Äänestys
Kysymys: Vastaa käytännön elämäsi REHELLISYYDESTÄ! Kummasta menet/menisit ENEMMÄN yhteen rahasta vai rakkaudesta?
Ehdottomasti vain rakkaudesta! Naamataululla ja varakkudella ei ole väliä! - 19 (28.8%)
Rakkaudesta, mutta raha ei ole pahitteeksi, jos sitä löytyy. - 38 (57.6%)
Kyllä sitä tulevaisuutta ja käytännön normaali-elämää pitää myös miettiä, rakkaus kuivaa kokoon kuitenkin muutamassa vuodessa. - 9 (13.6%)
Katsastan kumppania varakkaista ympyröistä, etsiihän se mieskin kaunista naista, -kumpi siis on materialistisempi/itsekkäämpi? - 0 (0%)
Ehdottomasti rahasta yhteen, mitä rikkaampi, sen parempi! Naamataululla ja iällä ei ole väliä! - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 56

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rahasta yhteen, vaiko rakkaudesta?  (Luettu 81766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #120 : 04.03.2009 12:32:38 »

auttaisiko jos leikkisin että olen vastakkaista mieltä?
  Grin
« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 12:37:52 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #121 : 04.03.2009 12:55:57 »

rakkaudesta smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Asterix
Vieras
« Vastaus #122 : 04.03.2009 17:22:09 »

Ihan hyvä keskustelu muuten!

Itse en liene sopivan kumpaankaan muottiin, en ole tyypillistä vaimomateriaalia, en todellakaan! Mutten myöskään näkisi itseäni rakastajatar-tyyppinäkään Smiley
En halua naimisiin, enkä ole varma enää siitäkään tahdonko koskaan lapsia. En tiedä muutanko koskaan yhteen kenenkään miehen kanssa koska tykkään asua yksin. 11 vuoden suhteen jälkeenkin pidän itseni edelleen kunnossa koska tykkään itse siitä että olen hyväkuntoinen ja lärvi on ojennuksessa. En koskaan näkisi itseäni passaamassa miestä keittiön ja sohvan välissä mutten ole kovin rakastajatar-flirtti-tyyppinenkään Smiley Olen tyytyväinen näin Cheesy
Kai olen jollain lailla "itsenäistä" tyyppiä ja jollain lailla mukavuudenhaluistakin. Viihdyn yksin mutta pidän siitä että minulla on mies koska en halua nähdä vaivaa siihen että metsästäisin miehiä ja jaksaisin sitä liirumlaarum kökköä Cheesy Siksi tämä toimii.
Ja tietystikkin mieheni on hyvin rakas minulle, ei pelkästään mukavuudenhalusta Cheesy

Kyllä luulen, että suurin osa naisista on jotain siltä väliltä näistä kahdesta äärityypistä,
joku on enemmän passaava vaimo, jolloin varmaan aika suhteellisen avuttomat miehet löytävät hänet puolisokseen
ja joku taas enemmän rakastajatar, jonka taas löytää puolisokseen se piinkova liikemies,
jolla ei ole aikaa lässytyksiin uraltaan ja vaatii taas naiseltaan samaa status-arvoa kuin auto(i)ltaan.

Minun mielestäni naista kategorioidaan aivan liikaa siihen nähden,
että miehissä on yhtälailla omat kategoriansa (rotat, super rotat, löysäperseet, idiootit jne :Smiley Grin 2funny).

Joskus tuntuu, että suurin osa naisista ajattelee niin, että miestä on vain yhtä lajia
ja kaikki selitetään (naisen) omalla käytöksellä, sanomisilla ja ajattelutavoilla (tai planeettojen asennoilla)
-aivan kuin sillä miehen sanoilla, käytöksellä, olemuksella ja ajattelutavalla ei olisi mitään tekemistä,
osaa eikä arpaa tai valtaa koko suhteessa.


« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 18:03:01 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #123 : 06.03.2009 11:23:23 »


mitäs jos on nainen, joka osaa itse hoitaa omat asiansa leikkimättä passaavaa vaimoa tai statusnukkea??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #124 : 06.03.2009 11:29:26 »


mitäs jos on nainen, joka osaa itse hoitaa omat asiansa leikkimättä passaavaa vaimoa tai statusnukkea??

No se on sellainen kuin minä tietysti! Aina olen omat asiani hoitanut, omilla rahoillani ja omalla työlläni ja siitä olen pirun ylpeä Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #125 : 09.03.2009 20:14:16 »

Menee taas vähän vastakkain asetteluksi, eikä elämä käytännössä ole noin mustavalkoista. Smiley

Aiheen alkuperäinen tarkoitus oli, että puhutaan välittämättä
(naisen) omasta henk.koht. statuksesta uralla tai pankkitilillä.
Verrataan siis käytännössä rahan ja tunteiden painoa.

Käytännön elämässä vähemmän kouluttautunut(voi silti tulla omillaan toimeen) nainen tapaa useammin
vastaavia miehiä(jotka tulee omillaan toimeen).

Enemmän kouluttautunut (ura)nainen tapaa helpommin enemmän kouluttauteita (ura)miehiä,
koska nuo sosiaaliset verkostot luodaan yleensä jo yliopistojen campuksilla,
sittemmin työelämän verkostoissa.

Jos tuo vähemmän kouluttautunut nainen on saanut syntymälahjanaan erään sosiaalisen
vahvuuden, eli ko. kulttuurin yleistä keskiarvoa korkeamman ulkoisen olemuksen,
niin tarjonta miehistä luonnollisesti lisääntyy ja myös tarjonnan laatu on koulutuksellisesti
ja sosiaalisesti parempaa kuin mitä hän "normaalisti" saisi, mutta tähän vaikuttaa
ainakin isommissa kaupungeissa paljon, minkälaatuisella asuinalueella asuu (eli ketä tapaa ja mitä näkee/kokee ja miten se vaikuttaa käytökseen, ulkoiseen olemukseen ja terveyteen).

Hyvän ulkoisen olemuksen lisäksi tarvitaan vielä järkeä ja älyä,
jos suunnitelmissa on raha-avioliitto, eikä päätyminen raksamiehen vaimoksi
tai omata tenava parille, kolmelle miehelle, joka minun mielestäni tapahtuu useimmin
kauniille nuorille naisille, jota ei kiinnosta koulutus/työnteko.
Ja nämä naiset ovat raskaana hyvin nuorena ja 4-5-kymppisen näköisiä jo alle 30 vuotiaana.


Hyvän koulutuksen ja "taustatekijät" omaavan naisen ei tarvitse välttämättä olla erityisen kaunis
omatakseen rahakaita ihailijoita, mutta entäpä, jos ko. nainen on vielä kaunis,
niin onko pommi heitetty (keskelle nais- miksei toisella tavalla mies-sakkia?) Wink

Heitänkin kysymyksen;
Kuinka moni kouluttautunut ura-nainen päätyy yhteen itseään vähemmän koulutetumman
ja/tai menestyneemmän miehen kanssa?

Kuinka monelle miehelle naisen koulutus/asemalla on merkitystä,
ellei se ole parempi kuin hänen omansa (joka usein tuo ongelmia suhteeseen)?

Tämä on mielestäni hyvä keskustelu siinä suhteessa,
että enemmän kuin Eurooppalaiset naiset, Suomessa naiset ovat enemmän "äijiä" paitsi asenteeltaan,
niin aika usein myös olemukseltaan,
joka on siinä asenteessa hyvä juttu.
Ja tämä on ymmärrettävää, jos katsoo suomalaista perusmiestä.
Suomi ei olisi enään edes pystyssä ilman heidän naisiaan, jotka nosti maan jaloilleen sotien jälkeen,
josta useat historia -ja kulttuuritutkijat ovat harvinaisen samaa mieltä. Smiley


Koska kaikki ovat täällä saitilla kovasti omillaan toimeen tulevia,
eikä tarvitse sosiaalista asemaansa pönkittämään/kiipeämiseen miestä (kuin ei myöskään seksiin),
niin mihin miestä oikeastaan tarvitsee, jos ei ole kiinnostunut tekemään lapsia? Huh

Puhutaan sitten kanssa-sisarten kateudesta (ja kun suomalaisten kanssa ylipäätään puhutaan),
niin vaikuttaako Suomessa vielä tuo Kekkosen aikainen kommunistinen ajattelutapa,
että ollaan (pitää olla!) tyytyväisiä siihen, jos jotain (edes) saadaan,
vaikka laatu olisi epä-kuranttia ja pirun epämiellyttävää, myös ihmissuhteissa?

Millä tavalla kouluttautunut, (ehkäpä myös) ulkoisesti kaunis ura-nainen on suomalaisen naisen mielestä
ansainnut menestyvän miehen puolisokseen?

Tehdään tunne-jumppaa vielä; Cheesy

Jos puhutaan naisesta ja vedetään ääripää-esimerkit,
niin kumpi teidän mielestänne on parempi/pahempi yhdistelmä?

A) Kouluttautumaton uraton kaunis nainen + menestynyt mies
B) Kouluttautunut ruma uranainen + menestynyt mies
C) Kouluttautunut kaunis uranainen + menestynyt mies

D) Kouluttamaton uraton kaunis nainen + "bussikuski"
E) Kouluttautunut ruma uranainen + "bussikuski"
F) Kouluttautunut kaunis uranainen + "bussikuski" (liekö muualla mahdollista kuin harvaan asutussa Suomessa?)
G) Kouluttautumaton uraton ruma nainen + menestynyt mies (realistisuus taitaa tulla vastaan?)

Tärkein kysymys;
Jos naisella ei ole ollut syystä tai toisesta mahdollisuuksia koulutukseen, vaikka halua olisi,
ja normielämä on tylsää tai tule kuuloonkaan naisen luonteen ja omien unelmien
ja sen "itsensä löytämis"-syyn vuoksi
ja sitten eteen tupsahtaa kaksi mahdollisuutta, se hauska ja komea taksikuski Hkin yöstä
ja vähän kulmikas, mutta charmikas toimitusjohtaja isohkosta yhtiöstä,
niin miten suurin osa naisista valitsisi, (vaikka se koulutus ja ura voisikin olla jo plakkarissa)?

Kuinka paljon eroa näette eri naisten itsetunnoissa ja vertaen sitten vastaaviin miehiin,
eli ottaako vastaan mahdollisuuden vai luoko ennakkoluuljoja/pelkoja?
Nimittäin muistuttaisin, että miehillä niitä pelkoja ja ennakkoluuloja vasta onkin,
jos nainen on hyvänäköinen ja vielä enemmän, jos naisella on tuon lisäksi koulutusta ja oma ura.


Minulla on hyvä miespuolinen juristi-ystävä naapurinani. Jousimies.
Hänestä sanotaan, että hän on yksi Wienin
parhaimmista yritysjuristeista ja se näkyy ainoastaan hänen penthouse-asunnostaan,
joka hänellä on omistamansa taloyhtiön katolla yhdellä kalleimmalla kadulla vanhaa Wieniä
ja viinialueella olevasta villasta ja Balilla sijaitsevasta hotellista, jonka hän omistaa ystävänsä kanssa.

Siis ei mikään rahalla pröystäilijä, vaikka sitä on.

53-vuotias, mutta nuorekas. Eronnut 7 vuotta sitten, 12 ja 9 vuotiaat tyttäret.
Kaksi metrinen mustatukkainen charmikas mies, joka on varakkaan perheen ainoa lapsi.
Hauska tyyppi ja omaa ison sydämen, mutta voi miten huono itsetunto! Cry
Hän voi olla hauska ja hurmaava, mutta sitten loppupeleissä hän "luovuttaa"
ja käpertyy itseensä kauniin naisen edessä.
Hänellä on taipumusta alkoholismiin ja alakuloisuuten ja hän on aika yksinäinen(mutta ihan omasta syystään -hän on välillä erittäin junttimainen ja kaikki ei aina kestä sellaista).

Koska hän on Jousimies, niin hän kompensoi tuota heikkoa itsetuntoaan hyökkäämällä
vähänkään kauniimpien naisten kimppuun arvostellen näitä milloin mistäkin todella rankoin sanankääntein,
vaikka hän ei edes tuntisi heitä/asia tai tilanne ei mitenkään liity asiaan.

Hän arvostelee tylysti juristi-ystäviään, jotka näin yleisesti ottaen jokainen omaa vähintään
sen yhden nuoren kauniin rakastajattaren, tyyliin miksi hänen pitäisi ottaa nuori ja varaton nainen tyttöystäväksi,
kun sille pitää maksaa yliopisto, auttaa uralla ja kantaa tili ja vielä rakastella monta kertaa,
että se ei ota toista miestä ja kun Wienissä on tarjolla niin monta vanhaa rikasta naista,
jotka ovat eronneet ja/tai leskeksi jääneet, mutta joka tapauksessa,
naineet rahansa jo ensimmäiseltä (tai myöskin jo toiselta tai kolmannelta) mieheltään
ja hän alkaa olla jo vanha mies ja ei se nuori tyttöystävä, vaikka sen vaimoksi ottaisi,
sairaanhoitajaksi loppuviimein jää. 

No yksinäinen hän on, ei ne rikkaat vanhat naisetkaan ihan kaikkea niele Wink
-niillä on noita komeita, hyvin käyttäytyviä nuoria miehiä ihan tarpeeksi ympärillään. Tongue

Jousimiehet ovat mustavalkoisempia, ja minun mielestäni hänellä olisi kaikki mahdollisuudet
vaikka mihin, jos hän vain uskoisi itseensä ja kulkisi muutakin kuin asuntonsa, toimistonsa
ja alakerran italialaisen ruokapaikan väliä
-niin ja käyttäytyisi hiukan paremmin.  Grin Siis näkökulma näinkin päin. Wink

tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #126 : 22.07.2009 00:35:32 »

Rakkaudesta, mutta raha ei ole pahitteeksi, jos sitä löytyy.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #127 : 28.07.2009 13:50:28 »

Miten miehen rahoilla elävä nainen saa ostettua kaikki jutut mitä tarvitsee, saatika sitten kaiken ylimääräisen mitä tahtoo?  idiot2

Olen miettinyt tätä ja ajatus kauhistuttaa, että joutuisin pyytämään mieheltä rahaa joka asiaan ja ehkä perustelemaan (kuin lapsi) miksi haluan jotakin ostaa.  Sad



En minäkään voisi kuvitellakkaan joutuvani pyytämään rahaa mieheltä tai millään tavoin mielistelemään häntä sitä saadakseni.
Enkä halua tehdä tiliä siitä, mihin rahani käytän.
Ja haluan ansaita rahani itse.
Määrätä niistä ja niiden käytöstä.
Haluan olla siinä suhteessa täysin riippumaton muista.
Sitä paitsi en voisi edes kunnioittaa itseäni, jos joutuisin elämään jonkun toisen varoilla.
Minun luonteelleni sellainen ei sovi.
Jos mies haluaa tarjota minulle jotain, maksaa jotain, mielellään otan sen vastaan, mutta haluan itse tienata omat rahani ja elää sitten niiden varojen mukaista elämäntyyliä. Miehen tarjoama tulee sitten extra -bonuksena, jota ilmankin voin elää!
Se on sitä riippumattomuutta ja vapautta, minusta.


 Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 13:53:00 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #128 : 28.07.2009 15:24:19 »

Miten naamataulu liittyy varakkuuteen, vastausvaihtoehdoissa

Minä pidän lahjonnasta

Mutta mulla on tapana olla ite ihan hyvissä varoissa, että tuskin äijän varakkuudella mua voisi hurmata. Eikä pystynytkään. Cool
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 15:36:38 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 28.07.2009 16:01:03 »

huh, miten jotkut jaksavat uskoa astrohömppään.. jousimiehet sitä, kauriit tätä.. puhun näistä enää varauksella..

lisäksi ihmettelen, miten jaksetaan luokitella ihmisiä ja pareja koulutus/statussysteemien mukaan.. mitenkäs persoona, kemiat, harrastukset, kokemus, usko.. ei se nyt ihan niinkään mene että onko jollain koulutus ja bisnes ja kontaktit ja siitä sitten seuraa > a b c, tunnetusti elämä ei mene tuollaisten kaavioiden mukaan..


Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 28.07.2009 18:40:48 »

Miten miehen rahoilla elävä nainen saa ostettua kaikki jutut mitä tarvitsee, saatika sitten kaiken ylimääräisen mitä tahtoo?  idiot2

Olen miettinyt tätä ja ajatus kauhistuttaa, että joutuisin pyytämään mieheltä rahaa joka asiaan ja ehkä perustelemaan (kuin lapsi) miksi haluan jotakin ostaa.  Sad



Hui! Tuo olisi kuin vankila! Shocked
Kait suurin osa ns. "miehensä varoilla elävä" nainen
kuitenkin saa perustoimeentulonsa omasta työstään/urastaan
ja sitten sen miehen antama ja lahjoma on mukava extra
-ei tarvitse stressata. Wink

Näin siis ainakin meikäläinen ja suurin osa ystävättäristäni,
paitsi ystäväni Erika, joka ei halua miestä millään muulla tavalla kuin
isolla nipulla käteistä.  Grin 2funny

Suomessa ne miehet rakentaa (yhteisen) talon ja sitten jaetaankin kaikki muut kulut..?
Ei kukkia naiselle muutakuin hääpäivänä ja naisen hautajaisissa.. Grin 2funny

Romanttinen illallinen ja nainen joutuu maksamaan oman syömisensä.
Kun kerroin tuota suomalaisesta romanttisuudesta, niin vastaan otto; WAS!!!??  Shocked
Heh..! Grin Cheesy 2funny

Täällä mies rakentaa talon/antaa asunnon, maksaa naisen laskuja
ja/tai antaa jonkun tukirahan per viikko tai kk tai jos suhde on tuore, niin shoppailuvaluuttaa. Tongue
Autolahja on siitä hauska, että se ei ole koskaan naisen nimissä, vaikkakin käytössä. Grin

Aika yleisesti, täällä kun on vielä voimassa kulttuuri, että naisen ei ihan pakko ole olla töissä
-mutta Veskari korjaa minua, että ei kuulema kaikki.
Kaikki miehet ei kuulema ole niin varoissaan, että pystyvät,
kuin myöskään jotkin ei vain pidä kovin hyvää huolta naisestaan ja perheestään ~ei vain välitä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #131 : 28.07.2009 18:57:07 »

Miten naamataulu liittyy varakkuuteen, vastausvaihtoehdoissa

Minä pidän lahjonnasta


Tätähän ei saisi niinkusta ääneen sanoa, kun kaikki on stnan kauniita (omasta mielestään),
eikä rumia naisia ole olemassakaan.. :Smiley

Mutta kyllähän tuo on tosiasia yleisimmissä tapauksissa, että naamalla ja kropalla on väliä.
Mies on fyysisemmin suuntautunut kuin nainen ja miehet kiinnittää
naisen ulkonäköön enemmän huomiota kuin nainen vastaavasti.

Siksi on mahdollista, että mies voi olla vanha ja naama kuin petolinnun perseellä
ja hänen naisensa taas nuori ja kaunis ja suhde toimii.

Esim. miehelle on sallitumpaa saada pari kiloa ylimääräistä,
mutta arvaasko kun nainen saa pari kiloa liikaa tai "liikaa".. buck2

Kaikella on hintansa;
Naiset, jotka haluavat ja mieltyvät enemmän menestyneisiin miehiin
kuin normaaleihin, niin facta on, että menestyneille miehille on eniten tarjontaa
ja ne ovat tottuneet jumalaisen kauniisiin naisiin, joten ne miehet alitajuisesti vaatii
sitten omalta naiseltaan "jotain tasoa" ja silloin saa kuulla enemmän huomautuksia.

Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että rakastaako se mies vai ei,
-se vaan elää silmillään. Pesee ja huoltaahan se pelkän autonsakin kiiltäväksi ja miellyttäväksi,
koska se on vain mukavempaa ja miellyttävämpää,
niin miksei sitten sitä rakastaan?  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 28.07.2009 19:03:56 »

niin, olemme kuulleet tämän sanoman jo muutaman vuoden ajan. aaaamen.

skoolaan jälleen omalle menestykselleni, joka tuli ihan ilman yhtään miestä jälleen kerran tänään! samalla kuulin kiinteistöistä ympäri eu-ta..

se ja sama millaista autoa miehet naisesta hakevat..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #133 : 28.07.2009 21:22:04 »

Tätähän ei saisi niinkusta ääneen sanoa, kun kaikki on stnan kauniita  

En tajunnut miten rahakkuuden sekaan yhtäkkiä pompsahtaa naamataulu.

"Ehdottomasti vain rakkaudesta! Naamataululla ja varakkudella ei ole väliä!"
 -vaihtoehto tekee mahdottomaksi vastauksen; pelkästä rakkaudesta, (ja naamasta)
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 21:23:36 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Asterix
Vieras
« Vastaus #134 : 28.07.2009 23:54:26 »

Tätähän ei saisi niinkusta ääneen sanoa, kun kaikki on stnan kauniita  

En tajunnut miten rahakkuuden sekaan yhtäkkiä pompsahtaa naamataulu.

"Ehdottomasti vain rakkaudesta! Naamataululla ja varakkudella ei ole väliä!"
 -vaihtoehto tekee mahdottomaksi vastauksen; pelkästä rakkaudesta, (ja naamasta)

Tah!  crazy2 Alkaako minulla suomen tajuamisessa ongelmia..? uglystupid2
Käsitin kirjoitukseesi ihan eri merkityksen. crazy2

Niin siksi, että joillekin merkaa miehen ulkonäkö, että pitää näyttää hyvälle,
eikä millekään kuppaisen näköiselle käävälle. Tongue

Eri naisille eri asiat painottunut, mitä ne haluaa miehestä.

Pitäisi kait aloittaa jonkinlainen galluppi, että jos mies on 100%,
niin mistä kaikesta se 100% täyteen ja kuinka paljon prossuja on omistettu
millekin asialle siinä miehessä. Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: