Huh mc82 - pitääkö tuo tosiaankin paikkaansa, että Saturnuksen oppositio ja Neptunuksen neliö Marsiin rajoittavat seksuaalisuutta?
Tulipa lahnaolo välittömästi! (vainessii, ei muuten tullut)
Voisiko kuitenkin olla lieventävänä asianhaarana, jos tuo
jöpöttää
ja
majailee siveässä
? Tunnustan nimittäin olevani aika hanakka peitonheiluttaja, joten minkähänlainen mahtaisin olla ilman noita rajoittavia aspekteja....
Heh, niin no, nämä nyt ovat mun omia kokemuksiani asiasta, ei mitään faktatietoa
Mutta mun mielestä Saturnuksen haasteelliset aspektit ovat jotenkin seksuaalisuutta rajoittavia, erityisesti juurikin
:lle.. Ja eiköhän
merkki- ja huonesijainnit pelasta, jos ko. planeetat löytyvät jostain kiihkeästä merkistä
Kuten sulla
ja
- huhhuh, nuo nyt varmasti lisäävät lämpöä makuuhuoneen puolella!
Ainakin tuo
on kyllä aika "tylsistyttävä" aspekti seksin kannalta (löytyy mm. allekirjoittaneen omalta kartalta!). Semmoinen tietty pähkähulluus ja kokeilunhalu on vähän vähissä, välillä toivoisin, että seksiviettiä olisi enemmän, samoin sitä tilanteeseen heittäytymistä. Mm. jouluostoksilla mies ehdotti, että mitäs jos mentäisiin joulukuusen alle muhinoimaan (puolen metrin päässä siitä joulukuusesta kulki satoja ihmisiä ohi) ja minä tyhmä menin sanomaan ei! Mulla kuitenkin se
kun kaipaa leikkimielisyyttä, kokeilua ja kepeyttä peliin.
Mulla sitten taas
on vanhoillisessa
:ssa, tosin 1. huoneessa, joka kait tuo lisää virtaa ja vähän oinasmaista hulluutta peliin, en tiedä, onko tuolla huonesijainnilla edes miten paljon painoarvoa.. Noh, sanotaanko näin, että yhdenyönjuttuja en harrasta, toisen täytyy merkitä jotain ja luottamusta täytyy olla ennen kuin lähden peliin. Ja olen joo vähän tylsä ja lahna ajoittain, kun mielummin nautiskelen siitä samasta, nautinollisimmasta asennosta kuin kokeilen koko Kama Sutran asennot läpi..
Noh, toinen ongelma on se, että mä kyllästyn seksiin aika nopsaan, kun suhde muuttuu arkisemmaksi ajan kuluessa. Kaipaan sitä alkuhuumaa, jolloin puuhailtiin kellon ympäri kiima silmissä kiiluen.. Mutta kun en halua vaihtaakaan miestä ja sitten, kun kaikki on jo tullut tutuksi, niin sitten on pieni dilemma..
Alkuhuuman aikana sitä on kokeilunhaluisempi, mutta ajan kanssa sitä vain tulee varovaisemmaksi ja kiinnittyy samaan vanhaan ja tuttuun. Niin no, ehkä sitä tuo moninkertainen jouskaruus teettää, että koko ajan pitää olla uutta ja vaihtelua
Myös henkilöön, jolla oli saturnus aspect_opp venus on tullut tutustuttua. Hänelläkään ei periaatteessa ollut mitään vaikeuksia seksuaalisuuden toteuttamisen kanssa. Hän kuitenkin myös suhtautui seksuaalisuuteen äärettömän vastuullisesti - jopa siinä määrin, että velvollisuudentunto rajoitti ajoittain seksuaalisuuden toteuttamista.
La Papessa tulkitsikin
oikein
Tarkoitin, että oman kokemuksen mukaan ko. aspekti rajoittaa leikkimielisyyttä ja kepeyttä - seksihän loppupeleissä on kokeilua, oppimista ja leikkiäkin. Aspekti on mun kokemuksen mukaan aika kylmä, seksi on vain seksiä ja himojen tyydyttämistä ilman läheisyyttä ja hellyyttä, sekä se kokeilu ja uuden oppiminen puuttuu, homma perustuu yhteen kaavaan ja tätä kaavaa noudatetaan joka kerta. Tämä mun kokemuksen perusteella.