K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #30 : 17.01.2009 17:16:19 » |
|
No voi Kauris, on taidettu rapu-kullan kanssa tehdä muutakin kuin pidetty vain kädestä kiinni ja rapsuteltu!  No enhän minä enää neitsyt ole...  Mutta aika paljon myös rapsutellaan koska Rapu on karvainen. Taidan tässä lauantai-illan iloksi laittaa kuvan Rapu-kullasta tähän mukaan (mutta voi olla että otan sen jossain vaiheessa pois). Tuo mies on muuten Plutonikko, ja hän on varsin seksuaalinen. Häneen verrattuna minä olen pihtari, mutta kaikki on suhteellista.... Hänellä on aivan uskomaton mielikuvitus näissä asioissa, ja roolileikit ovat hänellä usein mielessä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 21:06:01 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #31 : 17.01.2009 17:55:42 » |
|
No wau... ravuillahan on aina hyvä rintavarustus, niin miehillä kuin naisillakin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #32 : 17.01.2009 18:01:37 » |
|
No wau... ravuillahan on aina hyvä rintavarustus, niin miehillä kuin naisillakin  Näin on. Ja vielä se huomaavainen ja romanttinen luonne, niin ei voi muuta sanoa kuin että täydellinen pakkaus. Ootkos Theus muuten tulossa keväällä stadiin, meillä on miitti 7.3.?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #33 : 17.01.2009 18:23:21 » |
|
No wau... ravuillahan on aina hyvä rintavarustus, niin miehillä kuin naisillakin  Näin on. Ja vielä se huomaavainen ja romanttinen luonne, niin ei voi muuta sanoa kuin että täydellinen pakkaus. Ootkos Theus muuten tulossa keväällä stadiin, meillä on miitti 7.3.? No sua on kyllä onnistanut  Oi miten ihanaa, mä olen aina vilpittömän onnellinen kun kaksi ihmistä löytää toisensa ja kykenevät tekemään toisensa onnelliseksi(siis tietysti sillä edellytyksellä, että on onnistunut ensin tekemään itsensä onnelliseksi), se on ehkä hienointa elämässä. *Mä olen nyt Suomessa(ja mulla on äääköset, jee!!) ja tällä hetkellä näyttää että(joudun)jään tänne, että ei muuta kuin 7.3 kartat esiin kannat kattoon! Viimeeksi olikin ihan superhauskaa*
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #34 : 17.01.2009 18:38:58 » |
|
Ei vitsit!! Tosikivaa Theus jos tulet mukaan!!! Käy heittämässä joku viesti tuonne Miitti -osioon!  Otan sulle Ravun kartan mukaan niin voidaan katsella. Jotta tämä aihe ei menisi aivan Rapujen kehumisketjuksi (  ) niin aiheesta lisää... Tuo  lienee aika yleinen jos menee hyvin (esim. itselläni on se natal-kartalla, samoin se voi esiintyä synastriassa kumppanin kanssa)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #35 : 17.01.2009 19:47:40 » |
|
ottakaa minut mukaan niin ei kehuta rapuja.. ohhoh mikä habamies.. no ei ole ihan minun makuuni, mutta.. vaikea sanoa ilman muita ruumiinosia.. (no nyt ei kiinnosta exien habat eikä erään hoikkuus, koska pollassakin voisi olla jotain) : taisi yksi vuosi hupsahtaa ilman.. oho.. no, oliko sillä niin väliä??
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 20:07:24 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #36 : 20.01.2009 16:36:07 » |
|
SEKSIN JÄLKEEN:
OINAS: UUDESTAAN!! HÄRKÄ: ruokaa... KAKSONEN: missä kaukosäädin on? RAPU: milloin pidetään häät? LEIJONA: enkö ollutkin fantastinen? NEITSYT: ylös,lakanat on vaihdettava! VAAKA: pidin äskeisestä, jos sinäkin pidit?! SKORPIONI: hetki,etsin avaimen ja avaan käsirautasi. JOUSIMIES: soitellaan! KAURIS:oiskos sulla käyntikorttia? VESIMIES: uusiks,mut nyt ilman vaatteita? KALAT: mikä sun nimes olikaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #37 : 20.01.2009 16:59:56 » |
|
SEKSIN JÄLKEEN: RAPU: milloin pidetään häät?
Me ollaan tässä vaiheessa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
 |
« Vastaus #38 : 21.01.2009 13:16:38 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2009 13:18:28 kirjoittanut Brida »
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
ezikko
Kohtuuastroilija

Non turbare circulos meos
|
 |
« Vastaus #39 : 23.01.2009 11:20:01 » |
|
Hohoo! seksuaalisuuden aura! Asc  varmasti lemuaa seksuaalisuutta.  Muistaakseni reilu vuosi sitten tuli dokumenttiohjelma seksiaddikteista (taisi olla näitä 4D laadukkaita paloja, mutta anyway). Todellisen seksiaddiktin karttatietoja olisi kiintoisa vilkaista; näkyykö kartassa viitteitä mahd. addiktiosta (joku neptunusaspekti esim. kuuhun tj). Onko huone 8. korostunut jne. Ja missä merkeissä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
PALJON PLANEETTAOHITUKSIA! chiron kolmio jupiter *** chiron kolmio asc ***** jupiter kolmio asc ***** mars sekstiili venus **** mars sekstiili mars **** venus oppositio uranus * merkurius kolmio uranus * neptunus kolmio jupiter **** neptunus kolmio asc ****** uranus neliö jupiter **
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #40 : 23.01.2009 12:52:48 » |
|
Muistaakseni reilu vuosi sitten tuli dokumenttiohjelma seksiaddikteista (taisi olla näitä 4D laadukkaita paloja, mutta anyway). Todellisen seksiaddiktin karttatietoja olisi kiintoisa vilkaista; näkyykö kartassa viitteitä mahd. addiktiosta (joku neptunusaspekti esim. kuuhun tj). Onko huone 8. korostunut jne. Ja missä merkeissä? Välltämättä kyse ei ole varsinaisesti seksiaddiktista, mutta  8. huoneessa omii kyllä seksuaalisuudelle melko suuren alan elämästä. Hänestä voi huoletta sanoa "sexually driven personality".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #41 : 23.01.2009 17:08:19 » |
|
Hohoo! seksuaalisuuden aura! Asc  varmasti lemuaa seksuaalisuutta.  Muistaakseni reilu vuosi sitten tuli dokumenttiohjelma seksiaddikteista (taisi olla näitä 4D laadukkaita paloja, mutta anyway). Todellisen seksiaddiktin karttatietoja olisi kiintoisa vilkaista; näkyykö kartassa viitteitä mahd. addiktiosta (joku neptunusaspekti esim. kuuhun tj). Onko huone 8. korostunut jne. Ja missä merkeissä? Saatan olla addikti. Iso osa miehistä ei ole minulle "tarpeeksi" tai ovat liian tavanomaisia tai tylsiä. Kysymys ei ole frigidiuresta, koska kykenen saamaan orgasmin.. : monta niitä ja eri paikkoihin ja eri tavoin. Vaaka-mieheni on jonkin sortin addikti ja seksuaalisesti sovimmekin loistavasti yhteen. 
Jos minulla ei ole (kunnollista ja tyydyttävää) seksiä, minusta tulee kiukutteleva ja rasittava kakara.  Stressaan helposti kaikesta ja olen hyper-aktiivinen ja hermostunut ja minulla on hirvittävä päänsärky koko ajan. Pahinta ei ole olla ilman seksiä, vaan omata huonoa seksiä jonkun sellaisen kanssa, joka makaa kuin jokin stnan kuollut lihakimpale paikoilaan,  odottaen, että minä teen kaiken työn, eikä esim. tajua "tilaisuuksia" seksiin esim. aamuisin/iltaisin kylppärissä, keittiössä, toimistossa..
Kun minulla on tyydyttävä seksi elämä, niin kaikki menee loistavasti kaikilla elämän alueilla ja näytän kauniille ja kaikki muut ihmiset ovat mielestäni mukavia. Jos ei niin.. kuulee liudan rumia sanoja, kärsii arrograntista käytöksestä ja kärsivällisyyteni on minimissä tai sitä ei ole ollenkaan.
Huono rakastaja saa minut inhoamaan häntä viikossa ja siihen ei auta mikään.
Tällä hetkellä Vesimieheni on ollut 2 viikkoa poissa kuvioista työn vuoksi ja otin rakastajan ja voi stna, että pinna meinaa palaa!  Stanan kuollut lihakimpale, Jousimies, jonka kanssa on parempi pitää seksi täysin poissa kuvioista.  Muuten hän on oikein mukava, älykäs ja hurmaava. Olen onnellinen, että Vesimieheni palaa kuvioihin takaisin. 
Laitan karttani tänne liitteeksi.
MUOKS. Kaikki vakavat suhteeni ovat erittäin seksuaalispainotteisia. Intohimoa pitää kuitenkin olla, sillä jos se on esim. jotain runsasta mekaanista suoritusta, niin tämä nainen lopettaa siihen paikkaan ja sanoo, että tuossa ovi, ULOS!!!!!  äläkä koskaan palaa, ennen kuin olet oppinut rakastelemaan. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 17:19:27 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #42 : 23.01.2009 19:05:38 » |
|
Sashan kartasta pari kommenttia: kyllä nousu-  on varsin seksuaalinen ja näkyy muuten aika hyvin sinussa. Minun paras työkaverini, Leijona Aurinkomerkiltään, on muuten myös nousu-  ja hänessä on hyvin paljon samaa (ja hänellä on sanojensa mukaan aktiivinen seksielämä  ). Kartastasi muuten pari todella hauskaa huomiota:  on täsmälleen oman Kuuni päällä ja sinun  taas minun MC:lläni! Tuosta voisi vetää johtopäätöksen että meidän pitäisi perustaa yhteinen yritys, joka toisi molemmille julkisuutta!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija

Immortal
|
 |
« Vastaus #43 : 23.01.2009 22:34:50 » |
|
Hohoo! seksuaalisuuden aura! Asc  varmasti lemuaa seksuaalisuutta.  Muistaakseni reilu vuosi sitten tuli dokumenttiohjelma seksiaddikteista (taisi olla näitä 4D laadukkaita paloja, mutta anyway). Todellisen seksiaddiktin karttatietoja olisi kiintoisa vilkaista; näkyykö kartassa viitteitä mahd. addiktiosta (joku neptunusaspekti esim. kuuhun tj). Onko huone 8. korostunut jne. Ja missä merkeissä? Saatan olla addikti. Iso osa miehistä ei ole minulle "tarpeeksi" tai tarpeeksi isoja?  Nooh onhan tossa sun kartalla aika paljonkin seksuaalispainoitteista tavaraa, niin että et varmaan ole tavaraasi säästellyt. Pluto hallitsee karttaa  ja itse pääjehu  on (löysähkön)leijan kulmalla, jossa on osana sekä kuu että aurinko ja tämä siis neptunus kärjellä tuo magneettisuutta persoonallisuuteesi. Kuu viileässä vesimiehessä, pystyt pitämään ehkä tunneetäisyyttä kuitenkin, sinusta olisi saattanut tulla oivallinen prostituoitu, mutta kuu omaisuutesi huoneessa kaksi - siinä ei taida kuitenkaan tienata riittävästi.  marssisessa oinaassa opponoi plutoa hyvin tarkasti, tämä aspekti jo itsessään on viittaa voimakäyttöön ja seksiin, yleensäkkin mars/pluto kontaktit on kovia kuksimaan... en kuitenkaan välittäisi joutua tukkanuottasille kanssasi  Venus huoneessa 8. eli tapasi ilmaista rakkautta seksin huoneessa, saturnus siinä kyljessä tuo mukanaan jotain mitä varmaan mielelläsi kutsuisit realistisuudeksi rakkausasioissa. Venus on muutenkin aika jännittynyt T-ristin kärjellä  (miehet saa kenkää herkästi, kyllästyy tosin kaksos au on myös tätä yms.) Ja tämä puuttuva jalka 2.huoneessa(raha) eli oikeastaan sun tehtävä ehkä onkin tässä elämässä olla hiukan viileä ajaa omia (raha)asioita.  on tietoinen omasta viehätysvoimastaan.  tarkka  MC... oletko kenties työssä jollain hyvin miesvaltaisella alalla tai näyttävällä paikalla jossa vaaditaan kylmiä hermoja ja oman tai oman asian edun ajamista esim laikiasiat tms. Ps:Tässä on aivan loistava tai osuva biisi (ja video) sulle! http://www.youtube.com/watch?v=qch97a0fuYE&feature=channel_page
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 22:44:06 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

|
 |
« Vastaus #44 : 24.01.2009 20:23:53 » |
|
Theus, kirjoitit mielestäni tosi osuvasti Sashan kartasta. Mutta odotellaan kun hän itse ehtii tänne kommentoimaan... Meillä oli tänään Ravun kanssa siivouspäivä. Olimme kodinhoitohuoneessa lajittelemassa pyykkejä, kun päätin hieman katsella napakoruani (Rapu osti minulle uuden kultaisen napakorun) ja Rapu huomasi sen. No, hän innostui valtavasti, heitti paidan pois, kantoi minut makuuhuoneeseen ja siitä seurasi aivan uskomatonta menoa... jonka jälkeen jatkoimme siivousta. En tiedä mikä ihme yhteys meillä on. Ravun  on Leijonassa, ei mitään aspektia minun  :iin. Ravun  on Neitsyessä (ei sitten millään uskoisi), ei aspekteja oikein mihinkään omalla kartallani. Oma  on Veskarissa, ei aspekteja Ravun planeettoihin, paitsi niukka trini Ravun Aurinkoon (minun  Veskarin lopussa, Ravun  Ravun alussa). Oma  Skorpparissa, tämä melko tarkassa trinissä Ravun Aurinkoon. Sitäkö se on? No meillä on Kuut tarkassa trinissä, joka kuvaa ehkä enemmän sielujen sympatiaa, mutta jostakinhan tuo valtava keskinäinen kemia täytyy tulla.. ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|