Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 174114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #45 : 26.03.2009 17:23:06 »

Juu kyllä niiden päämäärä on hävittää kaikkien valtioiden rajat ja tehdä maailmasta yksi valtava valtio. Jossa tietysti on yksi maailmanpankki etc. kaikkea muuta... ikävää mitä toivottavasti ei ikinä tule tapahtumaan! Kieltämättä EU on askel tähän suuntaan ja suunnitteilla ilmeisesti on vastaava järjestö jokaiseen maanosaan ja sitten lopulta ne yhdistetään.

Minun piti katsoa tuo dokumentti Usan veloista, mutta unohdin! Ehkä se joskus tulee yle areenalle näkyviin.

Minäkin olin nuorempana television ja kaikenlaisen viihteen hypnotisoima, mutta olen huomannut saman, että se alkaa kyllästyttävästi toistaa itseään ja jo teinistä asti olen suhtautunut nihkeästi kaikenlaiseen hömppään. On todella surullista, jos kaikki monimuotoisuus häviää. Kuvittelee, että menee toiselle puolelle maailmaa ja siellä näkyy samat ohjelmat kuin kotisuomessa.  Huh idiot2 Eläköön kulttuurit... No Saksassa ne ohjelmat on dupattu, joka tuo vaihtelua.  2funny 2funny

En sanoisi olevani mitenkään uskonnollinen, mutta jos tätä maailmaa johtaa materialistiset ihmiset, joille raha on jumala niin... ei hyvin mene. Olen jo aiemminkin huomannut, että raha vaikuttaa moneen asiaan, mutta noiden dokumenttien myötä tajunnut, että se sanelee vielä paljon enemmän kuin uskoinkaan.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #46 : 29.03.2009 19:06:30 »

Nousukuu näemmä oli poistanut sen viestinsä missä oli linkki Exxon valdez (?) dokumenttiin, mutta katsoin sen lopun mitä en nähnyt telkkarista ja vaikka Exxon ei suostunut antamaan kommenttia dokumenttia varten niin kamerat olivat jossain tämän yhtiön tilaisuudessa, jossa toimitusjohtaja selitti, että kukaan ei tiedä ilmastonmuutoksesta kaikkea ja se joka väittää tietävänsä valehtelee. Kun ottaa huomioon tämän yhtiön luonteen (tämä yhtiö mielestäni mainittiin Zeitgeist dokumentissakin varoituksena)  niin mielestäni todella voimakas viesti sanoa. Toisin sanoen tuolla he sanoutuvat täydellisesti irti kaikesta keskustelusta ja voivat olla ihan sitä mieltä mitä haluavat eikä kenellekään ole mitään vastaansanomista kun "kukaan ei voi tietää kaikkea". Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan koske heitä...
 
Varmasti tietoa piilotellaan tai sitten ilmeistä tietoa kielletään kun se on liian kauheaa käsitellä. Luin juuri yhdestä fiktiivisestä kirjasta, jossa tosin on mielestäni paljon asiaa, että kun vuonna 1945 annettiin päättäjille ensimmäisiä raportteja natsien keskitysleireistä niin nämä totesivat, että "ei pidä paikkaansa, en usko, ei sellaisia ole" eivätkä tehneet asialle mitään. Kun vihdoin muutamien vuosien päästä asia uskottiin, sillä välin 6 miljoonaa ihmistä oli kuollut. Tietysti salaliitoista tai mistä tahansa voi olla montaa mieltä, mutta minulle tulee kyllä sellainen olo, että tässä on kyse jostain todella isosta, jota ei vielä ihan tiedetä täysin tai tunnisteta/tunnusteta. Helppoa se on olla jälkiviisas. Kun vain ihmiset tajuaisivat joskus miettiä asioita vähän etukäteen eikä sitten kun on jo liian myöhäistä.

Ufoista puheen ollen, en edelleenkään keksi miten ne tähän juttuun liittyy? Selvästi jotain tekemistä niillä on asian kanssa, mutta mitä?

Se mitä olen kuullut tästä Usko Ahosen (jos muistan nimen oikein) tapauksesta että tyypit olisivat suurinpiirtein jotain humanoideja niin So help me God. Siinä tapauksessa menee kyllä ihan yli mun käsityskyvyn. Rukoilen, ettei se olisi niin, mutta toisaalta ainakin se selittäisi pitkän ajanjakson jonka tämä salaliitto on vaatinut. Toisaalta salaseurassa ne symbolit ja ajatukset voivat siirtyä sukupolvelta toiselle... Että mene ja tiedä.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #47 : 30.03.2009 15:43:27 »

Ufoista puheen ollen, en edelleenkään keksi miten ne tähän juttuun liittyy?

En tiedä liittyykö, ja siksi poistinkin viestin, offtopic-sekoilua. (Sorry Kotkansilmä jonka viesti näyttää nyt hieman hassulta.)

Nyt en enää puhu ufoista tai muustakaan asiaanliittymättömästä.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #48 : 07.07.2009 22:32:38 »

Theroux'n vinksahtaneet viikonloput

Kukkulan kuninkaat. Louis Theroux lähtee Idahon vuorille tapaamaan oikeistolaisia patriootteja. He puolustavat henkeen ja vereen perustuslakia ja vastustavat yhtä kiihkeästi Uutta Maailmanjärjestystä.

    * YLE TEEMA
    * Maanantai 6.7. klo 21.30
    * Kesto 00:49:29
    * Esitysaikaa 6 päivää jäljellä

http://areena.yle.fi/video/297462
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #49 : 12.07.2009 22:22:42 »




                                                  coolsmiley

                    Nautittavaa, periamerikaanoa, meidän pihalla ollaan oikeassa,

                        älkää siis tulko tänne viisastelemaan, petturit.

                              Elämäänne väärin asennoituneet.


                                                   angel







tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Fiona
Vieras
« Vastaus #50 : 15.07.2009 13:57:55 »

Uuh...tämän topicin otsikosta tuli vain mieleen Dan Brownin romaani "Enkelit ja demonit". Erittäin hyvä kirja, sain sen juuri luettua. Koko kirja juoni keskittyy illuminatien ympärille. Kirjassa on myös paljon oikeita(?) faktoja illuminateista. Kirjassa puhutaan myös antimateriasta. Ja nythän pyörii teattereissa kyseisen teoksen perusteella tehty samanniminen leffa. Olen nähnyt sen ja se oli erittäin hyvä. Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #51 : 16.07.2009 23:09:23 »




                                                coolsmiley


                 Voi kait vetää jonkunlaiset, jopa hätiköidyt ( ? ) johtopäätökset, että

                       meitä sittenkin kusetetaan! Elikkä, nämä esim: vaaleilla valitut

                           " johtajat " ovatkin meille ns. silmänlumetta, jotta olisimme

                                 vähään tyytyväisiä, noin yleensä! Koska oikea JOHTO

                                        ISTUU aivan toisissa " kabineteissa ".


                                                                  knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #52 : 26.07.2009 11:02:13 »

Oletteko käyneet ja googlettaneet Tiedontalon sivuja, siellä löytyy asiaa mutta kannattaa kuunnella itseä mikä tuntuu oikealta ja mikä ei.
Täällä on kirjoitettu hyvin ajateltuja asioita, sillä mikään ei ole sitä miltä se näyttää.
Itse olen seuranut juuri lääkkeistä kirjoituksia, miten esim kolestroolista pudotettiin arvoja alemmas että saadaan lääkettä myytyä. Kuitenkin itse ihminen pystyy pitämään itsensä terveenä mielen avulla ja terveellisellä perusruoalla, niukasti syöden.
Hyvä että nuorissa on uutta sukupolvea joka ajattelee omilla aivoillaan eikä ole johdettavissa kuin lammaslaumat. Uskon siihen että hyvä voittaa ja siihen voimme kaikki vaikuttaa.
Telkkari on pahin mielen saastuttaja, koska sieltä tulee piilotettua manipulointia, ja lapset ovat aivopesussa. Olen ollut yli vuoden nyt ilman sitä kapinetta, ja elämä on kuin kirkastunut ja syventänyt näkökykyä siihen mikä on oikein ja todellista.
Iloa ja luottamusta sillä Elämä kantaa.....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #53 : 30.07.2009 22:34:36 »

Ufoista puheen ollen, en edelleenkään keksi miten ne tähän juttuun liittyy?

En tiedä liittyykö, ja siksi poistinkin viestin, offtopic-sekoilua. (Sorry Kotkansilmä jonka viesti näyttää nyt hieman hassulta.)

Nyt en enää puhu ufoista tai muustakaan asiaanliittymättömästä.

                                         coolsmiley

            NOOOMUTTA, sehän on vain tällähetkellä pieni, mutta salassa pidetty osa koko hommaa

                 romuuttaa kaikki kasassa pitävät järjestelmät, talous notkahti jo pahemman kerran.

                     Seuraavaksi otettaneen kaikki uskontojärjestelmät lähempään käsittelyyn!

                          Hyvä hyvä, tosin silloin monen usko järkkyy, tulkoon se kummalta

                                 taholta tahansa. Illuminaatio tai " U F O T ".


                                                         angel   smitten
                             P. S. Kone taitaa tiltata ihan koht
                         
                   
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #54 : 02.08.2009 18:31:21 »

Tässä elokuva, joka liittyy ko aiheeseen, ja Obamaan, kesto 2 h, siinä asiaa ihmisiltä, jotka asioista jotain tietävät(siis taustalla tutkimusta etc.)

What if???

http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #55 : 05.08.2009 21:14:07 »

Aika hämärä juttu:

Denver Airport Conspiracy (11 min)
http://www.youtube.com/watch?v=NbQrjLU_AUw Huh
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #56 : 06.08.2009 23:27:28 »



                                               knuppel2

                                                        coolsmiley

              En ole katsonut näitä mahdollisia " lähteitä". Herää vain kysymys?

               Onko tosiaan niin! Ettei teillä olekaan ihan omaa näkemystä!


                                                Cry  Cry  Cry    Embarrassed

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #57 : 10.08.2009 18:11:01 »

Oioioi, eikös se nyt niin eka ollut, että otetaan selvää niiltä, joilla on JOKU tietoon pohjautuva näkemys, siitä sitten luodaan oma näkemys. Miten voisikaan olla omaa näkemystä, jos ei ole yhtään mitään tietoa pohjalla, en minä tietäis niin paljon näistä, jos en olis kohta yli jonku vuoden kattonu toisten näkemyksiä, ja siitä luoda sitten omaa, mutta en myöskään keskustele omasta näkemyksestäni, mitä hyötyä on "keskustella" asioista mistä kukaan muu ei ole edes ottanu selvää. eihän sellanen "keskustelu" vie mihinkään, kyllä asioista voi ottaa selvää, ja sit keskustella. toki jos aihe ei kiinnosta, niin ei voi mitään. Siksi on mukava antaa tietoa, josta on itse luonut omat mielipiteensä....

Vai eikö??
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #58 : 10.08.2009 22:59:55 »





                   
                                                   coolsmiley

               Totta mooses, eihän meistä kukaan tätä kaikkea ole keksinyt, ainakaan omasta

                   päästään. Asiat etenevät kuitenkin, niinkuin " jossain on suunniteltu",

                        ensin pudotetaan talouselämältä pohja pois ja pankit ajetaan

                            nurkkaan, josta ne voidaan pelastaa, luomalla koko

                                maailmaa kattava valuutta, jolloin kaikki

                                    olisikin, kuin yhden narun päässä.


                                             Hoplaa ja silleen.


                                                                      knuppel2












tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #59 : 11.08.2009 20:51:08 »

Niinpä, joo, hassua myöskin, sikainfluenssat, joka on sanottu että on lievempi kuin normaali a-virus, ja älyttömästi rokotteita-rahaa-joku rikastuu-toiset köyhtyy-loput pelkää...-- ja muut hassut jutut... mielenkiintoisinta on se kuka niitä naruja sitten oikeasti vetelee, ja ehkäpä sitten vielä vähän  niin että " who's controlling the controller?"  crazy2

ehkä, eikö?? Cool
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: