Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiatunnustelua  (Luettu 16618 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 28.01.2006 22:55:09 »

Sorry, mun eka viesti meni pieleen.Meita on muutama taalla etelassa jotka haluamme rakentaa :The Universal House of Lighting. olemme tutkineet sopivan maaperan ja energiat, mielestani se paikka huokuu energiaa ja rauhaa.Jos rahat riittaa ja saadaan valmiiksi, kutsutaan kaikki astrolaiset kylaan..
Toivoo Diamond
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #16 : 28.01.2006 23:34:33 »

Minnekäs kauas sitä sitten lähtisimmekään; "täällä etelässä"? :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 29.01.2006 00:17:02 »

Ippuska
Maailman syvimpaan paikkaan, lupaan lamminta!!
Aurinkoa sinnekkin Diamond
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 30.01.2006 00:45:40 »

Kyllähän sitä noista kirjoituksista jotain "energioita" pystyy aistimaan. Joidenkin kanssa myös kokee olevansa enemmän ikäänkuin "samalla aaltopituudella", kuin toisten... Mielenkiintoista...

Minkähänlaisia "viboja" minustakin lähtee?  :Smiley
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #19 : 30.01.2006 11:56:54 »

No minulla (aurinko-vesimies, nousu-rapu, kuu-rapu) tuo energiantunnustelu tulee tosiaan jotenkin itsestään. Jos saan "töksähtävän" kommentin tai luen sellaisen vaikka se ei minuun liittyisikään, minun kulmani nykiinykiinykii ja tuntuu kuin päähän iskisi salama. Yleensä en ota sittemmin enää kantaa. Kannustavista ja iloisista viesteistä tunnen vain suurta iloa ja positiivista energiaa.


 smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #20 : 30.01.2006 12:48:11 »

Olen joskus hyvä aistimaan esim. millaisella mielellä meillä lapsuudenkotona ollaan, saatan vaistomaisesti (?) tietää että nyt on jotain pielessä vaikken olisikaan siitä saanut mitään vihjettä etukäteen.  Shocked
Telepatiaa on välillä ilmassa myöskin, mikä on myös kokeellisesti testattu eräällä kurssilla.
Välillä nämä toimii paremmin, välillä ei ollenkaan, omalla tahdolla en pysty niihin vaikuttamaan enkä "osaa" niitä hallita. Sad
Mielelläni myös kuulisin, jos joku osaa sanoa millaisia värähtelyjä täältä lähtee, kovin mielenkiintoista!  : Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #21 : 30.01.2006 20:00:32 »

Heippa
Juuri aistia ilmapiirin, minulla kanssa on ollut samanlainen kokemus muutaman kerran  lapsuudenkodissani.
Tulin lomalle Suomeen ja veljeni oli sairaana ja minulta yritettiin peittaa asiaa ja nayttaa iloista naamaa, kunnes rajahdin ja kysyin, etta MITA TAALLA ON PIELESSA?
Sain vastauksen, mutta jotenkin vaistosin asian.
T.Diamond
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #22 : 30.01.2006 20:45:02 »

kuu  kalataskendentti  rapu

Kuten tuossa edellä joku mainitsikin niin ei tosiaan tarvitse edes tunnustella vaan ne energiat suorastaan hyökkäävät kimppuun. Varsinkin kun fyysisesti toinen on läsnä.

Täällä foorumilla niistä, jotka enemmän ovat kirjoittaneet on jonkinlainen sisäinen "mielikuva", heidän energioistaan, mutta kyllä vähemmän kirjoittaneista sitten huokuu myös vähemmän energiaa. Näin sen itse olen tuntenut ja kokenut. Elikkäs rohkeasti vain kirjoittelemaan!


 smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 30.01.2006 22:45:04 »

Viela energioista
Hassua, tanaankin kesken paivaa toissa taas valahti eri kirjoituksia astrolle mielessani, samoihin aikoihin minulle oli jatetty viesteja samoista asioista.Onko se sitten energiaa vai telepatiaa, vai onko niiden valilla mitaan eroa?
E N E R G I A A Diamond
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 31.01.2006 11:28:43 »

Tulipa mieleen näistä energioiden tuntemisista ja aistimisista, että erotatteko mitkä energiat ovat omien emotionaalisten alueiden 'vasta-energiota' ja mitkä taas ihan puhtaasti toista itseään?
Vai onko edes aistittavissa muuta kuin sitä mikä on kaikkien itsien ulkopuolella 'lilluvaa' kadoksissa/käsittelemättömänä olevaa emotionaalista energiaa???
*miettii*
Kun kuitenkin sitä on ns.'niin negatiivisessa ja postitiivisessa' muodossa eli niin ns'matalissa kuin korkeissakin' energioissa....
Sitä mitä emme mielemme kautta halua olla tai sitä mitä toivomme olevamme... :Smiley

Meneekö niin, että kun yksilö eheytyy, eli on sisällään tasapainossa, eikä enää projisoi itseään itsen ulkopuolelle, (ykseys kokemus/ns.'valaistuma')että emme aisti enää mitään 'salattua', emme voi ennustaa jne. Koska ei ole enää salaisuuksia vain rehellisyyttä...
Kaikki perustuu siis täysin tähän hetkeen ja sen kokemiseen, ilman menneisyyden ja tulevaisuuden taakkoja ja haaveita...
*haaveilee tästä tulevaisuudesta*  Wink angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #25 : 31.01.2006 12:08:06 »

Energioista..
Oikeastaan jatkoa edel. kirjoitukselle.Minulla oli toissa pieni ongelma, tehtavaani
kuuluu myos korjata toisten virheita tyopaikalla ja huomautin asiasta virheentehneelle, sain hyvin agressiivisen vastaanoton ja mietin mika meni pieleen.Keskustelin asiasta tyttareni kanssa ja han vastasi melko suoraan, etta tama henkilo tuntee itsensa olevansa vaakalaudalla ja mina vastasin vaaralla tavalla, eli olisin voinut huomauttaa asiasta hienovaraisemmin, enka saada tata ihmista noloksi, eli juuri vastakkaisenergiat joista kummallekkaan ole hyotya.Voin vain sanoa, etta talla kertaa muna on kanaa viisaampi!
T.Diamond
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #26 : 02.02.2006 17:50:14 »

Heips!

En tiedä energioista tässä. Joskus tunnen vain, että 'nyt en jaksa syventyä'. On jotakin minulle  Embarrassed  vaikeita vipratoja liikenteessä. Vetäydyn.

Mutta tunnen nuo energiat varsinkin silloin, kun olen oikein stressatun ihmisen ympärillä luonnossa. Haluan oitis etsiä jotain, mikä auttaisi. Joskus kiedon kädet ympärille ja halaan. Joskus 'raaputan' toisen juttelemaan minulle, ja silloin voin rauhoittaa noita vipratoja. Jos en voi mitään tehdä niin vatsani oireilee heti. Se tulee kipeäksi ja vasta illalla sängyssä voin sen rauhoittaa omalla 'reikilläni'. Embarrassed

Olen siis aika vasta-alkaja energioiden tuntemisessa.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #27 : 02.02.2006 18:00:41 »

Ippuska
Maailman syvimpaan paikkaan, lupaan lamminta!!
Aurinkoa sinnekkin Diamond

AHAA!  Cheesy  Olenkin käynyt siellä joskus, kauan kauan sitten, kierrellen ympäri ämpäri maata ja se olikin elämäni hauskin seikkailu! smitten
Toivon vielä joskus pääseväni sinne uudestaan, erityisesti sinne eteläisinpään osaan maata! Kristallinkirkasta merta jäin erityisesti kaipaamaan!
Ippuska  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #28 : 02.02.2006 23:16:35 »

Ippulska heippa
Tannehan nyt paasee milloin vain, projektimme kestaa viela jonkun aikaa, kun
nyt sodimme papereiden kanssa, mutta joko tai, kiva taalla on retkeilla, kohta kaikki on ihanan vihreaa, etta welcame milloin vaan ja tuu sitten kahville!
Diamond
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #29 : 03.02.2006 10:20:22 »

Kiitos kutsusta diamond, laitan sen tuonne korvan taakse  Cheesy
Olin siellä silloin tammikuusta huhtikuun alkuun ja muistan ne ihanat kevään tuoksut ja sen lämmön.
Täällä on melkein 30 astetta pakkasta. Huh
Terveisin Ippuska  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: