljon selkeämmin, ja joskus agressiiviset tai minusta jotain haluavat ihmiset tuntuu voimakkaasti solarissa.

Freelancer
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 26.01.2006 11:48:04 »

Itse imaisen tahattomasti tietoisuuteeni toisen ihmisen energiat, olipa kyseessä hänen kirjoituksensa, jokin muu työnsä tai valokuvansa. Periaatteessa, kuten olen usein sanonut, minulta ei pysty salaamaan energioitaan. Valokuva on varsinkin sellainen juttu, johon energia varastoituu niin hyvin, että on sama jos ihminen itse seisoisi edessäni. Tavallaan tunnen ihmisen jo heti tämän nähtyäni. Silloin ihminen esittäytyy minulle puhtaimillaan, koska en ole vielä ehtinyt muodostaa hänestä mitään käsitystä keskustelun pohjalta.

Äh, kamalan vaikeaa selittää tätä asiaa, mutta ehkä pointti tuli esille kuitenkin  Cheesy

En tosin ole kiinnittänyt huomiota siihen, mihin kohtaan ruumiistani energia kohdistuisi. Enemmänkin se tuntuu tunteena ja toisien kohdalla myös värinä. Joku on viileän terävä, toinen leijuu utuisena, kolmas on kirkas muttei silmiä särkevä kuitenkaan jne.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 26.01.2006 12:33:54 »

Hei,

tämä energiatutkailu kiinnostaa minua ihan astrologisestikin. Muissa kirjoituksissa on ainakin selvinnyt, että AC-Ravuilla tällainen toiminta on ihan vaistomaista ja tahatonta. Sitten sitä kärvistellään kaiken maailman komplekseissa, kun todellakin imaisee negatiivisia energioita liian helposti itseensä.

Itselleni tämä kirjoitettu sana tuntuu olevan erityisen helppo kanava energioiden havaitsemiseen. Tosin valokuva tai vaikkapa taitelijan työ kertoo myös paljon. Puhe on sitten vielä oma lukunsa.

Voisiko Freelancer kertoa Aurinko, Kuu ja AC-merkkinsä?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #10 : 26.01.2006 12:47:06 »

Lainaus käyttäjältä: Lilli
Hei,

tämä energiatutkailu kiinnostaa minua ihan astrologisestikin. Muissa kirjoituksissa on ainakin selvinnyt, että AC-Ravuilla tällainen toiminta on ihan vaistomaista ja tahatonta. Sitten sitä kärvistellään kaiken maailman komplekseissa, kun todellakin imaisee negatiivisia energioita liian helposti itseensä.

Totta. Tämä nousurapu, jolla sokerina pohjalla Kuu Kaloissa, ei niinkään kauheasti lähde "etsimään" niitä energioita, kyllä ne tuntuvat hyökyvän hakemattakin. Lähes koko aikuiselämä on mennyt vuorotellessa itsensä toisten energioilta suojaamisen ja aitona, herkkänä säilymisen välillä. Kun kartta vielä painottuu ilmaan (no sitä vaaleapunahattaraa Vaakaa  :Smiley), tulee toisten energioita myös pohdittua ajatustasollakin.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
jam0
Vieras
« Vastaus #11 : 26.01.2006 13:50:14 »

Aikas jänskä homma. Ainoa mitä minä "tunnen" näilläkin foorumeilla on se mikä hohkaa kirjoituksesta ja tuosta kuvasta minkä jokainen on itse valinnut avatarikseen. En mitään tiettyä johtopäätöstä niistä osaa vetää, mutta kaikki erottuvat niiden perusteella kuitenkin edukseen. Kiitos Lilli pika-analyysistä muuten!
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #12 : 26.01.2006 13:56:27 »

Teksti ,niin kuin se puhuttaisiin ääneen joko erittäin lähellä ja selkeästi tai kauempana hiljaisena..
Sitten lauseissa sanoja joista "näkee jotain" Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.01.2006 13:58:34 kirjoittanut Minä » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #13 : 28.01.2006 22:22:30 »

Energian tunnustelua
Meita on muutama taalla etelassa maailman alhaisemmassa paikassa tutkittu
sopivaa paikkaa , haluamme rakentaa- jos rahat riittaa





























Energian tutkintaa
Me pieni porukka taalla etelassa etsimme tosisaan parasta paikkaa uudelle aatteellemme, "The universal house of lighting" ja loysimme juuri energian tutkimuksella, ne on aika herkassa meijan porukassa, ja rakennus on aloitus-
vaiheessa ja jos saadaan valmiiksi-jos rahat riittaa niin kutsutaan kaikki astrolaiset kylaan...
t.Diamond
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #14 : 28.01.2006 22:34:33 »

Aika mielenkiintoista Smiley Mun henkisyyteni ei ole niin korkealla, että käsittäisin, miten muutamasta sanasta netissä voi tuntea energioita. Mulla ei ole Ravussa muuta kuin MC, ja siihen liittyviin asioihin suhtaudunkin sitten aikas tunteella. Jos joku viitsii niin olisi kiva kuulla, millaista energiaa täältä päin värähtelee Cool
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: