Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Illuminati ja New World Order  (Luettu 171904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #15 : 26.01.2009 14:15:02 »

Tuota noin. Ei kukaan ole väittänyt, että ne kuuluvat suoraan mihinkään järjestöön.

Käsittääkseni kyllä tuollaista materiaalia on aika paljon nimenomaan Bildenberg-ryhmää koskien paljonkin netissä liikkeellä.

Lainaus
Kuulostaako sana "avunanto" tutulta? Oman edun tavoittelu? Kyllähän se epäilyksiä herättää terveessä mielessä. Poliitikot ja media samassa kokouksessa, haloo?

Hei, minä olen plutonikko, joten arvaa, ovatko kaikenlaiset valtarakenteet kiinnostaneet aina, ja olenko niitä paljon miettinyt ?  Wink Taidan vain olla hiukan kyynisempi kuin keskivertosuomalainen. Mielestäni se, että mukana on tiettävästi ollut äärettömän erilaisia intressiryhmiä edustavia henkilöitä nimenomaan viittaisi kyllä siihen, ettei tuolla kokouksessa tehdä juuri muuta kuin keskustella.

Lainaus
Toivottavasti et nyt puhu musta, koska et todellakaan tiedä mitä kukakin on mulle puhunut, mitä olen kyseenalaistanut ja mihin uskon. Et viitsisi vihjailla, että uskon sokeasti muiden juttuihin, kun et tiedä musta yhtään mitään. Aika noloa sun osalta.

Puhuin yleisellä tasolla. Olen jonkin verran tutustunut erilaisiin salaliittosaitteihin. Silmiinpistävintä niissä on tietynlainen kehämäisyys: Lähteet, johon sivuilla viitataan, ovat usein toisia internetsivuja, joissa viitataan sitten toiseen internetsivuun, jolta päästään taas alkuperäiselle internetsivulle. Kun väitteitä aletaan tutkia, käy myös usein ilmi, ettei lähteeksi mainittu teos, artikkeli tai henkilö ole käsitellyt kysymystä ainakaan siinä valossa, kun se sivustolla esitetään. Ymmärtänet, ettei tämä hirvittävästi nostata salaliittosaittejen uskottavuutta piireissä, joissa lähdekritiikki on päivittäinen työkalu.

Toki on myös sellaisia "salaliittosaitteja", joiden sisältö alkaa olla jo akateemisestikin uskottavaa. Lähinnä viittaan Italian 1970-luvun, anni di piombo, tapahtumia käsitteleviin saitteihin. Nimittäin jos jossain on joskus oikeasti ollut omaa etuaan tavoittelevien salaliittoja, niin sitten Italiassa Toisen maailmansodan jälkeen. Ja näitä on tutkittu paljon jopa ihan virallisen historiantutkimuksen piirissä.

Lainaus
Kenenkään ei ole pakko ihmetellä noita Bilderbergiläisiä sen enempää. Jos se tuntuu normaalilta, että media, yritysjätit ja poliitikot ympäri maailmaa käy valtaväestöltä salaisissa kokouksissa sopimassa ties mitä, niin sitten niin.

Valitettavasti tämä on normaalia. Näin maailmassa asioista päätetään. Myös niiden suurempien, mediassa uutisoitujen kokousten, kuten G8:san ja G20:en yhteydessä. Mitä  isommat systeemit, sitä vaikeampaa tätä meille suomalaisille rakasta läpinäkyvyyttä on pitää yllä.

Itse olen kuitenkin tästä Bildenbergistä huomattavasti vähemmän huolissani  kuin esim. siitä, mitä tapahtuu esim. Pentagonissa. Siellä tehdyillä salaisilla sopimuksilla vasta onkin mahdollista tehdä meidän elämämme kurjaksi...

Lainaus
Tai jos tietää tuolta listalta jonkun tutun tutun tutun, joka on ihan varmasti hyvä tyyppi, niin hieno juttu. Varma tieto sekin kai sitten on. Joillekin. Kuitenkin näyttäis siltä, että kannattais tutustua vähän tarkemmin asioihin ennen kuin ryhtyy toisia mollaamaan jonkun tollasen "tiedon" pohjalta.
Kuitenkin näyttäis siltä, että kannattais tutustua vähän tarkemmin asioihin ennen kuin ryhtyy toisia mollaamaan jonkun tollasen "tiedon" pohjalta.

Kommentti oli tarkoitettu lievästi humoristiseksi, kuten mahdollisesti sen perässä olleesta  Grin :sta saattoi päätellä. Useimmat tuolla listalla olevista suomalaisista henkilöistä eivät vain hirveästi vastaa käsitystäni machiavellilaisista neroista, jotka pystyvät muokkaamaan tai edes hyödyntämään yleisiä olosuhteita niin, että niistä hyötyisivät. Yleensäkin ottaen olen sitä mieltä, että suurinosa maailman kärsimyksistä johtuu silkasta tyhmyydestä. Todella nerokkaat henkilöt kyllä pystyvät nimittäin yhdistämään oman ja yleisen edun - kuten turhaan huonon maineen saanut Machiavelli alunperin kirjoittikin -, heidän ei tarvitse hakea menestystä huijaamalla.
tallennettu
mikeslowry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #16 : 26.01.2009 16:28:18 »

Puhuin yleisellä tasolla.
Okei, no sori sitten vastapiikittely. Ymmärsin väärin Smiley
Yritän aina kyseenalaistaa kaikki teoriat, virallisen "totuuden" ja uutiset ja siksi nousin varpailleni kommentistasi. Luulen, että harva salaliittoteorioihin uskovista niihin todella haluaa uskoa, koska sen verran ovat ikävää matskua. Siksi ärsyttää myös usein nähtävä teoriaporukan haukkuminen, ikään kuin ne olisivat jotenkin naurettavia tyyppejä, joiden kustannuksella voidaan nauraa porukalla. Tosiasiassa he ovat niitä, jotka välittävät muista(kin) ja ovat huolissaan.

Olet oikeassa siinä, että näiden teorioiden kanssa pitäisi tarkistaa kaikki lähteet ja henkilöiden motiivit. Ihan älytön määrä tiedosta on disinformaatiota, jota myös tahallaan levitetään. Huijareita löytyy joka lähtöön. Valitettavasti monellakaan ei ole aikaa alkaa penkomaan niitä lähteitä, varsinkaan jos niitä ei edes ole kerrottu. Siksi en mielelläni itsekään puhu näistä asioista julkisesti, etten itse levitä huuhaatietoa. Eikä sekään vielä riitä, että joku on kirjoittanut kirjaan mayojen kalenterista vaan pitäisi päästä niin pitkälle, että näkee itse mistä se kirja on kirjoitettu ja miten sitä faktaa on kirjaan tulkittu. Sitten aletaan jo olla totuuden lähteillä Wink

Sama juttu pätee tällä keskustelupalstalla oleviin kirjoituksiin yliluonnollisesta. Mitään et voi tarkistaa todeksi, mutta itselläsi saattaa olla omiakin kokemuksia. Silti sitä aina epäilee. Kuitenkin, kun riittävästi lukee ja katsoo dokkareita ym:ta, alkaa se kokonaiskuva hahmottua pikkuhiljaa. 100% varma ei voi olla mistään, edes omasta olemassaolostaan, mutta ei lainkaan uskomatonta, että niin pitkään kun salaseurojen oleminen on mahdollista, niitä myös on. Eikä tarvitse järinkään viisas olla tajutakseen mihin tätä maailmaa ollaan viemässä hyvää vauhtia "terrorismin vastaisella sodalla". Kameroita, paikantimia, internet-sensuuria, mikrosiruja ihon alla.. Joku puoli vuotta sitten uutisoitiin, että EU-alueella lentokoneisiin asennetaan jokaiselle paikalle kamera ja mikrofoni, joilla on tarkoitus sitten tunnistaa ne terroristit. Eeh. Eihän tästä ole kuin vuosi, kun suomessakin kyseltiin mukamas randomilla kaduntallaajilta henkkareita, että löytyy niitä laittomia maahanmuuttajia. Vai että randomilla... Perustuslain mukaan ulkonäön tai kansalaisuuden perusteella ei saa syrjiä. Ja mitä tulee perustuslakiin muuten, niin Lex Nokiahan on sitäkin hyvää vauhtia jyräämässä. Joku vajaa vuosi sitten Maikkarin uutisissa oli juttu siitä, miten Suomessa ryhdytään valmistelemaan keinoja jäädyttää terroristiepäiltyjen rahaliikenne. Ei löytynyt mistään muusta mediasta kyseistä juttua eikä tuosta ole sittemmin puhuttu. Luultavasti tulette kuulemaan sitten, kun se on valmis. Se, perustuuko edellämainitut jonkin salaseuran suunnitelmiin, on sinänsä toissijaista. Tällaiselle pitäisi tulla stoppi, mutta kansaltahan ei kysellä mitään. Eikä kyllä näytä paljon ketään kiinnostavankaan, kunhan telkkariohjelmat tulee ajallaan ja iltalehdistä löytyy törkyjuttuja.

« Viimeksi muokattu: 26.01.2009 16:31:31 kirjoittanut mikeslowry » tallennettu
mikeslowry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 27.01.2009 13:17:22 »

Ja mitä tulee perustuslakiin muuten, niin Lex Nokiahan on sitäkin hyvää vauhtia jyräämässä.

http://www.urkintalaki.fi/

"Laki ei koskisi pelkkiä työnantajia, vaan tasa-arvoisesti kaikkia ns. yhteisötilaajia eli kirjastoja, kouluja, taloyhtiöitä, yliopistoja – jopa eduskuntaa. Jos lain oikeasti olisi haluttu koskevan vain työnantajia, se olisi säädetty työelämän tietosuojalakiin."

 knuppel2


(en tutkinut onko fakta)
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 13:24:46 kirjoittanut mikeslowry » tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #18 : 30.01.2009 10:58:03 »

Facebookissa on Lex Nokiaa vastustava ryhmä. Ovat järjestämässä asian tiimoilta mielenilmaisua 5.2.09 Helsingissa.

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=45640428622

 knuppel2
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #19 : 08.02.2009 17:14:58 »

Tuota Zeitgeistiakin kannattaa muuten katsoa varauksella.

Todellakin. Minusta siinä ensinnäkin oli turhan pitkään juttua Jeesus-myytin(?) kumoamisesta. Näin astrologiasta ja astronomiastakin kiinnostuneena oli mielenkiintoista se kohta missä Jeesuksen kuolema ja uudestisyntymä selitettiin Auringon deklinaation vuotuisella vaihtelulla. Mieleen jäi se kuva missä Aurinko on "ristillä" eli Etelän ristillä talvipäivänseisauksena. (Ensimmäinen liitekuva, n. 18 min kohdalla viedeossa) Paljon selittävä kuva, näin ajattelin.

Sitten mieleen hiipi ajatus: hetkinen eikös Etelän risti ole hyvinkin etelässä, miten se voi olla Auringon vieressä?! Tässä HomePlanet-ohjelmalla (Freeware) tehty kuva samasta tilanteesta tosin ilman horisonttia (toinen liitekuva).

Aika paksua sanoa että Aurinko olisi koskaan lähellä Etelän ristiä, olipa mikä maailmankausi (viittaan tässä prekessioon) tai vuodenaika tahansa. On helppo löytää kymmeniä tähdistöjä jotka on lähempänä talvipäivänseisausta. Virhe on suunnilleen sama kuin jos sanoisi että Suomi on Kuuban lähellä.

Ei mahda mitään että kun huomaa noin karkean totuuden vääristelyn niin ei osaa ottaa vakavasti mitään koko videosta.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #20 : 11.02.2009 21:15:48 »

Tosi voimakkaita tunteita herätti tuo asia minussa ja ystävässäni myös! Ei siis tähtikuvio vaan se koko video, ja sitten se että huomaa siinä valehtelua. Siis ei se itse video tietenkään vaan ne vehkeilyt joista siinä kerrottiin.

Olen miettinyt onko se jotenkin paha jos tulee tunnereaktioita. Kun jotenkin yleinen keskusteluilmapiiri ei yleensä tykkää että asiakeskustelu herättää mitään tunnereaktioita. Ainakaan kovin voimakkaita. Ainakin itse olen tullut siihen tulokseen että niissä ei ole mitään pahaa. Ja etenkin, kysehän on meille kaikille tärkeästä asiasta (lievästi sanoen).

Yritän kuitenkin nyt kirjoittaa mahd. asiallisesti.

Onko muilla tullut Zeitgeistia katsoessa voimakkaita tunteita?

Sehän tässä lopulta pistää vihaksi kun ei ole varmaa tietoa mistään. Juuri kun luulee jotain tajunneensa niin heti pitää taas epäillä.

Äskeinen tähtikuvioasia olikin ainoa jota edes jotenkin pystyn tarkastelemaan.

Ja sitten se että "valtakunnan viisaimmat" eivät ota salaliittoja lainkaan vakavasti! (virallinen tiede, politiikka)  Päinvastoin, vähättelevät ja pilkkaavat vain niitä, jotka ovat löytäneet jotain totuuden palasia!

Kaikkia dokumentteja pitäisi katsoa hyvin suuren arviointikyvyn kanssa. Mitä tärkeämmästä asiasta on kyse, sitä enemmän arvointikykyä.

9/11-juttuun uskon kyllä. Olen muuten katsellut viime päivinä ja viikkoina todella paljon erilaisia pätkiä. Välillä tarvii pitää taukoakin jottei sulakkeet tipu.

Edelleen minua hieman häiritsee miksi Zeitgeistissa jankattiin niin pitkään siitä Jeesuksesta. (sinänsä ei se niin tärkeää minulle, en ole kristitty)  Nyt kiinnostaisi kuulla onko jollain niin paljon tietoa niistä uskonnoista mihin siinä viitattiin - Jumalan poika syntyy 25.12. ja muut kerrotut samankaltaisuudet - että voisi arvioida onko tekijä ollut siinä kohtaa rehellinen?


Tärkein kysymys tässä kaikessa on: Mitä minä voin tehdä?
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #21 : 12.02.2009 15:12:25 »

Joo kylä oli mulle tuli kannsa aika voimakkaista tunteita kun Zeitgeistiä katsoin.

Edelleen minua hieman häiritsee miksi Zeitgeistissa jankattiin niin pitkään siitä Jeesuksesta. (sinänsä ei se niin tärkeää minulle, en ole kristitty)  Nyt kiinnostaisi kuulla onko jollain niin paljon tietoa niistä uskonnoista mihin siinä viitattiin - Jumalan poika syntyy 25.12. ja muut kerrotut samankaltaisuudet - että voisi arvioida onko tekijä ollut siinä kohtaa rehellinen?

Noi samankaltaisuudet ovat kyllä kai aika monessa muussakin yhteydessä esiin tulleita asioita. Mm. Teosofia tutkii juuri näitä samankaltaisuuksia ja sanookin, että totuus on uskontoja korkeampi. Itse en kiellä, etteikö Jeesus todella olisi täällä maan päällä dallaillut, mutta hänen myyttisyyttään on lisätty jälkikäteen liittämällä noita vanhoja juttuja aikaisemmista uskonnoista häneen.
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #22 : 12.02.2009 19:22:38 »

No se ainakin on selvää että totuus on uskontoja korkeampi! angel

Niin siinähän tosiaan esitettiin Jeesus ja muut jumalan pojat pelkkinä pakanallisina astrologisina vertauskuvina, siihen sävyyn että annettiin ymmärtää samalla että astrologia on jotain ihan turhaa. Josko tämäkin liittyy siihen mitä mikeslowry aiemmin sanoi:
Dokumentti pyrkii riisumaan katsojan uskostaan ja uskomaan siihen, ettei mitään yliluonnollista ole.

Mites Päärynä, kävitkö kysymässä?
Etenkin Teosofinen seura on liitetty tähän salaliittoon ja Blavatsky on sit saatananpalvoja nro yksi. -- Pitääki kävästä teosofisessa seurassa kyselemässä tästä asiasta..

Itse kävin (muutama vuosi sitten) teosofienkin tilaisuuksissa kun ahnaasti hain kaikenlaista valtavirrasta poikkeavaa tietoa. Ei millään pahalla mutta koko siitä teosofien touhusta jäi kyllä erittäin tunkkainen fiilis. Tuli sellainen olo että mitä nämä tyypit oikeen on. Eräs mies sanoi että Blavatsky elää edelleenkin, ihan kroppansa kanssa! Ja että oli käynyt joskus heidänkin looshiaan tai mitä lie moikkaamassa, ja tämä mies oli kätellytkin Blavatskya. Mulle tuli sellainen olo että hän ei valehdellut. Ensireaktio oli vain että mitä hittoa se tyyppi vielä täällä tekee jos on kerran kuollut aikaa sitten! Musta tuntuu että nyt sain tähän vastauksen.

Muistelenko nyt ihan väärin vai liittyykö vapaamuurarit ja teosofit jotenkin toisiinsa? Toisaalta en tiedä oikeestaan paljon mitään vapaamuurareista Undecided

Teosofeista vielä sen verran että he eivät tuntuneet lainkaan kyseenalaistavan sotilasinstituutioita. Vaikka muuten ovat olevinaan niin enkeliporukkaa. idiot2  Nämä siis mun omia havaintoja.
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #23 : 12.02.2009 20:19:02 »

Niin, kyllä Zeitgeist dissasi kaikki uskomukset hömppänä juu. Mutta kuitenkin -loppu oli aika uskonnollista -ollaan kaikki samaa universumia uglystupid2

Kuule ei tullut käytyä teosofi kokouksessa -on tainnut olla krapula tai joku muu syy aina kun olis pitänyt mennä Cheesy
Mullakin on muutama vuosi siitä kun kävin Teosofien kokouksissa viimeksi. Olin tuolloin aiemmin itsekseni lukenut Blavatskyä ja siitä sitten uskaltauduin kokouksiin mukaan. Nopeasti kuitenkin kiinnostukseni suuntautui sitten muualle, joten en voi sanoa, että tietämykseni Teosofiasta on hyvä. Esim. tuosta sotilasinstituutioiden kyseenalaistamattomuudesta en ole ennen kuullut. Olen enemminkin ollut käsityksessä, että teosofit ajaisivat pasifismin asiaa, tykäävät myös olla kasvissyöjiä tästä syystä. Vapaamuurariudella ei kai ole kytköksiä teosofeihin? Korjatkaa jos olen väärässä! Mutta esim Rosenkreutzilaisten kanssa pitävät jtk yhteisiä kokouksia.
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #24 : 12.02.2009 20:34:23 »

Hmm. Pieni googletus paljastaa mun tiedot Teosofiasta hatariksi. Kyllä se niin on, että vapaamuurarit ja teosofit liittyvät yhteen. Sama idea näköjään kummassakin, totuus on uskontoja korkeampi. Sinänsä paradoksaalista, että Zeitgeist painottaa samaa asiaa buck2

Paradoksaalista on myös se, että Zeitgeist alkaa Krishnamurtin puheella, joka oli kuin olikin -Teosofi. Tai siis Annie Besant, kuulu Teosofi, hänet "löysi" ja opasti Teosofian saloihin. Krsihnamurti sanoutui sittemmin irti kaikista oppirakenteista. Silti Krsihnamurtia luetaan Teosofisessa seurassa paljon.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 20:46:16 kirjoittanut Päärynä » tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #25 : 12.02.2009 20:56:58 »

Mulla ei jäänyt Zeitgeistitsta muuta skepoilua mieleen kuin juuri se uskontojen lyttäys. Se oli niin pitkä filmi ettei kyllä jaksa katsoa heti uudestaan... Jotensakin ristiriitainen esitys kaikenkaikkiaan. Joka tapauksessa herätti paljon ajatuksia, se on pääasia.

Joo nuo mitä sanoin teosofeista on tosiaan mun omat vähäiset (määrältään, ei laadultaan Wink) kokemukset. Itse en muuten edes erota kristosofeja, teosofeja ja ruusuristiläisiä toisistaan, vaikka heille itselleen niissä on joitain eroja.

Kaikki nuo salaseurat on jotenkin ikäväntuntuisia. Salaseura on ihan jees silloin kun on oikeesti joku tilanne että joku pitää hirmuvaltaa ja suunnilleen kadunkulmissa kokoontuminenkin on kiellettyä; silloin voi olla tarpeen kokoontua salaisesti pohtimaan että miten saataisiin asiat muutettua paremmiksi. Esim. nykysuomessa ei mun näkemyksen mukaan ole tarve hyvän asian puolesta toimia salaisesti.

Yksi hyvä hakusana viestiketjun otsikkoon liittyen on Bluebeam. Aiemmin olikin jo maininta ainakin chemtraileista siihen liittyen. Bluebeam-jutuissa on kyllä varmasti jos jonkinlaista disinformaatioita liikkeellä joten oma harkinta äärimmilleen.

Mikrosiruista ja mielenhallintateknologiasta: Mitä mieltä olette, onko ihminen sähkölaite?
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #26 : 12.02.2009 21:37:29 »

Wohoo bluebeam, Staged Alien Invasion!!!! Cheesy

Lisää taas tulee salaliittojuttuu meikäläisen päähän. Justiin kun olin rauhoittunut tosta New world orderista ja muusta Grin No joo, omaa harkintaa vois taas yrittää käyttää.

Oisko sulla Nousukuu jotain linkkiä lattaa mielenhallintateknologiasta?
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #27 : 12.02.2009 22:08:47 »

Eipä nyt ole kovin kummoisia linkkejä, kun ei ole tullut niitä koottua. Vuosien varrella törmännyt aiheeseen enimmäkseen Ultra-lehdessä ja Rauni-Leena Luukasen (-Kilde siinä vielä?) kirjoissa. Nyttemmin myös joissain näissä Bluebeam-jutuissa mutta kun en nyt muista mitä oli missäkin.

Viimemmäksi taisin aiheesta lukea Ufotutkijoiden sivuilta:

http://www.kotjpaekka.net/SUT/sutforum/viewtopic.php?f=38&t=1633&p=14713&hilit=montauk#p14713

(Ne sivut on jostain syystä jollain ihme väliaikaisella "kotjpaekka.net"-palvelimella idiot2 joten laitan tähän varalta aihealueen ja viestin nimet:
  Ufotutkimus ja järjestöasiat
    - Abduktiot. Kanavoinnit avaruusolennoilta. New Age -ilmiöt. Kristustietoisuus. Vaihtoehtouskomukset
      - Tapani Koivulan tekemä Usko Ahosen haastattelu Ultrassa)

Siellä seuraavassa viestissä on jotain linkkejä, en tosin niitä vielä itsekään katsonut, enkä ehkä nyt vähään aikaan katsokaan, ihan oman mielenterveyden kannalta.

Edit: Mind Control -hakusanalla pääsee varmasti hyvin alkuun.
Edit2: Meinasi unohtua itse viestin nimi tuosta suluista.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 22:18:18 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #28 : 13.02.2009 19:05:58 »



                                    Tongue

            Uskoa täytyy, niin uskomatonta kun se onkin! Tuo illuminaattio, eli syltty

               ja tehdas on kyllä jossakin! ?   coolsmiley Olen tavannut henk. koht.

                 kyseisen U.A " n. Kyllä täytyy ihmetellä, jos ihminen ihan noin

                    vaan huvikseen kehittelee sellaisia kokemuksia itselleen.


                          Heikompaa olisi jo alkumetreillä heikottanut.


                                                  coolsmiley   angel   smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #29 : 14.02.2009 12:36:25 »

Mullakin Usko Ahosen tapaus avasi aika paljon. Eikä olla ainoita. Sieltä ufotutkijoiden sivuilta ainakin löytyy tietoa tästä.*

Aika usein skeptikot sanoo näistä (meistä) ihmisistä, jotka tajuaa jotain salaliitoista ja yleensäkin melkeinpä mistä tahansa "huuhaasta", että no näillä ihmisillä on mielenterveysongelmia. No niin totta vieköön monella onkin! SItä en tiedä kuinka monella. On kuitenkin tyhmää nähdä se asia niin että kiinnostus "huuhaata" kohtaan johtuisi mielenterveysongelmista. Eikä se mene toisinpäinkään. Ja muillahan ei tietenkään ole mielenterveysongelmia...

Joskus se tosin menee niin että "huuhaa" tapaukset ovat niin rajuja että ne aihettaa mielenterveysongelmia. (Esim. juurikin Uskon tapaus.)

Itse luulen että aika usein olisi kyse siitä, että ihminen joka on joutunut kasvamaan sellaisessa ympäristössä, että on joutunut jatkuvasti tekemään havaintoja ja analysoimaan maailmaa pienestä pitäen, näkee todella paljon helpommin virallisen totuuden läpi ollen avoimempi totuudelle, olipa se sitten mitä tahansa, vaikka yllättävää tai epämiellyttävääkin.

Ja sellaiselle ihmiselle, joka on joutunut aina havainnoimaan ja analysoimaan, niitä mielenterveysongelmia mitä todennäköisimmin tulee.

___________
* Lisään linkin: http://www.suomenufotutkijat.fi/
Ja sieltä kohta Näkökulmia.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 15:20:15 kirjoittanut nousukuu » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: