Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #105 : 25.10.2009 23:07:08 »


 Osaisko joku tulkita  pluto aspect_tri keskitaivas

 omakohtaisesti,--tai muuten pidemmän kaavan mukaan?  smitten

 
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #106 : 26.10.2009 21:17:59 »



 Osaisko joku tulkita  pluto aspect_tri keskitaivas

 omakohtaisesti,--tai muuten pidemmän kaavan mukaan?  smitten


Eikö tässä ole myös päällä samanaikaisesti  pluto   aspect_tri  IC?  Eikö MC Ja IC ole aina samoissa asteissa vastakkain vai vaihteleeko sekin syntymäpaikan mukaan?

Jos tuo  aspect_tri on päällä molempiin akseleihin, niin käsittääkseni silloin sekä koti että työ/ura ovat muutoksen kohteina.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #107 : 27.10.2009 08:59:14 »


Eikö tässä ole myös päällä samanaikaisesti  pluto   aspect_tri  IC?  Eikö MC Ja IC ole aina samoissa asteissa vastakkain vai vaihteleeko sekin syntymäpaikan mukaan?

 aspect_sex tulee. Akseleiden välihän on 180 astetta, ja kun  aspect_tri on on 120 astetta, jää toiseen akseliin 60 astetta, eli  aspect_sex. Samanaikaisesti kumpaankin akseliin tulee  aspect_squ.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #108 : 27.10.2009 10:20:17 »


 Voisko tulkita, että työasioihin tulee myönteinen muutos, ( aspect_tri),-- sekä

  aspect_sex tuo kotiin ja ihmissuhteisiin uusia tuulia,---muutosta kuitenkin. smitten

 

 
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #109 : 27.10.2009 12:06:32 »


 Voisko tulkita, että työasioihin tulee myönteinen muutos, ( aspect_tri),-- sekä

  aspect_sex tuo kotiin ja ihmissuhteisiin uusia tuulia,---muutosta kuitenkin. smitten

Kuten Lia tuossa edellä sanoi,  pluto :n tuomia muutoksia  ei välttämättä edes havaitse sen muutosprosessin aikana. Niihin ei liity välttämättä ollenkaan yhtä selkeitä tapahtumia  kuin  mars : in , jupiter : in  ja  saturnus :ksen transiitteihin.   pluto  aspect_tri  keskitaivas kehittää suhdettasi työhön. Saatat tulla tietoisemmaksi päämääristäsi, olla keskittyneempi ja pystyä erottamaan työn kannalta olennaiset asiat paremmin kuin aiemmin, ja tämä saattaa sitten näkyä etenemisenä elämässä. Varsinkin, jos kartalle sattuu vielä joku hyvä transiitti noilta edellä mainituilta "tapahtumaplaneetoilta".  Wink Kun samaan aikaan kuiten on positiivinen  aspect_sex IC:lle, tämä ei kuitenkaan tapahdu kotielämän kustannuksella, vaan osa-alueet ovat tasapainossa.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #110 : 27.10.2009 16:35:28 »


 Kiitos paljon vastauksista,--kyllä näin on tapahtunut töissä,- ja kotiakin on alettu

 vähän rempata.   pluto:n kanssa vaan kaikki tapahtuu kaikki pitkässäjuoksussa.  smitten
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #111 : 31.12.2009 03:54:47 »

 pluto aspect_con neptunus
Jaahas, tässä muutaman päivän kuluttua Pluto on jo alle neljän asteen päässä Neptunukseni yhtymästä. Huhtikuun alussa ennen kuin Pluto aloitti perääntyvän liikkeensä, matka oli n. 4,05 astetta, neljän asteen raja ei mennyt rikki ollenkaan mutta kohta se menee. Kieltämättä on tässä viime aikoina ollut sellainen olo että jotain suuria muutoksia on tapahtumassa, kuitenkin lähinnä positiivisia, onhan sentään kyse yhtymätransiitista. Vastaavasti kun muistelen maalis-huhtikuuta, muistoissa on jonkinlaista selittämätöntä "taikaa" tai sitten vain kuvittelen.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #112 : 31.12.2009 12:32:08 »

Oletteko ajatelleet Pluton kiertoa syntymäkarttaanne nähden ja sitä miten se on syntymäkartalla jo kulkenut, varsinkin yhtymiä, mitä silloin on tapahtunut ja miten niistä on selvitty.

Sillä luulen tai uskon tai ainakin etsin siitä vahvistusta, että jos Pluto jo siellä vaikuttaa vahvasti, on sen opetukset jo hanskassa aika lailla, eikä sen transiitit tule niin voimakkaasti myöhemmin niskan päälle.

Itse tuumin näin, koska Pluto on hallitseva planeettani (Skorpiono ASC) ja muutenkin omassa huoneessa 8 vahvasti Saturnuksen kera, niin se on opastanut voimillaan minua jo syntymästäni saakka. Silloinhan sillä on isällisen pehmeät otteet jo transiitteihin.

Etsinkö vain utopista helpotusta, en tiedä. Mutta en ole todennut mitenkään hankalaksi noita Pluton oppositioita minun stelliumiini, jossa se on jo tutkaillut Venuksen ja Merkuriuksen mahdollisuudet ja nyt tökkää Aurinkooni. Joka tapauksessa kaikki kuuluvat elämään, hankaluudetkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #113 : 31.12.2009 16:34:34 »

Oletteko ajatelleet Pluton kiertoa syntymäkarttaanne nähden ja sitä miten se on syntymäkartalla jo kulkenut, varsinkin yhtymiä, mitä silloin on tapahtunut ja miten niistä on selvitty.

Sillä luulen tai uskon tai ainakin etsin siitä vahvistusta, että jos Pluto jo siellä vaikuttaa vahvasti, on sen opetukset jo hanskassa aika lailla, eikä sen transiitit tule niin voimakkaasti myöhemmin niskan päälle.

Kyllä, itselläni on aivan samanlaisia kokemuksia. Minulla on voimakkaasti plutooninen kartta:  Henkilökohtaisista aspekteista löytyvät sekä pluto  aspect_con  aurinko ja  pluto  aspect_squ  kuu ja lisäksi "sukupolviaspektina" sekstiilisarja   saturnuspluto / neptunus.  En ole kokenut  pluto :n aspekteja mitenkään erityisen vaikeina aikoina elämässäni.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #114 : 31.12.2009 20:08:51 »

Kyllä Evea! Kävin lukemassa!

Kun ajatukset ovat niin paljon muualla, niin huomaan, että täällä helposti vain toistaa itseään. Huomaan myös, että en ole päässyt näissä opinnoissa yhtään eteenpäin. Mutta astrologia on ehkä hyväkin välillä laittaa kypsymään. Kun en ole ehtinyt enkä aina muistanuktaan, jos mahdollista, seurata Astro-TV:tä. Toivottavasti tuo tietous säilyy tallella siellä. :Smiley

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #115 : 01.01.2010 00:25:29 »

Kirjoittelen tässä foorumissa ekaa kertaa, joten täytyy vähän harjoitella erinäisten nappuloiden, joista saa erilaisia merkkejä esiin, käyttöä.


Tässä uuden vuoden kynnyksellä tarkastelen tulevaisuuttani monin tavoin, sekä astrologisesti että Tarot-korteilla (olen onnistunut vaikuttamaan muutamat ystävät "ennustuksillani" menneinä vuosina) että paperilla suunnitellen tavoitteitani. Mielestäni minulle on tulossa aikamoisia Pluton transiitteja: tällä hetkellä  pluto aspect_squ venus - kyse on ihmissuhteista. En ole huomannut mitään erityistä, paitsi, että tikut menee tyttäreni kanssa ristiin päivittäin siivoamisen vuoksi ja että pari vanhaa ystävääni ovat ikään kuin jättäneet yhteydeottopyynnön, mutta minä en suoraan sanoen enää tiedä, mistä heidän kanssan keskustelisin, enkä siksi ole edes vastannut pyyntöön. Vaikka olen tälläkin hetkellä yksin, en tunne mielenkiintoa rupatella näiden henkilöiden kanssa. Enkä ole edes suuttunut heille, en vihainen, enkä katkera. En vain halua.

"Ulkoisesti kaikki saattaa olla täysin kunnossa, mutta jotkut asiat ja ominaisuudet kumppanissa ärsyttävät aivan tavattomasti. Sinua muistutetaan nyt kyvyttömyydestäsi rakentaa itse oman mielesi mukaista maailmaa. Kunhan muistat etteivät mitkään muutokset kumppanissasi saa sinua nyt voimaan paremmin niin olet jo päässyt pitkälle tämän ajan kääntämisessä voitokkaaksi tulevan elämäsi kannalta. Et ole uskaltanut toteuttaa joitakin elämällesi hyvin tärkeitä ja arvokkaita ratkaisuja pelätessäsi kumppanisi reaktioita ja siksi sinusta tuntuu nyt pahalta." lukee  pluto aspect_squ venus analyysissä. Minulla ei ole kumppania, mutta on tosiasia, että minuä risoo päättömästi tyttäreni sotkut ja se, ettei hän siivoa jälkiään.

Mutta ei se mitään, se on varmaan ihan normaali vaihe elämässä, kun tytär on kohta täysi-ikäinen. Sitäpaitsi se Pluto seikkailee juuri 5. huoneessani, mikä tarkoittanee asioden käsittelyä  lapsen kanssa. Ainakin aikoinaan, kun Pluto junnasi 4. huoneessa, minulla itselläni oli paha itsenäistymiskriisi vanhempieni suhteen eli lapsuudenkodin suhteen, ja se lähti tasan tarkaan pois silloin, kun Pluto siirtyi 5. huoneeseen.

Mutta en tykkää siitä, että ensi vuoden lopussa  pluto aspect_squ aurinko kartallani ja viipyy siellä vuoden 2011. Jos Aurinko symboloi isää, niin en halua, että isälleni käy mitenkään. Mielummin toivon transiitin kuvastavan jotain omasta itsestäni ja sisäisestä muutoksesta. Toisaalta on aika lunnollista, jos muutos tapahtuu omassa elämässäni, sillä siihen olen koko ajan halukas ja valmistautunut. En ole tyytyväinen nykyiseen elämääni, mikä ei ole kenenkään muun vika kuin omani, ja haluan muutosta. Ehkä tuo Pluton neliö Aurinkoon markkeeraa vain sitä, että muutos todella tapahtuu ja tämä kaikki muu on vain esinäytöstä asialle! Se olisi iloinen asia, odotettu ja toivottu asia.
No, eipä tämän jälkeen aikaakaan kun seuraavina vuosina Uranus on yhtymässä Aurinkooni, mikä on taas 9.huoneessa.

Minusta tuntuu siltä, että nykyinen työpaikkani ei todellakaan ole lopullinen elämänkohtaloni ja että kaipaamani muutokset oikeasti tapahtuvat. Elleivät hyvällä, niin sitten pahalla. Parasta siis toimia vapaaehtoisesti, ettei elämä pakota noihin muutoksiin.

tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #116 : 02.01.2010 21:51:58 »

Oletteko ajatelleet Pluton kiertoa syntymäkarttaanne nähden ja sitä miten se on syntymäkartalla jo kulkenut, varsinkin yhtymiä, mitä silloin on tapahtunut ja miten niistä on selvitty.
Olen, ja olen jopa kirjoittanut ne ylös. Noista eri transiiteista löysin vain kaksi negatiivista,  pluto aspect_opp jupiter ja  pluto aspect_squ aurinko Pluto-oppositio-Jupiterista en muista mitään mutta  pluto aspect_squ aurinko tuntui hankalalta ajalta, varsinkin kun samaan aikaan oli menossa  neptunus aspect_squ pluto

Positiivisia transiitteja sensijaan on ollut kiitettävästi, merkittävimmät lienevät  pluto aspect_con saturnus ja  pluto aspect_con uranus Nuo molemmat osuivat lukioajan loppupuolelle, ja olivat omiaan motivoimaan koulunkäyntiin.

Seuraavat kolme Pluton transiittia ovat:
 pluto aspect_con neptunus
 pluto aspect_squ mars
 pluto aspect_sex pluto
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: