Äänestys
Kysymys: Mihin aikaan kuukaudesta olet syntynyt?
alussa 1.- 10. päivä - 83 (29%)
keskivaiheilla 10.-20. päivä - 88 (30.8%)
loppukuusta 20. päivä - - 115 (40.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 240

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä kuukaudenpäivänä olet syntynyt?  (Luettu 39523 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #15 : 20.01.2006 18:27:56 »

Mieleeni johtui aivan pöhkö ajatus  Cheesy
Voisiko kuukaudenkin itsessään jakaa jotenkin dekanadeihin tai dwadeihin?
 Huh
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #16 : 20.01.2006 18:49:23 »

Olen syntynyt 9. päivä.

Ja sanassa sanotaan: smiley6600
Numerologinen elämänopetuksen numero on 5.
Numero 5: Fyysinen
Aistillisuus, fyysinen toiminta ja päätöksentekokyky ovat numero 5 elämänopetuksina. Hän on viihdyttäjä ja nautintoja hakeva henkilö. Hän on fyysisesti kestävä ja hänet löydät usein urheiluharrasteiden parista. Fyysisyys ja toiminta aistien varassa on vahvuus, jonka avulla hän oppii parhaiten tekemällä kuin lukemalla. Aistillisuus voi mennä yli hyväksyttyjen rajojen. Vapaus ja sen kaipuu on voimakas. Hän ei viihdy paikalleen sidottuna vaan tarvitsee liikkumatilaa. Yksi merkittävä tekijä vapaudessa on myös se, ettei hän ole paras henkilö tekemään päätöksiä. Elämän eteen tuomat tilaisuudet kun kannustavat enemmän kokemusten hankkimiseen kuin sitovien päätösten tekemiseen.
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #17 : 20.01.2006 19:00:05 »

Olen syntynyt 5. päivä...

Numerologiset tiedot:

Pyrkimys 9
Vaikutelma 1
Minuus 1
Elämänopetus 7
Kypsyys 8

Elämän punainen lanka
0-28 v.     6, 
29 - 56 v. 5,
57 -         5
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #18 : 20.01.2006 20:09:49 »

Olen syntynyt 22. päivä.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #19 : 21.01.2006 18:34:01 »

Syntymäpäiväni on 25 ja värähtelyominaisuudet ovat viitosen luokkaa. Valintojen tekeminen vie aikaa, vaikka itsestä tuntuu että olisin enemmän nopeiden päätösten tekijä. Välillä on niin äärettöämn vaikeaa, tai tuntuu olevan, mutta ei sitten kuitenkaan jälkeenpäin ajateltuna mitään vaikeutta ole ollut.
tallennettu
Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.01.2006 19:52:58 »

:DHuvin vuoksi katsoin saabisista symboleista kunkin syntymäpäivän merkityksen:
Alzbeta kaunis ja arvokas pullo on rikkoutunut ja unohdettu; siitä juoksee noro elävää parfyymia- SYNNINPÄÄSTÖ
Mambo mielikuvituksellisessa kuvaelmassa nälkäinen kissa kiistelee vakavasti uhrikseen joutuvan hiiren kanssa. OIKEUTUS
Taiska koomikko viihdyttää ystävysten joukkoa. TUTKINTO
Vilma Mutkikas ja hiljainen tie, pinnallaan putoavien lehtien matto, johtaa läpi syksyn väriestä kylläisten metsien. TÄYTTYMYS
Ippuska lampi on jo viikkojen ajan ollut syvään jäätynyt; nyt ovat työssä miehet ja koneet leikkaamassa jäätä kesän varalle.INTERVENTIO
Tiinamaria Jotakuinkin viisivuotias pikkuneiti on tullut markkinoille valtavine ostoskasseineen ja on aivan yhtä aikuista kuin muutkin.TULEVAISUUS
Aglaia luokseen kokoontuneiden opiskelijoiden innoittama okkultismin opettaja luopuu asemastaan todellisen tiedon haltijana. OPETUS

Heh, nää tulivat siis juuri auringon asteen perusteella
 :Smiley T. Aglaia
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #21 : 21.01.2006 21:10:22 »

Mitääh  Shocked
Siis oon syntynyt 27.päivä, mutta mitäs nämä muut numerot ovat täällä?

Ja mikä tuo äskeinen oli, auringon asteluku? Aglaia?
Siis koko pallostako se lasketaan vaiko vain montako astetta merkkiä? Siis
 aurinko kaloissa eli 8 astetta vai koko hoito 338 astetta?
Eli mikäs mää sitte oon? Aglaia, huhuu?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #22 : 22.01.2006 00:50:00 »

Hei Aglaia !!!  Mitä ovat saabiset symbolit Huh?? En ole ikinä kuullutkaan ja olisi tosi kiva tietää  Cheesy
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 22.01.2006 11:14:12 »

Huomenta!
Yksi amerikkalainen astrologi Marc Jones halusi luoda symbolijärjestelmän, joka antaa eläinradan 360:sta asteesta jokaiselle ikioman, persoonallisen luonteen. Tämä on tosin tehty jo aikaisemminkin, yksi walesilainen John Thomas, näkijä tehnyt ne taitelijanimellä Charubel.
Jones teki nämä astetulkinnat Elsie Wheeler selvänäkijän kanssa.
Vaikka saabisia symboleita ei pitäisi käyttää irrallaan tutkittavan kartan kokonaisuudesta, tein ne lauantai-illan ratoksi teille aurinkomerkin asteensa kertoneille. Wink
Enska Pieni jockey katselee ympärilleen mainion hevosensa selästä; kilpailun alkaessa hänestä tulee vauhdin jumala. ENERGIAN KÄYTTÖ

T. Aglaia
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #24 : 23.01.2006 17:59:30 »

9. päivä olen syntynyt, ja elämänopetuksen nro. 1 . Yksin ja ylhäällä mennään  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #25 : 23.01.2006 21:45:42 »

31.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 23.01.2006 22:06:05 »

26 elokuuta... siis ihan Neitsyen ensimmäisinä päivinä, mutta kalenterikuun viimeisinä päivinä..
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #27 : 20.02.2006 22:10:27 »

Olen syntynyt 10 päivä, ja elämänopetuksen numerokseni sain 1;sen.
Yksinkö?
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #28 : 20.02.2006 22:37:13 »

Tuon linkin mukaan mulla menisi näin:

    "Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.

    Numero 8: Etsijä

    Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?"l

inkki:http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/index.php?paiva=18&kuukausi=2&vuosi=1986

Jotenkin tuo etsijä tuntuu tutulta nyt kun olen monessakin mielessä tienristeyksessä...Tuolla sivustolla oli myös tuosta terveysnumerosta..ainakin olen ymmärtänyt,että sen laskemisessa mestariluku pitäisi laskea yhteen?Kun laskin sitä numeroa(1+8+2=11)tulee tulokseksi mestariluku ja ainakin olen supistanut sen kakkoseen
! teinkö oikein?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2006 22:48:10 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #29 : 20.02.2006 23:17:41 »

Athene  Smiley
Vai olikos se niin että mestarilukuja (11, 22) ei enää lasketa yhteen....? Mulla on sellanen käsitys.........

Mä olen syntynyt 6. päivä, elämänopetuksen numero on 11, minuus 11 ja kohtalon numero 22......
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: