Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijä Hgissä  (Luettu 22862 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #15 : 07.08.2006 20:12:43 »

 hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.

Jos sinulla on numero ja saat antaa sitä eteenpäin, niin laitatko minullevaikka yks.viestinä. Minulle kanssa
tallennettu
Nippus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #16 : 26.05.2007 18:17:59 »

Entä onko kellään kokemusta Anneli Fagerlundista?
tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #17 : 26.05.2007 22:07:44 »

Joskus 2001 tai niillä main kävin Töölössä sellaisella kuin Eila Roos. Numeroa ei ole tallessa enää. Kovin paljoo ei kyllä käynyt toteen mulla, mut oon kuullut toisilta että on paikkaansa pitänyt. Silloin ainakin oli maksu omantunnon mukaan.
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #18 : 26.05.2007 22:22:50 »

YV:nä laitoinkin Pirjo Mäkisen numeron, saitko sen? Anja Toivonen oli todella todella miellyttävä ihminen, mutta minulle jäi sellainen tunne että hän luki ajatukseni, toiveeni yms. koska olin juuri samoja asioita itse kelaillut pari päivää aikaisemmin. Vähän pettynyt, mutta miellyttävä käynti enivei.  Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #19 : 05.06.2007 23:05:21 »

 Shocked Kävin tänään Eila Roosilla Shocked
Kiitos ja kumarrus coolsmiley hänen kyvyilleen!

Viimeksi vuosi sitten kertomansa ovat kaikki käyneet omituisilla tavoilla toteen,
vaikka silloin en voinut uskoa niin käyvän.
Nyt oli taas selkeät selvitykset tästä tilanteesta ja lähi-ihmisistä
sekä sellaiset visiot tulevaisuudesta, että jos ne todella toteutuvat niin Shocked Cheesy 2funny
« Viimeksi muokattu: 05.06.2007 23:37:47 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 05.06.2007 23:31:00 »

Jos ihminen SAA kuulla tulevansa, oikein, haluaisiko hän sittenkin HIEMAN toisenlaista seikkailua? Haluaisiko sittenkin että jotain muuta tapahtuu - jota ei tietäisi kysymättä. Jos itse olisin näkijä.. kertoisinko aina totuuden.. sanoisinko, näin käy, lopultakin sinulla on hyvä olo kaikesta tms?

Tai jos vaikka menestyy, kertooko joku mikä sen hinta on?? Kaikenlaista tuli mieleen. Onneksi suhtaudun huumorilla. Nyt en välttämättä halua enempää tietoa, elämää mieluummin, seikkailua, ihmisiä ja fun.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
piisukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #21 : 15.06.2007 09:32:04 »

Voisiko joku ystävällisesti lähettää vaikka yv:nä Riitta Lahdensuon puhelinnumeron?
tallennettu
Athens
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #22 : 27.06.2007 16:02:59 »

Minäkin haluaisin Riitta Lahdensuon numeron - vaikka y.v.... Kiitos  smitten

Olen käynyt Iiris Roineella, joka oli hyvä, myös Karaman luona Töölössä kävin useamman kerran, mutta hänen numeronsa ei ole ollut käytössä pitkään aikaan. Sattuisiko joku tietämään hänestä mitään?
tallennettu
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #23 : 28.06.2007 16:53:14 »

Irma Karama siirtyi henkimaailmaan huhtikuussa 2004. On muuten käynyt mm.  meitä naurattamassa ja lyömässä jalkaa maahan komentelevasti  Cheesy  Grin
tallennettu
sisar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


"maailman kyliin mä väsyin, ota syliin" juice l


Profiili
« Vastaus #24 : 24.08.2007 21:54:50 »

jos joku ystävällisesti voisi laittaa minulle helsingistä tai lähiympäristöstä hyväksi kokemansa selvänäkijän tiedot ?? olisin kovasti kiitollinen. vaikkapa yksityisviestinä.

kiitos
tallennettu
piisukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #25 : 29.08.2007 14:27:05 »

Mistä saisin tuon Eila Roosin numeron? Missä hän ottaa vastaan ja paljonko maksaa? Smiley
tallennettu
sannaska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #26 : 30.08.2007 09:58:47 »

Vilho Raatikainen?
Kokemusta hänestä?

On, ei sanonut mitään vaan kertoili omia juttujaan ja kyseli vaan eikö näin olisikin se mitä ihmiset lopulta haluaa ja lupasi että saan soittaa myöhemmin ja kysyä jos on jotain kysyttävää, mutta ei suostunut sitten siihen kysymykseenkään vastaamaan vaan sanoi että hän ei tuommoisiin vastaa, kun soitin.
tallennettu
terppa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #27 : 23.09.2007 09:54:16 »

Minäkin haluaisin Riitta Lahdensuon numeron - vaikka y.v.... Kiitos  smitten

Olen käynyt Iiris Roineella, joka oli hyvä, myös Karaman luona Töölössä kävin useamman kerran, mutta hänen numeronsa ei ole ollut käytössä pitkään aikaan. Sattuisiko joku tietämään hänestä mitään?
                                                                                                                Hei.IIris on siirtynyt tuonpuoleiseen muutama vuosi sitten
tallennettu

Terppa ;=)
Jenny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #28 : 25.07.2013 22:53:35 »

Siell Hesassa on Tuire H. Tiedot auttajalistalla.

Ajanvaraus selkeesti 8-9 ja 20-21 ma-pe. Jos ei vastaa, soita seuraavana aikana. Tavallisessa puhelimessa tekee. Edullinen katsomus, kaukoparannus puhelun ajan. Ett sillee. Sairaudet yms selvii, hiukka liikaki rehti. Huimaa kun osuu tieto jos toinenki kohalleen.

Noh! Tee kuis parhaalta tuntuu.

Soitin Tuirelle vuonna 2008  - aivan soopaa, niin pieleen kuin mennä voi. Nyt kun aikaa on kulunut yli 5 vuotta, mitään ei ole tapahtunut siten kuin hän sanoi. Eikä voi edes enää tapahtuakaan. Eli ei missään nimessä kannata tuhlata rahojoja. Miljoona kertaa parempia näkijöitä on olemassa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #29 : 26.07.2013 15:27:02 »

No, jokaisella omanlaisensa kokemukset katsojista. Mun tuttavapiiri ollut T Häkkiseen tyytyväinen. Pidetty joskus katsomusiltamia tai -päiviä. Ollut melko antoisia, kun mukana ollut myös astrologeja sekä parantajia yms.
Sen hänestä tiedän, ettei katso mielistellen, joten vain rehdisti asialla olevalle katsottavalle hyötyä käydä hänellä. Useat katsottavat kuulemma niin hakoteillä elämänsä kanssa, että se pitäs nyörittää napanuorasta alkaen uudelleen. Jokaisellahan on henkilökohtainen vastuu omasta elämästään ja sen suunnasta. Moni vetää sellasta roolia, ettei siinä voi henkisen puolen kirurgiks ruveta, sanoi eräs jo manalle mennyt näkijä aikanaan, kun kysyin, miksi hänestä liikkuu tarinoita, ettei katso kuin muutaman kysymyksen joillekin. Toisille taas oitkän istunnon ja kiitosta kuuluu.
Eräällekin hammaslääkärille, kun rouva oli niin määräilevä, mitä hänelle saa kertoa, T H oli aikoinaan sanonut: Jos rouva menee hammaslääkärille, niin alkaakos rouva määrätä miten ja mitä hammasta paikkaillaan? Rouva oli alkanut nauraa,  sekä todennut, ettei pidä loukkaantua... Toi osu ja uppos. Huh No, kun minä olen hammaslääkäri. Alan ymmärtää. En määräile enää. Sitten oli kuulemma saatu puhelinkatsomus tehtyä ja vastaukset olivat osuneet ja uponneet nekin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: