Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijä Hgissä  (Luettu 22866 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 20.01.2006 12:09:09 »

Hei,

etsin ystävälleni sen helsinkiläisen selvänäkijän nimeä, jolle saa maksaa omantuntonsa mukaan (tai ei ollenkaan). On erittäin suosittu ja taitava. Voit vastaa yksityisviestillä. Olen kuullut hänen nimensä muutaman kerran, mutta nyt ei tule mieleeni millään.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2006 12:24:33 »

Kuvauksestasi tulee mieleen Iiris Roine, mutta hän kuoli viime vuonna.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 20.01.2006 12:41:59 »

Kuvauksestasi tulee mieleen Iiris Roine, mutta hän kuoli viime vuonna.

Juu, hänhän se oli. Ikävä kuulla hänen poismenostaan. Tai noh, hänellä on varmaan ihan mukavaa siellä jossain  Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
lappalainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2006 13:58:09 »

Joo hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2006 20:58:38 »

Joo hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.

Siis oikeasti 10e/puhelu, eikä mitään minuuttimaksuja?
Mistä tuon numeron voisi saada? Numeropalvelusta?
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 21.01.2006 01:06:55 »

Hei
Mina olen ollut yhden "kaalon" luona Kalliossa, han tiesi tassammalleeen tulevaisuuteni, en muista hanen nimeaan, vanhempi naishenkilo.
t.Diamond
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #6 : 26.01.2006 20:51:28 »

Irene ainakin asuu jossakin helsingissä...Käy välillä täällä maalla meitä katsomassa ja kertomassa asioita...Mielestäni hyvä ja luotettava ennustaja...En muista taksaa enää kun jo 2v. kun kävin...
Puhelimellahan hänet kiinni saa...eikä taida löytyä tuolta listalta...mutta mulla on numero...saa kysyä yks.viestil...ei hän varmaan pahastu jos sen luovutan...
 smiley6600
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
perhoskukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 23.02.2006 12:14:11 »

Onko kukaan käynyt Anja Toivasen vastaanotolla Helsingissä? Vaikuttaako hän pätevältä? Laitoin nimen julkisesti, koska hänet on mainittu auttajalistalla. Tiedättekö muita päteviä Helsingissä? Jos nimiä ei saa mainita, voitteko laittaa yksityispostina.
tallennettu
kazza79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #8 : 24.02.2006 12:34:37 »

Heipsis!
Mä soitin Anjalle tuossa tammikuun alussa.... Eli mitään ei ole vielä ns. tapahtunut.. näki kyllä tulevan matkani ja vaikeat ajat työssäni, mutta niitä muita odotellessa...
Miellyttävä nainen joka tapauksessa, mutta siitä tapahtuuko hänen kertomat asiat jäävät nähtäväksi... Toivottavasti smitten
Kannattaa kyllä kokeilla, niin voidaan sittemmin vertailla paikaansa pitävyyksiä :Smiley

Kazza Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 24.02.2006 12:39:15 »

Onko kukaan käynyt Anja Toivasen vastaanotolla Helsingissä? Vaikuttaako hän pätevältä? Laitoin nimen julkisesti, koska hänet on mainittu auttajalistalla. Tiedättekö muita päteviä Helsingissä? Jos nimiä ei saa mainita, voitteko laittaa yksityispostina.

Suosittelen  smitten
Käydessäni ensimmäisen kerran hänellä,  hän kertoi mm. vauvan tulosta ennenkuin tämä oli edes suunnitteillakaan.. sekä muutenkin hänen tulkintansa on sattunut kohdalleen. Kävin hänen luonaan viimeksi syksyllä ja sain häneltä neuvoja jopa pariksi vuodeksi eteenpäin!  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 16.03.2006 19:41:41 »

Ehkä olet ehtinyt saada apua ongelmaasi, mutta jatkoa ajatellen (sekä muita ajatellen) tsekkaapa tuolta Astron Auttajalistasta HKI:n selvänäkijöitä  Wink
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #11 : 13.07.2006 12:27:36 »

Siell Hesassa on Tuire H. Tiedot auttajalistalla.

Ajanvaraus selkeesti 8-9 ja 20-21 ma-pe. Jos ei vastaa, soita seuraavana aikana. Tavallisessa puhelimessa tekee. Edullinen katsomus, kaukoparannus puhelun ajan. Ett sillee. Sairaudet yms selvii, hiukka liikaki rehti. Huimaa kun osuu tieto jos toinenki kohalleen.

Noh! Tee kuis parhaalta tuntuu.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #12 : 16.07.2006 13:13:37 »

Joo hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.

Jos sinulla on numero ja saat antaa sitä eteenpäin, niin laitatko minullevaikka yks.viestinä. smitten
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #13 : 07.08.2006 12:53:32 »

Tässä keskustellaan Helsingin alueen selvänäkijöistä.
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #14 : 07.08.2006 16:55:59 »

Tässä keskustellaan Helsingin alueen selvänäkijöistä.
Eiköhän tuo selviä jo viestin aiheesta  Smiley vai tarkoititko jotain muuta Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: