Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56216 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #90 : 17.10.2009 01:02:17 »

Veskarillani alkaa ensi viikolla  pluto aspect_con venus ja kestää herrajuman jee,
kauankohan..? Shocked
Hällä on natalilla vielä niin, että 
pluto aspect_tri venus
pluto aspect_tri mars
pluto aspect_tri saturnus

pluto  aspect_opp kuu
pluto aspect_sex askendentti
pluto aspect_opp chiron
pluto aspect_sex neptunus

Jos hänen avioliittonsa ei ole tämän transiitin aikana ohi, niin ihmettelen.

tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #91 : 17.10.2009 08:16:32 »

Heipsis julyette!

Mulla oli tuo transiitti noin 5-6 vuotta sitten. Sahasi edestakaisin 5 kertaa! jonka aikana muutinkin 2 kertaa koko konkkaronkan kanssa! Työlästä, mutta lopputulos oli täydellinen. Rakastuin siihen kotiin päätäpahkaa...
Aika saattaa tavallaan tuntua jotenkin pakottavalta, että on tehtävä jotain asian hyväksi ja kannattaisikin tehdä, ennen kuin on pakko, niin pääsee kerralla esim. mieluisaan uuteen kotiin. Transiittina kun tuo kolmio on oikein hyvä indikaattori sille, että kaikki lopulta sujuu hyvin kunhan vain lähtee liikkeelle...
Tarkastelin tuossa yhtenä päivänä noita kuvioitani kautta aikojen, niin pehmeissä kulmissa pluto ei ole ollut mitenkään paha tapaus, päinvastoin, varsinkin silloin kun ei ole itse heittäytynyt uppiniskaiseksi. Uppiniskaista Pluto potkii nivusiin, ja kovaa... Uutta kotia katsastamaan! Hyvä siitä tulee!  Smiley


T.  Kristal


Tämähän oli positiivista.  Smiley  Ehkä vihdoinkin tosiaan löytäisi sen kodin josta on kauan jo haaveillut.

Taisi vain iskeä paniikki kun muistissa on vielä kymmenen vuoden takaa   pluto   aspect_con  IC:lle. Se oli niin kauheaa, ettei mitään määrää.  Undecided    Mutta nythän on tosiaan menossa tuo kolmio joka siis ilmeisesti käsittelee vähän lempeämmin, jos ei ala itse laittaa hanttiin.  Cheesy
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #92 : 19.10.2009 00:37:59 »

Hyvä julyette!

Just niin!

 Mulla vetelee juuri nyt viimeisiä henkosiaan tuo  pluto aspect_con IC, ja on kertakaikkiaan kamalinta mitä mulle on ikinä elämässäni sattunut Cry Cry Cry
Tuossa aspektissa ei ole muuta hyvää kuin se, ETTEI SE KOSKAAN ENÄÄ TOISTU!

Juu, nyt on kyllä positiivinen tuo pluttiksen transiitti sulla, ja jos nyt käärit hihat ylös ja rupeet kaappeja komuamaan ja asunnonetsimisvaihde vitoselle, niin voipi tulla hyvää jälkeä Cheesy lykkyä pyttyyn Wink

T.  Kristal
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #93 : 19.10.2009 08:28:18 »

Kristal!

Tiedän hieman fiiliksistasi. Parilla ystävällä tuo pluto ic:llä ja suhteet vanhempiin on ollut koetuksella, koti on kokenut mullistuksia, kodissa ovat asiat hajoilleet ja on jouduttu uusimaan monia juttuja... Tsemppiä!
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #94 : 19.10.2009 15:55:54 »

Kaunis kiitos Artemis! smitten

Ei ole sitten kovin helppoa sinunkaan seurata ystäviesi "perustusten hajoamista" Sad
 
(tuossa sivulla 6 päivittelin joku aika sitten, miten voikaan olla niin samanlaisia tapahtumia noiden transiittien aikana  Shocked Shocked kuten esim. Sangviinikolla ja mulla... äidin kuolema ym.. Shocked Shocked  )

T. kristal
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #95 : 19.10.2009 19:47:07 »

Entä minkälaisia kokemuksia pluto  aspect_con mc. Minulla juuri nyt alkamassa. Transiitti kestää pitkälle ensi vuoteen. Tapahtuuko työasioissa jotain mullistavaa???
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #96 : 19.10.2009 22:55:11 »

Entä minkälaisia kokemuksia pluto  aspect_con mc. Minulla juuri nyt alkamassa. Transiitti kestää pitkälle ensi vuoteen. Tapahtuuko työasioissa jotain mullistavaa???
Äiti kypsy totaalisesti työpaikkaansa, sano ettei hän enää ikinä mene sinne.
Meni sitten yks kaunis päivä parkuen lääkäriin ja romahti sinne.
Saikkuu ens alkuun 4 kk, sit loppuvuosi.
Sai kivan harjottelupaikan ja on vieläkin toisinaan "koulumummona"

Eli kun paineet kasvo liian suureksi, tapahtu romahdus ja sen jälkeen ilma oli puhdasta hengittää.
Tulevaisuus on kaunis ja avoin!
tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #97 : 20.10.2009 08:29:14 »

Jokunen vuosi sitten Pluto ylitti Mc:n , niiden kuukausien, tai sen parin vuoden ajanjakson aikana vaihdoin ensin työtehtävää ja osastoa, sitten koko organisaatio muuttui, kaikki esimiehet alimmasta ylimpään vaihtuivat ja työyksikkömme kasvoi ja koko hallinto-organisaatio muuttui. Perustehtävässäni tapahtui myös muutosta, vaikka työ sinänsä pysyi samanlaisena...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #98 : 20.10.2009 09:21:58 »

Kaunis kiitos Artemis! smitten

Ei ole sitten kovin helppoa sinunkaan seurata ystäviesi "perustusten hajoamista" Sad
 
(tuossa sivulla 6 päivittelin joku aika sitten, miten voikaan olla niin samanlaisia tapahtumia noiden transiittien aikana  Shocked Shocked kuten esim. Sangviinikolla ja mulla... äidin kuolema ym.. Shocked Shocked  )

T. kristal

Tiedätkö, kuulin eilen taas erään ihmisen ongelman jolla on pluto nyt nelosessa. Vesivahinko kotona, putket tulvii.

Siltä eräältä kaverilta kuoli veli pluto nelosen aikana. Toisen kaverin isä halvaantui pluto nelosen aikana.. Ja juuri sitten vielä ne kotiongelmat; remontti viivästyi, talon rakennus peruuntui, löytyi kosteusvaurioita..

On sellainen hankaluus tuo pluto välillä..

Tosiaan, tsemppiä hirmusti!
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #99 : 21.10.2009 11:17:28 »

Minulla on placiduskartalla korostunut, 50 astetta kattava 4. huone, ja pluto on ollut siellä pian 20 vuotta. IC:n ylitys joulukuussa 1990 meni täysin murrosiän piikkiin. Seuraavat pari vuotta olivat tosiaankin rankkoja suhteessa vanhempiin, mutta tilanne helpotti jo ennen muuttoani pois kotoa viimeisten lukiovuosien aikana, kun  pluto kaikkoni IC:ltä.

Ehkäpä tuo  transitoiva pluto 4. huoneessa on sitten vaikuttanut siihen, etten ole varsinaisesti rakentanut "kotia" minnekkään, vaan aina "asunut" jossakin. Tähän viittaisi sekin, että nykyinen asuinkumppani, jolla on 4. huone lähestulkoon samoilla asteilla kuin minulla, ja siis myös tämä  pluto transiitti, on omistusasumisen suhteen samoilla linjoilla kuin minäkin.
tallennettu
kristal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #100 : 23.10.2009 23:19:11 »

Juu, Artemis, justiinsa hoksasin että olen ihan alitajuisesti ruvennut kotona tarkistelemaan ja varmistelemaan asioita, sillai niin kuin "just in case", mitä en koskaan aiemmin ole tullut tehneeksi. Elikkä, jotenkin varmaan yritän ennakolta katsoa ettei ainakaan huolimattomuuden takia pääsisi jotakin hyvin ikävää tapahtumaan, kuten juuri nuo vesivahingot ja tulipalot tai esim joku masiina sais vaikka oikosulun ja syttyis palamaan...

Vaikkakin, jos pluto päättää tuhota mun kotini, niin eipä siinä sitten juuri mikään auta, mutta jääpähän sitten ainakin itsesyytökset minimiin, eh  Wink
Niin, kyllähän minulta se oma ihana koti alkuvuodesta jo pankille menikin, joten voipihan tuo olla että saan tämän vuokramurjuni pitääkin. Voe hyvän tähen Tongue

Kiitos taas kerran Smiley

T.  kristal
« Viimeksi muokattu: 23.10.2009 23:27:15 kirjoittanut kristal » tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #101 : 24.10.2009 18:29:08 »

Pluto-transiittien luonteeseen kuuluu se, että kun ne ovat niin sanotusti "päällä" , niin niitä ei pysty tulkitsemaan tai sen tuomaa muutosta ei pysty analysoimaan tai niihin ei voi itse vaikuttaa, tuntuu kuin kaikki tapahtuisi itsestä riippumattomista syistä.... kunnes se sitten ovat ohi - sen tuomat muutokset ovat selkeästi havaittavissa. Missään mielessä ei kannata niitä pelätä. Ja tuo Pluton Mc:n ylityksen aikana ei mikään tuntunut ahdistavalta, toisin kuin sitä seuranneen Pluto neliö Aurinko, silloin oli jonkinsortin kriisi päällä, tosin aurinkoni on 1. huoneessa (itse), sekin vaihe on nyt ohi ja todellakin, jälkeenpäin ajateltuna sekin aika vaan vahvisti omaa identiteettiäni.
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #102 : 24.10.2009 19:35:23 »

Minulla pluton  aspect_con mc tarkkana joulun alla. Ensimmäinen  aspect_con oli viime helmikuussa ja silloin tunsin jonkinasteista ahdistusta työssä. Samanlaista lienee koettavissa sopivasti joulun alla ja seuraavat yhtymät sitten ensi kesän aikoihin. Pluton  aspect_squ  aurinko oli myös kinkkistä aikaa (90-luvulla) niin työ- kuin yksityiselämässä. Aikamoista takkuamista. Vaikka tällä hetkellä  jupiter on aurinkomerkissäni niin sen hyviä vaikutuksia ei ainakaan vielä ole näkynyt. Pluto taitaa kampittaa tuon jupiterin.
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #103 : 24.10.2009 21:10:55 »


 Kyllä  pluto aspect_con chiron= ihan kamala,---siinä ihminen paljastaa todellisen  minänsä,

 ja ihminen puhdistuu sydän juuriaan myöten,-- ja se kestää niin kauan kuin kaikki moskat on

 oksennettu ulos, vuosikymmenten varrelta. EI OLE HELPPOA.   MUTTA !!!!

 Sen jälkeen on todella kuin uudesti syntynyt,--itsevarma, ei tartte teeskennellä mitään, on

 oma itsensä,- elämä on IHANAA, kyllä  :pluto:a tarvitaan.  Smiley
 
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #104 : 25.10.2009 16:51:36 »

Pluton sekstiili auringolle alkamaisillaan, kestää ainakin pari vuotta. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: