Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja seksuaalisuus  (Luettu 70250 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 27.01.2009 14:46:49 »

En halua sanoa muuta Sashan tekstistä kuin että yök!  Cool

Kun työ on tuota rataa, niin pakkokin on saada elämään henkistäkin puolta.

Joo tosi yök-yök elämää vietän. :Smiley
Olen itse varsin tyytyväinen ja onnellinen elämääni
-älä ota itseesi. Wink

onko sinulla Sasha 9 ja 12 huoneissa mitään, mikä vetäisi tuosta pintatouhusta pois? ei ? koetat tasapainotella sen maailman ja henkisyyden välimaastossa, ehkä? 12 tyhjä, mutta 9 rajalla jotain?

Kuvittelisin tuon voimakkaan  askendentti skorpioni tuovan tuon kiinnostukseni
henkisiin asioihin, siinä missä seksuaalisuuteenkin, onhan  skorpioni perinteisestikin alkemisti.
Sitten nuo Theuksen arvioimat elämän kovasta realistisuudesta muistuttavat aspectit kartallani
ovat varmasti vaikuttaneet asiaan, että tutkin/ratkaisen ongelmia (myöskin) henkisestä näkökulmasta.

Jokainen ihminen on seksuaalinen olento. Vai onko?

Ei ole.
Mutta ne jotka ovat, kouhkaavat aiheesta joka paikassa niin älyttömästi, että kaikki ovat alkaneet kuvitella seksuaalisuuden olevan se ainoa syy miksi tänne synnytään.

Mutta seksuaalisuus juuri on se syy, miksi tänne synnytään. Grin
Ei kai tänne ole pyhästä hengestä syntyneitä ole muita ole kuin Jeesus
ja sekin voi olla hiukan kyseenalaista, jos tarkastelee asiaa muista kuin kristillisestä näkökulmasta. Tongue

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #61 : 27.01.2009 14:47:44 »

seksuaalisuus on väline.. SYY lienee valaistuminen (miksi sielun on synnyttävä kehoon).. tms.. mutta tämä keskustelu alkaa mennä samaa rataa kuin jo monta kertaa puidut kysymykset. ihminen voi valaistua ilman seksiä, valaistuneella voi olla seksiä, seksiä voi olla nautinnon takia; siksi kysyin, mitä uutta??? skorppariudesta, olihan se yksi tosiaan skorppari. aurinko merkkari ja neptunus skorppari. seksi ja mystiikka, vaikka skorppari sanoisi ne 1000 kertaa jouskarille, ajattelu ei mene samalla tavalla. kauriin kanssa ei onneksi tarvinnut seksillä itseään vaivata jne..  Grin 
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 16:48:24 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 27.01.2009 14:55:41 »

Ja ehkä ne ihmisen aikaisemmat inkarnaatiotkin jättävät tässäkin asiassa sieluun joitakin muistoja ja energioita. Jos sitä on monta elämää viettänyt Venetsian kurtisaanina tai luostarin abbedissana, niin kaipa ne mieltymykset seuraavat sielun mukana vastakin. 

Niin, ja uudestisyntyneet nunnat tietysti ovat sitten  askendentti   neitsyt: itä.  Wink Vakavasti ottaen, itse olen sielunvaellus"agnostikko", luen sen näihin asioihin, joihin haluaisin uskoa, ja joskus kyselin näistä elämistä heilurilta. Sen mukaan olisin ollut juurikin nunna tätä edeltävässä elämässäni. Hyvä ystäväni, johon minulla on karminen suhde, olisi ollut luostarini abbedissa. Mutta  ennen  tätä elämää olisinkin ollut 1700-luvun englantilainen ylhäisaatelinen mies, joka eli hyvinkin ajan tavan mukaan (tuolloin ei oltu viktoriaanisen vienoja).
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 14:58:28 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 27.01.2009 15:15:17 »

Minua kummoksuttaa, että aina kun seksuaalisuutta tarkastellaan astrologisesti tai ihan miten vain,
niin se lähes tulkoon aina erotetaan henkisyydestä jotenkin omaksi irralliseksi kategoriakseen,
jolla ei ole mitään tekemistä joidenkin mielestä edes ihmisyyden kanssa
saati sitten henkisyyden/valaistumisen kanssa? Huh

Mitäs ne entisaikojen papittaret olivat temppeleissään ja mitä he siellä tekivät?

Onko seksuaalisuus edelleenkin niin hävettävä asia vieläkin, että sitä pitää käsitellä
ihmisyydestä ja henkisyydestä erillisenä osana? Huh

Itselläni on syviä, voimakkaita henkisiä kokemuksia eri tavoin,
mutta yksi voimakkaimpia tapauksia on juurikin sattunut niin,
että shamanistisessa traditiossa tapahtunut rakastelu vei kohtaamaan todellisia universaaleja voimia.

Rakasteluni ei koskaan tuon jälkeen ollut samaa.

Sen jälkeen olen hivonnut rakastelun aikana samaa olotilaa, mutta se on aina vaatinut
varsin henkisesti avoimen/orientoituneen partnerin
-muuten ei toivoakaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #64 : 27.01.2009 15:17:02 »

jos minulta kysyt. niin verisiä rituaaliuhreja rakkaalleni, kuninkaitten kanssa.  Grin Grin

seksiä nyt vaan ei TARVITA valaistumiseen, mutta ei se estekään ole. jos energiaa todella kanavoi ylös, sitä ei "tarvitse" käyttää seksissä, ellei satu huvittamaan. ei ole kyse häpeästä. en ole ainakaan törmännyt mihinkään filosofiaan, jossa seksin osuus olisi nimenomaan lopullisen valaistumisen kannalta tärkeä. Osho kenties.. omaperäinen tapaus.

muuten eikös joku rentoutusterapia auttaisi päänsärkyongelmiin? yhtä lailla.
.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 15:25:52 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #65 : 27.01.2009 16:03:28 »

Niin,
minusta tämän astrologian hieno puoli - vaikkakin tämähän on tietysti täyttä hörön löröä... - on juuri se, että oppii ymmärtämään, että jokaisella on se oma tie siihen valaistumiseen ja että nämä teemat on yleensä hyvin nähtävissä kartalla.

Siten enemmän karttoja tutkiessaan tulee ikäänkuin joviaaliksi kaikenlaisten elämien ja elämän ilmentymien suhteen. Henkisissä piireissä - toisinaan - mielellään halutaan sivuuttaa tämä seksualisuus-aihe, mutta siihenkin saattaa liittyä se tosiasia, että monet 'huuhaa'-tyypeistä ovat nimenomaan eläneet useita elämiä niissä luostareissa joissa seksualisuus oli (ja on) ankarasti kielletty. Tälläiset voimakkaat elämät jättävät varmasti jälkensä ja värinsä yksilön mielen pinnalle, joka sitten seuraa seuraavien inkarnaatioihin.
Se on tuttua ja turvallista.
Toisinaan voisi olla hyvä vähän ravistella omia käsityksiä, mutta joikainen tekee omaan tahtiinsa niinkuin parhaalta tuntuu.

Samaan aikaan kun sataman portto valaistui aivan samaa vauhtia rakkautta jakaessaan, kuin 'kiltti' nunna luostarissa, ainoana erona se, että portto luuli olevansa paheellinen ja nunna luuli olevansa hyveellinen. Että kiitosta kirkoille jälleen.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
julyette
Vieras
« Vastaus #66 : 27.01.2009 16:04:35 »

Niin, ja uudestisyntyneet nunnat tietysti ovat sitten  askendentti   neitsyt: itä.  Wink

Joskus tuntuu omalla kohdalla, että näin saattaa ollakin.  Tongue 
Minusta on mielenkiintoista pohtia miksi me ilmennänne asioita juuri niin eri tavoilla. Onko se juuri edellisten inkarnaatioiden muistomalli, joka toistuu. Astrologiselta kartaltahan näkee ihmisen syvimmän olemuksen ja myös ne edelliset inkarnaatiot, joten onko se  askendentti  neitsyt sitten todiste siitä mitä on joskus ollut?

Sasha,
minä en ainakaan kirjoituksessani maininnut mitenkään seksuaalisuuden vähentävän henkisyyttä. Totesin vain, että ne jotka ovat voimakkaammin seksuaalisia, tuovat sitä myös huomattavasti enemmän julki. Ihminen voi olla sekä henkinen että seksuaalinen. Se henkinen energia kanavoituu vain eri tavalla kuin vähemmän seksuaalisilla, niin kuin kuvasit. Minä koen vastaavanlaisia tajunnan laajenemisia toisilla metodeilla. Tavat ovat erilaiset, mutta lopputulos silti sama.

*lisäys*
Theus tuossa samaan aikaan postasi vähän samanlaista ajatusta astrokartasta ja inkarnaatioista.  Smiley  Kirkko tosiaan ennen vaikutti huomattavasti siihen miten nainen nähtiin. Ainoa todella positiivinen asia kirkoissa ennen vanhaan oli se, että ne edistivät kirjan kopioinneillaan huomattavasti lukutaidon leviämistä, ennen kuin se painokone keksittiin.  Smiley 
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 16:14:46 kirjoittanut julyette » tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #67 : 08.02.2009 19:48:08 »

uskallankohan sotkeutua tähän ketjuun.

Olen siis ollut elämäni ajan erittäin epäseksuaalinen olento. kaksvitoseen mennessä en koskaan ollut kokenut minkäänlaista seksuaalista kiihottumista, siispä en orgasmiakaan, en koskaan ollut halunnut seksiä edes läheisyyden vuoksi tai mitään, seksisuhteita minulla on ollut koska en halunnut olla epänormaali, muttei seurustelusuhteita lainkaan.

mutta, nyt lähempänä kolmeakymppiä kuin kahta, asiat ovat alkaneet muuttua melkein räjähdysmäisesti.

kartallani venus aspect_con aurinko, merkurius ja neptunus kahdeksannen huoneen kärjessä jousimiehessä koko joukko, neliöivät kaikki neitsytkuutani.

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 09.02.2009 08:28:01 »

uskallankohan sotkeutua tähän ketjuun.

Olen siis ollut elämäni ajan erittäin epäseksuaalinen olento. kaksvitoseen mennessä en koskaan ollut kokenut minkäänlaista seksuaalista kiihottumista, siispä en orgasmiakaan, en koskaan ollut halunnut seksiä edes läheisyyden vuoksi tai mitään, seksisuhteita minulla on ollut koska en halunnut olla epänormaali, muttei seurustelusuhteita lainkaan.

mutta, nyt lähempänä kolmeakymppiä kuin kahta, asiat ovat alkaneet muuttua melkein räjähdysmäisesti.

kartallani venus aspect_con aurinko, merkurius ja neptunus kahdeksannen huoneen kärjessä jousimiehessä koko joukko, neliöivät kaikki neitsytkuutani.

Kaikki ihmiset eivät vain ole niin seksuaalisia kuin toiset. Eräs ystävättäreni on hieman samanlainen kuin sinä tässä asiassa. Hän ei myöskään kaipaa suhdetta, kumppania eikä seksiä. Hän on  aurinko ja  askendentti  skorpioni ja siis tuplaskorpioni Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #69 : 09.02.2009 10:57:28 »

Olen  askendentti  neitsyt ja olen aina tuntenut vetoa luostarielämän yksinkertaisuuteen ja myös eristäytyneisyyteen. Tähän varmaan vaikuttaa myös 12. huoneen kuu & saturnus.

Kuitenkin, vaikka tota neitsyttä ja ex-luostarielämää pukkaa kartalla, olen silti vahvasti seksuaalinen. Kohdallani käy usein että muut aistivat sen vaikken sitä esille erityisemmin tuokaan ja heidän juttunsa kääntyvät kaksimielisiksi tms.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 01.03.2010 23:41:09 »

Nostanpa nyt sitten tätä ketjua henkiin, kun olen miettinyt tuota seksuaalisuutta viime aikoina. Hmm, seksualisuus ja seksikkyyshän ovat kaksi aivan eri asiaa. Voisivatko jotkut tekijät tehdä ihmisestä ulkoisesti karismaattisen ja seksikkään, mutta sitten itse seksin harrastamisen suhteen ei niin aktiivisen? Tai sitten toisin päin.

Itse ainakin koen olevani enemmän seksuaalinen kuin seksikäs. Tosin vaikeaahan sitä on itse arvioida, ulkoisesti en ainakaan koe olevani mikään sexbom. Itselläni koen, että seksuaalisuus on aika korostunut teema elämässä. 8. huoneesta löytyvät  aurinko  neitsyt venus rapu ja  juno leijona. Ainakin tuon  venus vaikutuksen ja kai tavallaan koen olevani jonkinasteinen seksiaddikti, ainakin useimpien mielestä olen. Onneksi olen suhteessa niin omaa seksuaalisuuttaan saa toteuttaa vapaasti oman rakkaan kanssa. Luulisin kuitenkin, että jos seksittömyyttä jatkuisi pitkäänkin, niin suhde olisi ohi aika nopeasti, sillä muutun kauheaksi jos joudun elämään puutteessa. Tässä suhteessa pisin aika ilman seksiä tämän viiden vuoden aikana on runsas viikko välimatkan takia, joten toisaalta on vaikeaa arvioida millaista seksielämä olisi sinkkuna.

Hmm, ehkä kaikilla plutonikoilla on sitten jotenkin korostunut seksuaalisuus, tiedä sitä.

Mietin myös sitä, että seksuaalisuushan täytyy ajatella myös sen kautta, että osalle se sopii hyvin parisuhteessa osalle yhdenillanjuttuina, joten ehkä sieltä kartalta pitäisi katsella myös sitä rakkausteemaa.   
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 01.03.2010 23:51:19 »

Myös sitä mietin, että seksuaalisuushan on varsin suhteellinen asia ja riippuu aina kumppanista. Jokaisella on tosin oma uniikki seksuaalisuutensa, mutta jos puhutaan muusta kuin sooloseksistä niin eri kumppanien kanssa seksi on aina erilaista.

Lisäänpä nyt näin jälkikäteen vielä sellaisen pohdinnan, että pystyykö kartalta katsomaan seksuaaliseen suuntautumiseen liittyviä asioita? Onko esimerkiksi homoseksuaaleilla usein samoja aspekteja tms.?
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 00:41:25 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 02.03.2010 01:33:38 »

Nostanpa nyt sitten tätä ketjua henkiin, kun olen miettinyt tuota seksuaalisuutta viime aikoina. Hmm, seksualisuus ja seksikkyyshän ovat kaksi aivan eri asiaa. Voisivatko jotkut tekijät tehdä ihmisestä ulkoisesti karismaattisen ja seksikkään, mutta sitten itse seksin harrastamisen suhteen ei niin aktiivisen? Tai sitten toisin päin.

Itse ainakin koen olevani enemmän seksuaalinen kuin seksikäs. Tosin vaikeaahan sitä on itse arvioida, ulkoisesti en ainakaan koe olevani mikään sexbom. I

Hyvä nosto.  Smiley Itselläni on hiukan sama fiilis, että enemmän seksuaalinen
kuin mitä koen itseni seksikkääksi, vaikka jälkimmäinenkin fiilis vaihtelee yhdessä
tuon seksuaalisuuden kanssa. No.. vartos pidemmälle kevääseen.. :Smiley coolsmiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #73 : 02.03.2010 09:08:07 »

Miten se astrologisuus tässä näkyy, voiko sen nähdä kartassa jotenkin?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #74 : 02.03.2010 10:27:36 »

Voisin olla täysin ilman.
Terveisin  vesimies  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: