Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko Cerestyyppi kissaihminen?  (Luettu 10384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 30.11.2008 14:14:51 »

Kyllä näinkin!

Tässähän voi olla monta näkökulmaa.  Wink Usein koiran hankkivat perheet lapsillensa tai kotivahiksi, mutta myös on hyvä kaveri lenkeilyyn. Hyvä syy lähteä ulos, eli pois passiivisuudesta silla lailla. Hoidontarve ja hellyydenkipeys purkautuu koiran kanssa. Joskus olen seurannut koiraihmisiä...voi kun he puhuisivat ihmisillekin samalla hellyydellä.  :Smiley

Mutta kissaa ei tarvitse hoitaa, se selviää esim. maalla itsekin monta päivää ja voi käydä reissuissa. Kumpikin kulkee omia teitään.  Cheesy

Ja entäs lehmä!!! Kuinka moni ihminen on jäänytkään kaipaamaan lehmää tietyssä merkityksessä, tulla navettaan niiden tyytyväisiin ja lempeisiin ilmeisiin, painaa pää lehmän kuvetta vasten, moni on itkut siinä itkenyt. Kyllä lehmästä on heijastunut aivan erilaista energiaa, kuin villisti hyppivästä koirasta.

Toivon todella, että lehmä ja varsinkin aito suomlainen kantalehmä pyhitettäisiin omaan arvoonsa!!! smitten

Olkoon se sitten Cerestä, nöyrä ja pyyteetön 'rakastaja', antanut kaikkensa ja vähään on tyytynyt.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #16 : 03.12.2008 00:22:37 »

No mulla Ceres sijaitsee samassa merkissä kuin suurin osa synt. karttani planeetoista - eli  ceres jousimies 11. huoneessa Wink 

Mulla silti Ceres ei pahemmin aspekteja muodosta: 

ceres aspect_con neptunus
 ceres aspect_sex pluto aspect_con saturnus

Mutta silti kissaihminen olen aina ollut ja kotona köllötteleekin kaksi kissanronttia Smiley  Koiraihminen tai lapsi-ihminen en niinkään ole ollut (vaikka kuitenkin pidän koiria ihan kivoina otuksina, tosin omaa koissua en ehkä hankkisi), ovat makuuni liian riippuvaisia "omasta" ihmisestään ja meikäläiselle kun tarve saada elää omaa elämää ja saada tilaa hengittää on aivan liian suuri, että koiraa tai lapsia edes hankkisin.. En ole oikein pullantuoksuinen kotimuori, enemmänkin semmoinen toivoton sähläri, joka ihme kyllä jotenkin pystyy huolehtimaan edes itsestään.. Grin

Varmaan tuohon itsenäisyyden kaipuuseen vaikuttaa juuri Cereksen sijainti itsenäisissä ja riippumattomissa jouskarin merkissä sekä 11. huoneessa..

Kissoista pidän juuri niiden itsenäisyyden ja ylpeyden takia ja siksi, etteivät ne pyri miellyttämään ketään vaan ovat sitä mitä ovat. Välillä kissa menee omia teitään ja öisin sekä iltaisin mun kisut käpertyvät syliin tai viereen köllöttelemään ja muistuttavat, kuinka tärkeä oma ihminen heille kuitenkin on smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #17 : 03.12.2008 00:48:50 »

Mutta miksi äitiyttä ja huolehtivaisuutta ilmennetään usein naarasleijonaan?

 Karhunaaraaseen myös
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #18 : 03.12.2008 07:17:42 »

Kaikki karvaiset olennot ovat rakkaita  smitten

Ceres on yhtymässä askendanttiini  Smiley
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #19 : 03.12.2008 09:28:22 »

 ceres  askendentti :lla ,  aspect_sex  kuunsolmu/ uranusvenusaspect_squ  jupiter ja  aspect_tri chiron. Olen aina kunnioittanut kaikkia eläviä olentoja, mutta en ole mitenkään erityisen eläinrakas. Olen selittänyt tämän sillä, että hoivaviettini on jo alle kolmevuotiaasta, jolloin minulle syntyi ensimmäinen serkku, suuntautunut aivan selkeästi itseäni pienempiin lapsiin, varsinkin vauvoihin. Muistan selkeästi, kuinka jo joskus 3-4 -vuotiaana toivoin todella kiihkeästi pikkusiskoa tai -veljeä.

Kissat ovat kuitenkin aina olleet lempieläimiäni: Ehkäpä, koska meillä ei ollut eläimiä kotona ollessani lapsi, mutta mummolassa oli aina kissoja. Siksi osaan olla luontevasti eläinten seurassa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 03.12.2008 15:26:35 »

Mutta miksi äitiyttä ja huolehtivaisuutta ilmennetään usein naarasleijonaan?

 Karhunaaraaseen myös

Olisiko tuo naarasleijona vähän kansainvälisempi ilmaisu, meillä taas täällä karhuemo?
Liekö Cerestä tai mitä, kun näin viime yönä unta että synnytin vatsasta suoraan neljä kissanpentua, oikein söpöjä. Shocked Vatsaan jäi avanne, jota ajattelin lähteä terveyskeskukseen neulottamaan sitä umpeen. Muuten se ei haitannut!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #21 : 03.12.2008 16:07:08 »

Mutta miksi äitiyttä ja huolehtivaisuutta ilmennetään usein naarasleijonaan?

 Karhunaaraaseen myös
Olisiko tuo naarasleijona vähän kansainvälisempi ilmaisu, meillä taas täällä karhuemo?

 Taitaa olla joo pohjoisen pallonpuoliskon juttu yleisemmin ollut tuo karhu, p-amerikan intiaaneilla karhu on ollut paitsi vahvuuden ja lempeyden vertauskuva myös huolehtivan äidin. Karhuun liittyy symboliikassa myös maanläheisyys (ruskea väri), Äiti Maa ja sitä kautta se huolehtivuus.
 Itselleni on avautunut enemmänkin tuo karhuemo arkkityyppisenä ilmaisuna äitiydelle, esim unisymboliikassa. mutta varmasti kaikki huolehtivat eläinemot edustavat äitiyttä oikeissa yhteyksissä.
 Samoinhan täällä Pohjolassa on tietenkin naaraskarhun hurja puoli tullut tutuksi myös lehdissä kun joku onneton on joutunut emokarhun ja sen poikasten väliin.  Undecided
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #22 : 03.12.2008 16:33:42 »

Ceres, hmm. Itse olen myös vahvasti kissaihminen (näkeehän sen avataristakin Wink)

 Hassu juttu että joskus näkee ihan omiaan, olen katsonut koko ajan tuota sun avatartasi että siinä on nainen jolla on naamio käsissään.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 06.12.2008 17:12:13 »

 kuu hallitsee kissoja, rapu,
-lämpöhakuinen,Afrikasta kotoisin
tämmöstä löytyi muistiinpanoista Mannisen luennolta

kissan vois hyvinkin yhdistää kaikkiin vesimerkkeihin sen vahvan vaiston ja "intuition" perusteella,
sähkömagneettinen rauhoittaja,seuransa tarkkaan valitseva

minäkin olen enämpi kissaihminen,
just se katin itsenäisyys,tekee mitä lystää,natsaa omaan luonteeseen,
edesmennyt kattikin oli kulkukissa,
sattui jäämään 12 vuodeksi meikäläisen nurkkiin,
kai se enimmäkseen viihtyi?

tuosta karhusta tuli mieleen muutamat omat ja ystävien unet,
joissa karhu voimallisena (kansallisena) symbolina esiintyy "kuolemaunissa"
ennustavana ja jälkikäteenkin itsellä,
tuon naarasleijonan yhdistäisin paremminkin vaikka Egyptiin,
luonteessa se poikasten puolustaminen,emon/isän  ylpeys pesueestaan, leijona,
valta kuin Isiksellä?

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: