Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muuton jälkeinen relocation chart  (Luettu 28159 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« : 31.12.2008 14:23:39 »

 Huomasin vasta eilen astro.com:ssa mahdollisuuden tehdä relocation kartan, eli kartan joka muokkaa syntymäkartan uusien asuinkoordinaattien mukaiseksi ja josta näin ollen voi katsoa mitkä asiat ovat tapetilla uudella asuinpaikkakunnalla. Olipa aikamoinen Hallelujah-hetki kun katselin omaani  Smiley, paljon asioita selkeni  smitten. Tulkitaan kuten syntymäkarttaa  Smiley


 http://www.cafeastrology.com/relocationreport.html
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.01.2009 16:38:05 »

Hallelujah! Ystäväkin sanoi....illalla töitä tutkia lisää!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2009 17:15:12 »


Relocation kartta tuo uusia piirteitä ennen kaikkea silloin kun Asc vaihtuu asuinpaikan mukaan eriksi kuin on syntymäkartassa (jolloin tod.näk. molemmat akselit vaihtavat merkkiä). Tämä tapahtuu pienessä kordiinaattien muutoksessa ainoastaan kartoissa, joissa akselit ovat aivan kahden merkin rajalla.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2009 11:10:09 »

Olen varmaan joskus tästä jo maininnutkin, mutta itse olen myös kokenut relokaatiokartan hyvin valaisevaksi. Karttani ei muuten muutu paljoa, mutta askendentti vaihtuu Kauriista Vesimieheen (koin todellakin vapautuvani aikanaan, kun pääsin pois niistä pienistä ympyröistä) sekä askendenttini hallitsija saturnus vaihtaa huonetta kuutosesta viitoseen. Olenkin tulkinnut tuon jotakuinkin niin, että jos olisin jäänyt syntymäseudulleni, olisin voinut jäädä samaan "perheputkeen" kuin useimmat tuttuni siellä (lapsia kyllä, muttei töitä) - nyt asia on toisin päin: työmahdollisuudet ovat hyvät, mutta toisaalta olen lapseton (tosin en ole koskaan kokenut sitä millään tavoin huonona asiana).

Kartalla myös mars vaihtaa huonetta ykkösestä 12. huoneeseen, mutta tälle en ole keksinyt mitään erityistä tulkintaa. Ehkä ilmaisin Marsiani paremmin silloin angstisena teininä kotiseudulla? Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2009 12:07:37 »

Hei Ajatus!

Lainaus
itse olen myös kokenut relokaatiokartan hyvin valaisevaksi. Karttani ei muuten muutu paljoa, mutta askendentti vaihtuu Kauriista Vesimieheen

Lainaus
Relocation kartta tuo uusia piirteitä ennen kaikkea silloin kun Asc vaihtuu asuinpaikan mukaan eriksi kuin on syntymäkartassa

Tuohan on juuri sitä mistä minä puhuin.

Lainaus
Kartalla myös mars vaihtaa huonetta ykkösestä 12. huoneeseen

Tekeekö ed. mainittu sinusta vähemmän toimeliaan tai vähentääkö tai jarruttaako se sinun aloituskykyäsi/aktiivisuuttasi?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2009 12:27:57 »

Jep jep. Smiley

Tekeekö ed. mainittu sinusta vähemmän toimeliaan tai vähentääkö tai jarruttaako se sinun aloituskykyäsi/aktiivisuuttasi?

Mahdollisesti...en kuitenkaan osaa nähdä tässä hirveän suurta eroa. Mutta nyt kun mietin, niin selkeästi ainakin kaikenlaista urheilua harrastin nuorena paljon enemmän kuin nyt vanhempana. Ja tyyppi on muuttunut yleisurheilusta & ratsastuksesta tms. enemmän jooga-tyyppisten, rauhallisempien lajien suuntaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #6 : 08.01.2009 12:49:17 »

Lainaus
Ja tyyppi on muuttunut yleisurheilusta & ratsastuksesta tms. enemmän jooga-tyyppisten, rauhallisempien lajien suuntaan.

Perfect! Kauniimpaa tapaa elää mars 12. huoneessa tuskin löytyy Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #7 : 08.01.2009 16:14:30 »

 Itselläni ei muutu  askendentti, enkä olekaan kokenut muuttuneeni luonteeltani mutta olen muuton jälkeen keskittynyt enemmän itseeni ja sukellellut mielen syvyyksissä suht reippahasti  buck2. Muutamat planeetat vaihtavat huonetta ja aspektoituvat eri tavoin.  venus siirtyy tiukkaan yhtymään MC:n kanssa (orbi 0) ja aika pitkälti muuton jälkeen ovat työ-ja ura-asiat kokeneet pehmeämpiin arvoihin siirtymistä.
  merkurius siirtyy 8. huoneesta 9. huoneeseen arskan, Khironin ja venuksen pariin ja pitkälti kommunikointi ja ajatustoiminnot ovat muuton jälkeen pyörineet elämänkatsomusten ja muiden henkisten asioiden parissa.

 Pluto koettaa kovasti pungeta itseään 3. huoneeseen mutta jäänyt huoneiden rajalle, noissa rajatapauksissa varmaan se tulkinnallisesti sijoitetaan kuitenkin seuraavaan huoneeseen. Näitäkin teemoja tuli juu  crazy2.

  uranus  aspect_con IC,  aspect_opp MC
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #8 : 08.01.2009 17:00:28 »

Öö, siis pystyiskö tän kanssa valitsemaan ihanteellisen asuinpaikan?  idiot2
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #9 : 08.01.2009 18:33:14 »

Jeps, tosin planeetat merkeissä ja planeettojen aspektit toisiinsa pysyvät samoina, mutta Asc-DC & MC-IC akselit siirtyvät ja niiden tekemät aspektit planeettoihin sekä planeettojen huoneet mahdollisesti vaihtuvat paikkakunnan mukaan. Esim. aralle rapu -Ascille toisella paikkakunnalla eläminen voi olla kovinkin antoisa kokemus, jos siellä henkilöllä onkin syntymäkartan Ascista poiketen vaikkapa leijona -Asc.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.2009 15:55:20 »

tein tuon parille eri kaupungille, ja synt kartta pysyy kyllä samoissa rajoissa, mutta päivittäiset skoopit siis erilaiset dienstissa? ette kai te maksullisia ottaneet?

tämä tuli sekä P että E Euroopassa tälle päivälle, ei eroa?


 
The interpretation above is for your transit selected for today:
Sun Trine Pluto, , exact at 20:36 
activity period from 11 January 2009 to 13 January 2009
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 15:58:30 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2009 17:05:48 »

Niin - kuten nimimerkki linjalla tuossa jo totesi, eivät planeettojen asemat muutu relokaatiossa miksikään. Ainoastaan akselit muuttuvat, mikä tarkoittaa samalla sitä, että vain niihin kohdistuvat transiitit ovat ainoat, jotka muuttuvat. Itse seuraan kyllä edelleen transiitteja suhteessa syntymäkarttaani, koska sehän on se aito ja alkuperäinen. Relokaatio antaa vain lisäinfoa ja pohdinnan aihetta, kuten muutkin apukartat.

Tuo Tad Mannin progressiosysteemi kuulostaa mielenkiintoiselta, sitä voisi käsitellä ihan omassa ketjussaan. Tad Mann (A.T. Mann) on siis astrologi (ks. kotisivut), joka on tutkinut astrologisesti mm. hedelmöityshetkeä ja aikaa ennen syntymää. Minulla on hänen kirjansa A New Vision of Astrology, joka on erittäin mielenkiintoinen, mutten osaa kertoa hänen käyttämistään tekniikoista sen enempää.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #12 : 13.01.2009 20:33:59 »

Lainaus
Itse seuraan kyllä edelleen transiitteja suhteessa syntymäkarttaani, koska sehän on se aito ja alkuperäinen.

Itse olen jo yli puolet elämästäni asunut Suomen rajojen ulkopuolella ja minulla on täällä eri Asc kuin on syntymäkartassa, mutta planeettojen transiitit vaikuttaa kyllä niissä natal-kartan huoneissa & akseleilla.

Aivan, sama pätee ihan solar returniinkin, vaikka siitä monta mieltä ollaankin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 13.01.2009 21:57:59 »

laitoinpa paikaksi New York, USA ja transiitit on aivan samat kuin Suomessa.. eli minkäs piti muuttua.. ap kartta muuttui, eli sen läksyt ja ilot olisi eri vaikkapa Gibraltarin suunnalla.. menipä kuviteltu eteläeuroopan ap kartta jännäksi; yhtaikaa positiivista minä ja liitto, perintö ja ulkomaa ja uran huone tykitetty sekä henkisyys. oho. siis 2011

olisin sama henkilö mutta kokisin eri tavalla? kokemus muuttaisi erilaiseksi?? 
KARTAT on muutenkin jänniä. kun lentokoneella lentelee mantereiden yli, on jotenkin aina ilmassa, kuten henkiolento. tekisi jotenkin mieli nimenomaan kokea maata, mannerta, historiaa.. tarinaa..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Satellite_image_of_Spain_in_January_2003.jpg/714px-Satellite_image_of_Spain_in_January_2003.jpg
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 22:43:23 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #14 : 14.01.2009 12:25:16 »

Lainaus
laitoinpa paikaksi New York, USA ja transiitit on aivan samat kuin Suomessa.. eli minkäs piti muuttua

Akselit muuttuu (Asc-DC & MC-IC eri merkeissä kuin on syntymäkartassa). Ei planeettojen transiitit miksikään muutukaan, planeetat on aina samaan aikaan samassa merkissä, aivan sama missä maailmankolkassa olet. Tosin akselien muututtua myös planeetat vaihtavat huonetta. Siksi esim. henkilö, joka syntymäkartan mukaan ammentaa turvallisuuden tunnetta vaikka ystäväpiiristä ( kuu 11. huoneessa), saakin sitä toisella paikkakunnalla rahan myötä ( kuu siellä 2. huoneessa). Etc.

Kai kaikille on kuitenkin selvää, että relocation kartassa syntymäaikaa pitää muuttaa niin, että siinä on sama universal time kuin on syntymäkartassakin? Esim. olet syntynyt Suomen Oulussa 12.6.1972 klo 17:12 (universal time 15:12), relocation chart New Yorkille tehdään siis ajalle 12.6.1972 klo 11:12 (Eastern Daylight Time).
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: